رپورتاژ

رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر مخاطب شما در دیجیتال مارکتینگ می گذارد؟

در این عصر که استفاده از اینترنت و خرید آنلاین بسیار زیاد شده است و مراکز خرید آنلاین، پیج های فضای مجازی جای فروشگاه‌های حضوری را تا حد زیادی گرفته‌اند. اگر شما دارای یک مرکز خرید آنلاین یا حضوری، یک برند یا واردکننده یک کالا هستید؛ باید برای فروش بهتر و سود بیشتر دست به تبلیغ برای کسب‌وکار خود بزنید.

شما می‌توانید با رفتن رپورتاژ آگهی‌های متفاوت در زمینه‌های مختلف در سایت دیگران برای کسب‌وکار خود تبلیغ کنید و آن را سامان ببخشد. قبلاً که فروشگاه‌ها بیشتر حضوری بودند صاحبان این کسب‌وکارها برای تبلیغ کار خود از بروشورهای کاغذی یا تبلیغ در شبکه‌های تلویزیونی استفاده می‌کردند. این تبلیغات برای آن‌ها هزینه‌های زیادی داشت؛ به‌طوری‌که اغلب از انجام آن صرف‌نظر می‌کردند.

بعدازآن که رفته‌رفته مراکز خرید آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ ها جای مراکز خرید حضوری را گرفتند؛ مردم شناختی از این مراکز خرید آنلاین نداشتند و باید صاحبان این کسب‌وکارها سعی می‌کردند آن را به مردم معرفی کنند. باگذشت زمان بیشتر مردم با این روند خرید آشنا شدند و خریدهایشان را از این مراکز آنلاین انجام می‌دادند.

حال وقت آن بود که صاحبان کسب‌وکار آنلاین برای رونق شغل خود دست به تبلیغ بزنند؛ البته در این حالت تبلیغ با پخش بروشورهای کاغذی زیاد اثرگذار نبود و آن‌ها باید تبلیغات آنلاین انجام می‌دادند. تبلیغ آنلاین بعد از تغییرات زیاد در طول چند سال به رپورتاژ آگهی تبدیل شد. صاحبان کسب‌وکار آنلاین و سایت‌ها با دیدن تأثیرات زیاد رپورتاژ آگهی به آن روی آوردند. امروزه رپورتاژ آگهی در زمینه‌های متفاوت به اصلی‌ترین بخش تبلیغ آنلاین تبدیل‌ شده است.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای آگهی از تأثیر رپورتاژ آگهی بر روی دیجیتال مارکتینگ ها باید اول فهمید که دیجیتال مارکتینگ به چه معناست؟

همان‌طور که گفته شد با پیشرفت اینترنت و تکنولوژی مراکز خرید آنلاین رفته‌رفته جای مراکز آفلاین و حضوری را گرفتند. دیجیتال مارکتینگ به اقدامات و فعالیت‌هایی در حوزه بازاریابی آنلاین با استفاده از ابزار دیجیتال گفته می‌شود. دیجیتال مارکتینگ مفهومی کاربردی در زمینه بازاریابی است که به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. در قسمت پایین

چند نکته در مورد دیجیتال مارکتینگ ها را به شما معرفی می کنیم:

  • دیجیتال مارکتینگ تنها به‌صورت آنلاین صورت می‌گیرد.
  • دیجیتال مارکتینگ این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از ایمیل، فضای مجازی و… استفاده کنید.
  • دیجیتال مارکتر راهکارها و انتخاب‌های مرتبطی را در جهت بازاریابی در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید با استفاده از فن‌های به‌روز و با توجه به میزان بودجه خود عملکردی نوآورانه داشته باشید.
  • درروش دیجیتال مارکتینگ از ابزارهایی مانند داشبوردهای تحلیلی در جهت کسب موفقیت و افزایش بازده سرمایه‌گذاری خود استفاده کنید که نسبت به روش‌های تبلیغاتی سنتی مانند آگهی‌نماها یا تبلیغات چاپی نتیجه بهتری دارند.

مهم‌ترین تأثیر رپورتاژ آگهی در مخاطب شما

رپورتاژ آگهی باعث می‌شود که شما برند، کالا، سایت و یا کسب‌وکار خود را از یک طریق زیرکانه به کاربران تبلیغ کنید. رپورتاژ آگهی باید مفید و آموزشی باشد تا بتوان نتیجه خوبی از ارائه آن به کاربران گرفت.

در نوشتن رپورتاژ آگهی اگر آمار صحیح به کاربران داده شود؛ کاربر خودبه‌خود به سایت شما علاقه‌مند می‌شود و هر مطلبی از سایت شما را مطالعه می‌کند. با این کار رتبه سایت شما در گوگل افزایش میابد و به سایتی موفق تبدیل می‌شود. این عمل باعث اعتمادسازی کاربر به خود می‌شود که تأثیرات مثبت زیادی در کسب‌وکار شما خواهد داشت.

اگر رپورتاژ آگهی شما آموزش محور باشد باعث می‌شود که کاربر از رپورتاژ آگهی شما آموزشی کسب کند و اگر در یک‌زمان دیگر مطلبی از سایت شما مشاهده کند؛ آن را مطلبی آموزشی تلقی کند و به کاربری تبدیل شود که همواره مطالب شما را دنبال کند و به بقیه هم پیشنهاد کند.

مهم‌ترین رکن در نوشتن رپورتاژ آگهی این است که مطلب شما دروغ نباشد. شما می‌توانید یک آمار واقعی را در رپورتاژ آگهی خود ذکر کنید و ذهن خواننده را به آن درگیر کنید و به او پیشنهاد دهید که اگر مشتاق به ادامه مطلب یا ارائه مطالب بیشتر هست به لینک یا صفحه به آدرس … مراجعه کند. با این کار او را به سمت سایت و برند خود سوق می‌دهید.

در نوشتن رپورتاژ آگهی باید خلاقیت کامل به کار ببرید. از روش‌های زیرکانه برای تبلیغ استفاده کنید نه تبلیغ به‌صورت مستقیم؛ زیرا با زیادشدن تبلیغ‌های فریب‌کارانه در فضاهای آنلاین اعتماد کاربران نسبت به تبلیغ‌های اینترنتی از بین رفته است. پس برای نتیجه گرفتن از رپورتاژ آگهی باید خلاقیت به خرج داد.

مزیت‌های دیجیتال مارکتینگ

استفاده از دیجیتال مارکتینگ باعث می‌شود که کسب‌وکار شما رونق بیابد این رونق بسته به کیفیت رپورتاژ آگهی است که ارائه می‌دهید. دز قسمت پایین به مزیت‌های استفاده از دیجیتال مارکتینگ در کسب‌وکار آنلاین اشاره می‌کنیم:

  • باعث می‌شود به اهداف فروش و برتری در بازار برسید.
  • بودجه‌بندی برای کسب، تبدیل، نگهداری و رشد و خدمات
  • برای بالابردن و رشد برند از بازاریابی آنلاین استفاده کنید.
  • کمک می‌کند که مخاطب‌های خود را طبقه‌بندی کنید.
  • باعث می‌شود که محصولات خود را اولویت‌بندی کنید.

مهم ترین نکاتی که باعث تاثیر بیشتر رپورتاژ آگهی روی کاربر می شود

رپورتاژ آگهی یک اصل مهم در کسب‌وکار آنلاین است که باید به آن توجه کرد. برای دارندگان کسب‌وکار آنلاین فقط نوشتن رپورتاژ آگهی مهم نیست بلکه باید روش‌های نوشتن آن را یافت و آن را طوری نوشت که تأثیرات مثبت داشته باشد.

برای نوشتن رپورتاژ آگهی مفید و مؤثر باید نکاتی را در ضمن نوشتن آن رعایت کرد که در این قسمت از این مقاله به معرفی و بحث در مورد آن‌ها می‌پردازیم:

  • باید مخاطب خود را بشناسید: در نوشتن رپورتاژ آگهی باید مخاطب خود را زیر ذره‌بین قرار دهید. نیازهای او را بشناسید و سعی کنید که نیازهای مخاطب را هدف خود قرار دهید؛ بر مبنای این هدف پیش بروید.
  • دروغ ننویسید: نوشتن رپورتاژ آگهی به معنی دروغ نوشتن نیست بلکه باید صادق باشید و در جهت جلب‌توجه و اعتماد کاربر پیش بروید. برای همه پیش‌آمده که مطلبی را برای مطالعه انتخاب کنیم ولی زمانی که چند خط از آن را مطالعه کردیم؛ به وجود تیترها و جمله‌های اغراق‌آمیز پی برده باشیم و از ادامه دادن به مطالعه مطلب خودداری کرده باشیم.
  • جذاب بنویسید: جذاب نوشتن در جذب کاربر برای خواندن رپورتاژ آگهی شما خیلی تأثیرگذار است. عنوان جذاب که شاید اولین کلمه یا اولین جمله از متن رپورتاژ آگهی شما باشد و کاربر با مشاهده آن به سمت رپورتاژ آگهی شما جذب می‌شود؛ به امید خواندن مطالب جذاب بیشتری مشتاق به ادامه مطالعه کردن متن رپورتاژ آگهی شما می‌شود. نوشتن میان تیترهای جذاب و مرتبط با عنوان اصلی نیز می‌تواند در جذب و هدایت کاربر به انتهای متن رپورتاژ آگهی شما نقش داشته باشد.
  • مستقیم تبلیغ نکنید: اگر رپورتاژ آگهی شما تبلیغی است؛ باید تبلیغ خود را با خلاقیت داخل آن بگذارید و مستقیم تبلیغ را انجام ندهید. معمولاً کاربران از متن‌های تبلیغی فرار می‌کنند و می‌پندارند که آن تبلیغ دروغ و فریب است؛ حتی اگر تبلیغ شما واقعی و بدون اغراق هم باشد. پس سعی کنید به کالایی که تبلیغ می‌کنید؛ اشاره ریز و مفیدی داشته باشید و بیشتر سعی در درگیر کردن احساسات کاربر داشته باشید.
  • کوتاه بنویسید: شاید خود شما هم بیشتر متن‌های طولانی که می‌بینید را مطالعه نمی‌کنید و خیلی راحت از آن می‌گذرید. متن رپورتاژ آگهی باید کوتاه و مفید باشد. متن رپورتاژ آگهی شما می‌تواند در بازه‌ی ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه‌ای باشد.

رپورتاژ آگهی تا چه اندازه موثر است؟

در کلام آخر باید بگوییم که رپورتاژ آگهی در جلب کاربر خیلی مؤثر است. یک رپورتاژآگهی اگر با توجه به استانداردها و حرفه‌ای نوشته شود؛ می‌تواند کاربر را به‌راحتی جذب کنید ولی همان رپورتاژ آگهی اگر ساده و بدون توجه و رعایت دستورات آن نوشته شود؛ می‌تواند کاربر را از سایت شما خیلی دور کند. رپورتاژ آگهی تأثیری نزدیک به ۶۰ درصد روی کاربر برای مراجعه به سایت شما دارد و اگر موردتوجه کاربران قرار بگیرد می‌تواند در پیشرفت سایت و کسب‌وکار شما نقشی پررنگ داشته باشد.

گفتیم که خلاقیت در نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب خیلی تأثیرگذار است. اگر شما دارای سایت هستید و می‌خواهید که برای آن رپورتاژ آگهی بنویسید باید از افراد خلاق با ایده‌های متفاوت کمک بگیرید که یک رپورتاژ آگهی قوی و مفید برای سایت خود تولید کنید.  تمام فرایند رپورتاژ را به تسمینو بسپارید.

منبع : پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تسمینو

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا