رپورتاژ

هرآنچه که باید در سفر به بوشهر بدانید

مگر می‌شود کسی به بوشهر سفر کرده باشد و باز هم دلتنگ این شهر ساحلی با آب ‌و ‌هوای دل‌انگیزش نشود. قدم‌زدن در ساحل و کوچه‌پس‌کوچه‌های بوشهر آن ‌هم وقتی نسیم دریا با موهایت بازی می‌کند، روح هر مسافری را برای همیشه تسخیر خواهد کرد. از مردم خونگرم و مهمان‌‌نوازش هرچه بگوییم کم است، مگر این‌که خودتان به این بندر بی‌نظیر سفر و همه چیز را از نزدیک لمس کنید. فصل یا روز سال مهم نیست، کافیست مقصد را تعیین کنید تا در اولین فرصت خود را کنار دریای آرام و آبی خلیج فارس ببینید. اگر قصد دارید زودتر برسید، با خرید بلیط هواپیما بوشهر در کمتر از چند ساعت به این شهر رویایی خواهید رسید.

بوشهر، ناخدای خورشید خلیج فارس کجاست؟

در نقشه ایران بوشهر مانند عروسی زیبا روی سر خلیج فارس خودنمایی می‌کند و شما را به‌سمت خودش فرا می‌خواند. این استان با مساحت ۲۷ هزار و ۶۰۰ مترمربع به‌عنوان هفدهمین استان بزرگ کشور سالانه پذیرای سیل عظیمی توریست است. تنها یک‌بار به بوشهر سفر کنید، قول می‌دهیم که بخشی از روحتان در این شهر جا خواهد ماند. بوشهر از سمت جنوب غرب ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس دارد، پس می‌توان به‌‌راحتی به دریا رسید. علاوه‌بر این بوشهر از شمال به خوزستان و کهکیلویه‌وبویراحمد، از جنوب شرق به هرمزگان و از شرق به استان فارس راه ارتباطی دارد. هر یک از شهرستان‌های این استان از جاذبه‌های خاص خود برخوردار هستند و مقصدی عالی برای سفر به‌شمار می‌روند، پس حتما آن‌ها را امتحان کنید.

بوشهر در هر زمان از سال پذیرای شماست

هر‌ زمان از سال که فصد سفر کنید، بوشهر به گرمی پذیرای شماست. هر چهار فصل این شهر گزینه‌ای عالی برای سفر خواهد بود و لحظات خوبی را برای شما به یادگار می‌گذارد. هرچند که بهترین فصل زمستان و اوایل بهار شمرده می‌شود، ولی در فصول دیگر هم می‌توان از آن لذت برد.

بوشهر در بهار

اگر می‌خواهید از هوای مطبوع، ساحل منحصر‌به‌فرد، شب‌های خنک و دلپذیر و شلوغی دلچسب بوشهر لذت ببرید، فصل بهار را امتحان کنید. بسیاری از مردم سفر به بوشهر آن هم در بهار را ترجیح می‌دهند، البته توریست‌های خارجی هم این فصل را ترجیح می‌دهند.

بوشهر در تابستان

بدون شک نمی‌توان منکر این نکته شد که تابستان‌های بوشهر بسیار گرم و شرجی است، اما خوب برخی همین هوای گرم را به سرما ترجیح می‌دهند. شاید بسیاری از مردم تابستان را فاکتور بگیرند و سفر خود را به زمستان موکول کنند، اما شب‌های تابستانی خلیج فارس در بوشهر تجربه‌ای به‌یادماندنی خواهد بود.

بوشهر در پاییز

مگر می‌شود پاییز به بوشهر سفر کرد و هوای معرکه آن برای همیشه در ذهن فرد ثبت نشود. نسیم خنک دریا، هوای مطبوع، رنگ پاییز بر شهر همگی از جاذبه های این فصل در پاییز هستند. با قدم‌‌زدن در کوچه و خیابان‌های بوشهر، استشمام بوی مرطوب دریا و عطر نم باران زندگی را لمس خواهید کرد. اگر در این فصل وقت دارید، حتما سری به بوشهر و زیبایی‌های کم‌نظیر بزنید.

بوشهر در زمستان

بارندگی‌های ملایم و هوای دلپذیر زمستان بوشهر را به سرزمینی رویایی برای توریست‌ها تبدیل می‌‌کند. در این فصل به‌راحتی می‌توان در ساحل نشست و از آسمان آبی، دریای همچون اشک چشم، ابرهای زیبا، باد آرام و آرامش این فضا نهایت لذت را برد، مگر لذت‌بخش‌تر از این ‌هم هست؟ در این شهر خبری از سرمای غیر قابل تحمل و یخبندان نیست؛ بنابراین اگر عاشق هوای معتدل هستید، بوشهر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

برای رسیدن به بوشهر از هر راهی می‌توان استفاده کرد

از آن‌جا که با سرزمینی توریستی و محبوب روبه‌رو هستیم، به‌راحتی و در اولین فرصت می‌توان خود را به آن رساند. اگر به رانندگی علاقه‌مندید، از هر کجای ایران می‌توانید به بوشهر سفر کنید. چنانچه تمایلی به رانندگی آن در مسافت‌‌های زیاد را ندارید، اتوبوس، قطار و هواپیما را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگر در شهرهای خیلی دور مانند شهرهای شمالی، شمال غرب یا شمال شرق ایران ساکن هستید، توصیه می‌کنیم با خرید بلیط هواپیما بدون کمترین خستگی و دردسر خود و در اولین فرصت خود را به بوشهر برسانید.

در سفر به بوشهر جذابیت‌های آن را فراموش نکنید

دیدنی‌های بوشهر قسمت مهم سفر است پس حتما به این اماکن سر بزنید:

بازار قدیم بوشهر

بازار قدیم بوشهر در محله دهدشتی بسیاری از سوغاتی‌های این استان را در خود جا داده است، پس حتما دیدن از آن ‌را در اولویت قرار دهید.

چشمه آب گرم میر احمد

این چشمه با آب گرم غنی از مواد معدنی یکی از مراکز توریستی به‌عنوان مرکزی برای درمان بیماری‌های مفصلی و پوستی شناخته می‌شود.

عمارت دهدشتی

عمارت روغنی یا دهدشتی با چهارطبقه که از سنگ‌های مرجانی، گچ، آهک، صندل و ساج ساخته شده است محلی زیبا و دیدنی به‌شمار می‌‌رود.

بلیط هواپیما بوشهر,خرید بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما بوشهر

عمارت کازرونی

در سفر به بوشهر دیدن از این عمارت چند طبقه و حیرت‌انگیز که به دوران قاجار برمی‌گردد و جزء آثار ملی ایران است، توصیه می‌شود.

موزه رئیسعلی دلاوری

در قسمت جنوب شرقی شهر دلوار از استان بوشهر این موزه جذاب و دیدنی قرار دارد که دیدن از آن خالی از لطف نخواهد بود.

دریا

بدون شک اصلی‌ترین و مهم‌ترین جاذبه شهرهای جنوبی ایران به‌ویژه بوشهر دریای زیبا، چشم‌نواز و معرکه خلیج فارس است. ساحل بوشهر با صدف‌های رنگارنگ و ماسه قرمز خود به یکی از زیباترین بخش‌‌های بوشهر تبدیل شده است. آرامش و زیبایی نفس‌گیر دریا به خصوص در شب‌های این سرزمین را باید حتما امتحان کرد.

بلیط هواپیما بوشهر,خرید بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما بوشهر

با فلای تودی سفری خاطره‌انگیز را به بوشهر تجربه کنید

بوشهر، این شهر بندری زیبایی‌هایی دارد که هر ایرانی باید آن‌ها را به چشم خود و از نزدیک ببیند. اگر به فکر سفر به این سرزمین رویایی یا در حال برنامه‌ریزی برای آن هستید، فلای تودی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. کافیست تمام مراحل سفر از جمله بلیط هواپیما بوشهر، رزرو هتل، راهنما و… را به کارشناسان ما در این مرکز بسپارید و چمدان‌های خود را با خیال راحت ببندید. با فلای تودی سفری بی دردسر و بدون کم‌ترین اتلاف وقت را تجربه خواهید کرد، پس منتظر چه هستید؟

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا