رپورتاژ

ویژگی‌ های مهم آزمون تعیین سطح آنلاین انگلیسی چیست؟

قدم اول برای شرکت در یک کلاس زبان انگلیسی این است که در آزمون تعیین سطح انگلیسی شرکت کنید. تعیین سطح انگلیسی از این جهت مهم است که زبان‌آموزان در یک کلاس باید دانش زبانی یکسانی داشته باشند.

اگر دانش زبانی شما بالاتر باشد کلاس برایتان خسته‌کننده می‌شود و اگر دانش زبانی پایین‌تری از همکلاسی‌ها داشته باشید نمی‌توانید در بحث‌های کلاسی آنها را همراهی کنید و گیج و سردرگم خواهید شد. پس سعی کنید از همان ابتدا با شناخت سطح زبان انگلیسی واقعی‌تان در کلاس درست قرار بگیرید.

اگر به دلیل مشغله‌های کاری و کمبود وقت نمی‌توانید در تعیین سطح حضوری شرکت کنید خوب است بدانید بعضی از موسسات به خصوص در زمان شیوع ویروس کرونا به این سمت حرکت کرده‌اند که آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی را به شکل آنلاین برگزار می‌کنند، بنابراین جای نگرانی نیست و فقط باید بدانید بهترین موسسه برای برگزاری تعیین سطح آنلاین کدام است؟

کلاس زبان آنلاین هم در مرحله بعد تعیین سطح زبان انگلیسی مکمل آموزش زبان انگلیسی می‌باشد. برای جواب این سوال همراه ما باشید.

آزمون تعیین سطح آنلاین انگلیسی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

۱. سوالات استاندارد

از ویژگی‌های مهم آزمون آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی استفاده از سوالات استاندارد است. سوالات استاندارد در آزمون‌های تعیین سطح می‌تواند سطح دانش متقاضیان را بهتر و دقیق‌تر بسنجد و افراد با سطح دانش و معلومات یکسان را در یک گروه قرار دهد.

منظور از استاندارد بودن سوالات این است که تمام مهارت‌های زبان‌آموزی را مورد سنجش قرار بدهد و سطح سوالات بر اساس سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته، تفکیک شده باشد.

۲. سنجش مهارت‌های چهارگانه

خوب است به هر چهار مهارت شنیدن، صحبت کردن، نوشتن و خواندن به یک اندازه توجه شود و با تمرکز بر یکی از مهارت‌های دیگر غافل نشویم.

با شرکت در یک آزمون تعیین سطح استاندارد متوجه می‌شویم هر کدام از مهارت‌هایمان در چه سطحی قرار دارد و برای کدام مهارت‌ها باید زمان و انرژی بیشتری صرف کنیم؟!

۳. دسترسی در هر زمان و هر مکان

اگر دانشجو یا شاغل باشید حتما زمان زیادی از روز را در ترافیک‌های شهری می‌مانید و دیگر نمی‌خواهید به خاطر شرکت در آزمون تعیین سطح یا کلاس زبان، وقتتان را هدر بدهید.

خبر خوب این که با آزمون تعیین سطح آنلاین انگلیسی دیگر لازم نیست از برنامه‌هایتان عقب بمانید، فقط کافی‌ست در یک گوشه‌ی دنج و آرام بنشینید و با استفاده از یک گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ در آزمون تعیین سطح آنلاین شرکت کنید و سطح دانش زبانی‌تان را بسنجید.

۴. ارائه‌ی کارنامه‌های تحلیلی

ارائه کارنامه و نتیجه آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی به زبان‌آموزان کمک می‌کند درک بهتری از دانش زبانی خود داشته باشند.

موسسه‌های زبان نیز با توجه به کارنامه متقاضیان می‌توانند افراد هم‌سطح را در یک گروه و کلاس قرار دهند. همچنین برخی از موسسات با سطح‌بندی بر اساس استاندارد جهانی CEFR سطح واقعی شما را در زبان انگلیسی تعیین می‌کنند.

آزمون تعیین سطح انگلیسی,آموزش زبان انگلیسی,کلاس زبان آنلاین

چرا موسسه سفیر بهترین انتخاب برای آزمون تعیین سطح انگلیسی است؟

خب حالا که با بهترین ویژگی‌های یک آزمون تعیین سطح آنلاین آشنا شدید خوب است بدانید موسسه سفیر برگزارکننده‌ی آزمون‌های تعیین سطح آنلاین انگلیسی به شکل استاندارد است. از ویژگی‌های تعیین سطح آنلاین سفیر می‌توان به این موارد اشاره کرد:

۱- برگزاری آنلاین آزمون

این یعنی مهم نیست در چه مکان و زمانی هستید، شما می‌توانید با صرفه‌جویی در وقت، انرژی و هزینه در تعیین سطح آنلاین انگلیسی شرکت کنید، فقط کافی‌ست به اینترنت و گوشی یا لپ‌تاپ دسترسی داشته باشید تا بتوانید با شرکت در تعیین سطح آنلاین، خودتان را برای شروع یادگیری زبان انگلیسی آماده کنید.

۲- استرس و اضراب کمتر

به یک زبان دیگر حرف زدن و امتحان پس دادن جلوی مصاحبه‌کننده می‌تواند شما را دچار تشویش و اضطراب کند. یک راه فرار از چنین وضعیتی این است که در تعیین سطح آنلاین انگلیسی شرکت کنید تا به دور از هرگونه استرس خارجی، در کمال آرامش به سوالات پاسخ بدهید و سطح واقعی دانش زبانی‌تان را ارزیابی کنید.

۳- سنجش مهارت‌های چهارگانه‌ی زبان انگلیسی

بعضی از موسسات با تکیه بر مهارت مکالمه، مهارت‌هایی مثل خواندن، نوشتن یا گوش دادن را نادیده می‌گیرند و در تعیین سطح هم صرفا به مهارت مکالمه‌ی افراد توجه می‌کنند.

در این صورت ممکن است شما در سطح بالایی قرار بگیرید غافل از این که مهارت‌های دیگر زبانی‌تان مورد ارزیابی قرار نگرفته است. موسسه سفیر با استفاده از سوالات استاندارد تمام مهارت‌های زبان‌آموزان را به تفکیک مورد سنجش قرار می‌دهد.

۴- ارائه‌ی کارنامه‌ی تحلیلی

بعد از تعیین سطح باید با استفاده از کارنامه‌ی تحلیلی بتوانید نقاط ضعف و قوت خودتان را شناسایی کنید. موسسه سفیر با ارائه‌ی کارنامه یا Test Report Form به شما این امکان را می‌دهد تا به درک درستی از جایگاه واقعی‌تان در زبان انگلیسی دست پیدا کنید و ادامه‌ی مسیر را با آگاهی طی کنید.

۵- امکان مهر و موم کردن کارنامه جهت ارائه به شرکت‌ها و سازمان‌ها

اگر یکی از مدارکی که باید به منابع انسانی شرکت تحویل بدهید کارنامه‌ی تعیین سطح زبان انگلیسی است تا ثابت کنید چقدر به زبان انگلیسی تسلط دارید بهتر است در آزمون تعیین سطح آنلاین سفیر شرکت کنید و سپس کارنامه‌ی مهر و موم شده را با حفظ اعتبار به شرکت یا سازمان موردنظرتان تحویل بدهید.

۶- اعلام سطح بر اساس سطح بندی استاندارد CEFR

موسسه سفیر دانش زبان انگلیسی افراد را بر اساس سطح‌بندی استاندارد و جهانی CEFR می‌سنجد. دانستن سطح دانش بر اساس CEFR به‌خصوص برای افرادی که قصد دارند در آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس و تافل شرکت کنند اهمیت بسیاری دارد.

آزمون تعیین سطح انگلیسی,آموزش زبان انگلیسی,کلاس زبان آنلاین

برتری آزمون تعیین سطح آنلاین انگلیسی سفیر

در این مطلب درباره‌ی اهمیت آزمون تعیین سطح انگلیسی صحبت کردیم و بعد به سراغ بررسی ویژگی‌های آزمون آنلاین تعیین سطح انگلیسی رفتیم.

سوالات استاندارد آزمون، شرکت در آزمون در هر مکان و هر زمان که زبان‌آموز در نظر دارد، سنجش هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی و همچنین سنجش بر اساس سیستم جهانی CEFR را می‌توان از ویژگی‌های مهم آزمون تعیین سطح آنلاین انگلیسی دانست در پایان مطلب موسسه سفیر را به عنوان یکی از بهترین موسسه‌هایی که آزمون تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی را برگزار می‌کنند، معرفی کردیم تا اولین قدم در آموزش زبان انگلیسی را درست و محکم بردارید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا