رپورتاژ

روش های تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام [ روش های 2022 ]

امروزه افراد زیادی در اینستاگرام کار و در این فضا کسب درآمد می کنند، اما همه آنها موفق نیستند و بعد از مدتی ناامید شده و از ادامه کار دست می کشند. یکی از مواردی که مردم را به خصوص در ایران در شیوه تبلیغات اینستاگرام آزار می دهد، پروفایل های جعلی است. هنگامی که شروع به افزایش فالوورهای خود در اینستاگرام می کنید، باید این قدرت را داشته باشید تا با تشخیص فالوور جعلی از صحت روند افزایش فالوور خود مطمئن شوید.

قبل از مشاهده این مقاله بگویم که در انتها لینک مشاهده مقاله ای مشابه در سایت مارکترها قرار دارد که شما را بیشتر در زمینه تشخیص فالوور فیک راهنمایی خواهد کرد.

هر کسی می تواند با خرید فالوور واقعی برای اینستاگرام تعداد فالوورهای خود را افزایش دهد، اما تعداد فالوورهای زیاد لزوماً موفقیت در فضای اینستاگرام را نشان نمی دهد. شما باید مطمئن شوید که صفحه اینستاگرام شما قوی و پویا است، که فقط فالوورهای واقعی می توانند این کار را انجام دهند. در نظر داشته باشید که در این مقاله منظور از فالوورهای تقلبی، فالوور غیرواقعی نیست و فالوورهایی هستند که برای پیجتان و یا کسب و کارتان ارزش زیادی ندارند و با شما ارتباط برقرار نمی کنند.

شیوه تشخیص فالوور جعلی با بازبینی پست ها

چنانچه وارد یک پیجی شدید و مشاهده کردید که تاریخ آخرین پست گذاشته شده برای سال گذشته می باشد و با این حال ۵۰۰k  فالوور دارد، این نشان می دهد که فالوورهای پیج فیک می باشند.

همچنین اگر دیدید از مطالب تکراری و بدون هیچ زیبایی و جذابیتی برای پیج خود استفاده کرده و در عین حال ۶۰۰k فالوور دارد مطمئن باشید که فالورهای پیج واقعی نیستند.

شیوه تشخیص فالوور جعلی با ID اینستاگرام و عکس پروفایل

صفحاتی که آیدی آنها با صفحه مطابقت ندارد یا از تصویری استفاده می کنند که مربوط به پیجشان نیست، و یا عکس پروفایل ندارند و صدها هزار فالوور دارند، فالوور جعلی محسوب می شوند.

شیوه تشخیص فالوور تقلبی با بازبینی فالوور های پیج

شما می توانید به صورت تصادفی فالوورهای صفحه را پیدا کنید. اگر ما بین فالوورها با پیج های خارجی، یا عربی و یا پیج هایی که عکس ندارند و دارای آیدی های نامعلوم و عجیب هستند روبرو شدید بدانید که این پیج دارای فالوورهای جعلی (فیک) است.

درضمن برابر بودن تعداد فالوورها و فالووینگ ها  طبیعی به نظر نمی رسد.

مثلا امکان ندارد که ۱ میلیون فالوور و ۱ میلیون فالووینگ داشت!!!!! یکی از تکنیک های جدید اضافه کردن فالوور واقعی ایرانی است ! که خود این مسئله دو حالت دارد.

  1. اضافه کردن فالوور ایرانی واقعی
  2. اضافه کردن فالوور ایرانی جعلی

شیوه تشخیص فالوور فیک با کامنت های پیج

اگر در کامنت های پیجی که بازدید می کنید، کامنت های تکراری و یا بسیار عالی، ممنون و چنین نظراتی را مشاهده کرده اید، توجه داشته باشید که این صفحه فالوورهای فیک دارد.

و برای اینکه مشخص نباشد به صورت تصادفی کامنت خریده اند که اعلام کنند مثلا تو پیج ما هم کامنت زیاد هست و …

شیوه تشخیص فالوور جعلی با بازبینی لایک ها و کامنت های پیج

چنانچه به فالوور های یک پیج شک داشتید منتظر شوید تا یک پست جدیدی بگذارد.
اگر مشاهده کردید که در ساعت های اولیه شمارش لایک ها کم می باشد و یکدفعه تعداد بیشماری لایک و کامنت تکراری به پست اضافه شد و پس از آن از آن شمارش لایک ها و کامنت ها تقریبا ثابت ماند مطمئن شوید این پیج فالوور جعلی دارد. این مورد شامل دو حالت می باشد .
حتی می توان لایک ایرانی و یا لایک خارجی خرید که می توانید با بررسی تصادفی لایک ها این مسئله را پیگیری کنید .

نتیجه گیری :
در آخر، به یاد داشته باشید که به هر پیجی که فالوورهای زیادی دارد اعتماد نکنید.

قبل از آن به این چند نکته کوچک توجه کنید تا بتوانید صفحه ای با فالوورهای مناسب پیدا کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که صفحاتی که دائماً با مخاطبان خود در ارتباط هستند و در فواصل زمانی مناسب محتوای جذاب، مرتبط و منظم را جذب می کنند و تعداد لایک ها حداقل ۳ درصد کل فالوورهای آنها است، می تواند نشانه صفحه ای با فالوورهای واقعی باشد.

در نهایت، یکی از راه هایی که می توانید مطمئن شوید که حتی یک فالوور تقلبی هم به صفحه شما اضافه نخواهد شد، استفاده از ربات اینستاگرام است.

عیب های خرید فالوور جعلی اینستاگرام

  1. اعتماد سازی برای کاربران

هر چند شبکه های اجتماعی مجازی هستند ولی باید اعتماد سازی در آنها صورت گیرد!

در اصل در فضای مجازی کاربران واقعی می باشند و باید اعتمادشان را جلب کرد، وقتی شما فالوور فیک می خرید، تعداد لایک و دنبال کنندگانتان با هم تناسبی ندارند و این کاربران خرید بلافاصله متوجه این قضیه می شود. وقتی کاربر بداند فالوورهای صفحه شما فیک است، اعتمادش نسبت به شما از بین می رود و حس خوشایندی به پیج شما ندارد، در این صورت اگر حتی پست ها و محصولاتتان هم خیلی خوب و عالی باشد، کاربران به آن اهمیت نمی دهند و از شما خدمات یا محصولی را نمی خرند.

  1. فالوور فیک به خرید لایک نیازمند است!

تشخیص فالوور جعلی,فالوور فیک,تشخیص فالوور جعلی

یکی از اهداف جذب فالوور این است که بازدیدهای صفحه خود را به کاربران نشان دهید. نمایش بازدید از صفحه به کاربران باعث افزایش لایک و کامنت صفحه می شود! اگر فالوورهای تقلبی بخرید، یک هویت جعلی در صفحه شما وجود دارد که لایک یا کامنت نمی بینید! در واقع فالوور فیک فقط  تعداد فالوورهای شما را افزایش می دهد، اما بر تعداد لایک ها و کامنت ها تاثیری نمی گذارد. پس باید لایک بخرید تا فالوورهایتان واقعی به نظر برسند. و این بدان معناست که باید برای لایک ها هزینه بیشتری بپردازید.

از طرفی هدف فقط افزایش لایک پست نیست. و اگر می خواهید یک کسب و کار را به عهده بگیرید، هدفتان تبدیل کاربران به مشتری است. در نتیجه خرید فالوور فیک نه تنها برایتان سودی ندارد بلکه باید به دنبال آن برای لایک های فیک هم هزینه کنید که این موارد هزینه های اضافی کسب و کارتان را زیاد می کند.

  1. نرخ مبادله فالوورهای جعلی صفر می باشد

هدف شرکت های فعال و کسب و کارها در شبکه های اجتماعی افزایش نرخ تبدیل و افزایش مشتریان است. در واقع آنها می خواهند کاربران صفحات خود را به مشتریان کسب و کار خود تبدیل کنند. نرخ تبدیل پایینی برای خرید فالوورهای جعلی وجود ندارد، اما نرخ مبادله ای برای فالوورهای این گروه صفر است.

یعنی نه لایک میکنن و نه کامنت میزارن، حتی از شما خرید هم نمیکنند! از آنجایی که فالوورهای جعلی هویت واقعی نیستند، از شما انتظار نمی رود آنها را بخرید.

موضوع دوم نرخ بازگشت سرمایه است. یعنی هر چقدر هم که خرج کنید، علاوه بر بازگشت سرمایه اولیه، برای شما سود خوبی هم  داشته باشد که فالوور جعلی دارای چنین قابلیتی نیست.

  1. پاک کردن صفحات جعلی و دارای فالوور جعلی توسط اینستاگرام

اینستاگرام الگوریتم های خاص خود را دارد و به کاربران اهمیت می دهد! الگوریتم‌های اینستاگرام دائماً صفحات را بررسی می‌کنند و اگر صفحه‌ای فالوور فعال نداشته باشد و تعداد آن‌ها زیاد باشد، آن صفحه را مسدود یا حذف می‌کند. حال اگر این پیج ها تعدادی فالوور فعال داشته باشند و فالوورهای دیگر جعلی باشند، این صفحه باید با حذف مجدد راه اندازی شود و فالوورهای واقعی خود را از دست بدهد! به عنوان مثال، اگر یک صفحه دارای ۵ هزار فالوور فعال باشد اما ۵۰۰ هزار فالوور جعلی داشته باشد، اینستاگرام شانس بیشتری برای حذف صفحه دارد.

اینستاگرام فالوورهای غیرفعال را پاک می‌کند.

اینستاگرام اخیرا الگوریتم خود را به روز کرده و فالوورهایی را که پست های شما را لایک نمی کنند، پاک می کند. به عبارت دیگر اینستاگرام کاربرانی که به صفحه شما پاسخ نمی دهند را غیرفعال می کند. بنابراین حتی اگر مورد ۴ را در صفحه خود قرار ندهید (صفحه را حذف یا ببندید)، فالوورهای جعلی شما حذف خواهند شد و فقط برای خرید فالوورهای جعلی هزینه اضافی پرداخت می کنید.

پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله بهترین سایت های تشخیص فالوور فیک اینستاگرام را در سایت مارکترها دنبال کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا