رپورتاژ

بررسی راه‌ های سفر به مشهد

وقتی را در سال پیدا کنید که مشهد خالی از زائر باشد. مشهد یکی از شهرهای ایران است که در تمام اوقات سال میزبان مسافران از سراسر قسمت‌های کشور است. به همین خاطر، کمتر زمانی را می‌توانید پیدا کنید که بازار بلیط هواپیما تهران مشهد داغ نباشد؛ اما تنها پرواز راه سفر به مشهد نیست. اگر نمی‌دانید راه‌های دیگر سفر به مشهد چه هستند و چطور از میان گزینه‌های مختلف سفر به مشهد کدام را انتخاب کنید، بهتر است ادامه را بخوانید. در ادامه به شما می‌گوییم با چه روش‌هایی می‌توانید به مشهد سفر کنید و هر کدام از آن‌ها چه مزایا و معایبی دارند.

بلیت هواپیما تهران مشهد,بلیط هواپیما تهران مشهد,بلیت هواپیما تهران مشهد

سفر به مشهد از طریق جاده‌ها

وقتی دلتان می‌خواهد از راه زمینی به مشهد سفر کنید، گزینه‌های مختلف پیش روی شما قرار دارد. داشتن چند انتخاب به شما اجازه می‌دهد گزینه‌ای را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است. ماشین شخصی اولین گزینه پیش روی شما به حساب می‌آید. در این روش، می‌توانید از راه سرسبز شهرهای مازندران راهی مشهد شوید. در این روش اول باید خودتان را به آمل برسانید و سپس، به سمت شرق کشور حرکت کنید. در این مسیر از شهرهای زیادی مانند بابل، ساری، بهشتر، بجنورد و قوچان عبور می‌کنید. این مسیر با ماشین شخصی حدود ۱۰ ساعت طول می‌کشد؛ چون مسافت حدود ۹۵۰ کیلومتر است.

با ماشین شخصی می‌توانید از جاده سمنان هم عبور کنید. این مسیر کوتاه‌تر است و تقریبا ۹ ساعت طول می‌کشد تا به مشهد برسید. در این مسیر ۸۸۰ کیلومتری باید از شهرهای گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود و سبزوار بگذرید. این مسیر کویری است و جذابیت خاصی ندارد که چنگی به دل بزند.

گزینه بعدی اتوبوس است. با این روش هزینه کمی برای سفرتان می‌پردازید تا به مشهد برسید. اتوبوس هم از همان جاده‌هایی عبور می‌کند که برای ماشین شخصی توضیح دادیم. درست است که بلیط مشهد برای اتوبوس ارزان است؛ اما باید حدود ۱۳ ساعت روی یک صندلی بنشینید. در این روش خبری از تکان خوردن و جابه‌جایی نیست. این مساله زمانی‌که کودکتان بی‌قراری کند، بیشتر به چشم می‌آید.

روش دیگر سفر زمینی، تهیه بلیط تهران مشهد برای قطار است. قطار هم مانند ماشین شخصی بعد از ده ساعت شما را از تهران به مشهد می‌رساند. برای این وسیله حمل‌ و نقل عمومی می‌توانید بلیط‌های مختلفی مانند فدک، رجا و لوکس را تهیه کنید. مطمئن باشید که با این روش خسته نمی‌شوید؛ اما اگر عجله داشته ‌باشید، به هیچ‌ عنوان نباید به فکر قطار بیفتید؛ چون با قطار خبری از سفر کوتاه و سریع نیست.

بلیت هواپیما تهران مشهد,بلیط هواپیما تهران مشهد,بلیت هواپیما تهران مشهد

سفر سریع به مشهد با هواپیما

بهترین راه سفر به مشهد، تهیه پرواز تهران مشهد است. شاید برای اولین بار این روش برایتان گران به ‌نظر بیاید؛ اما از این طریق یک ساعت و نیم بعد از سوار هواپیما شدن از تهران در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد فرود آمده‌اید. فاصله بین تهران و مشهد در مسیر هوایی ۷۴۰ کیلومتر است که نسبت به مسیرهای زمینی بسیار کمتر است.

شاید تنها نقدی که بتوان به سفر هوایی وارد کرد، قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد باشد. درصورتی‌که مزایای این روش سفر انتها ندارد. در کنار زمان کوتاه سفر هواپیما چندین مهماندار دارد که می‌توانید در طول سفر از آن‌ها کمک بگیرید. همین‌طور، لازم نیست تمام طول سفر در صندلی خود بنشینید و هیچ تکانی به خود ندهید. بعد از این‌که هواپیما از زمین بلند شد، می‌توانید کمربندهای خودتان را باز کنید و اگر نیاز داشتید، جابه‌جا شوید. مزیت‌های سفر با هواپیما زمانی که همراه کودک یا افراد مسن باشید، بیشتر برایتان نمایان می‌شود.

اگر تنها نگرانی شما از بابت تهیه بلیت هواپیما تهران مشهد، گران‌بودن آن است؛ راه‌هایی برای جبران آن وجود دارد. پروازها در کلاس‌های مختلفی انجام می‌شوند که به دلیل خدمات گوناگون هزینه متفاوتی دریافت می‌کنند. اگر می‌خواهید سفرتان کم‌هزینه باشد، باید به سراغ بلیط‌های کلاس پروازی اکونومی بروید. این گروه بلیط را با کمترین قیمت ارائه می‌دهد. در کنار آن، استفاده از پروازهای چارتر و لحظه آخری هم روشی است که بلیط خود را با تخفیف‌های باورنکردنی تهیه کنید. البته اگر سفر به مشهد برایتان مهم است، بهتر است به جای منتظر این مدل پروازها ماندن، به سراغ شرکت‌هایی بروید که بلیط را ارزان‌تر ارائه می‌کنند.

خرید ارزان و آسان بلیط هواپیما مشهد در فلای تودی

برای این‌که سفرتان به مشهد راحت و سریع باشد، از فلای تودی بلیط هواپیمای خود را بخرید. این سایت کمترین قیمت بلیط هواپیما مشهد را به شما ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، شما را در جریان تمام پروازها می‌گذارد؛ یعنی به شما می‌گوید در تاریخ دلخواه کدام ایرلاین‌ها پرواز دارند. هر کدام از آن‌ها چه خدماتی ارائه می‌دهند و در مقابل، چه هزینه‌ای دریافت می‌کنند.

این سایت امکاناتی مانند تقویم و نمودار قیمتی را هم در اختیارتان می‌گذارد که ارزان‌ترین بلیط سفر به مشهد را بگیرید. تقویم قیمتی به شما می‌گوید در نزدیکی تاریخ شروع سفرتان به مشهد کدام روزها بلیط ارزان‌تری ارائه می‌کنند. علاوه‌بر این، نمودار قیمتی شما را در جریان کمترین و بیشترین مقدار قیمت بلیط می‌گذارد. با استفاده از این خدمات متوجه می‌شوید بازه قیمت در چه حدودی است و بلیط ارزان چه روزی ارائه می‌شود تا بخرید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا