رپورتاژ

10 کاری که باید حتما در سفر به دبی انجام داد

دبی شهری زیبا و معروف به عروس خلیج فارس است. در صورتی که به قصد سفر به دبی را دارید حتما به مراکز دیدنی و جذاب آن بروید. در دبی شما مواردی را خواهید دید که در هیچ جای دنیا شاهد این شگفتی‌ها نخواهید بود.

دبی قطعا شهری است که برای آینده گردشگری ساخته شده است. این هتل با هتل‌های هفت‌ستاره و سایر هتل‌های مجلل متصل به مراکز خرید، پیشتاز است، جایی که خانواده‌ها می‌توانند در تعطیلات خود هر کاری را که می‌خواهند بدون ترک مجموعه انجام دهند.

پیشنهاد ما به شما این است که دیدن مراکز جذاب دبی را از دست ندهید. در زیر به تعدادی از جاهای دیدنی دبی اشاره می‌کنیم که برای اینکه بدون نگرانی و بدون صرف هزینه مضاعف به گردش در دبی اقدام کنید، بهتر است از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید. این سرویس به دو صورت اجاره ماشین با راننده و اجاره ماشین بدون راننده برای علاقمندان ارائه می‌شود. در واقع می‌توان گفت اجاره خودرو لوکس در دبی یکی از تفریحات هیجان‌انگیز نیز به حساب می‌آید. در زیر به مراکز تفریحی دبی را برای شما نام می‌بریم با ما همراه باشید.

۱. از برج خلیفه بالا بروید

برج خلیفه در راس تمام جاذبه های دبی قرار دارد. در قلب شهر با چشم اندازهای زیبا واقع شده است. با آسانسور پرسرعت ۱۶۰ طبقه بالا بروید تا مناظر حیرت انگیز دبی را می‌توانید ببینید.

۲. مارینا دبی را کاوش کنید

مرکز شهر دبی چندان شهری برای پیاده روی نیست، اما وقتی به مارینای دبی می روید، فرصتی برای قدم زدن در تفرجگاه است. کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هایی در اطراف دومین اسکله بزرگ ساخته شده توسط انسان در جهان وجود دارد که می‌توانید تورهای قایق و سفرهای دریایی شام را از اینجا رزرو کنید. قطعاً این مکان مورد علاقه ما برای گذراندن عصر در دبی بود.

اجاره خودرو در دبی,اجاره خودرو لوکس در دبی,اجاره ماشین بدون راننده

۳. به ساحل بروید

دبی سواحل شنی افسانه ای دارد. مانند تمام مقاصد ساحلی، تفریحات آبی، رستوران‌های مختلف، استخر، امکانات رفاهی زیادی برای انتخاب وجود دارد. از سواحل دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساحل لامر از جدیدترین سواحل دبی
  • ساحل الممزر یکی از زیباترین سواحل دبی
  • ساحل جی بی آر JBR دبی یک ساحل آرام
  • ساحل أم سقیم یا سان‌سِت بیچ از بهترین سواحل دبی>
  • ساحل کایت
  • ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا
  • >ساحل مارینا دبی یا مارینا بیچ
  • ساحل الصفوح
  • ساحل قنتوت دبی
  • ساحل جبل علی دبی

۴. مرکز خرید دبی

دبی دارای مراکز خرید زیبا و بزرگ است که در آن انواع برند‌های معروف دنیا حضور دارند. دبی مال بزرگترین مرکز خرید جهان است که بسیار بیشتر از فروشگاه های پوشاک و بوتیک ها است.

دبی مال آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب را در خود جای داده است، جایی که می‌توانید با کوسه‌ها غواصی کنید، یک پیست اسکیت، آبشارها، و فروشگاه‌های لباس با برندهای معروف وجود دارد که می‌توانید از آنها دیدن کنید.

۵. نهر دبی

حتما از تاکسی آبی در امتداد نهر دبی استفاده کنید، این یک راه مقرون به صرفه عالی برای دیدن بخش قدیمی شهر است. نهر دبی به دو قسمت دیره و بر دبی تقسیم می شود.

شما می‌توانید کل شهر از مساجد گرفته تا دهکده میراث دبی گرفته تا سفرهای دریایی رودخانه و بازارها، مکان بسیاری را ببینید.

اجاره خودرو در دبی,اجاره خودرو لوکس در دبی,اجاره ماشین بدون راننده

۶. نمایش فواره دبی

نمایش فواره در دبی بزرگتر است و بهتر است که آن را در صدر تمام نمایش های آبنما در جهان قرار دهد. حتما رفتن به فواره دبی را به لیست جاذبه های دبی که باید حتما ببینید اضافه کنید. هر شب نمایشی از آب و نور به مدت ۱۰ دقیقه هر نیم ساعت تا نیمه شب اجرا می شود. آهنگ ها، نمایش نور، و رقص بارها و بارها تغییر می کنند، بنابراین شما هرگز مجبور نیستید یک نمایش را دو بار ببینید.

۷. از کویر دبی دیدن کنید

اگر هرگز به صحرا نرفته‌اید، این یک سفر هیجان انگیز برای شما خواهد بود. همه جاذبه های دبی در کلان شهر قرار ندارند. بازدید از صحرا و خارج شدن از شهر ممکن است بهترین کار در دبی باشد! صحرای دبی بخشی از بزرگترین صحرای شنی جهان است و سافاری های بی شماری در صحرا وجود دارد که تجربه های سرگرم کننده و شگفت انگیزی را ارائه می دهند.

۸. باغ معجزه دبی

باغ بزرگ دبی یک باغ گیاه شناسی است که میلیون ها گل و گیاه را به نمایش می گذارد. می‌توان گفت حدودا ۱۵۰ میلیون گل درآن قابل مشاهده است. این باغ بیش از ۷۲۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. باغ معجزه دبی در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان بزرگترین باغ گل در جهان ثبت شده است.

۹. آتلانتیس نخل دبی

نخل آتلانتیس که سواحل دبی را اشغال کرده است، برای خودش یک مقصد گردشگری است. سواری با قایق جت، پارو زدن و ورزش‌های آبی فراوانی وجود دارد. در اینجا بزرگترین پارک آبی جهان با سرسره های آبی رکورددار جهان قرار دارد.

۱۰. پارک های آبی دبی

دبی مرکز پارک های آبی است که می‌توان گفت نمونه آن را نمی‌توانید در هیچ جای دنیا پیدا کنید. وایلد وادی، پارک آبی اصلی دبی است که در کنار هتل ساحلی جمیرا و برج العرب واقع شده است. پارک آبی لاگونا، واقع در ساحل لامر، این پارک دارای چهار منطقه برای تفریح، استراحت، سرسره، موج‌سواری و آب‌پاشی است.

جمع بندی

برای دیدن تمام مراکز دیدنی که بالاتر گفت شد حتما از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید. سعادت رنت آماده ارائه خدمات در ۲۴ ساعت شبانه روز در کشور امارات است که دفتر مرکزی آن در دبی قرار دارد. شما می‌توانید انواع ماشین را با مدت زمان مشخص از این شرکت کرایه کنید. ارائه مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی، شما را برای مدت زمانی که در این شهر هستید، ماشین دار می‌کند و می‌توانید در کل شهر گردش کنید. بدون اینکه به ساعت توجهی داشته باشد. برای مشاهده ماشین و قیمت وارد وب سایت سعادت رنت به نشانی www.saadetrent.com شوید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا