رپورتاژ

تفلیس یا باتومی؟ کدام برای سفر مناسب تر است؟

اگر شما نیز جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که سفر به بیشتر کشورهای همسایه کشورمان را تجربه کرده‌اید و می‌خواهید سفر به کشوری اروپایی را در تاریخچه سفرهای خود به یادگار بگذارید، قطعا به فکر سفر با تور گرجستان افتاده‌اید؛ چرا که این کشور علاوه بر ارزان بودن، برای ورود به آن نیازی به اخذ ویزا نیست. از طرفی یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از گردشگران تور گرجستان را به خود مشغول کرده است این است که در سفر به گرجستان از تفلیس دیدن کنیم یا باتومی؟ در ادامه به معرفی هر دوی این شهرهای توریستی گرجستان می پردازیم تا با دید بهتری بتوانید تور خود را انتخاب نمایید.

تفلیس؛ پایتخت رسمی گرجستان با جاذبه‌های تفریحی فراوان

به عنوان پایتخت رسمی گرجستان باید بگوییم که تفلیس از جمله آن شهرهایی است که تماشای جاذبه های آن حس عجیب و هیجان انگیزی را به شما القا می‌کند. شاید بپرسید چرا؟ در پاسخ باید بگوییم که آثار تاریخی آسیایی و اروپایی و نئوکلاسیک، معماری مدرن، سواحل زیبا و جاذبه های گردشگری زیبا همگی باعث شده اند تا تفلیس به عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری کشورمان در سالیان اخیر معرفی شود. بسیاری از گردشگرانی که برای بار اول می خواهند به گرجستان سفر کنند، حتما سفر در تفلیس را در برنامه های خود جای می دهند. چرا که غذاهای خوشمزه و ارزان، مراکز فروشگاهی با اجناس برند و جهانی همگی دلیلی بر جذاب بودن سفر به تفلیس است. پیشنهاد می کنیم که شما عزیزان نیز حتما سفر به پایتخت زیبای گرجستان را در برنامه های خود جای دهید.

باتومی؛ شهر ساحلی و بندری مخصوص تفریحات آبی و ساحلی!

شهر ساحلی و بندری باتومی؛ به طور قطع توریستی ترین شهر گرجستان را می توانیم باتومی بنامیم. سواحل جذاب، بندر هیجان انگیز به همراه پارک های آبی با سرسره های فراوان تنها بخشی از جاذبه های گردشگری شهری است که سالانه جمعیت بسیاری از گردشگران ایرانی به خود جذب می کند. بسیاری از گردشگرانی که تور ترکیبی تفلیس و باتومی را تجربه کرده اند اذعان می کنند که سفر به باتومی برای آن ها بسیار لذت بخش تر و با جذابیت بیشتری برایشان به همراه بوده است و اگر برایشان مقدور باشد، برای سفرهای بعدی تنها انتخاب آن ها باتومی گرجستان است.

تفلیس و باتومی,سایت لحظه آخر,سفر با تور گرجستان

تور ترکیبی تفلیس و باتومی؛ شاید بهترین انتخاب!

اگر همچنان برای سفر به گرجستان و انتخاب شهرهای آن مردد هستید، بهتر است با انتخاب تور ترکیبی باتومی و تفلیس، از جاذبه های زیبای گرشگری هر دوی این شهرها نهایت استفاده را برده و سفری خاطره انگیز را برای خودتان و همراهان عزیزتان رقم بزنید. اگر می خواهید به طور کامل ازین سفر نهایت استفاده را ببرید، پیشنهاد می کنیم که از تورهای ۷ روزه ترکیبی گرجستان استفاده نمایید تا فرصت کافی را برای تماشای هر دوی این شهرهای زیبای توریستی داشته باشید.

فاصله باتومی و تفلیس چقدر است؟

اگر با تور تفلیس به گرجستان سفر کرده اید و می خواهید سری هم به شهر توریستی باتومی بزنید، می توانید به دو طریق زمینی و هوایی این کار را انجام دهید. فاصله میان این دو شهر چیزی در حدود ۲۶۳ کیلومتر است که باعث شده است تا اگر می خواهید به صورت زمینی به آنجا سفر کنید حدود ۵ ساعتی را در راه باشید. اما توصیه می کنیم اگر قصد دارید سفر به هر دو شهر را دارید همان تور ترکیبی گرجستان را رزرو نمایید.

بهترین زمان سفر به تفلیس و باتومی چه زمانی است؟

به طور معمول بهترین زمان سفر به کشور اروپایی گرجستان و شهرهای زیبای آن فصل بهار است که شهرهای تفلیس و باتومی بیشترین گردشگرن را در این بازه از سال میزبانی می کنند. از طرفی فصل تابستان نیز یکی از بازه های جذاب سال برای گرجستان است. چرا که از طرفی بخاطر گرم تر بودن اب و هوای این کشور، قیمت تورهای گرجستان تقریبا نصف روزهای عادی سال است و از طرفی دیگر آب و هوای گرم و مطبوع آن در کنار قیمت ارزانش، سفر به این کشور را بسیار مقرون به صرفه می کند.

تفلیس و باتومی,سایت لحظه آخر,سفر با تور گرجستان

سفری جذاب و ارزان با آژانس‌ های عضو لحظه آخر

از آن جایی که وبسایت lahzeakhar (لحظه آخر) حدود ده سال است که در زمینه گردشگری به کاربران و گردشگران ایرانی علاقه مند به تورهای داخلی و خارجی ارائه خدمات می‌کند، این وبسایت با گرد هم آوردن آژانس‌های مسافرتی مختلف، امکان مقایسه قیمت تورهای متنوع این آژانس ها را برای شما عزیزان فراهم آورده تا شما گردشگران گرامی بتوانید مناسب ترین تور را برای خودتان و همراهان عزیزتان تهیه نمایید و از رقم زدن سفری هیحان انگیز و جذاب نهایت لذت را برده و سفر به کشوری اروپایی را در تاریخچه سفرهای خود به یادگار بگذارید.

منبع: لحظه آخر

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا