رپورتاژ

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که زوجین برای طلاق راضی بوده و توافق رسیده‌اند. برای طلاق توافقی باید برای موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق برسند. قانون به توافقات زوجین برای طلاق توافقی احترام می‌گذارد.

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید:

  • ۰۲۱۹۱۰۷۹۱۰۳

وکیل طلاق توافقی در تهران

در صورتی که خانم و آقایی قصد ندارند مراحل اداری طلاق توافقی را بگذرانند و برای سریع‌تر شدن روند طلاق، می‌توانند وکیل طلاق توافقی در تهران بگیرند تا به جای ایشان در مراحل طلاق حضور پیدا کنند. فقط بهتر است توجه داشته باشید که اگر وکیل مورد نظر تخصصی در امور خانواده نداشته باشد ممکن است طلاق توافقی زمان‌بر شود و یا طلاق بر اساس توافقات شما پیش نرود. ما در دادسو به صورت تخصصی وکالت پرونده‌های طلاق توافقی را انجام می‌دهیم.

چرا باید دادسو را انتخاب کنیم؟

اگر تیم دادسو برای پرونده‌ طلاق توافقی در کنار شما باشند دیگر نیاز به حضور شما در هیچ مرحله‌ای نیست و وکلای شما در تمامی جلسات و مراحل پرونده به جای شما حضور پیدا می‌کنند.
زمانی که شما در دادسو تشکیل پرونده می‌دهید پشتیبان اختصاصی خواهید داشت تا شما را در جریان جزئیات روند پرونده به صورت هفتگی قرار دهد.
تیم دادسو تا زمان اتمام پرونده در کنار شما خواهد بود و سعی می‌کند دغدغه‌های طلاق شما را به حداقل برساند.

وکیل طلاق توافقی چه کمکی به شما می کند؟

مسائل مختلفی از جمله مهریه (بخشیده شدن و یا پرداخت کردن)، نفقه، حضانت و نفقه فرزندان، اجرت المثل، تنصیف دارایی و استرداد جهیزیه باید قبل از طلاق توافقی تعیین و تکلیف شوند. یک وکیل طلاق توافقی با تجربه شما را راهنمایی می کند که نسبت به همه این موضوعات تصمیم درست بگیرید. با داشتن وکیل طلاق توافقی در دادسو برای پیگیری امور طلاق نیازی به حضور شما در جلسات شورا، دادگاه و دفترخانه نخواهد بود.

آیا دادسو با ما قرارداد می بندد؟

بله! به محض تشکیل پرونده در دادسو، قرارداد وکالت در سامانه ثنا قوه قضائیه بین شما و وکلای دادسو تنظیم می‌شود و کلیه مسائلی که نیاز دارید نسبت به آن مطلع باشید، توسط پشتیبان اختصاصی شما در دادسو برای شما توضیح داده می‌شود.

طلاق توافقی در دوران عقد

منظور از دوره‌ی عقد زمانی است که بین خانم و آقا صیغه عقد جاری شده ولی به صورت مشترک در یک منزل زندگی نمی‌کنند. طلاق در دوران عقد هم بر اساس توافقات خانم و آقا پیش می‌رود و وکیل طلاق توافقی بر اساس توافق زوجین برای طلاق در دوران عقد اقدام می کند. بهتر است بدانید
در صورتی که خانم قصد دریافت مهریه را داشته باشد و دوشیزه باشد، نصف مبلغ مهریه به ایشان تعلق می‌گیرد.

طلاق با داشتن حق طلاق

حق طلاق به صورت قانونی با آقا است ولی در شرایطی آقا می‌تواند این حق را به خانم دهد. برای این کار مرد و زن باید به دفتر اسناد رسمی مراجعه کنند. طلاق با داشتن حق طلاق تنها حالتی است که داشتن وکیل اجباری است. یعنی خانم از طرف آقا وکالت دارد که برای امور طلاق وکیل بگیرد.در صورتی که آقا وکالت در طلاق را به خانم بدهد، این حق از او عزل نمی شود و در این حالت هر دو نفر حق طلاق دارند. وکالت در طلاق برای این که کامل باشد باید سه شرط زیر را دارا باشد:

  • حق توکیل به غیر داشته باشد
  • بلاعزل باشد
  • حق اسقاط در تجدید نظرخواهی و فرجام خواهی داشته باشد.

بخشش مهریه در ازای حق طلاق

حق طلاق به صورت قانونی با آقا است و می‌تواند این حق را در زمان عقد (در سند ازدواج) یا بعد از عقد (در وکالت‌نامه) به خانم بدهد. در صورتی که قصد بخشیدن مهریه و دریافت حق طلاق را دارید می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.
چرا که در بخشیدن مهریه در ازای حق طلاق، استفاده از بعضی از کلمات می‌تواند مهریه را قابل رجوع و حق طلاق را فسخ کند.

وکیل خانم برای طلاق توافقی

برخی از موکلین تمایل دارند که وکیل خانم برای طلاق توافقی داشته باشند. تیم وکلای دادسو متشکل از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا است که همگی تجربه بالایی در پرونده های طلاق توافقی دارند.

داشتن وکیل ماهر برای طلاق، قطعا باعث می‌شود که پرونده به روش مطمئن پیش برود و موکل هیچ نگرانی از پیامدهای قانونی پرونده در آینده، مانند بخشیده شدن مهریه، قطعی بودن حکم طلاق و … نداشته باشد.

در صورتی که مایل به داشتن وکیل خانم برای طلاق توافقی هستید، با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

وکیل طلاق در ایران

زمانی که زوجین تصمیم قطعی به طلاق دارند اما تمایلی به شرکت در مراحل حقوقی و اداری آن ندارند، بهتر است که برای این امور وکیل طلاق انتخاب کنند تا وکیل به جای ایشان امور مربوطه را انجام دهد. نکته مهم در این زمینه این است که وکیل مورد نظر حتماً در حوزه امور خانواده تخصص داشته باشد، چون در غیر این صورت فرآیند طلاق طولانی‌تر خواهد شد. یک وکیل باتجربه و متخصص شما را یاری می‌کند تا در مسیر صحیح‌تری گام بردارید و تصمیمات منطقی بگیرید.

مؤسسه دادسو دارای تیم تخصصی در زمینه امور مربوط به خانواده و طلاق در ایران است است که خدمات ارزنده‌ای را به مراجعین محترم ارائه می‌دهد. برای بهره‌مند شدن از این خدمات ابتدا می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان حقوقی مؤسسه مشاوره داشته باشید. سپس با انتخاب وکیل مورد نظر امور مربوط به طلاق خود را پیش ببرید. جلسه موکلین با وکیل می‌تواند به صورت حضوری و یا آنلاین (بسته به شرایط موکل) برگزار شود.
برای شروع کار وکالت می‌بایست در سامانه ثنا ثبت‌نام و از آن طریق قرارداد وکالت خود را به صورت الکترونیک امضا نمایید. با انتخاب وکیل طلاق در ایران، دیگر نیازی به حضور شما در هیچ یک از مراحل نیست.

گروه دادسو در تمامی مراحل پرونده و تا پایان فرآیند آن شما را همراهی خواهند کرد و در این مدت مشکلات و دغدغه‌ها را تا حد ممکن کاهش می‌دهند.

منبع : بهترین طلاق توافقی

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا