رپورتاژ

از چه متریالی در آشپزخانه استفاده کنیم؟

یکی از مباحث مهم و با اهمیت در طراحی آشپزخانه های مدرن شناخت متریال با ارزش و با کیفیت می باشد. در دنیای امروز محصولات چوبی با کیفیتی توسط بشر تولید و به بازار مصرف عرضه می گردد.

ورق ام دی اف

یکی از انواع این محصولات ورق ام دی اف می باشد که در صنعت ساخت کابینت و انواع لوازم چوبی بسیار پر کاربرد است.

در ساخت این محصول با کیفیت و با ارزش از ضایعات چوب و نوعی چسب مخصوص در دمای بالا و تحت فشار استفاده می گردد و محصول نهایی چوبی با کیفیت و مستحکم با رویه ای صاف می باشدکه قابلت روکش شدن را دارا است.

کابینتهای ساخته شده با این متریال قابلیت تلفیق با انواع چوب ها و محصولات مصنوعی ساخت دست بشر را دارا می باشند، برای همین استفاده از ام دی اف در ساخت کابینت و طراحی داخل آشپزخانه بسیار پرکاربرد است.

صفحه کابینت

دومین محصول با اهمیت و مورد استفاده در طراحی آشپزخانه پوششی است که برای روی کابینت از آن استفاده می شود. صفحه کابینت انواع گوناگون دارد و چون این صفحه بسیار در دسترس است پس بهتر است در انتخاب آن دقت فراوان صورت گیرد.

انواع این متریال شامل صفحاتی از جنس ام دی اف، کوارتز، لمینت، گرانیتی، هایگلاس، پی وی سی، انواع چوب و سنگ طبیعی و همچنین سنگ کورین می باشند.

در انتخاب پوشش روی کابینت علاوه بر زیبا بودن صفحه روی کابینت باید به کیفیت و دوام بالا هم دقت کرد، چون جنس این صفحات باید در برابر خط و خش و ضربه مقاوم باشند در عین حال در مقابل حرارت بالا مقاوم بوده و قابلیت تعمیر داشته باشند.

نکته مهم دیگر در مورد انتخاب این متریال خاصیت ضد لک بودن و آنتی باکتریال بودن این محصول است، صفحاتی از جنس چوب و سنگ طبیعی درست است که خیلی شیک و زیبا هستند اما مقاومت کمی در برابر خراشیدگی و ضربه و حرارت دارند و قابل تعمیر نیستند.

اما محصولات مصنوعی مثل کوارتز، گرانیت و کورین علاوه بر ظاهری شیک و زیبا دارای مقاومت و استحکام زیاد در برابر خراشیدگی و ضربه و شکستگی دارند به راحتی تعمیر می شوند و در برابر دمای بالا و رطوبت مقاومند در نتیجه آنتی باکتریال هستند و به خاطر سطح صاف و بدون درز نظافت آنها بسیار راحت است.

پیشنهاد ما به شما در انتخاب صفحه روی کابینت، صفحاتی از جنس سنگ های مصنوعی می باشد چون این نوع صفحات نسبت به صفحات چوبی چه از نوع چوب طبیعی یا مصنوعی دوام و استحکام بیشتری دارند و ظاهری زیبا و لوکس به فضای داخلی آشپزخانه شما می بخشند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا