رپورتاژ

چگونه فالوور واقعی بگیریم؟ (سریع و تضمینی)

همه ما می‌دانیم که شرط اصلی پیشرفت در اینستاگرام داشتن مخاطبین زیاد و البته واقعی در پیج است. به همین دلیل کسانی که به پیشرفت و درآمدزایی از اینستاگرام فکر کرده باشند، قطعاً اولین سوالی که از خود پرسیده‌اند، این است که “چگونه فالوور واقعی بگیریم”

در این مقاله قصد داریم ضمن پاسخ به سوال بالا و معرفی روش‌های مختلف جذب فالوور واقعی اینستاگرام، به مقایسه این روش‌ها بپردازیم و بررسی کنیم که کدامیک از این روش‌ها بهتر پاسخگوی نیازهای کاربران هستند؛ به عبارتی کدام روش هدفمندتر است و می‌تواند برای کسی که قصد دارد فالوورهایش را افزایش دهد، مفیدتر باشد. پس اگر برای شما هم سوال است که چگونه فالوور واقعی بگیریم، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید!

حذف فالوور فیک,سایت اینبو,فالوور واقعی

چگونه فالوور واقعی بگیریم رایگان؟

مطمئناً شما هم مثل بیشتر کاربران اینستاگرام قبل از این که سراغ روش‌های پولی افزایش فالوور بروید، از خود خواهید پرسید چگونه فالوور واقعی رایگان بگیریم؟ چون طبیعی است که بخواهید بدون صرف هزینه فالوورهای پیجتان را افزایش دهید. روش‌های زیادی برای افزایش فالوور واقعی و رایگان وجود دارند، اما برخی نکات هستند که باید به آن‌ها توجه کنید:

۱. افزایش فالوور رایگان بسیار زمانبر است!

اگر بخواهید پاسخ سوال “چگونه فالوور واقعی رایگان بگیریم” را صرفاً در روش‌های رایگان مثل تولید محتوا پیدا کنید و هیچ هزینه‌ای برای آن صرف نکنید، این روند برای شما بسیار بسیار زمانبر خواهد بود. اگر به پیج‌های اینستاگرامی موفق دقت کنید، می‌بینید حتی الان که فالوورهای زیادی دارند، باز هم برای افزایش فالوور و پیشرفت پیجشان هزینه می‌کنند؛ برای موارد مختلفی مثل تبلیغات، برندسازی، اجرای کمپین‌های مختلف و موارد مشابه؛ فقط برای این که مسیر پیشرفت را در زمان کوتاه‌تری طی کنند و از رقبا سبقت بگیرند. شما هم اگر می‌خواهید از رقبا عقب نمانید، باید همین کار را انجام دهید!

۲. با ابزارهای رایگان احتمال دیسیبل شدن پیجتان وجود دارد!

یکی از بدترین پاسخ‌ها برای سوال “چگونه فالوور واقعی بگیریم” می‌تواند استفاده از برنامه‌های افزایش فالوور رایگان باشد. برخی مواقع دیده شده است که پیج‌های کسب و کاری اینستاگرامی برای این که هزینه‌ای برای افزایش فالوور پیجشان صرف نکنند، از ابزارهای رایگان استفاده می‌کنند. این اشتباه می‌تواند به قیمت بسته شدن پیج و نابودی همیشگی کسب و کار اینستاگرامیتان تمام شود.

ابزارهای رایگان چون نمی‌توانند بودجه خود را از منبع درآمد خاصی به جر تبلیغات درون برنامه‌ای تامین کنند، با استفاده کردن از پروکسی‌های بی کیفیت باعث تشخیص پیج‌های کاربران به عنوان پیج اسپم می‌شوند و پیج‌های آن‌ها برای همیشه دیسیبل می‌شود. پس اگر به کسب و کار خود اهمیت می‌دهید، نباید از این ابزارهای رایگان برای افزایش فالوور پیجتان استفاده کنید!

۳. برای افزایش فالوور رایگان حتماً باید محتوای تخصصی تولید کنید!

برای این که بدون صرف هزینه فالوورهایتان را افزایش دهید، باید محتوایی تولید کنید که بازدیدکنندگان پیجتان پس از دیدن آن، به فالو کردن پیج ترغیب شوند. در حاضر با میلیون‌ها محتوای جذابی که در اینستاگرام وجود دارد، باید تخصص خاصی در زمینه خود داشته باشید تا بازدیدکنندگان را مجاب به فالو کردن پیج کنید. البته این که برای پیج بازدید جذب کنید، خود نیازمند آشنایی با روش‌های بازاریابی در اینستاگرام است. اگر دقت کنید می‌بینید که حتی برای روش‌های رایگان هم آنقدر وقت و انرژی می‌گذارید که گران‌تر از صرف پول برایتان تمام می‌شود!

چگونه با ربات فالوور بگیریم؟

یکی از بهترین روش‌ها برای بالا بردن فالوور واقعی در اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. اگر هنوز از خود می‌پرسید چگونه فالوور واقعی بگیریم و پاسخ مناسبی برای آن پیدا نکرده‌اید، همین روش می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. ربات اینستاگرام ابزاری است که با جذب بازدیدکننده‌های هدفمند برای پیجتان، روند افزایش فالوور واقعی پیج را تا ۹۰ درصد پیش می‌برد. یعنی شما در پیج خود بازدیدکننده‌هایی دارید که به موضوع آن علاقه‌مند هستند؛ حالا کافی است با یک محتوای باکیفیت آن‌ها را به فالوورهای دائمی تبدیل کنید.

فالوورهای خود را با این ابزار فوق العاده افزایش دهید: افزایش فالوور اینستاگرام

فالوور واقعی اینستاگرام,حذف فالوور فیک,سایت اینبو

روش عملکرد ربات اینستاگرام

اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم که چگونه با ربات فالوور بگیریم، باید بگوییم که ربات با دریافت پیج‌ها و هشتگ‌های هدف از شما، می‌فهمد که باید چه پیج‌ها و چه کسانی را هدف قرار دهد. در مرحله شناساندن پیج‌های هدف باید پیج‌هایی را به ربات معرفی کنید که حدس می‌زنید به محتوای پیج شما علاقه داشته باشند. در این صورت احتمال فالو شدن پیج شما توسط این افراد بالا می‌رود.

در مرحله بعدی ربات روی این پیج‌ها تعاملاتی را انجام می‌دهد تا متوجه فعالیت پیج شما شوند و آن‌ها هم در ادامه از پیج شما بازدید کنند. به این ترتیب، کسانی که به موضوع پیج شما علاقه‌مند هستند، با پیجتان آشنا می‌شوند و اگر محتوای پیج از کیفیت لازم برخوردار بود، آن را فالو می‌کنند. فعالیت‌هایی که ربات اینستاگرام روی پیج‌ها و محتوای مربوط به هشتگ‌های هدف انجام می‌دهد تا آن‌ها را با پیج شما آشنا کند، در لیست زیر آورده شده‌اند:

  • فالو و آنفالو خودکار
  • لایک و کامنت خودکار
  • پیام دایرکت انبوه

چگونه از گوگل فالوور بگیریم؟

تا کنون به این فکر کرده‌اید که چگونه از گوگل فالوور بگیریم؟ اصلاً چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ افزایش فالوور از طریق گوگل با چند ترفند ساده ممکن است. در این بخش از مقاله می‌خواهیم با گفتن این ترفندها به شما کمک کنیم که علاوه بر خود اینستاگرام، فالوورهایتان را از طریق گوگل هم افزایش دهید. این ترفندها عبارتند از:

  • برای پیج فروشگاهی خود در سایت‌های آگهی فروش محصول آگهی ثبت کنید و نام کاربری پیجتان را هم در این آگهی درج کنید. از بازدیدکنندگان آگهی هم بخواهید که برای دیدن محصولات بیشتر و پیشنهادهای خرید بهتر به پیج اینستاگرامی مراجعه کنند.
  • در زمینه تخصصی خود، ویدیوی اختصاصی تولید کرده و در سایت‌های اشتراک ویدیو آپلود کنید. نام کاربری پیج اینستاگرامتان را هم در این ویدیوها تگ کنید. همچنین در توضیحات ویدیو هم آدرس اینترنتی (URL) پیجتان را به صورت کامل بنویسید. از سایت‌های معروف اشتراک ویدیو میتوان به یوتیوب، آپارات، تماشا و نماشا اشاره کرد.
  • روش سوم که می‌تواند هزینه‌بر باشد، همکاری با سایت‌های اینترنتی برای تبلیغات پیج شما است. با سایت‌های مختلف مذاکره کنید که در ازای هزینه یا در ازای تبلیغات متقابل در پیج، پیج شما را در سایتشان تگ کنند تا از این طریق بتوانید از گوگل فالوور جذب کنید. اگر به دنبال خرید فالوور اینستاگرام از مرجع فروش فالوور هستید به شما سایت خرید فالوور اینستاگرام رو پینشهاد میکنم.

حذف فالوور فیک,سایت اینبو,فالوور واقعی

چگونه فالوور واقعی بگیریم بدون برنامه؟

اگر چند سال پیش از خود می‌پرسیدیم “چگونه فالوور واقعی بگیریم بدون برنامه” شاید جواب‌های بهتری برای سوالمان پیدا می‌کردیم. البته در حال حاضر هم میتوان بدون استفاده از ابزارهای اینستاگرامی، فالوورهای پیج را افزایش داد اما همانطور که در بخش‌های قبلی گفتیم، روند این نوع افزایش فالوور بسیار زمانبر خواهد بود و به دلیل عقب افتادن از رقبا عملاً باعث خواهد شد مجبور شویم هزینه بیشتری نسبت به استفاده از ابزارهای افزایش فالوور صرف کنیم. اما به هر حال در این مقاله به مهم‌ترین روش‌های افزایش فالوور بدون برنامه اشاره می‌کنیم:

۱. محتوای قابل اشتراک‌گذاری تولید کنید!

اگر از خود می‌پرسید چگونه فالوور واقعی بگیریم، می‌توانید از تولید محتوای با پتانسیل اشتراک‌گذاری بالا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها یاد کنید. اگر بتوانید چنین محتوایی تولید کنید، فالوورهای شما پست‌ها و استوری‌هایتان را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت و به این ترتیب افراد جدیدی با پیج شما آشنا خواهند شد. اگر این افراد هم به محتوای پیجتان علاقه داشته باشند، آن را فالو می‌کنند و به این ترتیب تعداد فالوورهای پیج بدون استفاده از برنامه افزایش پیدا می‌کند. اما در نظر داشته باشید تولید چنین محتوایی نیازمند تخصص و خلاقیت زیادی است.

۲. از هشتگ‌ها کمک بگیرید!

هتشگ‌ها ابزارهای اینستاگرامی هستند که کاربران از آن‌ها برای جذب بازدیدکننده استفاده می‌کنند. اگر بتوانید از هشتگ‌های مرتبط با موضوع پیج برای جذب بازدیدکننده‌های هدفمند استفاده کنید، به راحتی خواهید توانست با یک محتوای خوب و باکیفیت این بازدیدکننده‌ها را به فالوورهای دائمی تبدیل کنید. برای مثال اگر در زمینه ورزش و فوتبال تولید محتوا می‌کنید، می‌توانید از این هشتگ‌ها بهترین استفاده را ببرید و فالوورهای خود را بدون برنامه افزایش دهید:

  • Football#
  • Realmadrid#
  • Footballtime#
  • championsleague#

نکته: برای اینکه بهترین نتیجه را از استفاده از هشتگ‌ها بگیرید، باید علاوه بر مرتبط بودن هشتگ‌ها به گستردگی آن‌ها هم توجه کنید. به این شکل که از هشتگ‌های گسترده و تخصصی به صورت همزمان در پست‌های مختلف استفاده کنید!

۳. از تبلیغات با تبادل شات استفاده کنید!

سومین روشی که برای پاسخ به سوال “چگونه فالوور واقعی بگیریم بدون برنامه” پیشنهاد می‌شود، استفاده از تبلیغات به روش تبادل شات است. تبادل شات، روش تبلیغاتی است که در آن دو پیج، یکدیگر را در پست یا استوری تگ می‌کنند و با این روش، پیج‌های همدیگر را به فالوورهایشان معرفی می‌کنند. این نوع تبلیغات اکثراً بین دو پیج هم زمینه صورت می‌گیرد؛ از این رو مشترکات زیادی بین علایق فالوورهای دو پیج وجود دارد و بازدهی تبلیغات بالاست. به همین دلیل اگر از خود می‌پرسید چگونه فالوور واقعی بگیریم، می‌توانید تبادل شات را جزو اولین گزینه‌های خود قرار دهید.

۴. محتوای خود را به اکسپلور ببرید!

بالاخره به بهترین پاسخ برای “چگونه فالوور واقعی بگیریم بدون برنامه؟” رسیدیم. فرستادن محتوا به اکسپلور با اینکه زمانبر است و تولید محتوای خلاقانه می‌طلبد، اما اگر بتوانید این کار را به سرانجام برسانید، بازدیدکننده‌های بی‌شماری را از این راه به پیجتان جذب خواهید کرد. از روش‌هایی که می‌توانید برای بردن پست‌هایتان به اکسپلور استفاده کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از ریلز اینستاگرام
  • بهبود معماری اکسپلور اینستاگرام
  • انتشار محتوای ویروسی
  • تولید محتوای تعاملی
  • تبلیغات در پیج‌های هم زمینه

حذف فالوور فیک,سایت اینبو,فالوور واقعی

۵. فالوورهای فیکتان را حذف کنید!

میتوان گفت فالوورهای فیک یکی از بزرگ‌ترین موانع موجود در مسیر پیشرفت پیج شما هستند. اگر این فالوورها در پیجتان وجود داشته باشند، باعث خواهند شد تعامل پست‌ها و استوری‌هایتان به شدت کاهش یابد و به دنبال این اتفاق، الگوریتم اینستاگرام پست‌ها و استوری‌هایتان را حتی به فالوورهای واقعی پی هم نشان ندهد. طبیعی است که در این شرایط جذب فالوور جدید هم با مشکل جدی مواجه شود. این یعنی نابودی تدریجی پیج اینستاگرام شما!

اگر می‌خواهید پیجتان توسط فالوورهای فیک نابود نشود و بتوانید فالوورهای واقعی پیجتان را با سرعت خوبی افزایش دهید، باید هرچه سریعتر آن‌ها را از لیست فالوورهای خود حذف کنید. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که در مقاله حذف فالوور فیک می‌توانید تمامی این روش‌ها را یاد بگیرید!

به نظر شما چگونه فالوور واقعی بگیریم؟

تا این بخش از مقاله‌ پاسخ‌هایی را درباره سوال “چگونه فالوور واقعی بگیریم” خواندید. اما حالا نوبت شماست. اگر تا به حال تجربه شخصی در این زمینه داشته‌اید که فکر می‌کنید می‌تواند برای سایر خوانندگان مفید باشد، در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم!

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

2 واکنش کاربران به این مقاله

  1. سلام خسته نباشید. ممنون از مقاله خوبتون. من یه پیج در زمینه کلیپ های فوتبالی داشتم. با پیج های دیگه تبادل داشتم و پست هام هم خیلی شیر میشدن راحت میرفتم اکسپلور. چند تا پیج هم بالا آوردم. این روش ها خوب جواب میدن.

  2. سلام. کاش حذف فالوور فیک رو اول مینوشتین چون واقعا نمیزاره پیج بیاد بالا. من تقریبا 4 ماه پیش به سفارش یکی از دوستام 10 هزار تا فالوور فیک خریدم که پیجم بهتر رشد کنه اما همه چی برعکس شد. چند هفته دنبال علتش گشتم و همه گفتم باید فالوورایی که خریدی رو پاک کنی. ماه پیش که پاک کردنشون تموم شد به روال قبل برگشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا