رپورتاژ

بهترین انیمیشن های فضایی که باید ببینید

در دوسال اخیر شرایط ساخت فیلم و انیمیشن برای کارگردانان و تولید کنندگان انیمیشن کمی سخت بوده است؛ چرا که شیوع ویروس کرونا اکثر برنامه های ساخت انیمیشن را عقب انداخت و آنان مجبور شدند که تاریخ اکران برخی از محصولات را تغییر دهند.

البته این مشکل موجب پایین آمدن کیفیت انیمیشن های ۲ سال اخیر نشد! کمپانی ها و کشور های تولید کننده انیمیشن در این ۲ سال محصولات منحصر به فرد و تماشایی را به بازار فیلم و سینما عرضه کردند که مورد استقبال بسیاری از مخاطبان واقع شد.

انیمیشن اختانوردها,پسر کیهانی دوبله فارسی,کارتون سفر به ماه

در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱۴ که ویروس کرونا تمامی جهان را در برگرفته بود، شرکت های انیمیشن سازی، آثار متعددی را برای مخاطبان خود عرضه کردند تا بتوانند آنها را ساعتی از دغدغه ها و نگرانی های روزمره دور سازند.

برای مثال کمپانی پیکسار دو انیمیشن جذاب و دیدنی را اکران کرد که تمامی افراد از کودکان تا بزرگسالان از این انیمیشن ها استقبال کردند. انیمیشن های فضایی، خانوادگی، اکشن، ماجراجویی، اجتماعی و… از دسته موضوعات کارتون های منتشر شده در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هستند.

لازم به ذکر است که برخی انیمیشن ها که موضوع آنها در رابطه با فضا بود، بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. انیمیشن هایی مثل کارتون سفر به ماه، اختانوردها، پسر کیهانی و… .

از این رو ما برای افزایش آگاهی شما عزیزان، در این مقاله بهترین انیمیشن های فضایی که در سال های اخیر اکران شده است را معرفی می کنیم تا شما دسترسی راحت تری به این انیمیشن ها داشته باشید.

لیستی از بهترین انیمیشن های فضایی

داستان انیمیشن های فضایی معمولا به صورتی است که مخاطب را به محیطی جدید و جذاب می برد که او تا به حال در این محیط قدم نگذاشته است. این انیمیشن های معمولا بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند و مخاطبان بسیار زیادی دارند. برخی از بهترین انیمیشن های فضایی که در سال های اخیر اکران شده اند عبارت است از:

  • انیمیشن پسر کیهانی
  • انیمیشن سفر به ماه
  • انیمیشن اختانوردها
  • انیمیشن کریسمس بیگانه
  • انیمیشن فینیس و فرب: کندیس علیه کهکشان

انیمیشن پسر کیهانی

یکی از زیباترین سریال های انیمیشنی که در سال ۲۰۲۱ ساخته و اکران شده است، انیمیشن پسر کیهانی می باشد. این انیمیشن به کارگردانی کریگ مک کرکن و کشور سازنده آن آمریکا می باشد. این انیمیشن در ژانر ماجراجویی تولید شده و درباره پسر بچه ای می باشد که آرزو دارد به یک قهرمان تبدیل شود.

این پسر جوان پس از برخورد با یک سنگ کیهانی متوجه تغییرات عجیبی می شود. این سنگ کیهانی آرزو قدیمی این پسر جوان را به واقعیت تبدیل کرده است.

انیمیشن پسر کیهانی دوبله فارسی، صحنه های مهیج و زیبایی را به نمایش گذاشته است که کودکان را به اوج تخیلات خود می کشاند که اگر زمانی به یک ابر قهرمان تبدیل شوند چه کار هایی می کنند.

در ادامه این داستان، این پسر جوان با قدرتی که به دست آورده به یک ابر قهرمان تبدیل شده است و در کنار ابر قهرمان های دیگر با بیگانگان مبارزه می کند.

انیمیشن سفر به ماه

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب و دیدنی که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، انیمیشن سفر به ماه می باشد. این انیمیشن تماشایی به کارگردانی علی صمدی احدی و محصول مشترک کشور های اتریش و آلمان می باشد.

این انیمیشن از یک کتاب معروف آلمانی الهام گرفته که در سال ۱۹۱۵ میلادی برای کودکان نوشته شده است. در این انیمیشن خواهید دید که پسر کوچکی به نام پیت قصد سفر به ماه را دارد.

این پسر بچه داستان ما برای نجات خواهرش از شر مردی شیطانی به کره ماه سفر می کند که آقای زومزمن و مرد شنی وی را همراهی می کنند.

این پسر بچه با همراهان خود ماجراجویی های هیجان انگیز و جذابی را در ماه رقم می زنند که این انیمیشن را بسیار دیدنی کرده است.

کارتون اختانوردها

یکی دیگر از سریال های جذابی که در سال ۲۰۲۱ برای کودکان منتشر شد، انیمیشن اختانوردها می باشد. این انیمیشن جذاب و رنگارنگ به کارگردانی دراق اوکانل و نیکی فلان است. این انیمیشن در ژانر های انیمیشن و ماجراجویی می باشد و محصول مشترک کشور آمریکا و انگلیس است.

در انیمیشن اختانوردها خواهید دید که اختانوردها برای نجات دادن موجوداتی که در اقیانوس زندگی می کنند، جان خود را به خطر انداخته تا بتوانند آنها را از سونامی و فوران آتشفشان نجات دهند.

انیمیشن اختانوردها,پسر کیهانی دوبله فارسی,کارتون سفر به ماه

این در صورتی است که این کاشفان برای سرگرمی و ماجراجویی به اقیانوس سفر کرده اند. در این سفر کاشفان این انیمیشن توسط یک خرس قطبی و یک بچه گربه هدایت می شوند و همیشه آماده انجام ماموریت های خطرناک و هیجان انگیز هستند. این انیمیشن آموزنده برای کودکان بسیار مناسب می باشد و می تواند آنها را ساعت ها سرگرم نماید.

انیمیشن کریسمس بیگانه

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب و دیدنی که در سال ۲۰۲۰ اکران شده است، انیمیشن کریسمس بیگانه می باشد. این انیمیشن به کارگردانی استیفن چیودو و محصول شبکه نتفلیکس آمریکا می باشد.

این کارتون فانتزی بسیار دیدنی و جذاب است و درباره موجودات فرازمینی می باشد. این انیمیشن درباره کوچک ترین عضو خانواده فرازمینی ها می باشد که به جمع کردن چیز های کوچک بسیار علاقه دارد.

هنگامی که فرازمینی ها به زمین حمله می کنند، ایکس تصمیم می گیرد که به گوشه ای از زمین سفر کند که بیشترین میزان اسباب بازی در آن وجود دارد و بتواند آنها را غارت نماید.

در ادامه این داستان خواهید دید که او به قطب شمال سفر کرده و ماجراجویی ها و اتفاقات هیجان انگیزی را پشت سر می گذارد. این انیمیشن آموزنده به کودکان یاد می دهد که به هدف های شان ارزش دهند و صفات بخشندگی و بخشنده بودن را یاد بگیرند.

انیمیشن فینیس و فرب: کندیس علیه کهکشان

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب و دیدنی که در سال ۲۰۲۰ اکران و منتشر شد، انیمیشن فینیس و فرب می باشد. این انیمیشن به کارگردانی باب بوون می باشد. انیمیشن فینیس و فرب از سایت رسمی IMDB امتیاز ۷.۲ را به دست آورده که امتیاز نسبتا بالایی می باشد.

در این انیمیشن خواهید دید که کندیس دیگر تحمل رفتار های برادرش را ندارد و هنگامی که صبرش به سر می آید، شروع به فریاد کشیدن می کند و در همان لحظه یک سفینه فضایی در بالای سرش ظاهر می شود. این اتفاقی است که کندیس مدت ها منتظر آن بوده است.

در ادامه این داستان فینیس و فرب در ماموریتی دیگر با یک دیگر همکاری کرده تا خواهرشان را از دست گروهی از بیگانگان نجات دهند. در این ماموریت نجات، اتفاقات هیجان انگیز و دیدنی برای این خانواده رخ می دهد. به شما پیشنهاد می کنیم که دیدن این انیمیشن دیدنی و جذاب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا