رپورتاژ

اکسسوری چیست و چه نقشی در استایل شما ایفا می‌کند؟

مد با خود تازگی به ارمغان می‌آورد و به افراد اجازه می‌دهد شخصیت، استایل و ظاهر خودشان را بهبود ببخشند. واقعیتی انکار ناپذیر است که وقتی خوب به نظر می‌رسیم، احساس خوبی نیز داریم.

این اصلاً بدان معنا نیست که شما باید مانند سوپر مدل‌ها لباس بپوشید. می‌توانید لباس‌های شیک، معمولی و راحتی بپوشید و اکسسوری‌های شیکی را به استایل خود اضافه کنید تا سبکی منحصربه‌فرد برای خود دست‌وپا کنید.

در دنیای مد همه‌چیز مربوط به لباس نیست. اکسسوری های مد در سال‌های اخیر به بخشی جدایی‌ناپذیر از لباس‌ها و استایل افراد تبدیل‌شده‌اند. این روز‌ها اگر می‌خواهید شیک به نظر برسید، باید لباس خود را با لوازم مد روز نیز ست کنید.

جایگاه اکسسوری‌ ها در استایل

اکسسوری یک مکمل ثانویه است و معمولاً برای تکمیل استایل استفاده می‌شود. اکسسوری ها به‌اندازه لباس‌ها مهم هستند و راه کاملاً جدیدی برای ابراز وجود به شما می‌دهند.

لباس‌ها فضای فیزیکی بیشتری را در کمد لباس شما اشغال می‌کنند، اما اکسسوری‌ها با نیاز به‌جای نگهداری کمتر بر سبک، سلیقه و ترجیحات شخصی شما تأکید می‌کنند.

آن‌ها همچنین گزینه‌های استایل بی‌حدوحصری را ارائه می‌دهند و به شما امکان می‌دهند از تمام  لباس‌هایی که دارید حداکثر استفاده را ببرید. اکسسوری های مد به استایل شما شکل داده و به شما امکان می‌دهند استایل فردی خود را داشته باشید.

دستبندها و ساعت‌ها نمونه‌هایی از لوازم جانبی هستند که توجه را به شخصیت شما جلب می‌کنند و بهترین ویژگی‌های شما را برجسته می‌کنند. لوازم جانبی چشم‌نواز نیز می‌تواند به شما کمک کند تا یک سبک خاص برای خود داشته باشید.

شاید به‌خودی‌خود اکسسوری زنانه مانند یک کیف، روسری یا هدبند چندان مهم به نظر نرسند اما، هنگامی‌که همین اکسسوری ها با لباس ترکیب می‌شوند جذابیتی دوچندان با خود به همراه می‌آورند.

شاید شما  لباس‌های زیادی داشته باشید، اما اجازه دهید اکسسوری هایتان  در مورد استایلتان صحبت کنند!

اکسسوری زنانه,اکسسوری مردانه,اکسسوری زنانه

چرا از اکسسوری استفاده کنیم؟

تنوع روح زندگی است.

آیا می‌خواهید حال و هوای ظاهر خسته‌کننده روزانه خود را تغییر دهید؟ همه ما در مقطعی از زندگی‌مان بیش‌ازحد از لوازم جانبی استفاده کرده‌ایم. آن‌ها آن‌قدر خوب به نظر می‌رسند که می‌خواهیم یک‌باره همه آن‌ها را به رخ بکشیم.

استایلیست خود بودن همیشه هیجان‌انگیز و سرگرم کننده است! اکسسوری های هرچند کوچک را با یک لباس ولو ساده ترکیب کنید و از جذابیت نهایی لذت ببرید. مثلاً یک دستبند مهره‌دار، تکه‌ای از جواهرات طلا یا رنگی به آن اضافه کنید و کل جذابیت استایل خود را یک پله بالاتر ببرید.

این حرکت به‌سادگی باعث می‌شود لباس شما گران‌تر به نظر برسد و اعتماد به نفستان افزایش پیدا کند. درست است که انتخاب لوازم جانبی مناسب ممکن است دشوار باشد اما شما می‌توانید از افراد مشهور موردعلاقه خود الگو بگیرید.

با همه این اوصاف دقت کنید که بیش‌ازحد از لوازم جانبی استفاده نکنید و تبدیل به یک مغازه سیار از اکسسوری‌های مختلف نشوید.

اکسسوری‌ها زبانی گویاتر دارند

به یاد داشته باشید که  لوازم جانبی شما قبل از خود شما صحبت می‌کنند. ظاهری تمیز با اکسسوری‌های مناسب، نقش مهمی در شیک به نظر رسیدن شما دارد. زنان نسبت به  اکسسوری زنانه وسواس دارند که دقت می‌کنند که هر زن دیگری چه می‌پوشد.

حتی گاهی خانم‌ها نمی‌توانند بی‌خیال این شوند که از خانم بغل دستیشان نپرسند که اکسسوری‌های جذابی که استفاده کرده است را از کجا خریده است. اکسسوری‌ها روشی میانبر برای رسیدن به سبک شخصی هستند. به قول ژان کوکتو: سبک روشی ساده برای گفتن چیزهای پیچیده است.

سادگی زیاد گاهی خسته کننده است.

لباس‌های ساده و بدون رنگ همیشه جالب نیستند. اکسسوری‌های مردانه و زنانه یکنواختی استایل شما را از بین می‌برند و به لباس شما روح می‌بخشند. واقعیت این است حتی لباس‌های موردعلاقه‌تان نیز به‌مرورزمان خسته‌کننده و تکراری می‌شوند.

اینجا است که اکسسوری ها به کمک شما می‌آیند و به لباس‌های شما  حس تازه می‌بخشند. اکسسوری‌ها حتی به ابتدایی‌ترین لباس‌ها نیز لطافتی خاص می‌افزایند.

رنگ‌ اکسسوری ها نیز مهم است و رنگ‌ها می‌توانند فرد را ازنظر روانی شاد کنند. رنگ‌ها می‌توانند اطلاعات زیادی را منتقل کنند. مثلاً هنگامی‌که زیورآلات رنگارنگ را با یک تاپ یا پیراهن سفید ساده می‌پوشید، ظاهر رنگی براق به استایل خود می‌بخشید.

دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین لباس مانند فروشگاه اینترنتی مدیسه، در کنار خرید انواع لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه طیف وسیعی از اکسسوری های گوناگون را به مشتریانشان ارائه می‌دهند.

اکسسوری زنانه,اکسسوری مردانه,اکسسوری زنانه

لباس‌های تکراری همیشه خسته کننده نیستند

آیا برای شما بیش آمده است که بیش از یک ‌بار لباسی را پوشیده باشید؟ شک نداریم که جواب این سؤال آری است. خواه این لباس تکراری یک لباس مهمانی باشد، خواه لباس‌های روزمره مانند مانتو، شلوار، شال و پیراهن.اما نگران نباشید!

شما می‌توانید  با ست کردن آن لباس با اکسسوری های متفاوت، هر بار آن را جذاب‌تر از قبل به نمایش بگذارید. با اکسسوری ها همیشه می‌توانید حتی با پوشیدن لباس‌های مشابه به روش‌های مختلف مردم را از استایل خود شگفت‌زده کنید.

مثلاً چند تکه لوازم رنگارنگ پیدا کنید تا به یک پیراهن تکراری خود کمی رنگ بیفزایید. انواع اکسسوری مردانه و زنانه نسخه جادویی مد هستند. آن‌ها قابلیت این را دارند که هر بار همان لباس را به چیز جدیدی تبدیل کنند! ازاین‌رو می‌توانید بارها و بارها بدون توجه به تکراری بودن لباستان به استایل های جذاب فکر کنید.

سخنان پایانی

باور کنید یا نه، اکسسوری ها بهترین دوستان شما هستند. اکسسوری‌های زنانه مانند ساعت، دستبند، گوشواره، گردنبند، خلخال، عینک، کروات و بسیاری موارد دیگر برسلیقه و ترجیحات شخصی شما تأکید می‌کنند.

امروزه حتی شما می‌توانید به‌ سرعت انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را به ‌صورت آنلاین خریداری کنید. اگر به دنبال شیک‌ترین لوازم جانبی هستید که به ‌راحتی در جیب شما قرار می‌گیرند، سری به فروشگاه آنلاین مدیسه بزنید.

این فروشگاه طیف گسترده‌ای از بدلیجات و اکسسوری‌های شیک برای هر خانم و آقایی که به مد و شیک پوشی علاقه دارند را ارائه می‌دهد. کمی خلاق باشید تا ببینید چه چیزی می‌تواند روحیات و شخصیت شما را به‌ خوبی نمایش دهد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا