رپورتاژ

هتل آرتا قشم و رزرو آن با ارزان ترین قیمت

جزیره قشم یکی از نقاط محبوب برای سفر در برخی از فصل‌ های سال میان مردم است. اقامت در هتل‌های قشم و گردش در این جزیره زیبا با چشم‌ اندازی از دریای خلیج فارس برای مسافران بسیار خاطره‌انگیز است.

رزرو هتل قشم از میان انواع هتل‌ ها و اقامتگاه‌ های جزیره قشم تنها نیازمند کسب اطلاعات جامع و مفید از طریق یک سایت گردشگری معتبر است. سایت گردشگری رادار۳۶۱ که به صورت تخصصی به معرفی و رزرو هتل می‌ پردازد شما را در این انتخاب و رزرو هتل قشم یاری خواهد کرد. در ادامه با یکی از هتل‌ های این جزیره بیشتر آشنا می‌ شوید.

هتل آرتا قشم

هتل ۴ ستاره آراتا قشم یکی از هتل‌های زیبا در قشم است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است. این هتل که به مروارید قشم نیز معروف است از بهترین امکانات مطابق با استانداردهای مهم برخوردار است. هتل آرتا قشم با ۵ طبقه و ۴۴ اتاق و سوئیت در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد.

واحدهای اقامتی هتل در طبقات ۲ تا ۵ آن قرار دارند و چشم‌انداز زیبایی از دریای نیلگون خلیج‌ فارس برای مهمانان مهیا می‌ کنند. واحدهای اقامتی به انوع اتاق دوتخته توئین، دبل، روبه دریا و سوئیت‌ های یک خوابه تقسیم می‌شوند. لابی مجلل هتل با طراحی کلاسیک و غربی آماده پذیرش مهمانان هتل با پرسنلی با تجربه است.

رزرو هتل آرتا قشم,سایت رادار361,هتل آرتا قشم

خدمات هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم با بهترین خدمات در بخش‌ های مختلف هتل همراه با پرسنل با تجربه و حرفه‌ ای خود خدمات استانداردی را به مهمانان ارائه می‌ دهد. سرویس رفت و برگشت به فرودگاه و ترنسفر مسافران به هتل یکی از بهترین خدمات در هتل است.

مهمانان می‌ توانند برای گردش در جزیره با کرایه اتومبیل به راحتی در میان مراکز مهم گردش کنند. خدمات خشکشویی در هتل با جدیدترین تکنولوژی‌ها برای مهمانان انجام می‌ شود.

کافی‌ شاپ هتل در طبقه همکف آماده پذیرایی ۲۴ ساعته از مهمانان با انواع نوشیدنی‌ های گوارا و دسرهای لذیذ و کیک‌های مختلف از مهمانان است. رستوران هتل آرتا قشم در طبقه دوم با انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی توسط آشپزهای حرفه‌ ای بهترین غذاها را در محیطی آرام و دل‌ نشین سرو می‌ کنند.

برخی دیگر از خدمات هتل نیز در لیست زیر قابل مشاهده است.

  • خدمات خانه داری
  • خدمات بیدار باش
  • خدمات تهیه بلیط
  • خدمات گشت در جزیره و تور
  • خدمات استقبال از مهمانان
  • خدمات روم سرویس
  • خدمات باربری

امکانات هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم که یک هتل تقریبا نوساز است در تمام بخش‌ های خود از جدیدترین و بهترین امکانات و طراحی دکوراسیون مجلل استفاده کرده‌ است. در اتاق‌ های هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع‌، سیستم اطفا حریق، پاورسوئیچ، دراور، تلویزیون، چای ساز، کمد لباس، یخچال، صندوق امانات وجود دارند.

امکانات دیگر هتل آرتا قشم می‌ توان به موارد اینترنت در لابی، فروشگاه، فکس، پرینتر، نمازخانه، صندوق امانات، سالن ورزشی، دستگاه خودپرداز، پارکینگ، دستگاه واکس کفش، آسانسور اشاره کرد.

سالن کنفرانس در طبقه همکف با ظرفیت ۳۰ نفر با بهترین امکانات صوتی و تصویری، ویدئو پرژکتور و امکانات مناسب آماده پذیرایی از جلسات مدیران و مهمانان هتل است.

موقعیت مکانی هتل آرتا قشم و فاصله تا اماکن مهم

هتل‌ های قشم اکثرا چشم‌ انداز زیبایی از دریا و غروب خورشید برای مهمانان ارائه می‌ دهند. هتل آرتا قشم با ساحل و اسکله مسافری شهید ذاکری و پارک زیتون تنها ۵ دقیقه فاصله دارد. مراکز خرید سیتی‌ سنتر۱ و ۲ و ستاره در فاصله کمی از هتل قرار دارند.

فرودگاه قشم ۵۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد و هتل خدمات ترنسفر مسافران از فرودگاه تا هتل برای راحتی تردد در جزیره است. دره ستارگان که یکی از مناطق زیبا در جزیره است ۲۶ دقیقه با هتل فاصله دارد. جزیره ناز که یک جزیره کوچک و غیرمسکونی در نزدیکی قشم است با ماشین تنها ۲۶ دقیقه فاصله دارد.

اگر در رزرو هتل قشم ظرفیت هتل آرتا قشم تکمیل شده بود هتل فولتون قشم مورد مناسبی برای اقامت شما خواهدبود. بوتیک هتل فولتون قشم با ۲ ستاره در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده‌است.

این هتل از سه ساختمان مجزا تشکیل شده و ۲۲ واحد واحد اقامتی متشکل از اتاق، سوئیت و ویلا دارد. رستوران هتل فولتون قشم با انواع غذاهای فرنگی، دریایی، سنتی از مهمانان خود پذیرایی می‌ کند.

بیزنس روم هتل فولتون قشم با ظرفیت ۲۵ نفر با بهترین خدمات صوتی و تصویری طراحی شده‌ است. استخر، اتاق چمدان، خدمات تور، لاندری، کافی‌شاپ، سونا و سیستم تهویه مطبوع برخی از خدمات دیگر هتل فولتون قشم هستند.

هتل‌ های قشم,رزرو هتل آرتا قشم,سایت رادار361

مزایای رزرو هتل قشم با رادار۳۶۱

در رزرو هتل بصورت آنلاین شما می‌ توانید پیش از سفر اطلاعات جامع و کاملی از سفر و هتل مورد نظر خود به دست آورید. سایت رادار۳۶۱ که بعد از دریافت مقصد و زمان سفر شما انواع هتل قشم را به شما معرفی می‌ کند در بخش‌ های دیگر سایت خود از فیلترهای مختلف برای انتخاب شرایط هتل، سطح هتل و موقعیت مکانی توسط کاربران قرار داده‌است.

در سایت رادار۳۶۱ فاصله دقیق موقعیت اماکن دیدنی شهر مقصد نیز به کاربران نشان داده می‌شود. نظرات مسافرانی که قبلا تجربه سفر در آن هتل را داشته‌ اند نیز قابل مشاهده هستند.

سایت رادار۳۶۱ تمام مشخصات هتل‌ ها را به صورت متن و تصاویر در زمان رزرو برای کاربران نشان می‌ دهد تا در رزرو بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند. شما به راحتی می‌ توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر گردشگری و توسط گوشی همراه و کامپیوتر خود هتل خود را رزرو نمایید.

سایت رادار۳۶۱ با موتور جست و جوی قوی خود با گردش در میان هتل‌ های مختلف بهترین و ارزان‌ ترین هتل مناسب با شرایط شما به شما پیشنهاد می‌ دهد و شما به راحتی در هزینه‌ های سفر خود صرفه‌ جویی خواهید کرد و تجربه سفر خوبی را خواهید داشت.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا