اینستاگرامتبلیغات در اینستاگرام

راهنمای تبلیغات اینستاگرام برای رسیدن به اکسپلور

همانطور که همه ما می دانیم در چند ساله اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا کسب و کارهای مجازی بیشتر خود را نشان دادند. از این  رو با توجه به اینکه این صفحه های مجازی برای بهتر دیده شدن کار خود باید حتما تبلیغات بسیاری انجام دهند.

در واقع تبلیغ برای آن ها جز برنامه های جدا نشدنی از کسب و کارهای مجازی به حساب می آید. بسیاری از اشخاص که پیج های کاری دارند، این عقیده را دارند که تحت هر شرایطی تبلیغ انجام دهند.

این نظر که شما با انجام هر نوع تبلیغاتی می تواند نتایج مثبتی برای پیج های کاری آنها داشته باشد، و یا اینکه به راحتی می توان وارد اکسپلور شد.

متاسفانه لازم است بگویم که انجام دادن تبلیغ همیشه برای صفحه های کاری ما نتیجه خوبی را به همراه نخواهد داشت، لذا در برخی موارد باعث بروز مشکلاتی می شود و همین امر سبب پس روی پیج های کاری  خواهد شد.

امیدواریم که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، تا ترفند های را به شما آموزش دهیم که به راحتی به کمک آنها بتوانید به ارتقاء پیج کاری و راه یافتن به اکسپلور را به دست بیاورید.

چه تبلیغ های باعث رفتن پست ها به اکسپلور می شود؟

رفتن پستها به اکسپلور اینستاگرام می تواند یک فرصت عالی برای بالا رفتن بازدید پیج کاری شما  در برنامه اینستاگرام می شود.

علاوه بر این ها تبلیغ یکی از راه های که به شما کمک کرده تا پیج شما به راحتی در اکسپلور دیده شود.

توجه داشته باشید که هر تبلیغی به پیشرفت و بازدید بالای صفحه ی مجازی شما تاثیر ندارد.

زیرا برای انجام تبلیغات درست و اصولی و همچنین رفتن پست شما به اکسپلور باید از یک سری قوانین و اصول خاصی برای انجام تبلیغات خود استفاده کنید.

که این موارد عبارتند از؛

۱. دانلود کردن پست های تعاملی

یکی از قانون اولیه برای رسیدن پست های شما به اکسپلور این است که گرفتن تعامل بالا از طرف بازدید کنندگان اکسپلور می باشد.

بدین صورت که اگر اشخاصی به واسطه تبلیغ در اینستاگرام که انجام دادید به طرف پیج شما هدایت خواهند شد.

اما اگر فقط برای دیدن پست ها از پیج  کاری شما بازدید کنند و هیچ گونه تعاملی انجام ندهند، به طور قطع پست شما هیچ گونه شانسی برای رفتن به اکسپلور نخواهد داشت.

نکته مهمی دیگری که در این باره لازم به ذکر است، اگر تعداد بازدید کننده های پیج شما زیاد شوند اما هیچ نوع تعاملی انجام نشود.

باعث کاهش نرخ تعاملی پیج کاری شما می شود، بنابراین با تبلیغات نه تنها به اکسپلور رفتن پست شما کمکی نمی کند، بلکه باعث افت پیج شما می شود.

بنابراین محتوای تعاملی را برای پیج های کاری خود حتما در نظر داشته باشید.

۲. آنالیز کردن پیج های تبلیغ کننده

زمانی که شما تصمیم می گیرید که در اینستاگرام برای پیج کاری خود تبلیغ کنید، تنها هدف تان این است که پست های شما وارد اکسپلور شود.

سپس قبل از هر چیزی باید سعی کنید تبلیغی را انجام می دهید هدفمند باشد و این موضوع جزء اولویت های خود قرار  دهید.

بنابراین برای اینکه بتوانید بهترین پیج را که برای واگذاری تبلیغ های پیج خود انتخاب کنید، علاوه بر آن  بازدهی بالایی رو دریافت کنید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید که عبارتند از؛

الف: محتوای پیج تبلیغ کننده مرتبط با پیج شما باشد.

تصور کنید که شما یک پیج در زمینه سلامت پوست و مو و آرایشی دارید.

شما برای تبلیغ پیج خود به صفحه ای مراجعه می کنید که در زمینه لوازم خانگی فعالیت می کند.

بعضا شما نتیجه و بازدهی  لازم را از طریق این تبلیغ دریافت نخواهید کرد.

زیرا دنبال کننده های این پیج به موضوع صفحه ی مجازی شما علاقه چندانی نخواهند داشت و حتی اگر از پیج شما بازدید کنند، هیچ گونه تعاملی با پست های شما نخواهد داشت.

این اتفاق نه تنها به ارتقا پیج و رفتن پست های شما به اکسپلور ندارد بلکه باعث افت پیج و پایین آمدن تعامل و بازدید پیج شما می شود.

نکته؛ با توجه به مثالی که گفته شد تا حدودی فهمیدیم که برای تبلیغ خود ضروری است که حتما به پیج های مرتبط با محتوا  و موضوع صفحه خود اقدام کنید.

یا حداقل نقاط مشترکی با صفحه شما داشته باشد.

در واقع از این طریق است که شما با انجام تبلیغات بازدید کننده ها به محتوای شما علاقه مند شده و احتمال تعامل پست های شما افزایش می یابد.

ب: میزان قیمت تعامل کاربران پیج تبلیغ کننده

برای داشت یک پیج ایده آل و   بالا رفتن تعامل آن با فالوور های مورد نظر و همچنین محتوا های مرتبط می باشد.

این مسئله نشان دهنده  این است صاحب آن پیج که تبلیغ برای صفحه شما را به عهده دارد، یک شخص متخصص و البته قابل اعتماد برای دنبال کننده گان خود می باشد.

بنابراین اگر شما تبلیغ صفحه مجازی خود را به این پیج سپرده اید، مخاطبین پیج مرتبط از آن تبلیغ استقبال زیادی خواهند کرد.

این مطلب را از دست ندهید
موارد کاربردی که باید درباره لایو اینستاگرام بدانید

سپس این اعتمادی که به وجود آمده است به راحتی می تواند در ادامه ای آن تعاملی که با محتوای پیج شما انجام شده است، سرعت رفتن پست های شما را به اکسپلور افزایش می دهد.

۳. اهمیت بسیار زیاد محتوا های تبلیغاتی

زمانی که شما برای انجام تبلیغات صفحه خود به پیج های مختلف مراجعه می کنید، این موضوع  به شما کمک کند تا به راحتی می توانید محتوا های گوناگونی را به کار ببرید.

با توجه به اینکه شما تبلیغات خود را در چه پیج انتشار می دهید و می توانید محتوا ها را به شیوه های مختلفی تولید کنید.

اگر شما قصد این را دارید که کار تبلیغات صفحه ی مجازی خود را به پیج های مرتبط در زمینه کاری خود بسپرید، بهتر است از صاحب پیج خواهش کنید که محتوا های تبلیغاتی را حتما خودش تولید کرده و ارائه دهد.

بدین شکل با ضبط یک فیلم یا تیزر تبلیغاتی از چهره خودش پیج شما را به عنوان یک فروشنده حرفه ای و ارائه دهنده  خدمات معرفی کند.

به همین دلیل دنبال کننده های آن به عنوان یک متخصص و بنا بر اعتمادی که مدیر آن پیج دارند پست های شما را دنبال می کنند و به عنوان یک تعامل موفق و هدفمند به رسیدن پست های شما به اکسپلور کمک می کند.

مورد بعدی که در مورد تبلیغات لازم به ذکر می باشد، اگر قصد دارید کار تبلیغ صفحه خود را به پیج های عمومی بسپرید بهتر است خود شما به شخصه محتوا های تبلیغاتی را تولید کنید.

زیرا مدیر یک پیج عمومی هیچ نوع شناختی نسبت به حرفه و بیزینس شما ندارد.

بنابراین شما با تولید محتوای اصولی می توانید یک ویدئو تبلیغاتی از محصولات و یا خدمات خود ارائه دهید.

همچنین اگر شما در پیج خود محصول خاصی را نمی فروشید، سعی کنید بهترین پست  و یا استوری های خود را در غالب یک تیزر تبلیغاتی ارائه دهید.

رفتن پستها به اکسپلور,نحوه رفتن پستها به اکسپلور,رفتن پستها به اکسپلور,

۴. زمان مناسب برای تبلیغ کردن

همانطور که همه ما می دانیم یکی از شرط های اصلی رفتن پست ها در بخش اکسپلور گرفتن تعامل زیاد است.

بنابراین در بخش تبلیغ هم حتما باید این مورد را رعایت کنید، این قضیه کاملا روشن است که شما به هیچ عنوان نمی توانید در ساعت های آخر شب تبلیغ خود را انتشار دهید و انتظار این را داشته باشید که یک باز خورد عالی را دریافت کنید.

زیرا زمان مناسب انجام تبلیغات یکی از پر اهمیت ترین مواردی است که باید حتما به آن توجه زیادی داشته باشید.

همچنین علاوه بر ساعت مشخص شده، روز آن هم بسیار مهم است و شما باید با توجه به زمینه کسب و کار خود تعیین کنید که چه روز و ساعتی  می تواند بهترین موقع برای بدست آوردن مخاطبین هدف است.

پس از آن می توانید محتوای تبلیغاتی خود را منتشر کنید، و در این صورت است شما می توانید تعامل زیادی را دریافت می کنید و همچنین میزان حضور پست های شما در اکسپلور می شود.

۵. چگونه محتوا های تولید شده خود را با الگوریتم های اینستاگرام سازگار کنیم.

اگر شما قصد دارید که از یک یا چندین پست و خاص برای رفتن به اکسپلور استفاده کنید و با توجه به آنها می خواهید میزان تعامل پیج خود را افزایش دهید.

سعی کنید حتما محتوا های را تولید کرده که با الگوریتم های اینستاگرام سازگاری داشته باشد.

امروزه اینستاگرام با توجه به سیستم های جدید پرداز شی محتوا های خود به راحتی می تواند موضوع پست و استوری های شما را تشخیص دهد و آنها را در بخش اکسپلور افراد علاقه مند به آن موضوع اضافه کند.

بنابراین شما اگر تلاش کنید که محتوا های تولید شده پیج خود را با سیستم جدید و الگوریتم اینستاگرام هماهنگ کنید، علاوه بر آن تعامل مناسب را از طریق تبلیغ به دست بیاورید، پست شما به راحتی در اکسپلور قرار می گیرد.

۶. تبلیغات در ساعت های اول منتشر کردن پست

همانطور که میزان بالا رفتن تعامل یک پست و همچنین رفتن آن به اکسپلور برای شما اهمیت دارد، باید سعی کنید که بالا رفتن  آمار تعامل  پیج خود را در ساعت های اولیه پست را لا استفاده از تبلیغ افزایش دهید.

طبق آمار های گرفته شده از الگوریتم های اینستاگرام تعامل پست در چند ساعت اول بسیار مهم بوده، علاوه بر آن تصمیم گیری آخر را برای قرار گرفتن پست های شما در اکسپلور را این آمار ها مشخص می کند.

راه حل دیگر این است که اگر می خواهید تبلیغ های را که انجام می دهید روی پست هایتان برای رفتن به اکسپلور تاثیر بسیاری داشته باشد.

سعی کنید بیشتر بازدید کنندگان خود را در همان چند ساعت اول انتشار پست جذب کنید.

علاوه بر مورد های گفته شده بعد از انجام تبلیغات توسط پیج های مرتبط از مدیر آن بخواهید سریع بعد از آپلود شدن  پست آن را در استوری خود قرار دهد تا مورد بازدید مخاطبانش قرار بگیرد.

این مطلب را از دست ندهید
تکنیک های طلایی برای دانلود استوری اینستاگرام

البته برای انجام این کار ها باید از قبل با پیج تبلیغ کننده هماهنگی های لازم را انجام دهید.

۷. تبدیل بازدید کننده ها به فالوور های دائمی

شما باید از طریق تولید محتوای جذاب اشخاصی را که از طریق تبلیغات با پیج شما آشنا شدند به فالوور های دائمی خود تبدیل کنید.

زمانی که بازدید کننده ها جدید پست های شما را مشاهده می کنند و آن را می پسندند.

الگوریتم جدید اینستاگرام این گونه برداشت خواهد کرد که محتوا های پست شما برای مخاطبین جذاب است.

پس از آن پست های شما را در بخش اکسپلور قرار می دهد تا کاربران بیشتری پست شما را مشاهده کنند.

به همین ترتیب تبلیغ های شما باعث ارتقاء و بازدهی چندین برابری روبرو می شود.

۸. جایزه دادن برای بیشترین تعامل

همانطور که می دانید هدف اصلی برای انجام تبلیغات ایجاد تعامل و همچنین افزایش بازدید کنندگان است.

پس هر اندازه که ما موفق به انجام افزایش تعامل برای پیج خود شویم به راحتی می توانیم به هدف اصلی خود نزدیک تر شویم.

شما با استفاده از ترفند های که پیج های موفق برای تاثیر گذاری بیشتر تبلیغات خود و همچنین رفتن پست ها به اکسپلور به کار می برند، عبارتند از؛

ــ بدین شکل که هر بازدید کننده ای بتواند تعامل بیشتر یا همان (کامنت بیشتر گذاشتن، لایک کردن و تک کردن افراد بیشتر بر زیر پست)  برنده یک جایزه ارزشمند می شود.

با انجام این روش تعامل پست شما به سرعت افزایش می یابد و همچنین آماده حضور در اکسپلور خواهد شد.

البته دقت داشته باشید که برای تعامل بیشتر اگر از روش جایزه دادن استفاده می کنید حتما به چند تا نکته مهم توجه کنید.

جایزه ای را برای دنبال کننده ها در نظر گرفته از قبل مشخص کنید.

شرایط لازم برای برنده شدن را به طور کامل و بدون هیچ ابهامی مشخص کنید.

زمانی که می خواهید برنده را انتخاب کرده، حتما در یک تایم مشخص از قبل تعیین شده انجام دهید‌، به هیچ گونه زمان آن را تاخیر نیندازید.

۹. آنالیز کردن تبلیغات پیج کاری

یکی دیگر از عوامل مهم برای موفقیت در حوزه تبلیغات خود آنالیز کردن طرح های تبلیغاتی که در پیج های تبلیغ کننده انجام می شوند.

زیرا با تحلیل و بررسی آمار و نتیجه بدست آمده از تبلیغات قبلی می توانید نقاط مثبت و یا منفی پروژه های تبلیغاتی خود را شناسایی کنید.

از آنها به راحتی برای بهتر شدن تبلیغ های بعدی خود ارائه دهید.

گزینه insights اینستاگرام قسمتی از این شبکه اجتماعی است که شما می توانید آمار مرتبط در مورد پروفایل و همچنین گرفتن یک آمار جدا در مورد هر پست خود داشته باشید.

قبل از اینکه تبلیغات را شروع کنید یکی از پست های خود را ثبت کرده و با آمار بدست آمده بعد از تبلیغات مقایسه کنید.

با کمک این روش به راحتی می توانید میزان بالا رفتن بازدید کنندگان و همچنین میزان افزایش فالوورتان موثر بوده است.

به همین راحتی می توانید بفهمید که کدام نوع تبلیغ برای بیشتر دیده شدن پست شما در اکسپلور شده است.

راه های رایگان برای رفتن پستها به اکسپلور

بسیاری پیج های کاری جدید که به تازگی فعالیت خود را  در اینستاگرام شروع کردند، با مشکل کمبود بودجه برای انجام تبلیغات روبرو هستند.

بنابراین نمی توانند هزینه های هنگفتی را برای انجام تبلیغات و حضور در اکسپلور اینستاگرام را پرداخت کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده برای انجام تبلیغ در اینستاگرام لازم نیست که هزینه  زیادی را متحمل شوید.

زیرا بعضی از راه ها وجود دارد که شما می توانید بدون صرف هیچ گونه هزینه ای برای پیج خود به صورت رایگان تبلیغ انجام دهید.

۱. تبادل شات کردن

تبادل شات کردن یکی از راه های تبلیغاتی در اپلیکشین اینستاگرام است، که به خاطر رایگان بودن این روزها خیلی مورد استقبال پیج های کاری قرار گرفته است.

برای انجام این روش دو پیج کاری که قصد تبلیغات را دارند صفحه های مجازی یکدیگر را در استوری خود تگ می کنند، تا فالوور های آنها بتوانند از پیج های مقابل بازدید کنند.

البته راه شات کردن در استوری چند اصل دارد که باید آنها را حتما رعایت کرد.

پیج ها باید موضوع و محتوای آنها به یکدیگر مرتبط باشند تا دنبال کنندگان بتوانند طبق علاقه ای که دارند پیج شما را فالوو کنند.

سعی کنید میزان فالوور هایتان یکی باشد تا یک پیج مجبور به پرداخت هزینه ای نباشد.

۲. پست های مشترک

گذاشتن پست های مشترک در اینستاگرام قابلیت است که به تازگی به آن اضافه شده و بدین صورت می باشد که شما می توانید یک پست را به طور مشترک با پیج های دیگر به اشتراک بگذارید.

با ای روش می توان فالوور های یکدیگر را به پیج خود جذب کرد.

سعی کنید که برای این روش حتما با پیج های هم موضوع و هم سطح خودتان پست ها را به اشتراک بگذارید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت خرید فالوور اینستاگرام بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دکمه بازگشت به بالا