رپورتاژ

دستگاه وکیوم تورنادو چیست ؟ نحوه ی استفاده و مزایای خرید این دستگاه

مشکلات جنسی از جمله مشکلاتی اند که همواره وجود دارند و هیچ راه گریزی از آنها نیست. این مشکلات را می توان با استفاده از تدابیر مناسب حل نمود. یکی از تدابیر اندیشیده شده برای مشکلات جنسی که مهمترین آن اختلال نعوظ است؛ استفاده از وکیوم مردانه می باشد. این دستگاه از خاصیت مکندگی برخوردار بوده و مشکلات مربوط به نعوظ را حل خواهد کرد. حال یکی از بهترین انواع این محصول که به سراغ آقایان آمده و آنها را از مشکلات جنسی مانند عدم نعوظ، رهانده است؛ دستگاه وکیوم تورنادو می باشد. این محصول را می توان معجزه ای برای مشکلات جنسی خواند. دستگاهی که در بین آقایان، طرفداران زیادی داشته و کارایی مطلوبی را از خود نشان داده است.

آیا وکیوم تورنادو به جز بهبود مشکل نعوظ، تاثیر دیگری هم دارد؟

تا نعوظ در آلت تناسلی رخ ندهد؛ امکانی برای برقراری رابطه میان زن و شوهر وجود نخواهد داشت. بنابراین می توان نعوظ را یکی از موانع جدی برای برقراری رابطه دانست. مانعی که باید هر چه زودتر، آن را از سر راه برداشت. وگرنه کیفیت زندگی زناشویی، افت پیدا کرده و اختلافات، یکی پس از دیگری ظهور می یابند. اکنون با حضور دستگاه های پزشکی کارآمد همچون دستگاه وکیوم، عدم نعوظ آقایان برطرف شده و بهبودی چشمگیری در آن حاصل گردیده است. وکیوم تورنادو که یکی از بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های بزرگ کننده آلت تناسلی تورنادو مردانه محسوب می شود؛ نه تنها آقایان را از مشکلاتی مثل نعوظ، دور نگه می دارد؛ بلکه تاثیرات دیگری را هم از خود بروز داده است.

این دستگاه در افزایش کیفیت زندگی، موثر بوده و احساسات مثبتی را در آقایان به وجود می آورد. احساساتی همچون اعتماد به نفس. هر آقایی با برخورداری از این حس به موفقیت های بیشتری دست پیدا کرده و با همسر خود نیز رابطه بهتری خواهد داشت. منظور فقط رابطه جنسی نیست، بلکه رابطه اخلاقی و عاطفی نیز مد نظر می باشد.

دستگاه های بزرگ کننده آلت تناسلی,دستگاه وکیوم تورنادو,وکیوم تورنادو
کاربرد وکیوم تورنادو

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

وکیوم تورنادو برای عده خاصی از افراد، مناسب به نظر می رسد. همان افرادی که تمایلی به خوردن قرص و یا استفاده از اسپری نداشته و ترجیح می دهند روش های مطمئن تری را امتحان کنند. دستگاه وکیوم همان روش ایمن و مطمئنی است که عوارضی در پی نداشته و در موارد نادر با عوارض اندک و جزئی همراه می باشد. شاید یکی از دلایلی که باعث شده تا آقایان از این محصول استقبال کنند؛ همین دلیل مهم باشد. در هر حال هر یک از آقایانی که بنا به مشکلات جسمی یا سایر دلایل، قادر به نعوظ نیستند؛ می توانند این دستگاه را مورد استفاده قرار داده و تاثیرات جادویی آن را دریابند.

وکیوم تورنادو نه تنها مشکل نعوظ را از سر راه بر می دارد؛ بلکه با ایجاد مکش خلا و با برخورداری از قدرت مکش عالی، حجم آلت را بیشتر جلوه می دهد. جریان خون در آلت تناسلی توسط این دستگاه افزایش یافته و آلت تناسلی، ضخیم تر و سفت تر می گردد. همچنین مشکلاتی مثل زود انزالی نیز تا حدودی برطرف گردیده و اینها همه ناشی از حضور این دستگاه موثر می باشند.

وکیوم تورنادو از چه ویژگی هایی برخوردار می باشد؟

این دستگاه وکیوم از اجزاء گوناگون تشکیل یافته است. اجزایی که در عملکرد آن بی تاثیر نیستند. کاندوم سیلیکون یکی از اجزاء متعلق به این محصول است که بالغ بر ۳ عدد می باشد. دسته مربوط به آن نیز دارای مدل ۴ انگشتی است. این دستگاه از بیشترین قدرت مکش برخوردار بوده و خون را به سرعت در رگ های آلت به حرکت در می آورد. محفظه شفافی را نیز در این دستگاه خواهید دید. محفظه ای که می توان از طریق آن، فشار را پیگیری نمود و نسبت به کنترل آن اقدام کرد. هر یک از این اجزا به دستگاه این اجازه را داده اند تا مشکلاتی مثل خمیدگی آلت را حل نموده و مانع از شل شدن آن گردد.

از دیگر ویژگی های این دستگاه این است که دارای بالاترین سطح کیفیت بوده و یکی از محصولات بسیار قوی در میان سایر محصولات رقیب به شمار می آید. تمامی قطعات و متعلقات مربوط به دستگاه، از کیفیت بهره برده و عوارض و حساسیتی ایجاد نخواهند کرد. مثل حلقه های لاستیکی که در این دستگاه دیده می شوند. این حلقه ها عملکردی قوی دارند. همچنین حلقه های فوق از خاصیت کششی برخوردار بوده و دوام بالایی را به خود اختصاص داده اند. این حلقه ها با توجه به ساختار استاندارد و مناسب خود، از خطر پارگی به دور خواهند بود. ضمنا این محصول از خاصیت سفت کنندگی فوری برخوردار بوده و در بازه زمانی کمتری، آلت را دچار حالت مطلوب می سازد. دستگاه فوق نه تنها نعوظ را امکان پذیر می سازد؛ بلکه مدت زمان لازم جهت حفظ نعوظ را افزایش می دهد. بنابراین می توان با کمک آن، رابطه طولانی تر و لذت بخش تری را تجربه کرد.

مدت زمان مجاز جهت استفاده از دستگاه وکیوم تورنادو

استفاده بیش از حد از وکیوم تورنادو ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. بنابراین باید حد اعتدال را رعایت کرد و به مدت زمان مجاز جهت استفاده از این دستگاه توجه داشت. اول از همه اینکه نباید وکیوم مردانه را هر روز مورد استفاده قرار داد؛ بلکه باید مدت استفاده از آن را به یک روز در میان تغییر داد. همچنین این دستگاه باید به مدت سی دقیقه استفاده گردد. این سی دقیقه تقسیم شده و به دو تایم ۱۵ دقیقه ای دسته بندی می گردد. در این میان باید به مدت پنج دقیقه به دستگاه مجال داد و به سراغ آن نرفت. این اقدام باعث اثربخشی بهتر و عمیق تر آن خواهد شد.

پس از اینکه نعوظ اتفاق افتاد؛ باید آلت را درون محفظه به مدت یک ربع نگه داشت. برای اینکه هوای داخل محفظه خالی شود؛ می بایست هر چند ثانیه یک بار، شلنگ را از آن جدا کرد. سپس دوباره، عملیات پمپاژ زنی را آغاز نمود. دقت کنید بیش از اندازه آلت را پمپاژ نکنید؛ چون این کار باعث فشار آمدن به این ناحیه شده و احساس درد و ناراحتی را در آن ایجاد می کند. همچنین از قرار دادن بیش از حد کش لاستیکی بر روی آلت اجتناب کرده و این کار را فقط به مدت پانزده دقیقه ادامه دهید.

دستگاه های بزرگ کننده آلت تناسلی,دستگاه وکیوم تورنادو,وکیوم تورنادو
مزایای وکیوم تورنادو

بهترین مارک دستگاه وکیوم تورنادو می باشد .مردان زیادی هستند که در رابطه ی جنسی شان، نعوظ را به طور کامل تجربه نمی کنند و از وجود این مشکل رنج می برند. مشکل عدم نعوظ و یا اختلال در نعوظ تا حد خیلی زیادی کیفیت رابطه ی جنسی را پایین می آورد

معمولا زوجین برای حل این مشکل به دنبال راه حل های مختلفی هستند که دستگاه وکیوم تورنادو یکی از ان راه حل هاست. این دستگاه با ایجاد نعوظ کامل، رابطه ای با کیفیت را برای مردان به وجود آورده و باعث می شود که اعتماد به نفس مرد تا حد خیلی زیادی در رابطه ی زناشوییشان بالا برود. یکی دیگر از دستگاه های اثابت شده برای این کار لاجر باکس می باشد .

دستگاه وکیوم تورنادو اصل چگونه کار می کند؟

همان طور که گفتیم با توجه به روش کار دستگاه وکیوم مردانه، استفاده از آن اصلا کار سخت و پیچیده ای نیست. رعایت چند نکته ی ساده در روش کار انواع دستگاه وکیوم از جمله وکیوم تورنادو، می تواند نتیجه ای قابل قبول را در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

برای استفاده از دستگاه وکیوم تورنادو کافیست که یکی از حلقه ها را برداشته و در انتهای لوله و روی آلت تناسلی قرار دهید. نکته ی قابل توجه این است که در هنگام استفاده از دستگاه وکیوم مردانه، از جمله وکیوم تورنادو، می توانید از یک روان کننده استفاده کنید تا پوست روی آلت اذیت نشود.

حالا آلت را داخل لوله قرار داده و سپس لوله و پمپ مکش هوا را توسط یک شیلنگ بین قطعات است، به یکدیگر متصل نمایید. پس از اتصال پمپ و محفظه عمل پمپاژ را شروع کنید. وقتی پمپاژ شروع می شود، هوای درون محفظه خالی می شود و این فشار هوا باعث می شود تا جریان خود در آلت تناسلی افزایش یابد.

وقتی گردش خون زیاد شود، عمل خون رسانی در عروق داخل آلت تناسلی نیز به همان نسبت افزایش پیدا می کند، در نتیجه ی این خون رسانی آلت به نعوظ کامل می رسد.

این پروسه نهایتا چند دقیقه طول می کشد و پس از اینکه آلت به نعوظ کامل رسید، شخص می تواند دستگاه را از آلت تناسلی جدا کرده و فعالیت جنسی خود را آغاز نماید. این موضوع در افزایش اعتماد به نفس شخص و همچنین کیفیت رابطه ی جنسی او تاثیر خیلی زیادی خواهد گذاشت.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا