رپورتاژ

معرفی بهترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه

حتما تا به حال به دنبال سرمایه گذاری مطمئن و با سود زیاد بوده اید. بورس، ارزهای دیجیتالی و… بی شک جزو گزینه های شما بوده است؛ اما قطع به یقین ریسک زیادی را در پی دارند.

چراکه نیاز به تخصص و تحلیل فراوان برای اینگونه بازارهای سرمایه گذاری نیاز است. اگر راهی را می خواهید که مطمئن و البته پر بازده باشد، ما به شما خرید ملک در ترکیه را پیشنهاد می کنیم.

شما با این کار نه تنها برای خود سودآوری بسیار زیادی را به همراه دارد؛ بلکه می توانید با خرید خانه و سرمایه گذاری در ترکیه (به ارزش حداقلی ۲۵۰ هزار دلار) اقامت ترکیه و پاسپورت آن را برای خود، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سالتان دریافت نمایید.

شاید در ابتدا این مبلغ زیاد به نظر برسد، اما با سود بسیار زیاد و غیر قابل باوری که در بر خواهد داشت، اصلا قابل مقایسه نیست. بنابراین در این مقاله ما به بررسی شهرهای خوب و مستعد ترکیه برای سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

خرید ملک در استانبول,خرید ملک در ترکیه,سرمایه گذاری در استانبول

استانبول؛ گران ترین شهر ترکیه

خرید ملک در استانبول به دلیل اینکه شهری پویا و فعال در حوزه گردشگری است، بسیار رونق یافته است. این شعر لوکس و مدرن با داشتن جاذبه های تاریخی بسیاری از مسجد سلیمانیه گرفته تا دیواره های به جامانده از قسطنطنیه باستان، افراد زیادی را جهت تفریح و گشت و گذار به خود جذب می کند.

حال آنکه به دلیل رونق بسیار زیادی که استانبول در حوزه گردشگری دارد؛ این شهر به مرکزی برای خرید و فروش ملک و حتی اجاره های کوتاه مدت تبدیل شده است.

خرید ملک در استانبول,خرید ملک در ترکیه,سرمایه گذاری در استانبول

شرکت های بسیار زیادی در حوزه خرید ملک در استانبول فعالیت می کنند که می توانید از آن ها برای مشاوره و خرید ملک در ترکیه بهره بگیرید. از آن شرکت ها می توان به مجموعه تخصصی آسیاملک اشاره کرد. این شرکت در راستای خرید ملک در ترکیه نکاتی را گفته است:

((یکی از مهم ترین مراحل خرید خانه در ترکیه یا هر کشور دیگری، این است که ابتدا هدفتان را مشخص کنید. دانستن اینکه به دنبال چه نوع ملکی هستید، چرا می خواهید خانه بخرید یا اینکه چقدر می خواهید هزینه کنید یا حتی چه نوع خانه ای در چه منطقه ای می خواهید، خیلی ضروری و مهم است. شما باید در یک جمله هدفتان را مشخص کنید. مثلا من می خواهم برای سرمایه گذاری در استانبول خانه بخرم یا مثلا من می خواهم برای اقامت دائم در آنتالیا ترکیه خانه ای ویلایی خریداری کنم.))

خرید ملک در استانبول,خرید ملک در ترکیه,سرمایه گذاری در استانبول

بدروم؛ شهری مدرن و بروز

بدروم این شهر لوکس و مدرن که هر ساله گردشگران و سرمایه گذارن زیادی را به خود جذب می کند؛ از مناطق و شهرهای خوب ترکیه برای سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه محسوب می شود.

چراکه علاوه بر مردم خون گرمی که دارد، شامل مناطق گردشگری و تفریحی بسیار زیادی است. این شهر دقیقا در سواحل دریای اژه یعنی منطقه مدیترانه ای ترکیه واقع شده است.

تابستان هایی نسبتا گرم و معتدل را داراست و دارای زمستان هایی سرد و بارانی است. مناطق گردشگری جذابی مانند یالیکاواک دارد که می توانید در آن به تفریحات آبی بپردازید.

مراکز خرید معتبر مانند ورساچه از دیگر جاذبه های این شهر است که برای افراد عاشق بازار و گشت و گذار در مناطق تجاری جزو شهرهای کم نظیر ترکیه محسوب می شود.

خرید ملک در استانبول,خرید ملک در ترکیه,سرمایه گذاری در استانبول

فتحیه شهری زیبا و بکر

شهری که در گذشته یک دهکده ماهیگیری بوده است. اما امروزه تبدیل به شهری پر جنب و جوش، مدرن و زیبا شده است که هر ساله افراد زیادی را برای تفریح و گردش به خود می کشاند.

مردم این شهر اکثرا به زبان انگلیسی تسلط دارند و این از ویژگی های جذاب این شهر برای کسانی است که می خواهند به این شهر مهاجرت کنند. زیرا باعث سهولت در ارتباط با افراد دیگر می شود.

مهاجران بریتانیایی زیادی در این شهر به صورت دائمی سکونت دارند. دلیل این استقبال، قیمت مناسب خانه، شبکه حمل و نقل شهری قدرتمند و قوی، مناطق گردشگری و تفریحی بکر و زیبا و… است.

بنابراین ما فتحیه را به شما برای خرید ملک در ترکیه پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال شهری زیبا با آب و هوای مناسب هستید این شهر پهناور به مانند نگینی در دریای مدیترانه منتظر شما است.

خرید ملک در استانبول,خرید ملک در ترکیه,سرمایه گذاری در استانبول

آنتالیا شهری توریستی

آنتالیا نیز به مانند استانبول، شهری توریستی است که البته با موفقیت هرچه تمام تر، بافت باستانی خود را نیز حفظ کرده است. این شهر برای تفریحات آبی در تابستان به شدت توصیه می شود.

زیرا آنتالیا دارای آب و هوای معتدل تابستانی است و برای تفریح بسیار مناسب است. گرچه در زمستان توریست های به مراتب کمتری را جذب خود می کند. زیرا زمستان ها آب و هوایی سرد دارد که مانع تفریحات دلنشین آبی می شود.

آنتالیا در مقایسه با بدروم قیمت های پایین تری برای خرید اقلام و مواد خوراکی را دارد. گرچه قیمت های بدروم هم در مقایسه با پایتخت ایران بسیار مناسب تر است.

اگر برای سرمایه گذاری و آرامش بیشتر اقدام به خرید ملک در ترکیه می کنید؛ ما به شما خانه های لوکس و ویلاهای جذاب آنتالیا را پیشنهاد می دهیم تا جزو اولویت هایتان قرار دهید.

حرف آخر

شرکت تخصصی و با تجربه آسیاملک در خصوص خرید ملک در ترکیه، این ۴ شهر را به شما پیشنهاد می دهد و از بین این شهرها می گوید خرید ملک در استانبول را بیشتر مدنظر قرار دهید.

زیرا همانطور که می دانید در چند سال اخیر استانبول پیشرفت چشم گیری را در حوزه گردشگری و خرید و فروش ملک داشته است.

نمونه بارزش ساخت فرودگاه بین المللی و مدرن آتاتورک است که مهر تاییدی را بر پیشرفت صنعت گردشگری این شهر می زند.

در هر حال همانطور که در ابتدا عرض کردیم؛ اگر به دنبال سرمایه گذاری مطمئن و پر بازده ای هستید خرید ملک در ترکیه را حتما مدنظر بگیرید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا