رپورتاژ

خرید پلاتینر، مهمترین قدم برای درمان کمر درد

کمربند پلاتینر یکی از جدیدترین محصولات شرکت زایس ترونیک آلمان است که به سه تکنولوژی خاص، موثر و کاملا بی‌خطر مجهز است. این سه تکنولوژی اولتراسوند (Ultrasound)، انفرارد (Infrared) و کِلاک پالس (Pulse Clock) هستند. این تکنولوژی‌ها باعث شده‌اند این کمربند نسبت به سایر روش‌های درمانی مزیت‌های خارق‌العاده داشته باشد. در ادامه این مقاله  با این سه تکنولوژی و مزیت‌های این کمربند بیشتر آشنا خواهیم شد. گفتنی است در فروشگاه زاپیاشاپ می‌توانید به طور کامل با این محصول بی نظیر آشنا شوید.

کمربند پلاتینر چه تاثیراتی بر روی درمان درد کمر دارد؟

سوالی که در ذهن افراد شکل می‌گیرد این است که آیا واقعا کمربند پلاتینر در بهبود درد کمر نقش دارد یا خیر؟ برای پاسخ باید با توانایی‌های کمربند پلاتینر بیشتر آشنا شویم. فناوری پلاتینر همان تکنولوژی فیزیوتراپی است که برای تسکین دردهای کمر، زانو و گردن از آن استفاده می‌کنند. این تکنولوژی‌ها با نام اختصاری UIC شناخته می‌شود و متشکل از سه بخش است. هر کدام از این سه تکنولوژی عملکردهای خاص و متفاوتی دارند. به گونه‌ای که در کنار هم باعث تسکین درد، بهبود دامنه حرکتی و رفع اسپاسم‌های عضلانی می‌شوند.

نحوه اثرگذاری اولتراسوند بر درمان فوری کمردرد

اولتراسوند با ارسال امواج صوتی کاملا بی‌خطر باعث بالا رفتن دمای سلولی در عمیق‌ترین بخش‌های عضلانی و بافتی کمر خواهد شد. این افزایش دما سلولی، باعث افزایش گردش خون در ناحیه درد و به طبع بالا رفتن سرعت اکسیژن‌رسانی و تغذیه با مواد مغذی می‌شود. همین فرآیند روند بهبودی بافت‌های آسیب‌دیده را تسریع می‌بخشد و باعث تسکین قابل توجه میزان درد می‌شود.

نحوه اثرگذاری کلاک پالس بر درد کمر

این تکنولوژی با ارسال پالس‌های الکتریکی ظریف باعث ایجاد لرزش و ماساژ‌های بسیار ریزی در عضلات می‌شود. این ماساژها اسپاسم‌های عضلانی در اثر درد، بی‌حرکتی، فشار و وضعیت نامناسب کمر را از بین می‌برند. همچنین باعث تسکین درد و ایجاد آرامش در این بافت‌ها می‌شوند.

نحوه اثرگذاری انفرارد در کمربند uic پلاتینر

امواج مادون قرمز از جمله امواج بی‌خطر و پرمزیت برای بدن هستند. امواج انفرارد بین ۷۰۰ نانومتر تا یک میلی‌متری باعث تحریک بافت‌ها برای ترمیم و بازسازی خودمی‌شوند. همچنین سبب افزایش گردش خون غنی از اکسیژن خواهند شد. همین دو فرآیند درد را به صورت قابل توجهی تسکین می‌دهند.

زاپیاشاپ,فروشگاه آنلاین زاپیا شاپ,کمربند پلاتینر

آیا کمربند پلاتینر تمام بیماری های کمر را درمان می کند؟

پزشکان در کنار سایر گزینه‌های موثر درمانی مانند ازون تراپی، آب درمانی، آزادسازی بافت میوفاشیال، باندهای درمانی کینزیوتیپ، از کمربند پلاتینر نیز بهره می‌برند. آن‌ها معتقدند درمان الکتروتراپی پلاتینر در رفع بیماری‌های زیر موثر واقع می‌شود:

  • آماس عصب کمر
  • تسکین درد ناشی از خارهای استخوانی
  • درمان فتق دیسک کمر
  • تسکین درد عصب سیاتیک
  • گیرافتادگی و درد عصب کمر
  • اسپاسم عضلات کمر، کشیدگی و پیچ خوردگی عضلات کمر
  • کمر درد شدید، کمر درد فوقانی، کمر درد تحتانی، کمر درد میانی

استفاده از کمربند پلاتینر برای سایر کمردردها

از این کمربند می‌توان برای انواع مختلفی از دردها و مشکلات کمر استفاده کرد، از جمله

  • آرتروز کمر
  • دردهای ناشی از سیاتیک
  • اسپاسم‌های عضلانی شدید
  • گرفتگی، کشیدگی و رگ‌به‌رگ شدن
  • دردهای ناشی از فتق دیسک و تنگی کانال نخاعی
  • مشکل در گردش خون
  • آسیب‌های ناشی از ورزش، ضربه و تروما
  • مراقبت از زخم‌ها بعد از جراحی

با توجه به نحوه اثرگذاری سه تکنولوژی به‌کاررفته در پلاتینر می‌توان از این کمربند برای درمان انواع مختلفی از مشکلات کمر استفاده کرد. استفاده از این کمربند باعث تسکین درد انواع مختلف کمردرد خواهد شد. همچنین افراد با سنین و شرایط مختلف می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

آیا کمربند پلاتینر برای تمامی سایز ها استفاده می شود؟

کمربند پلاتینر به دلیل نوع طراحی خاص و ساده خود به سادگی قابل استفاده برای هر سایزی است و همه اعضای خانواده می‌توانند به صورت مشترک از آن بهره ببرند. از جنس پارچه است و در آن مولدهای فناوری UIC  جهت کاهش درد به کار رفته است. هنگام استراحت آن را به راحتی  به کمر ببندید و مولد را از طریق کابل و آداپتور همراه، به برق وصل کنید.

فراموش نکنید که حتما هنگام استراحت یا در حالت نشسته از کمربند پلاتینر استفاده شود. زمان استفاده از آن در شبانه روز ۴۵ دقیقه تا یک ساعت است و برای دستیابی به بهترین نتیجه باید سه هفته تا یک ماه آن را به کار گیرید تا بهترین نتیجه ممکن بدست آید.

چرا باید پلاتینر را از سایت زاپیاشاپ خریداری کرد؟

بی شک در فضای آنلاین همه در پی یافتن مطمئن ترین سایت ها برای خریدند. این حساسیت به دو دلیل است. اول اینکه تجربه نشان داده است که بسیاری از سودجویان پس از دریافت هزینه کالا را تحویل نداده اند. گاهی نیز خریدار پس از تحویل، با کالای تقلبی روبه رو شده است. برای  خرید کمربند پلاتینر نیز باید این نکات مهم را در نظر داشت. به همین دلیل بهترین راه خرید از نمایندگی های رسمی فروش کمربند پلاتینر است. زاپیا شاپ به عنوان نماینده رسمی شرکت زایسترونیک آلمان امکاناتی فراهم اورده تا خیالتان از هر لحاظ راحت باشد.

امکان پرداخت درب منزل

برای آسایش شما در خرید، فروشگاه زاپیاشاپ امکان پرداخت درب منزل را برای مشتریان فراهم آورده است. پس برای خریدی مطمئن پس از سفارش کالا در سایت، کالا را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت و هزینه را همانجا پس از تحویل گرفتن کالا پرداخت خواهید کرد. گفتنی است قیمت این کمربند دو میلیون و ۹۴۰ هزار تومان است که با توجه به کارایی این کمربند بسیار مقرون به صرفه است.

کارت رجیستری راهی برای تشخیص کمربند پلاتینر اصلی از تقلبی

فروش پلاتینر با کد رجیستری خیال شما را از اصل بودن کالا راحت خواهد کرد. این امکان در  فروشگاه زاپیا شاپ به عنوان  نمایندگی‌ رسمی فروش کمربند پلاتینر فراهم شده تا شما به راحتی تفاوت بین کمربند پلاتینر اصل و تقلبی را تشخیص دهید. این کد بر روی کارتی درج شده است که آن را  روی جعبه کمربند پلاتینر قرار داده‌ایم و هنگام دریافت کالا، کارت کاملا قابل رویت است. پس توجه کنید که کارت حتما روی جعبه کمربند پلاتینر قرار داشته باشد نه درون جعبه. بر روی این کارت کدی به صورت مخفی درج شده است. در صورت مخدوش بودن پوشاننده این کد، کالا تقلبی است. پس از برداشتن پوشش، کد را در سایت شرکت  (Zaistronic ) وارد کنید و از اصالت کالا مطمئن شوید

پشتیبانی پس از خرید

سفارش کمربند پلاتینر از فروشگاه آنلاین زاپیا شاپ با مزایای پشتیبانی پس از فروش همراه خواهد بود. علاوه بر این، کارشناسان این سایت‌ فروشگاهی، اطلاعات جامعی در خصوص محصول در اختیارتان قرار خواهند داد تا با خیال راحت در راستای تهیه پلاتینر قدم بردارید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا