رپورتاژ

چگونه اکانت کلش رویال را برگردانیم

در بین افرادی که این روز ها بیشتر وقت خود را سرگرم در محیط کلش رویال هستند، بدون شک یکی از بدترین اتفاقات این است که اکانت آن ها هک شود یا اکانت خود را گم کنند. در این هنگام این افراد به دنبال پیدا کردن راه حل هایی هستند که بتوانند اکانت خود را بازیابی کنند. اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که با این دغدغه رو به رو شده اید بهتر است، تا به سراغ دانستن این موضوع برویم که چگونه اکانت کلش رویال را برگردانیم و در نهایت می توانید برای خرید یک اکانت جدید، خرید اکانت کلش ویجی استور را انتخاب نمایید.

آشنایی بیشتر با بازی کلش رویال

در گذشته افراد برای انجام بازی های استراتژیک تنها وسیله ای که در دسترس داشتند pc بود و این دستگاه به دلیل داشتن موس و کیبورد برای انجام چنین بازی هایی مورد انتخاب افراد قرار می گرفت، اما چون نمی توانستند در هر شرایطی از آن استفاده کنند و قابل حمل نبود؛ تنوانست به طور کامل رضایت آن ها را جلب کند. در سال های اخیر موضوع کاملاً متفاوت شد و یک بازی استراتژیک به نام کلش در میان اکثر افراد رواج یافت. این بازی بر روی موبایل های اندروید نصب می شد و در هر شرایطی می توانستند اوقات فراغت خود را با آن پر کنند.

خرید اکانت کلش ویجی استور,خرید اکانت کلش ویجی استور,خرید اکانت کلش ویجی استور

کلش رویال یک بازی چد نفره کارتی است که تفاوت چندانی با ساخته های قبلی ندارد و می توان به راحتی رد پایی از المان های بازی کلش اف کلنز را در گوشه و کنار محیط های این بازی یافت. توجه داشته باشید که سبک و روند این بازی به صورت کلی متفاوت خواهد بود. بازی کلش رویال یک بازی آنلاین است که حتماً برای دسترسی به این بازی باید اینترنت گوشی شما فعال باشد. این بازی استراتژیک محبوبیت زیادی در بین بازیکن ها در سراسر دنیا پیدا کرده و توانسته سود قابل ملاحظه ای را برای سازندگان آن به ارمغان بیاورد. پس اگر شما هم به بازی های آنلاین و چند نفره علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم حتما با خرید اکانت کلش ویجی استور، اوقات فراغت خود را به شکل جذاب تری بگذرانید.

خرید اکانت کلش ویجی استور,خرید اکانت کلش ویجی استور,خرید اکانت کلش ویجی استور

چگونه می توانیم اکانت کلش رویال خود را بازیابی کنیم؟

افرادی که خرید اکانت کلش ویجی استور را تجربه کرده اند ممکن است بعد از گذشت زمان با این مشکل رو به رو شوند که اکانتشان هک شده یا اینکه اکانت خود را گم کنند. اگر شما به دنبال انجام یک راهکار برای بازیابی اکانت کلش رویال خود هستید، بهتر است بدانید که بازیابی اکانت کلش رویال کاملاً مشابه با بازیابی اکانت کلش اف کلنز است. در این هنگام تنها کافیست تا شما در ابتدا اکانت کلش رویال خود را باز کنید. بعد از باز شدن پنجره مربوط به اکانت خود، یک آیکون به شکل چرخ دنده در صفحه خود مشاهده می کنید و لازم است تا این آیکون را باز نمایید. زمانی که شما آیکون چرخ دنده را لمس کنید، یک گزینه به نام Help and Support را مشاهده خواهید کرد. بعد از وارد شدن به این گزینه، باید Contact Us را از گوشه صفحه خود انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در برخی از مواقع ممکن است افراد در زمان ورود به گزینه Help and Support نتوانند گزینهContact Us  را مشاهده کنند که در این هنگام شما باید ابتدا به سراغ لیست خود بروید و گزینه Lost account را انتخاب نمایید. بعد از طی کردن این مراحل شما باید بر روی گزینه I lost my account how do I get it back? کلیک کنید و بعد از کلیک بر روی گزینه NO، Contact Us برای شما قابل مشاهده است. زمانی که تمامی این مراحل با موفقیت پشت سر گذاشته شد، نوبت به این می رسد که شما متن در خواستی خود را تایپ کنید.

در هنگام تایپ متن درخواستی باید حتماً به این موضوع اشاره داشته باشید که اکانت شما گم شده یا اینکه آن را هک کرده اند. بعد از پر کردن متن درخواستی، شما باید مشخصات خود را به صورت کامل وارد کنید و این مشخصات باید با مشخصاتی که در هنگام ساخت اکانت وارد کرده اید؛ مطابقت داشته باشد تا سوپرسل تایید کند که شما صاحب واقعی اکانت هستید.

کلام آخر

برای افرادی که این روزها تمام سرگرمی آن ها گذراندن وقت در محیط کلش رویال است یکی از دغدغه های بسیار نگران کننده هک شدن اکانت یا گم شدن اکانت محسوب می شود. اما باید به شما گفت در هنگامی که با این مشکل مواجه شدید، جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت و شما به راحتی با دانستن اینکه چگونه اکانت کلش رویال را برگردانیم می توانید اقدام به بازیابی اکانت خود کنید. با توجه به این موضوع شما می توانید با خیالی آسوده خرید اکانت کلش ویجی استور را تجربه کنید و از این سرگرمی نهایت لذت ببرید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا