رپورتاژ

10 تا از بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن بهترین وکیل تهران

ما برای شما یک لیست ده‌تایی از سایت‌های برتر معرفی بهترین وکیل تهران را آماده کرده‌ایم تا با دسترسی به آن، علاوه بر اینکه از سردرگمی نجات پیدا می‌کنید، دستتان نیز در انتخاب باز می‌ماند. در این سایت‌ها با توجه به مشخصات هر وکیل و حوزه تخصصی ایشان، به‌راحتی می‌توانید بهترین وکیل منتخب خود را پیدا کنید.

دادگاه محل آزمون‌وخطا نبوده و مسائل حقوقی نیز شوخی‌بردار نیستند. در این باتلاق مبهم و پیچیدۀ مسائل حقوقی، تکیه و اطمینان به مهارت‌های تخصصی یک وکیل نه‌تنها بار سنگینی از اضطراب و سردرگمی از روی دوشمان برمی‌دارد، بلکه از اشتباهات جبران‌ناپذیر ما جلوگیری کرده و در وقت و هزینه‌هایمان صرفه‌جویی می‌کند. تا اینجای کار شکی در این واقعیت نیست؛ ولی دغدغه اصلی زمانی شروع می‌شود که از میان جمعیت وکلا، به دنبال یک وکیل حرفه‌ای و باتجربه بگردیم تا با خیال راحت به وی اعتماد کنیم. اما به‌راستی مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه برای پیدا کردن وکلای برتر چیست؟ بهترین سایت ها برای پیدا کردن بهترین وکیل تهران کدام است؟ برای پاسخ به این سوال، با ما همراه باشید.

بهترین سایت ها برای پیدا کردن بهترین وکیل تهران کدام است؟

خبر خوب اینکه ما برای شما یک لیست ده‌تایی از سایت‌های برتر در این زمینه را آماده کرده‌ایم که شما با دسترسی به آن، علاوه بر اینکه از سردرگمی نجات پیدا می‌کنید، دستتان نیز در انتخاب باز می‌ماند. در این سایت‌ها با توجه به مشخصات هر وکیل و حوزه تخصصی ایشان، به‌راحتی می‌توانید بهترین وکیل منتخب خود را پیدا کنید.

لیست ۱۰ تا از بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن بهترین وکیل تهران:

  1. برترین وکیل
  2. دادسان
  3. بنیاد وکلا
  4. برترین وکلا
  5. وکیل یاب
  6. وکلای حقوقی
  7. وکیلچی
  8. وکیل تیک
  9. وکیل ازما
  10. پارس وکیل

برترین وکیل

بهترین وکلای تهران,بهترین وکیل تهران,بهترین وکیل در تهران

برترین وکیل در زمینه معرفی وکیل در سراسر ایران و تهران فعالیت می کند. این سایت به عنوان یکی از معتبرترین وب سایت ها در تلاش است تا خدماتی را در زمینه انتخاب بهترین وکیل در تهران در اختیار متقاضیان قرار دهد. اگر با پرونده های قضایی رو به رو شده اید، می توانید با مراجعه به مجله حقوقی برترین وکیل بسته به نوع پرونده و شهر محل فعالیت متخصصین حقوقی، وکیل مورد نظرتان را انتخاب کرده و با او وارد قرارداد شوید. این سایت همچنین تلاش بی وقفه ای در زمینه یافتن وکلای با سابقه و شناخته شده در سطح کشور دارد.

دادسان

سایت معرفی وکیل,بهترین وکلای تهران,بهترین وکیل تهران

وبسایت دادسان بستری را فراهم کرده که متقاضیان دریافت خدمات حقوقی بتوانند با سهولت بیشتری با وکلای شاخص و مطرح ارتباط بگیرند. در دادسان امکان بررسی رزومه و تخصص وکلای مختلف برای مخاطبان فراهم شده است. در واقع افراد به کمک این ویژگی می توانند گزینه مطلوب تری را برای اعطای وکالت در پرونده های قضایی انتخاب نمایند. مزیت مهم وب سایت دادسان این است که یک بستر امن برای پرداخت حق الوکاله بهترین وکیل تهران و سایر تراکنش های مرتبط در نظر گرفته است.

بنیاد وکلا

بهترین وکلای تهران,بهترین وکیل تهران,بهترین وکیل در تهران

کادر مجرب وب سایت بنیاد وکلا که در زمینه های حقوقی فعالیت می کند، سابقه درخشانی در این زمینه دارند. این مجله حقوقی از سال ۱۳۸۶ مشغول به کار است و در تمامی این سال ها تجربیات گران بهایی را با خود همراه کرده است. روزانه بیش از ۱۰۰ هزار کاربر از بنیاد وکلا دیدن کرده و مشکلات حقوقی خود را با دریافت مشاوره از بهترین وکیل تهران برطرف می نمایند. هدف تیم قوی بنیاد وکلا کاهش پرونده های قضایی و آگاه سازی مردم اعلام شده است.

برترین وکلا

بهترین وکلای تهران,بهترین وکیل تهران,بهترین وکیل در تهران

برترین وکلا به عنوان یکی دیگر از سایت های معرفی وکیل در تهران و سایر نقاط ایران فعالیت می کند. معرفی وکیل به تفکیک شهر محل فعالیت و تخصص وی می باشد. باید سایت برترین وکلا را یکی از قدرتمندترین مجلات حقوقی برای معرفی وکلای باسابقه و مشهور در تهران و سایر شهرها به شمار آورد. همچنین اگر در زمینه مسائل حقوقی با سوالات مهمی رو به رو شده اید، می توانید با مراجعه به بخش نکات حقوقی این سایت، پاسخ دقیقی را برای پرسش های خود بیابید.

وکیل یاب

با مراجعه به مجله حقوقی وکیل یاب می توانید به تمامی نیازهای قانونی خود پاسخ بگویید. وکلایی که در این سایت معرفی می شوند جزو با سابقه ترین وکلا در شهرهای مختلف ایران می باشند. وکیل یاب به عنوان یکی از معتبرترین وب سایت های حقوقی نقش مهمی در معرفی متخصصین به تفکیک زیرشاخه های علم حقوق دارد. اگر در زمینه های ملکی، خانوادگی، طلاق، کیفری، مهریه، دعاوی کار و… با مشکلات و اختلافات حقوقی جدی رو به رو شده اید، می توانید روی این سایت حساب کنید.

وکلای حقوقی

به وضوح مشخص است که سایت وکلای حقوقی تلاش خود را بر روی یافتن وکلای ملکی، کیفری، حقوقی و خانواده معطوف کرده و سعی دارد به صورت تخصصی در این زمینه خدماتی ارائه کند؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین وکیل تهران هستید پیشنهاد ما مراجعه به این سایت است؛ کادر مجرب این سایت در تلاش است تا خدماتی را در زمینه تحریر مقالات حقوقی نیز انجام دهند تا به برخی از سوالات شما در این زمینه پاسخ داده شود.

وکیلچی

وب سایت وکیلچی در تلاش است تا همواره تاپ ترین خدمات را در زمینه نگارش مقالات حقوقی و معرفی وکیل در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. میزان رضایت مندی کاربران از مجله حقوقی برترین وکیل بسیار بالا بوده و همین مسئله وجه تمایز این سایت با سایر رقبای خود به شمار می رود. اگر در زمینه های مختلف حقوقی، کیفری، خانواده، طلاق، مهریه، ملکی، دعاوی کار، مهاجرت و غیره نیاز به بهترین وکیل تهران دارید، می توانید در سایت برترین وکیل به برخی از وکلای خوب شهرتان دسترسی داشته باشید.

وکیل تیک

تیم مجرب وکیل تیک از وکلای پایه یک دادگستری تشکیل شده است و همین مسئله می تواند نقطه عطف و مزیت مراجعه به این سایت حقوقی برای یافتن بهترین وکیل تهران به شمار آید. در واقع این وکلا پس از سال ها فعالیت در زمینه های حقوقی و کسب تجربه، تصمیم به راه اندازی سامانه ای برای معرفی وکیل و تحریر مقالات حقوقی گرفته اند. با مراجعه به وکیل تیک می توانید به صورت حضوری، تلفنی، آنلاین و متنی مشاوره حقوقی دریافت کرده و تمامی نیازهای خود در زمینه پرونده های قضایی را در مدت زمان کمی برطرف نمایید.

وکیل از ما

مهم ترین هدف از راه اندازی وب سایت وکیل از ما، اطلاع رسانی به عموم جامعه در زمینه مسائل حقوقی و معرفی بهترین وکیل تهران است. شما برای هر شهر و استان می توانید با لیستی از متبحرترین وکلا مواجه شده و در نهایت از میان این لیست با سابقه ترین و بهترین وکیل را در نهایت استخدام نمایید. وکیل از ما به عنوان یکی از محبوب ترین وب سایت های حقوقی با خدمت رسانی دقیق به متقاضیان، شانس کسب پیروزی در محاکم قضایی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

پارس وکیل

وب سایت پارس وکیل نیز به معرفی وکلای خبره در ایران می پردازد و به عنوان یکی از مجلات حقوقی می توانید بسته به موضوع پرونده های قضایی خود و با در نظر گرفتن سوابق وکلا در جهت استخدام آن ها گام بلندی را بردارید. تیم حقوقی پارس وکیل در تلاش هستند تا با خدمات خود در این زمینه شما را به بهترین وکلا در شهر محل زندگی تان نزدیک نمایند.

حق‌الوکاله وکیل پایه یک دادگستری به چه عواملی بستگی دارد؟

حق‌الوکاله وکلا آیین‌نامه مشخصی دارد که توسط نهادهای حقوقی تنظیم می‌شود. بهترین وکیل تهران موظف است که بر اساس عوامل و متغیرهایی که در این آیین‌نامه قید شده و با توافق موکل خود حق‌الوکاله را تعیین کند. پس لزوماً نمی‌توان رقم مشخص و معینی را برای دعاوی مختلف تعیین کرد. در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از این عوامل می‌پردازیم:

  • نوع پرونده

اولین عامل تعیین‌کننده در میزان حق‌الوکاله وکیل، نوع پرونده است. پرونده حقوقی است یا کیفری؟ اگر حقوقی است خانواده است یا مالیاتی؟ هرکدام از این پرونده‌ها تعرفه‌های خاص خودشان را دارند.

  • تجربه و تخصص وکیل

اگر فقط یک عامل باشد که قرار باشد وکلا با آن شناخته و رتبه‌بندی شوند، قطعاً آن عامل میزان تجربه و تخصص یک وکیل است. بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن بهترین وکیل تهران با توجه به سابقه و تجربه، تعداد و پیچیدگی پرونده‌های پیشین وی و میزان رضایت موکل‌های سابق از ایشان، بهترین وکلای تهران را از وکلای معمولی گلچین می‌کنند.

  • مرحله مداخله

در کدام مرحله از دعاوی، وکالت به وکیل سپرده می‌شود؟ در مراحل آغازین و بدوی؟ در دیوان عالی یا شاید هم برای تأیید نظر خواهی؟

  • شهر و مکان وکیل

شهر و منطقه‌ای که وکیل در آن قرار دارد بر روی حق‌الوکاله وی تأثیر مستقیمی دارد. حق‌الوکاله وکلای شهرستان‌ها با وکلای تهران متفاوت است. در شهر تهران نیز با توجه به منطقه وکیل، میزان حق‌الوکاله تغییر می‌کند. نکته دیگری که وجود دارد این است که آیا وکالت در شهر سکونت وکیل است یا وی نیاز به طی کردن مسافت دارد.

حق‌الوکاله وکیل پایه یک دادگستری در تهران چگونه محاسبه می‌شود؟

دو روش اصلی و یک روش ترکیبی برای محاسبه حق‌الوکاله در پرونده‌های مختلف وجود دارد:

  1. درصد از ارزش خواسته

این روش محاسبه حق‌الوکاله بیشتر برای پرونده‌های مالی و ملکی استفاده می‌شود که در آن درصد مشخصی از ارزش خواسته شده به‌عنوان حق‌الوکاله وکیل در نظر گرفته می‌شود. به‌عنوان‌مثال اگر ارزش پرونده حقوقی شما ۱۰۰ میلیون تومان باشد، ده درصد از مبلغ آن یعنی ۱۰ میلیون تومان حق‌الوکاله وکیل خواهد بود.

  1. حق‌الوکاله ثابت

کاربرد این روش بیشتر برای پرونده‌های غیر مالی و غیر ملکی است و در آن حق‌الوکاله وکیل به‌صورت یک مبلغ ثابت از قبل تعیین می‌شود. برای مثال در یک پرونده طلاق که شخص می‌خواهد مهریه خود را مطالبه کند، بدون در نظر گرفتن مبلغ مهریه، یک حق‌الوکاله ثابت برای وکیل در نظر گرفته می‌شود.

  1. روش ترکیبی

گاهی نیز حق‌الوکاله به‌صورت ترکیبی از موارد فوق محاسبه می‌شود. با توجه به نوع پرونده‌‌ و شرایط مالی‌تان، باید ملاحظه کنید که کدام یک از روش‌ها برای شما از بقیه مناسب‌تر است.

گرفتن وکیل چه کمکی در پرونده‌های حقوقی و کیفری دارد؟

با مراجعه به بهترین سایت برای پیدا کردن بهترین وکیل تهران و انتخاب یک وکیل حرفه‌ای برای پرونده ها، از مزایا و کمک‌های کلیدی ویژه‌ای بهره‌مند خواهید شد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • مشاوره حقوقی و پیشگیری از اختلافات

در مشاوره حقوقی، قضیه به این صورت است که موکل برای آگاه شدن از مسائل حقوقی خود و یا میزان موفقیت از پرونده، قبل از انجام هر کاری از مشاوره حقوقی یک وکیل استفاده می‌برد.

از جمله مزایای این کار، پیشگیری از ضایع شدن حقوق موکل، پیشگیری از اقدامات اشتباه و جلوگیری از افزایش تنش و اختلافات بین طرفین دعوا می‌باشد.

  • تنظیم قراردادها و اسناد حقوقی

با وارد کردن پای یک وکیل باتجربه در تنظیم قراردادها و اسناد حقوقی، راه‌های تخلف یا دور زدن شرایط تعیین شده به کمترین میزان ممکن می‌رسد که این امر برای طرفین قرارداد مفید است.

  • داوری و میانجیگری برای حل‌وفصل مسالمت‌آمیز دعاوی

یک وکیل خوب با تحلیل موقعیت طرفین دعاوی و ارائه راه‌حل‌های مناسب، پنجره سالم و سازنده‌ای برای ختم پرونده به‌صورت برد برد و بدون ضایع شدن حق یکی از طرفین را باز می‌کند.

  • دفاع از متهم یا شاکی در دادگاه

دفاع یک وکیل خبره و دلسوز از متهم در دادگاه، می‌تواند سهم به‌ سزایی در تبرئه و کاهش مجازات او داشته باشد. یک وکیل به دلیل توانایی در استناد به قوانین جاری می‌تواند در موفقیت متهم یا شاکی نقش کلیدی را ایفا کرده و موفقیت وی را آسان و سریع کند.

  • جمع‌آوری ادله

همچنان یک وکیل کیفری به دلیل داشتن تسلط لازم در فراهم‌آوردن مدارک و اثبات آن‌ها بر طبق قانون، نقش مهمی را در اثبات بی‌گناهی یا اثبات جرم ایفا می‌کند.

  • درخواست تخفیف مجازات یا آزادی مشروط

بعد از تمام شدن مراحل ابتدایی دادرسی در پرونده‌های کیفری و صدور حکم اولیه برای شاکی یا متهم، در صورت محکومیت وی، وکیل می‌تواند با استناد به مواد قانونی مختلف درخواست تخفیف مجازات یا آزادی مشروطه موکل خود را به نهادهای قانونی ارائه کند.

سخن پایانی

قطعاً بهینه‌ترین و راحت‌ترین راه برای پیدا کردن بهترین وکلای شهر تهران، مراجعه به وب‌سایت‌های معتبر و قابل‌اعتماد در این زمینه است که علاوه بر ارائه مشخصات و جزئیات سوابق کار وکیل، شما را در اخذ بهترین انتخاب راهنمایی و یاری می‌کند. در این مقاله ما ۱۰ تا از بهترین سایت‌ها برای پیداکردن بهترین وکیل تهران را به شما معرفی کردیم و در ادامه تلاش کردیم تا علاوه بر آگاه‌سازی شما از نکات کلیدی حق‌الوکاله، شما را با مزایای ویژه گرفتن یک وکیل حرفه‌ای آشنا کنیم. امید است که با خواندن این مقاله و افزایش امکانات و اطلاعات شما در این زمینه، بتوانید بهترین وکیل تهران را که مناسب پرونده شماست پیدا کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا