رپورتاژ

بهترین هواپیمای ایران کدام است؟ همراه با معرفی خدمات ویژه هر ایرلاین

بهترین هواپیمای ایران کدام است؟ این سوالی است که حتی برای یک بار هم که شده وقتی لیست بلیط های دارای ظرفیت را در مسیر موردنظر خود زیر رو می کنید از خود پرسیده اید. پاسخ به این سوال تا حد زیادی بستگی به این دارد که در زمان خرید بلیط هواپیما انتظار دارید چه امکاناتی طی سفر هوایی تان به شما ارائه شود.

در این مطلب به بررسی امکانات ۷ شرکت هواپیمایی داخلی می پردازیم که به واسطه پروازهای متعدد، کم ترین میزان سوانح هوایی و امکانات ویژه طی پرواز در لیست برترین ایرلاین های ایران قرار دارند.

شرکت هواپیمایی ایران ایر

۵۱ سال پیش شروع فعالیت ایرلاینی بود که با ارائه خدمات منحصر به فرد خود نظیر حمل حیوان خانگی و سرو غذای ویژه مسافر هنوز در صدر لیست برترین خطوط هوایی ایران قرار دارد. سفر با قدیمی‌ترین شرکت هواپیمایی ایران به معنی تجربه یک پرواز امن و سریع با معروف ترین هواپیماهای مسافربری یعنی ایرباس و بوئینگ و فوکر است. ایرلاین ایران ایر با ارائه کلاس پروازی هما کلاس، خدمات ویژه از قبیل صندلی های مخصوص درجه ۱، اضافه بار رایگان و … به مسافر ارائه میدهد. این در حالیست که کلاس اکونومی این ایرلاین با حداقل استاندارد خدمات یک انتخاب مقرون به صرفه در عین داشتن سفری راحت است.

آدرس دفتر مرکزی: تهران – فرودگاه مهرآباد – ساختمان مرکزی هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران

آدرس وبسایت: www.iranair.com

خدمات ویژه ایرلاین ایران ایر

۱. خدمات کودک بدون همراه(UM): امکان دریافت بلیط برای کودک ۵ تا ۱۲ ساله بدون همراه به شرط ارائه رضایت نامه از سمت قیم قانونی در پروازهای ایران ایر امکان پذیر است.
۲. بلیط رایگان برای نوزادان ۷ روزه تا ۲ ساله
۳. امکان حمل حیوان حانگی از طریق پایانه باربری
۴. چک این آنلاین: ایرلاین ایران ایر جز ۳ ایرلاین در ایران می باشد که امکان چک این و رزرو صندلی دلخواه به صورت آنلاین را فراهم کرده است.
۵. مراقبت های ویژه ایرلاین برای افراد کم توان جسمی و ذهنی، مسافر ناشنوا یا نابینا
۶. کترینگ ایرلاین ایران ایر: اخذ انواع گواهینامه های ایمنی و کیفیت غذا نظیر HACCP، NACI و ارائه سرو منو غذایی متنوع توسط کارکنانی که منطبق با اصول GMP/GHP آموزش دیده اند از ویژگی های منحصر به فرد این ایرلاین است. اگر مسافر پرواز هما کلاس ایران ایر باشید از خدمات ویژه نظیر سرو غذا در ظروف چینی، دریافت کیف هدیه‌ی سفر، بسته‌بندی زعفران در جعبه‌ی خاتم ، گل و … در طول پرواز بهره مند خواهید شد.

همچنین در هواپیما ایران ایر برای مسافرانی که به دلیل تجویز پزشک، عقاید مذهبی یا گیاهخواری محدودیت غذایی دارند، وعده های غذایی مخصوص مسافر تدارک دیده است.

بلیط هواپیما,بهترین هواپیمای ایران,خرید بلیط هواپیما

شرکت هواپیمایی ماهان

سال ۱۳۷۱ شروع فعالیت اولین شرکت هواپیمایی خصوصی در ایران بود. ایرلاین ماهان پس از گذشت ۳۲ به واسطه ارائه خدمات بی نظیر اعم از سفر هوایی کودک بدون همراه و سرگرمی های متعددی طی پرواز جز پرطرفدارترین گزینه ها برای سفر هوایی مسافران است. همچنین این ایرلاین با ارائه کارت های عضویت باشگاه مشتریان، مسافران را از خدمات ویژه مانند تهیه بلیط رایگان بهره مند می سازد. شرکت ماهان پرواز های خود را با بهترین هواپیماهای مسافربری بوئینگ و ایرباس، امبرائر و فوکر انجام میدهد. ایرلاین ماهان پروازهای خود را در ۲ کلاس اکونومی و بیزنس انجام میدهد.

آدرس دفتر مرکزی: تهران- بزرگراه جناح – خیابان آزادگان (روبروی مترو صادقیه) – شماره ۲۱ – برج ماهان، شرکت هواپیمایی ماهان

آدرس وبسایت: www.mahanair.co.ir/fa

خدمات ویژه ایرلاین ماهان

۱. سالن لانج: مسافران کلاس بیزنس ماهان و اعضای باشگاه کثیرالسفرها می توانند ساعات قبل از پرواز خود را در سالن های لانج که توسط این ایرلاین طراحی شده سپری کنند. خدماتی که در این سالن ها ارائه می شود عبارت است از: میان وعده، صبحانه‌ گرم، اتاق بازی کودک، مطبوعات انگلیسی و فارسی و اینترنت بی‌سیم
۲. مراقبت و خدمات رایگان برای افراد توان خواه، نابینا و ناشنوا
۳. چک این آنلاین: امکان چک این آنلاین و رزرو صندلی دلخواه قبل از پرواز از خدمات منحصری به فرد ایرلاین ماهان است.
۴. خدمات بار: از مزایای خدمات بار ماهان علاوه بر حمل حیوان زنده و حمل جنازه می توان گفت اگر مسافر توانخواه هستید بابت حمل ویلچر و یا اگر مادر هستید بابت حمل کالسکه نوزاد از شما هزینه ای دریافت نمی شود.
۵. کترینگ ایرلاین ماهان: کترینگ ماهان به ارائه پخت انواع غذاهای ایرانی و خارجی با مواد اولیه تازه و مطابق با استانداردهای هوایی معروف است. منو غذایی متنوع شامل انواع غذاهایی پزشکی و رژیمی نظیر وعده غذایی دیابتی، فاقد لاکتوز، کم چرب، کم کالری، کم نمک، غذای ملایم و سبک همراه با وعده های غذایی گیاهی، مذهبی، غذای مخصوص کودک و نوزاد و غذاهای دریایی از دیگر مزایا سفر با هواپیما ماهان است.

بلیط هواپیما,بهترین هواپیمای ایران,خرید بلیط هواپیما

شرکت هواپیمایی آسمان

ایرلاین آسمان در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را با تعدادی هواپیما ی کوچک فوکر شروع کرد. اما امروز این ایرلاین از طریق معروف ترین هواپیماهای مسافربری فوکر، ایرباس و بوئینگ تعداد زیادی از پروازهای داخلی و خارجی را به انجام می رساند. هواپیما آسمان تنها در کلاس پروازی اکونومی خدمات ارائه می کند.

آدرس دفتر مرکزی: تهران – کیلومتر ۲ جاده مخصوص کرج – هواپیمایی آسمان

آدرس وبسایت: www.iaa.ir

خدمات ویژه ایرلاین آسمان

۱. خدمات بار: حمل حیوان زنده، حمل بارهای فاسد شدنی نظیر لبنیات، میوه، داروهای خاص، بارهای خطرناک از قبیل مواد منفجره و رادیواکتیو، مایعات قابل اشتعال و حمل جسد از خدمات منحصر به فرد این ایرلاین است.
۲. آمبولانس هوایی: ایرلاین آسمان اولین ایرلاین در خاورمیانه است که خدمات مربوط به حمل و نقل بیمار و آمبولانس هوایی را ارائه می دهد.

بلیط هواپیما,بهترین هواپیمای ایران,خرید بلیط هواپیما

شرکت هواپیمایی کیش ایر

داستان ایرلاین کیش ایر به سال ۱۳۶۹ برمی گردد زمانی که برای راحت تر شدن سفر به جزیره کیش و کشورهای خلیج فارس ایرلاین کیش ایر با دو فروند هواپیما اجاره ای فعالیت خود را شروع کرد. ناوگان های هوایی کیش ایر شامل نظیر ایرباس، مک دانل داگلاس ام دی و فوکر می شود. ایرلاین کیش ایر نیز در دو کلاس بیزنس و اکونومی امکانات متنوعی را به مسافر ارائه میدهد.

آدرس دفتر مرکزی: تهران – شهرک اکباتان – فاز اول – بلوار شهید نفیسی – مقابل ورزشگاه راه آهن – ساختمان مرکزی کیش ایر- طبقه اول

آدرس وبسایت: kishairline.com

خدمات ویژه ایرلاین کیش ایر:

۱. سرویس پذیرایی و کیترینگ کیش ایر: کیترینگ کیش ایر را به سرو منو غذایی متنوع از انواع غذاهای گرم ایرانی در پرواز های طولانی و بین المللی، نوشیدنی، ساندویچ های کرم در پرواز های کوتاه مدت، صبحانه سرد در کلیه پروازها می شناسند. علاوه بر این هواپیمایی کیش برای مسافران مبتلا به دیابت و مسافران کلاس بیزنس سرویس غذایی مخصوص ارائه می دهند.

شرکت هواپیمایی قشم ایر

از فعالیت هواپیمایی قشم ایر ۳۱ سال می گذرد. ایرباس، فوکر، آر جی ناوگان هوایی این ایرلاین هستند که پرواز با آن ها به معنی داشتن سفر هوایی امن و راحت است. ایرلاین قشم ایر در دو کلاس بیزنس و اکونومی خدمات متنوعی را طی سفر ارائه می دهد.

آدرس دفتر مرکزی: تهران – بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص کرج) – روبروی سه راه فرودگاه – خیابان شهید ریاحی – پلاک ۱۲ – ساختمان قشم ایر

آدرس وبسایت: www.qeshm-air.com

خدمات ویژه ایرلاین قشم ایر:

۱. مراقبت ویژه مخصوص افراد کم توان: کمک کردن به مسافر در هنگام سوار و پیاده شدن از هواپیما، کمک در راندن صندلی چرخ‌دار، اسکوترهای سه‌چرخ موتوری و دیگر ابزار حرکتی از این قبیل خدمات است. همچنین مسافران کم‌توان حرکتی علاوه بر صندلی چرخ‌دار خود، می تواند از صندلی چرخ‌دار فرودگاه از پذیرش مسافر تا معبر خروجی استفاده نماید.
۲. سیستم پذیرایی و کیترینگ قشم ایر: منو غذایی هواپیمایی قشم ایر علاوه بر غذاهای ایرانی و خارجی شامل غذاهای رژیمی خاص برای بیماران و افراد واجد شرایط می شود.

شرکت هواپیمایی سپهران

ایرلاین سپهران جوان ترین شرکت هواپیمایی در میان معتبرترین خطوط هوایی ایران است که در سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت خود کرد. ایرلاین سپهران تمامی پرواز های خود را در یک نوع کلاس اکونومی با ایمن ترین مدل هواپیما یعنی بوئینگ انجام میدهد.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، اکباتان، بلوار نفیسی، نبش کوچه شهید خادم، پلاک ۷۱

آدرس وبسایت: https://flysepehran.ir

خدمات ویژه ایرلاین سپهران:

۱. حمل حیوان خانگی از طریق پایانه مسافربری
۲. چک این بلیط و رزور صندلی به صورت آنلاین: ایرلاین سپهران سومین و آخرین ایرلاینی است که خدمات مربوط به چک این انلاین و رزرو صندلی دلخواه قبل پرواز را به مسافران ارائه میدهد.

شرکت هواپیمایی زاگرس

شروع فعالیت ایرلاین زاگرس به سال ۱۳۸۴ برمی گردد. هواپیمایی زاگرس با انجام پرواز های خود از طریق هواپیماهای بوئینگ و ایرباس امنیت و امکانات بیشتری را در اختیار مسافران قرار میدهد. شرکت هواپیما زاگرس در دو نوع کلاس بیزنس و اکونومی امکانات متفاوتی را به مسافر رائه میکند.

آدرس دفتر مرکزی: تهران – ابتدای جاده مخصوص کرج – خیابان ریاحی – کوچه سوم – پلاک یک – ساختمان هواپیمایی زاگرس

آدرس وبسایت: www.zagrosairlines.com

خدمات ویژه ایرلاین زاگرس:

۱. خدمات و مراقبت های ویژه به افراد سالمند، معلول و نابینا، کودک بدون همراه و بانوان باردار: صندلی چرخدار، مکان خاص در پرواز مثل صندلی خوابیده یا صندلی نزدیک به سرویس بهداشتی و کپسول اکسیژن از جمله خدمات ویژه زاگرس می باشد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا