رپورتاژ آگهی رایگان

بررسی تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی

بک لینک,تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی

تفاوت اصلی رپوتاژ آگهی و بک لینک با هم چیست؟

رده بندی و بهینه بودن سایت تاثیر مستقیمی در رتبه بندی آن ها در موتورهای جستجو دارد. اگر گوگل بتواند از سایت های مختلف لینک های معتبری دریافت کند می تواند به یک سایت اعتماد کرده و رتبه آن را افزیش دهد. رپورتاژآگهی و بک لینک از روش های مهم دریافت لینک از سایت ها به شمار می روند.

کدام یک از این دو مورد در بهینه سازی سایت ها نقش بیشتری دارند؟

برای پاسخگویی به سئوالات بالا بهتر است ابتدا با مفهوم بک لینک و رپورتاژ آگهی آشنا شویم. شما باید بدانید که نقاط ضعف و قوت سایتتان کدام است؛ سپس با استفاده از بک لینک و رپورتاژ آگهی در جهت بالا بردن رتبه سایت آن ها را به کار ببرید.

با رپورتاژ آگهی، سایت خود را معرفی کنید (بست فارسی این کار را به صورت رپورتاژ آگهی رایگان انجام میدهد)

رپورتاژآگهی در گذشته یعنی قبل از به وجودآمدن وب سایت ها نیز وجود داشت. اساس کار رپورتاژ آگهی معرفی محصولات و جذب مشتری است. در این روش شما از یک وب سایت که بازدید خیلی بالایی دارد و درزمینه اخبار و اطلاع رسانی فعالیت دارد می خواهید که، از سایت شما یک گزارش غیر تبلیغی تهیه کند. در این گزارش با چند لینک به سایت شما اشاره می شود. در این روش علاوه بر تبلیغ، تعدادی لینک در رابطه با سایت خود برای معرفی محصولات هم در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده اید. با این وجود بازدیدکنندگان سایت شما افزایش پیدا می کنند و رتبه بالای سایت را دنبال دارید.

رپورتاژ آگهی دارای چه ویژگی هایی است؟

اگر یک بار رپورتاژ آگهی سفارش دهید، گزارشی که از سایت شما گرفته شده برای مدت زیادی در سایت موردنظر می ماند و مشتریان زیادی راجذب می کند. لینک هایی که در رپورتاژآگهی مورد استفاده قرار می گیرند ازبک لینک های دائمی به شمار می روند.

  • رپورتاژآگهی که برای سایت شما انجام داده شده در بخش خاصی از سایت مورد نظر نگهداری می شود و در صورتی دیده خواهد شد که کاربر وارد آن قسمت شود.
  • رپورتاژآگهی این امکان را برای شما فراهم می آورد که سایت و محصولات خود را معرفی نمایید و چند بک لینک با کلمات کلیدی برای وب سایت خود داشته باشید.
  • اگر هزینه ای که صرف می کنید اهمیت دارد رپورتاژآگهی برای شما مناسب است، چون در این روش شما برای تبلیغات فقط یک بار هزینه پرداخت کرده و نیازی به تمدید مجدد آن ندارید.
  • از این نوع تبلیغات باید در برنامه ریزی های بلند مدت خود استفاده کرده و به یکبار اکتفا نکنید. اما با این وجود اگر تبلیغات در یک سایت معتبر انجام گیرد ممکن است نیازی به تبلیغات دوباره نباشد.
  • رپورتاژ آگهی شما را به دو هدف می رساند، شما هم برای سایت خود تبلیغ کرده اید و هم بک لینک مفیدی برای سایت خود دریافت کرده اید که در رتبه بندی آن در گوگل نقش دارد.

رپورتاژ آگهی رایگان,مفهوم بک لینک,بک لینک

بک لینک مناسب، باعث رشد سایت شما در رتبه بندی های گوگل می شود

بک لینک از قسمت های مهم برای هرسایتی به شمار می رود. گوگل سایت هایی که بک لینک معتبر و بازدید بیشتری دارند را درصدر نتایج جستجو نمایش می دهد. به همین دلیل است که این روزها صاحبان بسیاری از سایت ها در استفاده از بک لینک ها حساسیت به خرج می دهند.

بهترین روش برای استفاده از بک لینک های مناسب نوشتن محتوای مناسب و جذاب، معتبر و مرجع است. با این که این کار روشی مطمئن است، اما زمان زیادی طول خواهد کشید تا بک لینک را دریافت کرده و به سایت ها معرفی شوید. برای همین بسیاری با خرید بک لینک از سایت های معتبر برای سایت خود تبلیغ می کنند. البته باید به این نکته توجه داشت که گوگل سایت هایی را که بک لینک خریداری کرده اند تشخیص می دهد و در رتبه بندی آن ها تاثیر نمی گذارد. در خرید بک لینک شما یک یا چند کلمه کلیدی از سایت را انتخاب می کنید و از سایت دیگری می خواهید که در مطالبش از کلماتی که شما به عنوان کلمات کلیدی انتخاب کرده اید استفاده کند و به سایت شما آن ها را لینک دهد. با این وجود بازید کنندگان از طریق آن کلمه کلیدی وارد سایت شما خواهند شد. اما، این روش دارای حساسیت هایی از جمله تشخیص خرید بک لینک توسط گوگل را در پی دارد و هزینه ای که بابت خرید بک لینک صرف کرده اید به هدر می رود. با توجه به موارد گفته شده، منظور از کلمه بک لینک، بک لینکی است که خریداری نشده بلکه به صورت طبیعی ایجاد شده. پس پیشنهاد ما به شما این است که اصلا بک لینک خریداری نکنید، بلکه با محتوای مناسب افراد را جذب سایت خود کنید. و به مرور تاثیر بک لینک طبیعی بر روی سایت خود را مشاهده می کنید.

این مطلب را از دست ندهید
موسسه علمی پژوهشی فخر رازی

رپوتاژ آگهی یا بک لینک کدام مناسب تر است؟

با توجه به موارد گفته شده در بالا باید متوجه تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی شده باشید. در هر دو روش بازدید از سایت شما افزایش پیدا می کند. به طور کلی تفاوت این دو زمانی مشخص می شود که استراتژی تبلیغاتی شما مشخص شده باشد. اگر بودجه مالی مناسبی دارید می توانید از هردوی این موارد درکنار یکدیگر استفاده کنید. اما اگر می خواهید هزینه کمتری صرف کنید از رپورتاژآگهی استفاده کنید. با این که تولید محتوای مناسب هزینه بیشتری از رپورتاژ خواهد داشت، اما با تولید مقاله های جذاب و مناسب دریافت بک لینک های بیشتری خواهید داشت. در واقع تفاوت این دو به زمان و هزینه ای که می خواهید صرف کنید برمی گردد. هر کدام از این دو روش دارای ویژگی های مثبت و خاص خود هستند و بستگی به انتخاب و خواسته خود شما دارد که از کدام استفاده کنید.

و در آخر باید بدانید که استفاده از هر روش، نیازمند این است که از خواسته خود تعریف دقیق و مناسبی داشته باشید. پس قبل از انتخاب هر روش، بهتر است با متخصصان و فعالان در این زمینه مشورت کنید.

سیستم تبادل لینک رایگان – سیستم تبادل لینک رایگان تاریخ ما
اسکریپت تبادل لینک هوشمند – اسکریپت تبادل لینک هوشمند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن