رپورتاژ

قیمت نور مخفی پیش ساخته

در حوزه دکوراسیون، نورپردازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نور مخفی پیش ساخته اشاره به شعاعی از نور دارد که ممکن نیست منبع آن را به طور معمول و با چشم غیرمسلح مشاهده نمایید. با نصب آن، تنها روشنایی به چشم می خورد و منبع نور در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد. در فضاهای مسکونی برای اینکه در روز و شب از نور کافی بهره‌مند شویم و همچنین به منظور زیباسازی سقف، شاهد استفاده از تکنیک‌های نور مخفی پیش ساخته هستیم. حالا شاید برایتان سوال پیش بیاید که قیمت نور مخفی پیش ساخته چقدر است؟

آشنایی با نور مخفی پیش ساخته

ابزار نور مخفی پلی یورتان یک مدل ابزار آماده به حساب می‌ آید که در راستای ایجاد نور مخفی و نورپردازی میان دیوار و سقف نقش دارد. این ابزارها به شکل غیر مستقیم محوطه را روشن می‌‌کنند. در این ابزارهای آماده فضایی برای عبور سیم چراغ‌‌ها در نظر گرفته شده تا ردی از سیم‌‌ها باقی نماند. از ویژگی‌‌های منحصربه فرد این محصول می‌‌توان به چگونگی ایجاد نور و روشنایی و پنهان کردن منبع نور اشاره کرد.

آرکا دکور,قیمت نور مخفی پیش ساخته,نصب گچبری گلویی آماده

گچبری گلویی نور مخفی سقف

به قرنیز سقفی به صورت مسطح، گچبری گلویی نور مخفی گفته می شود که غالباً به شکل یک قالب دیده می شود و امکان دارد به شکل کلاسیک، ساده یا مدرن تزئین شوند. به عبارتی دیگر، اصطلاح گلویی اشاره به محل پیوند سقف و دیوار دارد. از مزیت‌های بارز گچبری گلویی می‌توان به کارگیری نور مخفی اشاره کرد. به هنگام نصب نورمخفی از هالوژن‌ها استفاده شده و سبب می‌شود گچبری در سقف زیباتر به نظر برسد. قالب‌های قرنیز سقفی دارای قطعات یکنواخت بوده و امروزه شاهد چینش آن‌ها روی اتصالات دیوارها و سقف هستیم. گچبری گلویی آماده، نور مخفی سقف در ساختمان‌های مسکونی و تجاری با هدف زیباسازی و عملکردی نقش موثری دارند. ابزار این مدل گچبری به شکل شاخه‌ای بوده و با طول ۲.۴ متر و با عرض ۸ سانتی متر محاسبه می‌شود. شما به سرعت و به آسانی می‌توانید آن را نصب کنید و تنها نیازمند چسب مخصوص یا میخ هستید. ابزار گلویی ساده پیش ساخته در واقع جایگزین خوبی برای گچبری سنتی، گچ و رابیتز، ابزار کشویی و باکس کناف به حساب می‌آید. این مدل ابزار غالباً در سبک‌‌های مدرن و مینیمال کاربرد دارد.

به هنگام سکونت در ساختمان نیز امکان نصب گچبری گلویی آماده نور مخفی سقف وجود دارد و لزومی برای انجام بنایی دیده نمی‌شود. این مدل گچبری از نظر مقاومت، ماندگاری و طول عمر عملکرد خوبی داشته و شما می‌توانید روی تمامی سطوح گچ، سیمان، سقف‌های کاذب و کناف آن را نصب نمایید. گچبری گلویی آماده نور مخفی سقف در واقع گزینه خوبی برای بازسازی و تغییر دکوراسیون به حساب می‌آید و تجهیزات ساختمانی همچون کابل، لوله، سیم و… به سادگی می‌توانند از آن گذر کنند.

علاوه بر این مورد، این محصول با انواع رنگ‌های ساختمانی رنگ پذیری پیدا کرده و امکان پتینه کاری وجود دارد. گچبری گلویی نور مخفی سقف همچنین در مقابل رطوبت، کپک، فضاهای اسیدی و قلیایی از خود مقاومت نشان می‌دهد. امکان اجرای نور مخفی در فضاهای مسکونی به شیوه‌های متنوعی وجود داشته و شیوه آن براساس سلیقه و میزان بودجه کارفرما تعیین می‌گردد. شرکت آرکا دکور یکی از شرکت های تولید کننده و فروش گچبری گلویی نور مخفی سقف است. قیمت این محصولات از حداقل از ۲۵۸۰۰۰ تومان و حداکثر تا ۸۷۰۰۰۰ تومان می‌باشد.

قیمت نور مخفی پیش ساخته

در صورتی که مایل هستید تحولی در دکوراسیون داخلی خانه خود به وجود آورید، نور مخفی پیش ساخته گزینه خوبی به حساب می‌آید. فروش قرنیز نوری و ابزار نور مخفی سقف براساس شاخه انجام می‌گیرد و طول هر شاخه به ۲.۹۰ متر می‌رسد. این ابزار به رنگ سفید دیده می‌شود و الزامی برای رنگ کاری دیده نمی‌شود؛ هرچند که این محصول از ویژگی رنگ پذیری نیز برخوردار است.

جنس‌های متفاوتی در ساخت قاب به کار رفته که شامل بخش پایانی دیوار می‌شود. به صورت کلی، قیمت نور مخفی پیش ساخته بسیار مناسب ‌و مقرون‌ به‌ صرفه بوده و شما می‌توانید با تهیه آن به زیباسازی دکوراسیون داخلی خود کمک کنید.

گلویی آماده,آرکا دکور,قیمت نور مخفی پیش ساخته

خرید نور مخفی پیش ساخته از شرکت آرکا دکور

آرکا دکور تولید کننده ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان در ایران است. این شرکت از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده است و با تولید محصولات متنوع و کیفت بالا، توانسته است جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. قیمت هر شاخه محصولات نور مخفی در آرکا دکور حداقل از ۴۸۶۰۰۰ تومان و حداکثر تا ۷۰۳۰۰۰ تومان می‌باشد. برای مشاهده نمونه کارهای نور مخفی پیش ساخته شرکت آرکا دکور، می‌توانید به وب‌سایت https://arcadecor.com/ مراجعه کنید و با توجه به نیاز و سلیقه خود، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۳۸۲۹۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

سخن پایانی

با داشتن یک نورپردازی پیش ساخته خوب می‌توانید تحولی در دکوراسیون داخلی خود ایجاد کنید. نمای سقف و تزیینات آن به هنگام طراحی یک فضا اهمیت ویژه‌ای داشته و در صورتی که به همراه آن، نورپردازی نیز انجام گیرد، به آن گچبری گلویی نور مخفی گفته می‌شود. قیمت نور مخفی پیش ساخته با توجه میزان عملکرد آن در زیباسازی فضای منزل بسیار مناسب است. ابزار نور مخفی پیش ساخته تنها نیازمند نصب هستند. گچبری گلویی نور مخفی سقف از میزان ماندگاری و استحکام خوبی برخوردار هستند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا