تکنولوژی

10 حقیقت جذاب در مورد شرکت آمازون

افزایش بازدید در گوگل

همه چیز در مورد شرکت آمازون

وبسایت آمازون، جزو بهترین سایت های فروش محصولات مختلف مانند کتاب است که بازدید آن در آمریکا رتبه چهارم و در دنیا رتبه هشتم را دارد. آمازون دات کام محصولات خود را در بیشتر کشور های دنیا ارائه می دهد و مانند یک فروشگاه آنلاین زنجیره ای عمل می کند.

فروش سالانه این سایت به حدود ۱۶۰ میلیارد می رسد به طوری که ۳۰ تا ۴۰ درصد کتاب هایی که در دنیا خریداری می شوند، از فروشگاه آمازون بوده است.

در ادامه ۱۰ حقیقت حیرت آور و خواندنی درباره شرکت آمازون را برای شما شرح خواهیم داد.

در مورد شرکت آمازون,همه چیز در مورد آمازون,در مورد شرکت آمازون

  1. شرکت آمازون در سراسر جهان دفاتر و نمایندگی فراوانی دارد اما مرکز آن در قاره اروپا، در شهر لوکزامبورگ که یکی از ثروتمند ترین شهر های دنیا است قرار دارد.
  2. فروشگاه آمازون و شرکت دی سی کامیکس، با یک دیگر توافق کرده اند که محصولات کمیک بوک های سوپر من وفانوس سبز، فقط از سایت آمازون به فروش برسد و از این طریق با یک دیگر شراکت کنند.
  3.  سایت آمازون به جهت گسترش محصولات و خدماتش، سایت Good Reads (گودریدز) را در سال ۲۰۱۳ خریداری نمود.
  4.  مجله تایم در سال ۱۹۹۹، Jeff Bezos (جف بزوس) موسس آمازون را به عنوان شخص سال انتخاب نمود.
  5. نخستین محصولی که در سایت آمازون فروخته شد، کتابی به نام Fluid Concepts and Creative Analogies: Computer Models Of The Fundamental Mechanisms Of Thought و به قلم داگلاس هافستارد بود.
  6. آمازون در کشور هایی نظیر مکزیک، هند، چین، ژاپن، استرالیا، هلند، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، برزیل، کانادا و انگلستان دفاتری دارد که سبب ارائه خدمات بهتر به مردمان این کشور ها و کشور های اطرافشان می شود.
  7. شرکت آمازون کار و فعالیت خود را در سال ۱۹۹۵ و با نشانی Amazon.com شروع نمود و نام آن از رودخانه بزرگ و مشهور آمازون الهام گرفته است.
  8. این سایت، علاوه بر فروش، برخی محصولات را نیز تولید می کند. تبلت های کیندل، کیندل فایر، کتابخوان ها و دستیار های صوتی هوشمند اکو از جمله محصولات ساخت شرکت آمازون هستند.
  9. فروشگاه آمازون، فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز نمود اما با گذر زمان فروش محصولات دیگر را نیز در سایت خود ممکن کرد. محصولاتی همچون اسباب بازی، لوازم تحریر و هنری، وسایل خانه، دی وی دی و نرم افزار های مختلف به لیست کالا های آمازون افزوده شد.
  10. یکی از بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی جهان مطعلق به شرکت آمازون است و دفتر اصلی خود را در مرکز ایالت واشینگتن آمریکا یعنی سیاتل قرار داده است.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا