رپورتاژ

حواله پول به کشور های خارجی با farakonesh

امروزه می‌توانید هر وجه یا ارزی را بدون خروج از منزل و فقط با استفاده از وب‌سایت‌های مخصوص، به کشورهای خارجی منتقل کنید. البته برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد. در هر یک از این روش‌ها کارمزد، سرعت انتقال و نرخ ارز متفاوت است. پس اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان و با کارمزدی پایین، وجوه خود را به کشورهای دیگر منتقل کنید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

چگونه پول را به کشورهای خارجی حواله کنیم؟

روش‌های بین‌المللی مختلفی برای انتقال وجه به خارج از کشور وجود دارد که در ادامه به معرفی پرکاربردترین آنها می‌پردازیم:

ارسال با  PayPal

اگر شما هم به دنبال یکی از درگاه‌های معتبر بین‌المللی برای انتقال وجوه خود می‌گردید، حتماً نام پی پال را شنیده‌اید. این درگاه برای بسیاری از مبادلات برون‌مرزی استفاده می‌شود.

ارسال با Mastercard

بسیاری از تجار و بازرگانان برای پرداخت‌های بین‌المللی خود از مسترکارت استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت باید به یکی از شرکت‌های بین‌المللی مانند فراکنش که این خدمات را ارائه می‌دهند مراجعه کرده و در آن ثبت‌نام کنید. پس از آن درخواست شما بررسی شده و مسترکارت برای شما صادر می‌شود.

برای دریافت این کارت باید تصویر پاسپورت و کارت ملی خود را ارائه کنید. همچنین مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت از شما دریافت می‌شود. پس از حدود ۱۰ روز کارت شما صادر می‌گردد. اگر می‌خواهید وجه را از کشوری به کشور دیگر منتقل کنید می‌توانید از مسترکارت را تهیه کنید اما با وجود تحریم‌هایی که برای ایران وجود دارد، امکان پرداخت به این روش در ایران برای فعالان اقتصادی وجود ندارد.

ارسال با perfect money

بسیاری از افراد از شبکه مالی پرفکت مانی برای نقد کردن درآمدهای ارزی خود استفاده می‌کنند. این شبکه جهانی امکانات بسیار زیادی را در اختیار شهروندان کشورهای مختلف قرار داده است.

ارسال با Zelle

حجم گسترده از مبادلات بین‌المللی توسط شبکه Zelle انجام می‌شود. ارسال پول در این شبکه از سال ۲۰۱۹ به این طرف بسیار زیاد شده است.

ارسال با Remitly

شبکه رمیتلی امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از کردیت کارت، حساب بانکی یا دبیت کارت پرداخت‌های بین‌المللی خود را انجام دهید.

انتقال و حواله پول به کانادا

کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورها در دنیاست که در آن مهاجران بین‌المللی از کشورهای مختلف وجود دارند به همین دلیل شبکه مالی بسیار پیشرفته‌ای در آن فعال است. شما می‌توانید برای انتقال پول به کانادا از خدمات شرکت‌های بین‌المللی استفاده کنید. معمولاً برای ارسال پول به Account Number یا Sort Code احتیاج دارید. اگر به این دو مورد دسترسی نداشته باشید می‌توانید از طریق شبکه سوئیفت نیز انتقال پول خود را انجام دهید. معمولاً برای ارسال حواله به این کشور باید ابتدا قیمت ارز موردنظر را استعلام بگیرید سپس آن را تأیید کرده و ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. در پایان نیز رسیدی به شما تحویل داده می‌شود. کارمزد انتقال پول به کشور کانادا معمولاً بر اساس نوع حواله مبلغ پول و کشور مقصد تعیین می‌گردد.

انتقال وجه به خارج از کشور,انتقال پول به آلمان,فراکنش

انتقال و حواله پول به استرالیا

بسیاری از مهاجران ایرانی و دیگر کشورهای دنیا به استرالیا مهاجرت می‌کنند زیرا این کشور بسیار پهناور بوده و وضعیت تحصیلی و اقتصادی در آن بسیار مناسب است. همچنین طبیعت زیبای این کشور باعث جذب مهاجران از سرتاسر دنیا به استرالیا شده است.

این مهاجران باید وجوه خود را به کشور استرالیا منتقل کنند به همین دلیل شبکه‌های مالی گسترده‌ای برای انجام این امور ایجاد شده است. روند ارسال حواله به استرالیا مانند انتقال پول به کانادا است. شما می‌توانید این وجوه را به اشکال زیر به دست دریافت‌کننده برسانید:

  • حواله به حساب بانکی شخص: وجه موردنظر شما مستقیماً به حساب شخص دریافت‌کننده در بانک‌های استرالیا واریز می‌شود.
  • حواله به حساب شرکت: اگر قصد انجام مبادلات مالی با شرکت‌های استرالیایی را داشته باشید می‌توانید وجه را به طور مستقیم به حساب شرکت در این کشور واریز نمایید.
  • حواله دستی: فرق نمی‌کند که دریافت‌کننده وجه شخصیتی حقیقی یا حقوقی باشد با در دست داشتن حواله می‌تواند به شرکت موردنظر مراجعه کرده و وجه خود را به صورت نقدی دریافت کند.

انتقال پول به آلمان

در قسمت قبل روش‌های انتقال پول به استرالیا را به شما معرفی کردیم، در این بخش نیز می‌خواهیم روند ارسال وجوه به کشور آلمان را مورد بررسی قرار دهیم. واحد پولی کشور آلمان یورو است و شما می‌توانید وجوه خود را با استفاده از عرض یورو به کشورهای اتحادیه اروپا مانند آلمان منتقل کنید.

سیستم انتقال ارز یورو با سایر ارزهای جهان تفاوت‌های اساسی دارد. برخی از روش‌های انتقال وجه به کشور آلمان به شرح زیر است:

  • شما می‌توانید از درگاه پرداخت یکپارچه یورو SEPA استفاده کنید. با استفاده از این شبکه می‌توان یورو را بین بانک‌هایی که در منطقه این ارز فعالیت می‌کنند، انتقال داد.
  • در صورت استفاده از سیستم ترانسفر Wise، کارمزد بسیار کمتری برای مبادلات بین‌المللی پرداخت خواهید کرد.
  • بسیاری از افراد تمایل دارند تا بدون نیاز به حساب بانکی و به صورت نقد وجوه خود را منتقل کنند. در این صورت ما با آنها وسترن یونیون را پیشنهاد می‌کنیم.
  • سیستم Revolut نیز کمترین کارمزد را دارد و اکثر ارزهای رایج در سطح دنیا را پوشش می‌دهد.

اگر شما هم نمی‌دانید برای انتقال وجه خود به کشورهایی مانند کانادا، استرالیا یا آلمان کدام سیستم را انتخاب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات یکی از شرکت‌های بین‌المللی مجاز استفاده کنید. در این شرکت‌ها خدمات متنوعی به شما عرضه خواهد شد.

خدمات انتقال پول به کشورهای خارجی با کمترین کارمزد توسط مؤسسه farakonesh

روند حواله پول به کشورهای خارجی بسیار پیچیده است و برخی از افراد نمی‌توانند آن را انجام دهند. از طرفی تجار و بازرگانان نیز نیاز دارند تا از طریق یک شرکت واسطه بین‌المللی، کارهای مربوط به پرداخت‌های خود را انجام دهند. در این زمینه موسسه farakonesh آماده است تا خدمات متنوعی را به شما ارائه دهد.

با استفاده از خدمات آنلاین این وب‌سایت می‌توانید انواع پرداخت‌های خارجی را انجام داده و حساب‌های بین‌المللی را افتتاح نمایید. همچنین امکان خرید انواع کارت‌های بانکی مانند مسترکارت، ویزاکارت و گیفت‌کارت نیز برای شما وجود دارد. این شرکت معتبر سال‌ها سابقه درخشان دارد و توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا