رپورتاژ

اجاره ویلا پیشنهادی مناسب جهت اقامتی راحت

برای تمامی مسافرها که به مناطق مختلف کشور سفر می‌کنند، گزینه‌ های مختلفی جهت اقامت وجود دارد که یکی از این گزینه‌ ها اجاره ویلا می‌ باشد.

برای این‌ که با ویلاهای اجاره‌ ای و بهترین زمان سفر و مزیت اجاره با یکی از بهترین سایت‌ های اینترنتی آشنا شوید تا پایان مطلب همراه ما باشید تا در مورد این مطلب با شما بیشتر گفت‌ و گو کنیم.

اجاره ویلا در مناطق شمالی

یکی از بهترین و پرطرفدارترین شهرهای کشور، شمال ایران می‌ باشد که مسافرهای بسیاری را جذب خود کرده است و  بیشتر اوقات در حال سفر و اقامت در قسمت شمالی هستند.

اما به‌دلیل آن‌که شمال جنگل و طبیعت و دریای زیبایی دارد، اجاره ویلا به اقامت در هتل ترجیح داده می‌ شود. در برخی از مناطق شمال مانند ماسال، چالوس و رامسر سفر بیشتر صورت می‌ گیرد و به‌ همین خاطر  اجاره ویلا چالوس، اجاره ویلا رامسر و و اجاره ویلا ماسال طرفداران فراوانی پیدا کرده است.

اجاره ویلا ماسال

در بخش شمالی کشور، قسمت ییلاقی بسیار زیبایی به نام ماسال قرار دارد که در فصل گرمای سال مورد توجه مسافران قرار می‌ گیرد و ویلاهای فراوانی بنا به سلیقه افراد اجاره داده می‌ شود.

اما اجاره ویلا ماسال بیشتر به‌ شکل کلبه‌ های کوچک و یا بزرگ با تمام امکانات هستند که این کلبه‌ ها با چوب ساخته شده است. برخی از این کلبه‌ های چوبی به‌صورت دوبلکس با اتاق‌ های تعداد زیاد و  تراس بزرگ هستند که شما می‌ توانید با نشستن در این تراس رو به جنگل بیشترین لذت را ببرید.

برخی دیگر از اجاره ویلا در ماسال کلبه‌ هایی با اتاق‌ های کمتر و کوچک‌تر هستند و یا ویلاهایی که به‌ صورت سوئیت و تنها با یک اتاق نشیمن و آشپزخانه کوچک هست. در هر شرایطی، در ماسال تمام ویلاهای اجاره‌ ای  با ویو بسیار عالی رو به جنگل هستند تا با اقامت در این کلبه‌ ها از طبیعت جنگل و صدای پرندگان نهایت لذت را ببرید.

اجاره ویلا چالوس

معمولاً یکی از پرطرفدارترین منطقه‌ های شمالی که در هر وقتی از سال مسافرهای فراوانی را جذب خود می‌ کند، چالوس نام دارد که اجاره ویلا چالوس نیز رواج زیادی پیدا کرده است.

در چالوس، ویلاهای گوناگونی ساخته شده تا بنا به هر سلیقه‌ای مورد اجاره قرار گیرد. برخی از این ویلاها، با امکاناتی نظیر استخر و یا وسایل بازی نظیر بیلیارد و فوتبال دستی هستند و برخی دیگر از ویلاها دوبلکس و به‌غیر از استخر دارای لوازم ورزشی نیز هستند.

در چالوس ویلاهای اجاره‌ ای، هر کدام موقعیت و مکان‌ های مختلفی دارند. شما می‌توانید ویلاهایی را که ویو رو به جنگل دارند و یا ویلاهایی که ویو رو به دریا را دارند اجاره کنید، علاوه بر آن‌ که ویلاهایی با امکانات کمتر و کوچک‌ تر نیز برای اجاره موجود هستند.

اجاره ویلا رامسر,اجاره ویلا ماسال,اجاره ویلا چالوس

اجاره ویلا رامسر

اما یکی از پرطرفدارترین بخش شمالی کشور، رامسر نام دارد که به‌ دلیل زیبایی خاص به عروس شهرهای شمالی لقب گرفته است.

به همین خاطر، جهت اجاره ویلا، ویلاهای مختلفی وجود دارند، برخی ا ز این ویلاها لوکس و لاکچری با امکانات بسیار و برخی دیگر ساده با امکانات کمتر و معمولی هستند.

در اجاره ویلا رامسر، ویلاهای بزرگی با استخر، سونا و جکوزی و حتی لوازم ورزشی و یا بازی جهت اجاره موجود هستند و برخی دیگر از این ویلاها با تراس شیشه‌ ای بزرگ ویو بسیار عالی رو به جنگل و یا دریا را فراهم کرده است، بیشتر ویلاهای بزرگ و لوکس رامسر دارای سرایدار هستند تا شما فقط از استراحت و گردش لذت ببرید و تمام کارهای خود را از قبیل نظافت، شست‌ و شو، پختن غذا و غیره به سرایدار بسپارید.

برای  اجاره ویلا رامسر،  به صورت سالیانه و یا شش ماه اول سال نیز امکان‌ پذیر کرده‌اند تا شما برای هر بار سفر نیازی به گشتن ویلا نداشته باشید.

برخی از ویلاهای رامسر، دارای باغ و یا حیاط بزرگی هستند که بخشی از این باغ و یا حیاط را به زمین بازی بچه‌ها با امکاناتی از قبیل سرسره، تاپ و یا حتی استخر بادی و غیره اختصاص داده و یا زمین بازی فوتبال و یا والیبال درست کرده‌ اند.

ویلاهای اجاره‌ ای در رامسر، موقعیت مکان‌ های گوناگونی دارند. این موقعیت‌ ها می تواند درون جنگل و یا بر دریا باشد و یا در فاصله چند قدمی از دریا و جنگل قرار گرفته است.

اجاره ویلا رامسر,اجاره ویلا ماسال,اجاره ویلا چالوس

بهترین زمان برای سفر و اجاره ویلا

تمام فصول سال، امکان سفر برای رفتن به شمال وجود دارد. اما بیشتر زمان سفر و اجاره ویلا در دو فصل اول سال صورت می‌ گیرد.

به‌ دلیل آن‌ که فصل بهار و تابستان آب‌ و هوای خنک و مناسبی دارد و در تابستان تعطیلی مدارس و مرخصی‌ ها بیشتر می‌ شود، هجوم مسافران به سمت شمال کشور بیشتر است، ولی در فصل پاییز و زمستان نیز  اجاره وجود دارد. ویلاهای شمال بنا به موقعیت و فصل اجاره‌ های مختلفی دارد.

اگر شما در فصل پیک مسافر خواهان اجاره ویلا هستید، قیمت‌ ها بیشتر و در فصلی که پیک مسافر کمتر باشد، قیمت‌ ها مناسب‌ تر تعیین می‌ شود.

مزیت اجاره ویلا با ایرانگرد

در صورتی که شما نیز خواستار اجاره ویلا چالوس، اجاره ویلا ماسال، اجاره ویلا رامسر هستید. در گوگل سایت‌ های اینترنتی مختلفی به‌ شما پیشنهاد داده می‌ شود که ساعت‌ ها باید زمان بگذارید تا ویلای مورد نظر خود را پیدا و اجاره کنید.

اما ما به شما سایت اینترنی ایرانگرد را پیشنهاد می‌ دهیم، سایتی که به‌ روز و به‌ طور بیست و چهار ساعته پشتیبانی می‌ شود. در سایت ایرانگرد، تمام ویلاها با امکانات و موقعیت مکان‌ ها و حتی فاصله زمانی به مکان‌ های مهم ذکر شده است و حتی تمام اتاق‌ ها، آشپزخانه و سایر مکان‌ های دیگر با عکس نشان داده شده است. این عکس‌ ها به‌ طور واقعی هستند و هیچ‌ گونه تغییری در آن‌ ها انجام نشده است.

اجاره ویلا رامسر,اجاره ویلا ماسال,اجاره ویلا چالوس

در این سایت معتبر و معروف، امکان اجاره ‌هرگونه ویلایی بنا به سلیقه مسافر گذاشته شده است. گروه ایرانگرد تلاش کرده  تا بهترین ویلاها را با کمترین قیمت و تخفیف بیشتر اجاره دهد.

اما اگر شما به‌ دنبال ویلاهای لوکس، کوچک و یا سوئیت هستید، ایرانگرد این امکان را فراهم کرده تا درون سایت، ویلای مورد نظر خود را انتخاب و سپس رزرو خود را نهایی و انجام دهید.

این سایت معتبر و پیشرفته، این امکان را فراهم کرده تا اگر شما به‌هر دلیلی خواستار کنسلی ویلا و یا جابه‌ جایی آن هستید، به راحتی  کار شما را انجام ‌دهد. سایت آنلاین ایرانگرد، مبلغ کنسلی را بدون جریمه و در کمتر از چند دقیقه به‌ شما بر می‌ گرداند و یا ویلا را جابه‌ جا می‌کند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا