رپورتاژ

هر آنچه باید درباره اکسکوینو بدانید! | اکسکوینکو چیست؟

برای فعالیت داخل بازار ارزهای دیجیتال باید یک صرافی امن و معتبر برای انجام معاملات خود پیدا کنید. در میان، انبوهی از صرافی‌های معرفی شده، اکسکوینو نامی است که زیاد به گوش می‌خورد. این صرافی محبوبیت زیادی بین کاربران دارد و با ارائه خدمات متنوع توانسته است که توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. اکسکوینو سابقه فعالیت طولانی مدتی دارد و امکان معامله بیش از ۳۰۰ رمز ارز مختلف را برای کاربران فراهم کرده است. شما می‌توانید از خدمات متنوع این صرافی برای کسب سود بیشتر استفاده کنید و فعالیت دلچسبی در دنیای کریپتو داشته باشید. در این مقاله صرافی اکسکوینو، مزایا، معایب و نحوه ثبت‌نام داخل آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

معرفی صرافی اکسکوینو

اکسکوینو یک صرافی ارز دیجیتال محبوب زیر نظر شرکت هلدینگ ارنیکا است که از سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده است. این صرافی به‌عنوان اولین شرکت دانش بنیان ایران شناخته می‌شود که کیف پول رمز ارز را با مجوز رسمی ارائه می‌دهد.

اکسکوینو از بیش از ۳۰۰ رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند و شرایط لازم برای خرید و فروش امن دارایی‌های دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. این صرافی با بهره‌مندی از تیم حرفه‌ای و کاربلد در کنار ارائه خدمات کاربردی به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی به شمار می‌روند. شما می‌توانید به‌راحتی داخل صرافی اکسکوینو ثبت‌نام کرده و معاملات سودآوری را تجربه کنید.

آیا صرافی اکسکوینو معتبر است؟

قبل از فعالیت داخل صرافی اکسکوینو باید درجه اعتبار آن را مورد بررسی قرار دهید. اکسکوینو تحت عنوان یک شرکت دانش بنیان با نام تجاری توفاد که مخفف توسعه فن آوری آرین داده پیوسته ایرانیان است ثبت شده است.

از طرفی صرافی اکسکوینو تمام الزامات تعیین شده توسط پلیس فتا را رعایت کرده است و به‌عنوان یک صرافی مجاز فعالیت می‌کند. علاوه بر این، تاکنون هیچ شکایتی از سمت مشتریان نسبت به اکسکوینو ثبت نشده است. بنابراین می‌توان صرافی اکسکوینو را در لیست صرافی‌های قابل اعتماد و معتبر جای داد.

اکسکوینو از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

صرافی اکسکوینو,صرافی اکسکوینو,صرافی اکسکوینو
تنوع بالای رمز ارز در صرافی اکسکوینو

پشتیبانی از رمز ارزهای متنوع به‌عنوان یکی از ویژگی‌های جذاب اکسکوینو به‌شمار می‌رود. صرافی اکسکوینو از لحاظ تنوع رمز ارزی وضعیت ایده‌آلی بین صرافی‌های ایرانی دارد. این صرافی از بیش از ۳۰۰ رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید ارزهای دیجیتال موردنظر خود را با روش‌های مختلف معامله کنید.

تنوع بالای رمز ارز به شما این امکان را می‌دهد که فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشید و معاملات سودآوری را تجربه کنید. پس اگردنبال یک صرافی امن با فرصت‌های معاملاتی متنوع هستید، اکسکوینو بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

کارمزد معاملاتی در اکسکوینو چگونه است؟

صرافی اکسکوینو به دریافت کارمزد پایین بابت معاملات ارز دیجیتال شهرت دارد. این صرافی با دریافت کارمزد‌های رقابتی توانسته است که توجه مخاطبان زیادی را جلب کرده و یک گزینه ایده‌‌آل برای معامله‌گران تلقی شود.

میزان کارمزد دریافتی اکسکوینو برای تبدیل آنی رمز ارزها ۰.۲ درصد، برای معاملات آنی ۰.۳ درصد و برای سایر معاملات (OCO و معاملات با حد سود و ضرر) برابر با ۰.۲ درصد است. با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید معاملات خود را با پرداخت کارمزد پایین انجام داده و حاشیه سود خودتان را افزایش دهید.

مزایا و معایب صرافی اکسکوینو

قبل از ثبت‌نام داخل صرافی اکسکوینو و شروع فعالیت داخل آن لازم است که شناخت کافی درباره آن داشته باشید. اکسکوینو نیز مانند سایر صرافی‌های ارز دیجیتال دارای یک سری مزایا و معایب خاص است. شناخت مزایا و معایب اکسکوینو به شما کمک می‌کند که دید بهتری نسبت به اکسکوینو پیدا کنید و به‌صورت هوشمندانه تصمیم بگیرید.

مزایای اکسکوینو

اکسکوینو یکی از صرافی‌های معتبر ایران است و مزایای زیادی دارد. این مزایا عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری ساده

  • کارمزد پایین

  • تنوع ارزی بالا

  • پشتیبانی سریع

  • امنیت بالا

  • احراز هویت سریع و آسان

  • ارائه خدمات متنوع

  • دارای اپلیکیشن موبایل جذاب و حرفه‌ای

  • دارای بازار معاملاتی آزمایشی برای افراد مبتدی

معایب اکسکوینو

اکسکوینو در کنار مزایای زیادی که دارد، دارای یک سری معایب نیز هست. در این بخش معایب صرافی اکسکوینو را برای شما شرح می‌دهیم.

  • مشکل در تبدیل دارایی‌ها

  • تفاوت قیمتی ارزها

  • مشکل در برداشت سریع وجه

نحوه ثبت‌نام در صرافی اکسکوینو

صرافی اکسکوینو,صرافی اکسکوینو,صرافی اکسکوینو
ثبت‌نام در صرافی excoino

ثبت‌نام در صرافی اکسکوینو کاملا آسان است و در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. شما بدون هیچ گونه پیچیدگی می‌توانید داخل این صرافی ثبت‌نام کرده و معاملات خود را آغاز کنید. برای این کار لازم است که مراحل زیر را سپری کنید:

  • وارد سایت excoino.com شوید.

  • روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید.

  • در کادر جدید اطلاعات درخواستی (شماره موبایل یا ایمیل، رمز عبور، تکرار رمز عبور) را وارد کنید.

  • تیک گزینه قبول قوانین اکسکوینو را بزنید و کد امنیتی مشخص شده را وارد کنید.

  • سپس روی گزینه ادامه ضربه بزنید.

پس از تکمیل فرآیند بالا وارد صفحه کاربری خود در صرافی اکسکوینو خواهید شد. اکنون باید تکمیل فرآیند احراز هویت می‌توانید شروع به معامله کنید.

سخن پایانی

اکسکوینو یکی از صرافی‌های محبوب و معتبر ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. این صرافی در طول ۷ سال سابقه فعالیت خود توانسته است مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. اکسکوینو تمام مجوزهای لازم برای فعالیت را دریافت کرده است و از اعتبار بالایی برخوردار است.

این صرافی از بیش از ۳۰۰ رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند و روش‌های معاملاتی متنوعی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. شما به‌راحتی می‌توانید داخل اکسکوینو ثبت‌نام کرده و با پرداخت کارمزد پایین شروع به معامله کنید. اکسکوینو تمام ویژگی‌های یک صرافی ارز دیجیتال ایده‌آل را دارد و جزو بهترین گزینه‌ها برای معامله‌گران ایرانی به‌شمار می‌رود.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا