تولید محتوا

تولید محتوا چیست,تولید محتوا برای سایت,چگونه تولید محتوا کنیم؟

تولید محتوا چیست؟ تعریف تولید محتوا + انواع محتوا

در دنیای امروز به کمک تولید محتوا برای کسب و کار های مختلف به شیوه های مختلف یکی از راه هایی است که از طریق آن می توان درآمد کسب نمود. کسب درآمد از این روش مختص سن خاصی نیست و حتی افرادی که به سن قانونی نیز نرسیده اند می توانند از این راه درآمد به دست آورند. با گذشت زمان و پیشرفت کسب و کار ها در اینترنت افراد می توانند این شغل را تضمین شده برای خود انتخاب کنند و با تولید محتوا فعالیت خود را در فضای مجازی داشته باشند.

شاید برخی تصور کنند منظور از تولید محتوا فقط تولید محتوای متنی است اما باید بگوییم این موضوع پیچیده تر از این حرف ها است. اقداماتی که بعد از تولید محتوا می بایست انجام شود از جمله برنامه ریزی هایی است که برای تولید محتوای اصولی و در نهایت جذب مخاطب هدف انجام می شود. در این مطلب ما به شما کمک می کنید تا با مفهوم و روش های مربوط به تولید محتوا آشنا شوید پس تا انتها با ما باشید.

آنچه که باید درباره تولید محتوا بدانیم

در دنیای امروزی شاهد رشد و پیشرفت رسانه و شبکه های اجتماعی با سرعت بالایی هستیم. استفاده از رسانه های اجتماعی امکانات بسیار زیادی را در جهت شناسایی برند و کسب و کار اینترنتی شما به کاربران ارائه می دهد و باعث می شود بیشتر با آن آشنا شوند. اما ممکن است این سوال پیش آید که در این شبکه ها تولید محتوا چگونه انجام پذیر می گیرد و به شکلی صورت پذیر است؟ تولید محتوا چگونه ما را برای رسیدن به اهدافمان یاری می دهد و به آن نزدیک می کند؟

تولید محتوا یکی از مهم ترین موفقیت ها در بازاریابی محتوایی است. روزانه چندین سایت و وبلاگ و … منتشر می شوند، که نیاز به یک محتوای با کیفیت دارند. همچنین قسمت مهمی  برای ایجاد ارتباط بین کسب ‌و ‌کار و مصرف ‌کننده است. امروزه نیز سئو بر تولید محتوای با کیفیت تاکید زیادی می کند، زیرا که نوشتن محتوای با کیفیت موجب می شود تا رتبه سایت بالا رود. به همین دلیل مدیران سایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص می دهند. ما در این مطلب می خواهیم شما را با تولید محتوا آشنا و مهم دلایل آن را برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید و این مطالب مفید و کلیدی درباره تولید محتوا را مطالعه کنید.

رعایت اصول سئو در محتوا,سئو محتوا چیست,تولید محتوا سئو

تولید محتوا چیست؟

جواب این سؤال کمی گستره است و در یک جمله جا نمی شود. اما اگر بخواهیم به صورت جامع آن را توضیح دهیم تولید محتوا مضمونی است که با استفاده از ترفند های مختلف جذاب و متفاوت شده و می تواند نظر و نگاه افراد زیادی را به سوی خود بکشاند. فردی که با استفاده از ترفند های مختلف جذابیت را برای محتوا های مختلف به وجود می آورد تولید کننده محتوا نامیده می شود.

محتوای مناسب برای رپورتاژ آگهی می بایست بسیار جذاب باشد و به همین خاطر بهتر است تولید محتوا آن یا به صورت تخصصی توسط خود فرد انجام شود و یا به افراد یا شرکت های تولید محتوا واگذار شود. شما محتوای خود و مشخصات و ویژگی های آن را به فردی می سپارید که او در اصطلاح تولید کننده محتوا است.

در هر زمینه ای اطلاعاتی وجود دارد که لازم است آن را با استفاده از نشر، رسانه، مجله، سخنرانی ها، کتاب، اینترنت و… در قالب تولید محتوا به دیگران انتقال داد. محتوا می تواند مواردی باشد از قبیل محتوای قبض آب و برق، سفرنامه ها، تابلوهای نصب شده در شهر، پادکست، فیلم و خیلی چیزهای دیگر که شما اصلا به آن فکر هم نکرده اید. اما در واقع تولید محتوا شامل این چیزها و هرچیز دیگری که بتواند پیامی را انتقال دهد می شود. بنابر این باید به یاد داشته باشید که سفارش تولید محتوا را به جای معتبری بسپارید.

تولید محتوا یک هنر می باشد. زیرا که یک مطلب نوشته، ویرایش و ایجاد می شود. نوشتن مطلب نیز بخشی از این فرایند است. به طور کلی تولید محتوا یک راه برای انتقال اطلاعات در مورد محصولات به افراد می باشد. همچنین برای جذب مشتری یک راه بسیار عالی است. ارزش تولید محتوا امروزه به اندازه ای بالا رفته است که بحث بازاریابی محتوا یکی از مهم ترین ارکان بازاریابی برای هر کسب و کاری می باشد. تولید محتوا به طور کلی تنها علت بقا و ادامه حیات یک وب سایت به شمار می رود. که استفاده از کلمات کلیدی در داخل متن می تواند تاثیر زیادی در افزایش رتبه سایت داشته باشد.

تولید محتوا برای سایت چیست؟

محتوای وب همان قسمتی در وب است که با استفاده از متن، تصویر و صوت نمایش داده می شود. تولید محتوا وب می تواند شامل مواردی از قبیل متن، صوت، تصویر، فیلم و انیمیشن باشد، محتوا های دیگری از قبیل: اسناد، داده های کاربردی، خدمات الکترونیکی، فایل های صوتی تصویری، صفحات وب شخصی و ایمیل ها نیز هستند.

ایجاد تولید محتوا

باید طوری به تولید محتوا بپردازید که در کلمات ایجاد ارزش کنید. این کار از مهم ترین اصولی است که باید در تولید محتوا رعایت شود. دقت داشته باشید که محتوایی که استفاده می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد چرا که به کارگیری محتوای بی ارزش، بین برند شما و هدفتان فاصله می اندازد. یکی از کلیدی ترین اقدامات در این خصوص شناخت مخاطب می باشد. در گام اول باید سعی کنید به تشخیص علاقه مندی ها، سلیقه و هدف آن ها بپردازید و آن ها را شناسایی کنید. برای اینکه بتوانید کارایی خود را در جذب مخاطب بالا ببرید همیشه به دنبال بهترین و برگزیده ترین محتوا باشید و محتوایی تولید کنید که در مخاطب ایجاد انگیزه کند.

تولید محتوای خود را شروع کنید

محتوای خود را طوری آغاز کنید که بیانگر مشخصات برند، حیطه فعالیت، اهداف و چشم اندازهای مد نظر شما باشد و بتواند به درستی به معرفی برند شما بپردازد. همچنین محتوای شما باید به گونه ای باشد تا بتواند برتری شما نسبت به رقبا را به خوبی نشان دهد اینکه چه خصوصیتی در برند شما وجود دارد که باعث پدید آمدن این تمایز می شود.

اهداف خود را از تولید محتوا بیان کنید

برای نزدیک شدن به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شما تولید محتوا می تواند بسیار موثر باشد. تاکتیک های برگزیده از جانب شما لزوما با محتوا باید هم جهت باشد و به یک سو حرکت کند. تولید محتوای ایجاد شده به وسیله شما باید بسیار هوشمندانه، قدرتمند و با کیفیت باشد تا بتواند بر روی مخاطب تاثیر بگذارد. محتوای خوب محتوایی است که بتواند مقصود شما را به راحتی به مخاطب انتقال دهد علاوه بر این در مخاطب حس اعتماد ایجاد کند.

دسترسی مخاطب به محتوا باید به سادگی انجام پذیر باشد. تولید محتوا باید این توانایی را داشته باشد تا مخاطب را به نظر دهی تشویق کند و آن را به اشتراک بگذارد. تاثیر گذاری محتوا بر روی مخاطب پس از خواندن مطالب می تواند او را به یک مخاطب با وفا تبدیل کند. عکس العمل مخاطب نسبت به محتوا این امکان را برای شما فراهم می کند تا بیش تر از علاقه مندی های مخاطب آگاه شوید.

تولید محتوا چیست,تولید محتوا برای سایت,چگونه تولید محتوا کنیم؟

نحوه بیان در تولید محتوا باید چگونه باشد

در رسانه های اجتماعی تولید محتوای نوشتاری نسبت به دیگر محتواها بیشتر به کار گرفته می شود. محتوا باید به گونه ای بیان شود تا همانند داستانی، برند، محصولات و خدمات شما را برای مخاطب شرح دهد. تولید محتوا باید نمایانگر برند شما باشد و بتواند پیام شما را به درستی به مخاطب برساند. همچنین این امکان را داشته باشد تا کارایی و منحصر به فرد بودن محصولات و خدمات شما را برای مخاطب به روشنی بیان کند و هیج ابهامی در ذهن آن ها باقی نگذارد.

تولید محتوا به زبان ساده

تولید محتوا باید با زبانی ساده و رسا به تحریر درآید، پیچیده و قابل فهم نباشد. به بیانی دیگر مخاطب بتواند آن را به خوبی بفهمد و درک کند. خستگی نباید بر روی شما تاثیر گذار باشد و باعث شود محتوایی تولید کنید که از کیفیت بالایی برخوردار نیست. محتوایی که دارای ضعف است سبب دوری شما از هدفتان می شود. به منظور ایجاد یک محتوای خوب و انتشار آن نیازمند برنامه زمان بندی هستید.

برنامه ریزی برای تولید محتوا

هنگامی که تصمیم دارید برای معرفی برند و محصولات خود در شبکه های اجتماعی به تولید محتوا بپردازید، داشتن برنامه ریزی از الزامات به حساب می آید. در برنامه ریزی باید مواردی از جمله پیگیری مخاطبان خود، شناسایی مخاطبان خود، تهیه یک جدول زمان بندی و در آخر پیگیری مطالب منتشر شده را در نظر داشته باشید.

  • دنبال کردن مخاطب: باید به بخش بندی مطالب بپردازید تا این امکان برای شما میسر باشد که با توجه به عکس العمل های مخاطبان متوجه شوید، مخاطبان هدف شما چه افرادی هستند. به عنوان مثال باید به تولید مطالب متفاوتی از جمله علمی، جذاب و طنز بپردازید. علاوه بر اینها می توانید محتواهای دیگر صوتی، تصویری و ویدئویی ایجاد و منتشر کنید، بعد به بررسی عکس العمل مخاطبان نسبت به آن ها بپردازید.
  • زمانبندی محتوا: باید یک برنامه زمان بندی به منظور انتشار محتوای خود تهیه کنید. در طول روز لازم نیست چندین محتوا را منتشر کنید. ممکن است این اتفاق پیش آید محتوایی بسیار خوب و از کیفیت بالایی برخوردار باشد اما نشر بی وقت آن یا انتشار در رسانه های نامناسب تاثیر پذیری و کیفیت آن را کاهش می دهد. می توانید برای اتشار محتوای خود یک برنامه هفتگی و یا ماهانه داشته باشد و با توجه به آن به تولید محتوا پرداخته و یا انتشار دهید.
  • دنبال کردن عملکرد: از نکانی که باید بعد از تولید محتوا رعایت شود این است که پیگیر محتوای خود باشید، بر آن نظارت داشته باشید وآن را به حال خود رها نکنید. باید دائما نظارت کنید که تا چه اندازه توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند و یا اینکه آیا سبب رد و بدل شدن نظر مخاطبان شده است؟ دنبال کردن محتوا باعث می شود کار شما از ارزش بیش تری برخوردار شود و روند کاری شما روبه بهبود رود این کار موجب پیشرفت شما در کار می شود. علاوه بر تمام موارد گفته شده این کار نشان می دهد که مخاطب برای شما ارزشمند است و سبب رضایت آن ها از شما می شود. از دیگر کارهایی که باید توسط شما انجام گیرد سنجیدن کارایی محتوا می باشد. اگر عملکرد مثبت و رضایت بخش باشد دلیلی بر موفقیت شما می باشد و اگر عملکرد منفی وضعیف باشد باید در کار خود از جمله نوع نوشتار، زمان و مکان انتشار تغییر ایجاد کنید و طبق سلیقه مخاطبانتان قدم بر دارید. همچنین باید به این نکته توجه کنید که محتوای شما در طول روز، هفته و ماه چه میزانی بازدید توسط مخاطبان داشته است و یا چند نفر عضو سایت شما شده اند.

هزینه تولید محتوا,سفارش تولید محتوا,تولید محتوا بر اساس سئو

کارشناس تولید محتوا کیست؟

کارشناس تولید محتوا فردی است که اطلاعات و انواع محتوا مانند متن و تصویر و صوت و ویدئو را در هر رسانه ای ایجاد و منتشر می کند و به دست مخاطب می رساند. یکی از مهم ترین رسانه ها، رسانه دیجیتال می باشد. فردی که محتوا تولید می کند می تواند در مواردی مانند وبلاگ، خبرنامه های ایمیل، رسانه های اجتماعی، بازاریابی تصویری، کتاب ها و …. فعالیت داشته باشد. امروزه از روش های تولید محتوای دیجیتال بیشتر استفاده می کنند. شاید این سوال در ذهن برخی از افراد باشد که تولید محتوا به چه دردی می خورد و کاربرد آن چیست. ما در این مطلب به برخی از دلایل مهم محتوای با کیفیت و کاربرد آن اشاره خواهیم کرد.

مزایای تولید محتوا برای کسب و کارهای آنلاین

  1. تولید محتوا باعث می شود تا خودتان را سریع تر به مشتری معرفی کنید.

زمانی که تولید محتوای دیجیتال می کنید و می خواهید محصولات خود را معرفی کنید. باید یک محتوای با کیفیت بنویسید و همه نیازهایی که یک مخاطب دارد را در محتوا بنویسید. در تولید محتوا با کیفیت باید دقت و حوصله به خرج دهید و از مطالبی که موجب ابهام مشتری می شوند دوری کنید. باید خلاصه نویسی داشته باشید و مطالبی که موجب بی حوصلگی و خستگی مخاطب نمی شود را بنویسید.

  1. تولید محتوا شما را سر اصل مطلب می برد.

در برخی مواقع که می خواهید مخاطبان را با کسب  و کار خود آشنا کنید. که ممکن است گفتن ویژگی ها و اهمیت آن کمی زمان بر باشد و نتوانید همه آن ها را بیان کنید و مخاطب نیز با خواندن مطالب اضافی خسته شود. به همین دلیل بهتر است زمانی که می خواهید یک مخاطب را جذب کنید، از کلمات دقیق و صحیح استفاده نمایید و یک محتوای با کیفیت تولید کنید تا مخاطب با مطالعه آن با کسب و کار شما به خوبی آشنا شود.

  1. تولید محتوا موجب می شود تا جذابیت های محصول واقعی تر به مخاطب نشان داده شود.

زمانی که در محتوا از کلمات مناسب استفاده کنید. در واقع شما محصول خود را واقعی تر به مخاطب معرفی کرده اید و این کار باعث می شود تا مخاطب زیادی را جذب کنید. به همین دلیل توصیه می شود در هنگام تولید محتوا از ویژگی های محصول به درستی بنویسید و تبلیغات غلط نداشته باشید. زیرا اگر اصول نوشتاری به درستی صورت نگیرد، مخاطبان در ویژگی های محصول تردید خواهند داشت.

  1. با تولید محتوای با کیفیت شما فرصت کافی برای تغییر سلیقه مخاطب به سبک مورد نظر خودتان دارید.

این امر نقش مهمی در تولید محتوا برای کسب و کار دارد. شما برای اینکه بخواهید یک کتاب را به درستی معرفی کنید تا در بین کتاب های دیگر گم نشده باشد. باید محتوای با کیفیت تولید کنید و به گونه ای تبلیغات داشته باشید که دانش آموزان سبک خواندنشان را تغییر دهند.

سئو محتوا چیست؟

بیشتر مدیران، تولید محتوا را بخش مهمی از سایت می دانند که با استفاده از آن با مشتری ارتباط برقرار می کنند و برای همین منظور می توانند به بهترین ها سفارش تولید محتوا دهند، معرفی شرکت و محصولات در قالب محتوا انجام می شود، که در نهایت باعث می شود بازدید از سایت شما بالا رود و همچنین کسب و کار اینترنتی شما رونق بیشتری بگیرد.
تولید محتوای سئو شده، اولویت موتورهای جستجو است زیرا از این طریق میتوانید رتبه سایت خود را افزایش دهید. اما باید محتواها به صورت منحصر به فرد و طبق نیاز مشتری باشد، اگر محتوا سئو شده و منحصر به فرد نباشد موتورهای جستجو آن ها را رد می کنند.

مزیت های تولید محتوای سئو شده برای وب

  • جذب مخاطب
  • ارتباط با مخاطب
  • افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت
  • توسعه کسب و کار مربوطه
  • تبدیل مخاطبان به مشتری
  • بالا رفتن رتبه در موتورهای جستجو
  • کمک به مطرح شدن یک کسب و کار
  • ماندگاری مخاطب در وب سایت

تولید محتوای وب برای کسب و کارهای متفاوت

هر محتوایی باید به صورت یکتا و با توجه به کسب و کار اینترنتی تولید شود، این یعنی در هر تولید محتوایی ابتدا باید نیازهای مشتری را شناسایی کنیم، رفتار کاربران را آنالیز کرده و مطابق با یک استراتژی خاص به تولید محتوا بپردازیم. در واقع باید یک فرآیندی در نظر بگیریم و مطابق آن پیش برویم. بعد از تولید محتوا باید به طور مرتب آن ها را بررسی کرده تا به هدف مورد نظر برسیم.
اگر تولید محتوای خود را به یک نفر نسپارید موجب می شود کیفیت محتوای سایت پایین آمده و مخاطبان شما کاهش پیدا کنند در نتیجه رتبه سایت شما در موتورهای جستجو هم پایین خواهد آمد.

فرآیند تولید محتوا برای کسب و کارهای متفاوت:

گام اول: نیاز سنجی
گام دوم: مخاطب شناسی
گام سوم: استراتژی تولید
گام چهارم: ایجاد تقویم تولید محتوا
گام پنجم: تحلیل و آنالیز- تولید محتوا

انواع مختلف تولید محتوا به شرح ذیل است:

  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای ویدیویی
  • تولید محتوای تصویری یا گرافیکی
  • تولید محتوای صوتی

به طور کلی می توانیم بگوییم که تولید محتوا علاوه بر اینکه قادر است به معرفی برند و محصولات شما در شبکه های اجتماعی بپردازد بلکه با تولید یک محتوای خوب و با کیفیت می توانید رتبه بالاتری را در گوگل برای خود رقم بزنید.

تولید محتوا به صورت های گوناگونی انجام می شود که در ادامه این مطلب با انواع آن آشنا خواهید شد.

تولید محتوای متنی

انواع کسب و کار ها برای این که محصول یا خدمات خود را به افراد مختلف نمایش داده و آن ها را از ویژگی های خدمات مختلف ارائه دهنده آگاه کنند؛ ابتدا نیاز به محتوای متنی خواهند داشت. پیشرفت کسب و کار های اینترنتی باعث شده تا شغل هایی مانند محتوا نویسی و یا همان وبلاگ نویسی در بین افراد رواج پیدا کند که امروز فعالیت زیادی نیز دارند. برای ایجاد تولید محتوای متنی کافی است که موضوعات مورد نظر و شرحی که برای آن در نظر دارید را در اختیار تولید کننده محتوا قرار دهید. محتوای متنی با توجه به کاربردی که دارد دارای انواع مختلفی است برای مثال نوع محتوایی که برای خرید ریپورتاژ آگهی قرار است به کار برده شود قطعاً با محتوای مربوط به معرفی محصولات متفاوت خواهد بود.

تولید محتوای ویدئویی

تولید محتوای ویدئویی نیز نیاز به تخصص و آگاهی کافی دارد. نرم افزار ها و ابزار های مختلفی وجود دارند که با استفاده از آن ها تولید محتوا ویدئویی انجام می شود و در فضا های مختلفی برای بازدید مخاطبی هدف به اشتراک گذاشته می شود. یوتیوب و فضا هایی مانند آن که مخاطبین زیادی در فضای اینترنت ایران دارند؛ فضا های مناسبی برای انتشار محتوای ویدئویی هستند.

اما باید بدانید که یوتیوب پر مخاطب ترین پلتفرمی است که به شما کمک می کند درآمد زیادی را در شغل خود به دست آورید. ساخت محتوای ویدئویی مختص محصول یا خدمات خاصی نیست و می توانید در هر زمینه ای که تخصص دارید ویدئو مناسبی ساخته و آن را منتشر نمایید. فقط یوتیوب نیست که می توانید در آن فعالیت داشته و درآمدی به دست بیاورید فضای اینترنت بسیار گسترده است. شما می توانید با آموزش گام به گام تخصص خود به افراد علاقه مندبه صورت مجموعه ویدئو های آموزشی فروخته و از این راه درآمد لازم را کسب کنید.

ادیتور ویدئو یکی از شغل هایی می باشد که در زمینه تولید محتوای ویدئویی می تواند فعالیت کند و از این روش راه درآمدی را برای خود بسازید. برخی از روش های کسب درآمد در این زمینه را در ادامه مطلب توضیح می دهیم.

تولید محتوای تصویری

تولید محتوای تصویری نیز در زیر مجموعه تولید محتوا قرار می گیرد که بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. از طریق تولید محتوای تصویری می توان به ساخت کاور مناسب برای پست های اینستاگرام و فضا های مشابه، ادیت عکس، طراحی صحنه و عکس برداری و… درآمد زیادی را به دست آورد.

تولید محتوای صوتی

محتوای صوتی در ایران خیلی پر کاربرد نیست اما قطعاً با پیشرفت تکنولوژی و شناخت افراد با این محتوا مورد توجه افراد زیادی قرار خواهد گرفت. تولید محتوای صوتی پادکست با محتوا های مختلف یکی از روش هایی است که به وسیله آن می توان اطلاعات زیادی را از کسب و کار خود به مخاطبین زیادی منتقل نمایید.

تولید محتوای بر اساس سئو سایت

این روزها محتوا بسیار مهم شده است، چون نقش اساسی در سئو سایت ایفا می کند و جز بهترین نوع بازاریابی اینترنتی محسوب می شود. با استفاده از تولید محتوای سئو شده و مناسب با می توانید مخاطبان زیادی را به سایت خود جذب کنید.

به طور میانگین می توان گفت ۳۰ درصد سئو سایت را محتوای بهینه تشکیل می دهد.
یکسری از مسائل در تولید محتوا مانند عنوان، توضیح، آدرس صفحه و خود محتوا را اگر بخواهید برای سایت خود تولید کنید باید به نکات زیر توجه نمایید:

تولید محتوا طبق سئو سایت

گام اول: قدم اول انتخاب عنوان مناسب است؛ یعنی باید در عنوان از کلمه کلیدی متناسب استفاده کنید. نکته مهم اینجاست که باید از به کار بردن عنوان های جمله وار و کتابی خودداری کنید. باید به این فکر کنید که مخاطب شما چگونه عنوان را جستجو می کند در واقع خودتان را به جای مخاطب بگذارید. بهتر است از عنوان های سئوالی و خبری همچون “چگونه بازدید سایت خود را افزایش دهیم؟” استفاده نمایید.

کلمه کلیدی محتوای شما باید یک بار در عنوان و یک بار در محتوا حتما وارد شود. بهتر است آدرس صفحه شما انگلیسی باشد، تعداد کاراکترها را طبق رقبا درنظر بگیرید و بهتر است از ۵۰ کاراکتر بیشتر استفاده نکنید.

گام دوم: قدم بعدی که خیلی هم مهم است در رابطه با توضیحات و عبارات کلیدی است. اگر جمله سازی خوبی دارید با ۵ الی ۷ کلمه کلیدی می توانید جملات مناسب بسازید در غیر این صورت می توانید با کلمات کلیدی جمله بسازید. عبارت های کلیدی که در توضیحات استفاده می کنید نباید مانند عبارات عنوان و تکراری باشد. توضیحات معمولا عبارت هایی با ۲ الی ۳ کلمه کلیدی باشد برای مثال نمیتوانیم بگیویم سئوال یک کلمه کلیدی است! به مواردی که ممکن است کاربر به خاطر آن به سایت شما سربزند توجه داشته باشید.

کلمات کلیدی شما باید مناسب و هدف دار باشد برای مثال بهینه سازی سایت یک کلمه کلیدی هدفمند و مناسب است.

گام سوم:
آدرس سایت شما باید مناسب باشد به صورت زیر:
Site.com/category/sub_category/page_un
آدرس صفحه های خود را انگلیسی درنظر بگیرید چرا که استفاده از URL انگلیسی باعث میشود سایت با سرعت بیشتری در گوگل INDEX شود.

گام آخر: تمام مواردی که بالا ذکرش را گام به گام انجام دهید. گام اول عنوان مناسب و گام دوم بهینه سازی و آدرس صفحه مناسب است.
پیشنهاد ما این است که اگر با وردپرس استفاده می کنید.از افزونه yoast seo استفاده نمایید این افزونه به شما در تولید محتوای وب کمک می کند.

نکته بسیار مهم :

تیم حرفه ای بست فارسی به زودی پلنی برای سفارش تولید محتوای سایت شما به صورت محتوای سئو شده و حرفه ای راه اندازی میکند. تا شما یتوانید سفارش تولید محتوا داده و با کمترین هزینه تولید محتوا حرفه ای داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا