رپورتاژ

6 نکته برای نوشتن پیام‌های صبح بخیر خلاقانه

ارسال پیامکهای محبت‌آمیز و ابراز علاقه یکی از چیزهایی است افراد روزانه از آن استفاده می‌کنند. تصور کنید قرار است یک روز شلوغ و پر از استرس را تجربه کنید. حالا یک پیام از سمت کسی که دوستش دارید برایتان ارسال می‌شود که حس‌های خوب را به سمت شما روانه میسازد. یک پیامک ساده توانسته است روز شما را بسازد و شما را برای یک روز عالی و پر چالش آماده کند.

اما اگر قرار است برای دوستان و عزیزان خود پیامکی ارسال کنید، باید توجه داشته باشید که متنی انتخاب کنید یا اس ام اس خود را طوری بنویسید که تاثیر خوبی روی آن‌ها بگذارد و برایشان خاطره خوبی به جای بگذارید. در این نوشته درباره نکات مهم نوشتن پیام‌های صبح به خیر با هم صحبت می‌کنیم.

روش‌های نوشتن پیامک صبح بخیر خلاقانه

اگر قرار است به صورت شخصی برای دوستان خود پیام صبح به خیر ارسال کنید و یا حتی به عنوان یک کسب‌وکار حرفه‌ای از پنل پیامکی برای ارتباط با مشتری‌های خود استفاده می‌کنید، باید راه‌های نوشتن یک متن خوب را بدانید. به طور کلی روش‌هایی که برای نوشتن اس ام اس صبح بخیر خلاقانه می‌توانید استفاده کنید، شامل موارد زیر است:

  • با کلمات جذاب شروع کنید.

  • از کلمات محبت‌آمیز استفاده کنید.

  • پیامک را کوتاه بنویسید.

  • پیام خود را با سوال شروع کنید.

  • یک پیشنهاد ویژه ارسال کنید.

  • یک خبر خوب بدهید.

یک اس ام اس صبح بخیر عاشقانه به شما کمک می‌کند به عنوان یک برند حرفه‌ای بتوانید با مشتری خود از طریق پنل اس ام ارتباط بگیرید و سپس پیامک‌های تبلیغاتی خود را نیز برایشان ارسال کنید.

تبلیغات,عاشقانه,پیام

با کلمات جذاب شروع کنید

یکی از اصلی‌ترین عواملی که باعث دیده شدن متن پیامک شما خواهد شد، استفاده از کلمات و جملات جذاب و گیرا است. وقتی یک اس ام اس روی گوشی افراد می‌رود، اولین چیزی که از آن دیده می‌شود، کلمات نخستین است. پس باید آن‌ها را طوری انتخاب کنید که افراد را برای باز کردن پیام صبح به خیر شما ترغیب کند. یک شروع خوب شانس بیشتری برای ایجاد حال خوب نیز دارد.

از کلمات محبت‌آمیز استفاده کنید

وقتی قرار است یک پیامک صبح به خیر ارسال کنید، بهتر است از کلمات محبت آمیزی در آن بهره ببرید تا حس خوبی برای مخاطب خود ایجاد کنید. طوری که آن‌ها با خواندن پیامک شما احساس بهتری داشته باشند و صبح خود را با انرژی بیشتری شروع کنند.

محبت در تمامی لحظات زندگی کارساز است. حالا فکرش را بکنید قرار باشد آن را در قالب یک پیام صبح به خیر برای دوستان و عزیزان خود ارسال کنید.

پیامک,تبلیغات,عاشقانه

از طولانی نوشتن پیامک بپرهیزید

همانطور که می‌دانیم اس ام اس به معنی پیام کوتاه است و تاثیر آن در همین کوتاه و مختصر بودنش است. پس شما هم باید بتوانید تمامی مقصود خود را به صورت خلاصه و مفید بیان کنید. در ضمن بهتر است بدانید هر پیامک فارسی ۷۰ کاراکتر است. پس اگر بخواهید بیشتر از این تعداد بنویسید، باید هزینه دوبرابر پیامک را پرداخت کنید.

پیام خود را با یک سوال شروع کنید

یکی از روش‌های شروع جذاب در ارسال پیامک‌ها، استفاده از سوال است. برای مثال می‌توانید اول پیام خود یک سوال جذاب مثل «برنامه امروزت چیست؟» بپرسید و بعد از آن پیام خود را بنویسید. با این کار هم شروع جذابی داشتید هم صمیمیت در آن وجود دارد و هم راه تعاملی با مخاطب خود آغاز کرده‌اید. او با پاسخ به سوال شما، این تعامل را ادامه می‌دهد و می‌توانید گفتگوی خوبی داشته باشید.

یک پیشنهاد ویژه ارسال کنید

اگر قصد دارید برای دوستان و یا عزیزان خوب یک پیامک صبح به خیر ارسال کنید، بهتر است برای اینکه حال آن‌ها بهتر شود، یک پیشنهاد ویژه برایشان در نظر بگیرد. دعوت به قهوه صبحانه، دیدن یک فیلم در سینما و یا قدم زدن در یک عصر بهاری پیشنهادات خوبی برای تاثیرگذاری بیشتر یک پیامک صبح بخیر است. اما اگر می‌خواهید به عنوان یک کسب‌وکار با ارسال پیامک تبلیغاتی مشتری خود را غافل‌گیر کنید، برایشان از تخفیف‌های روزانه و هفتگی خود بگویید، جشنواره‌های خود را به آن‌ها اطلاع دهید و کد تخفیف بفرستید. با این کار شما هم یک پیام صبح به خیر صمیمی برایشان فرستاده‌اید و هم پیشنهادهای خوبی برایشان داشته‌اید.

یک خبر خوب بدهید

برای اینکه یک پیامک صبح به خیر خلاقانه داشته باشید، می‌توانید خبر خوبی در آن برای مخاطب خود قرار دهید. برای دوستتان از اتفاق خوبی که قرار است برایتان بیفتد بنویسید و اون را در شادی خود سهیم کنید.

اگر به عنوان یک برند اس ام اس تبلیغاتی ارسال می‌کنید، می‌توانید از اخبار جدید خود برای مشتری‌ها بگویید و آن‌ها را به برنامه‌ها و تخفیفات خود دعوت کنید.

با این کار تعاملی خوب و تاثیر گذار بین شما و مخاطبتان برقرار خواهد شد.

تبلیغات,عاشقانه,پیام

ارسال پیامک صبح بخیر به کمک پنل پیامکی

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید می‌توانید به راحتی برای مشتری‌های خود اس ام اس های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ارسال کنید. برای این کار باید یک پنل پیامکی خریداری کنید و ارسال‌های خود را شروع کنید. با کمک پنل اس ام اس می‌توانید یک پیام صبح به خیر زیبا برای مشتری‌های خود ارسال کنید و سپس با پیشنهادهای ویژه خود، آن‌ها را جذب کسب‌وکار خود کنید.

سخن پایانی

یک پیامک صبح به خیر خوب باید بتواند روی مخاطب شما تاثیر مثبتی بگذارد و برای چند دقیقه‌ای هم که شده آن‌ها را از سختی‌های زندگی روزمره خود دور کند. با نکاتی که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانید یک متن زیبا و جذاب و خلاقانه برای آن‌ها بنویسید و شگفت‌زده‌شان کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا