رپورتاژ

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی

ساخت اپلیکیشن برای اعتبار بخشیدن به برند شخصی یا کسب و کار شما بهترین انتخاب است.

شما علاوه بر سایت و فعالیت در شبکه‌های مجازی نیاز به تبلیغات دارید. هرچه نیاز شما به شناخته شدن برندتان و ایجاد حس خوب برای مشتری بیشتر باشد قطعا هزینه و سرمایه‌ی بیشتری نیاز خواهید داشت. حال چه شما سرمایه زیاد یا متوسطی داشته باشید باید برنامه ریزی درستی برای بودجه بندی خود انجام دهید. هرچه اهداف شما دقیق‌تر و با برنامه‌تر باشد هم سریع تر به نتیجه مطلوب می‌رسید هم در بودجه بندیِ سرمایه خود بهتر عمل خواهید کرد.

ساخت اپلیکیشن اختصاصی با اپتو به شما این امکان را می‌دهد تا با یک تیر چند نشان بزنید. شما با مناسب‌ترین هزینه‌ی ممکن و با امکانات اپلیکیشن ساز اپتو برای کسب و کار خود یک اپلکیشن اختصاصی خواهید داشت در عین حال می‌توانید انتشار و تبلیغات آن را نیز به متخصصان اپتو بسپارید. اپتو اپلیکیشن شما را در معتبرترین مارکت‌ها منتشر خواهد کرد و تبلیغاتی پر بازده برای کسب و کار شما انجام خواهد داد.

ساخت اپلیکیشن,طراحی اپلیکیشن,ساخت اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن با اپتو هیچ محدودیتی برای هیچکس ندارد به این معنا که شما ممکن است معلم یا صاحب یک فروشگاه، یک کسب و کار خیلی بزرگ یا کسب و کار نوپا و تازه باشید، یا ممکن است هیچ‌گونه اطلاعاتی از برنامه نویسی نداشته باشید و یا حتی زمان زیادی برای ساخت اپ نداشته باشید! هیچ کدام برای شما مانعی ایجاد نمی‌کنند. صرفا با ساخت یک حساب کاربری در اپتو می‌توانید شروع به ساخت اپلیکیشن کنید و پس از تست و در صورت رضایت هزینه پرداخت کنید.

شما برای ساخت اپلیکیشن نیاز به طراحی اپلیکیشن نیز دارید. این کار را متخصصان و طراحان حرفه‌ای اپتو برای شما انجام داده اند. شما می‌توانید با بررسی قالب‌ها و طراحی‌های پیش فرض اپتو و با توجه به نیازتان آنها را انتخاب کرده و استفاده کنید و همینطور اگر علاقه به طراحی اختصاصی و متفاوتی داشته باشید کافیست خودتان دست به کار شوید و طراحی دلخواه خودتان را در اپتو ایجاد کنید و به سادگی در اپ خود از آن استفاده کنید!

تیم اپتو طراحی اختصاصی اپلیکشن نیز انجام می‌دهد اما اگر فرصت این را دارید که خودتان یک اپ با پنل اپتو بسازید قطعا در قیمت طراحی اپلیکیشن و ساخت اپلیکیشن و همینطور مراحل بعدی صرفه جویی خواهید کرد.

اپتو امنیت اپ های شما را از لحاظ فنی تامین میکند و سرعت اپ شما هیچ تفاوتی با اپ‌هایی که اختصاصی ساخته می‌شوند، ندارد! اپ های اپتو قابل استفاده بر روی گوشی های اندروید و ای او اس هستند و همینطور قابلیت دریافت خروجی به صورت “وب اپلیکیشن” را نیز دارند!

اپتو با بیش از ۳۶ ماژول کاربردی به شما امکان ساخت فروشگاه، اپ خبری، آلبوم موزیک، بارکد خوان، نوبت دهی و ارسال آگهی را می‌دهد که این تنها بخشی از قابلیت‌های اپتو هست. شما می‌توانید با بررسی سایت اپتو از امکانات بیشتر آن مطلع شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه اپتو، پشتیبانی در تمام مراحل طراحی و ساخت تا انتشار و مشاوره با کارشناسان مجرب اپتو برای تمامی کاربران است، که به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا