رپورتاژ

سفر در زمان هتل در دبی

در سال های اخیر سفرهای خارجی مانند سفر به دبی و استانبول رونق بیشتری داشته است. اکثر ایرانیان به دلیل قیمت مناسب تورهای دبی و استانبول تمایل بیشتری برای یفر به این شهرهای زیبا داردن. دبی از جابه های گردشگری و توریستی زیادی برخوردار است و به همین دلیل سالانه پذیرای تعداد زیادی مسافر خارجی است. تور دبی آتلانتیس می تواند از گزینه های سفر به خارج برای ایرانیان باشد.

خدمات تور دبی آتلانتیس,رزرو تور دبی آتلانتیس,شرکت خدمات مسافرت هوایی معتبر همکوچ

معرفی هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس در جزیره پالم جمیرا یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره در دبی است. اگر قصد سفر به دبی را دارید، اقامت در هتل آتلانتیس می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد. طراحی هتل آتلانتیس دبی برگرفته از طراحی هتل آتلانتیس فلوریدای آمریکا است. این هتل مجلل در سال ۲۰۰۸ به بهره برداری رسید. هتل آتلانتیس دبی مساحتی در حدود ۱۱۴ هکتار دارد و شامل یک پارک آبی ۴۲ هکتاری است که همه ساله مسافران زیادی را به خود جلب می کند. از امکانات بی نظیر هتل آتلانتیس دبی می توان به مجموعه پارک تفریحی آبی هتل، پارک دلفین‌ها، شهر گمشده آتلانتیس در زیر آب و امکان غواصی در آتلانتیس اشاره کرد. از بهترین ویژگی های هتل آتلانتیس دبی آکواریوم بزرگ آتلانتیس است.

از جاذبه های توریستی نزیدیک به هتل آتلانتیس دبی می توان به مرکز خرید دبی، برج خلیفه، مرکز خرید امارات، برج العرب، معبد دبی و مرکز خرید city walk دبی اشاره کرد. از سایر امکانات تور دبی هتل آتلانتیس می تواند به خدمات هتل مانند رستوران های لوکس، سالن ماساژ و تناسب اندام، سالن یوگا، سونا و جکوزی، سالن آرایشی، سرویس پرستار بچه در اتاق، مراکز تفریحی مخصوص کودکان ، جشن های کلاب راش ویژه نوجوانان و … در هتل آتلانتیس اشاره کرد. در هتل آتلانتیس دبی می توان بوتیک های زیادی از بهترین برندهای دنیا را مشاهده کرد. در خود هتل آتلانتیس دبی ، فروشگاهی نیز برای خرید لوازم ضروری مسافران و خرید سوغاتی در نظر گرفته شده است.

اتاق و سوئیت های هتل آتلانتیس دبی

با تور دبی آتلانتیس و اقامت در هتل پنج ستاره ی آتلانتیس دبی می توانید از بین اتاق ها و سوئیت های متنوع این هتل، اتاق مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. هتل آتلانتیس دبی دارای ۱۵۳۹ اتاق و سوییت متنوع همراه با امکانات باکیفیت و بی‌نظیر است.  همه ی اتاق های هتل آتلانتیس دبی شامل دارای بالکن با منظره ای زیبا هستند و امکانات عمومی مانند خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، اینترنت وای فای رایگان ، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، نگهداری بچه، گاو صندوق، تلویزیون کابلی-ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد ، پارکینگ و … را شامل می شوند.

تنوع در انتخاب اتاق ها و سوئیت های هتل آتلانتای دبی بسیار زیاد است. همچنین هتل آتلانتیس دبی اتاق‌های دو خوابه، چند خوابه و سوییت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

از بهترین اتاق ها و سوئیت های تور دبی آتلانتیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تور دبی آتلانتیس – سوئیت دو خوابه مجلل
  • تور دبی آتلانتیس – سوئیت آکواریم
  • تور دبی آتلانتیس – سوئیت خانوادگی همراه با ۲ اتاق‌خواب
  • تور دبی آتلانتیس – سوئیت رویال ۴ خوابه
  • تور دبی آتلانتیس – سوئیت دو خوابه CLUB
  • تور دبی آتلانتیس – اتاق مجلل همراه با چشم‌انداز دریا
  • تور دبی آتلانتیس – اتاق دو خوابه palm
  • تور دبی آتلانتیس – اتاق Ocean King

تورهای منتخب دبی آتلانتیس

از بهترین تورهای دبی می توان به تور دبی ۳ شب و ۴ روز هتل آتلانتیس اشاره کرد. هتل آتلانتیس یکی از لوکس ترین هتل های موجود برای دبی است. اگر می خواهید از اقامت در یک هتل پنج ستاره لذت ببرید بهترین پیشنهاد هتل آتلانتیس دبی است. برای رزرو تور دبی هتل آتلانتیس و آشنایی با قیمت تور دبی، می توانید به سایت های معتبر مسافرتی سری بزنید. با رزرو تور دبی آتلانتیس می توانید از امکانات بی نظیر این هتل نیز بهره مند شوید. برای مثال افرادی که هتل آتلانتیس دبی را رزرو می کنند این امکان ر ا دارند که به صورت رایگان از پارک آبی آکواونچر دبی واقع در محوطه ی هتل آتلانتیس دبی استفاده کنند.

مدارک مورد نیاز برای تور دبی آتلانتیس

تور دبی هتل آتلانتیس نیز مانند سایر تورهای خارجی، برای رزرو نیاز به مدارک شناسایی مانند اسکن تصویر کارت ملی، اسکن عکس پرسنلی، اسکن صفحه اول شناسنامه و اسکن سفحه اول پاسپورت دارد.

خدمات تور دبی آتلانتیس

سفر جارجی با یک تور مسافرتی مطمئن و با تجربه می توان آرامش و اطمینان بیشتری در مسافرین ایجاد کند. از خدمات تور دبی آتلانتیس می توان به رزرو بلیط رفت و برگشت توسط تور هتل آتلانیس، اقامت در هتل ، صبحانه، ترنسفر رفت و برگشت، تور لیدر فارسی، بیمه ی مسافرتی و ویزای توریستی امارات اشاره کرد.

لازم به توضیح است اکثر تورهای دبی آتلانتیس پرواز های چارتری است و هزینه ی تور دبی آتلانتیس غیر قابل استرداد می باشد.

قیمت تور دبی آتلانتیس

هزینه رزرو هتل آتلانتیس متناسب با واحد اقامتی که انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود. هتل آتلانتیس دبی جزء هتل های لوکس و گران قیمت در دبی است. از مناسب ترین اتاق های هتل آتلانتیس دبی می توان به اتاق Ocean view king اشاره کرد. هزینه ی تور دبی آتلانتیس نیز متناسب با محل اقامتی انتخاب شده تعیین می شود.

برای  آگاهی از قیمت تور دبی ، رزرو تور دبی هتل آتلانتیس و تخفیف های ویژه تور دبی آتلانتیس، بهترین راه تماس با شرکت خدمات مسافرت هوایی معتبر همکوچ و یا سر سزدن به سایت خدمات مسافرتی هوایی ما است.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا