گردشگری

10 ساحل صورتی در جهان که شما را شگفت زده می کند

افزایش بازدید در گوگل

معرفی زیباترین سواحل صورتی جهان

هر کشوری که در جوار دریا یا اقیانوس باشد، بخشی از جاذبه های گردشگری خود را به ساخت سواحل جذاب و منحصر به فرد اختصاص می دهند. در میان این زیبایی های طبیعی برخی از ساحل ها به رنگ صورتی دیده می شوند؛ که فضایی متمایز از سایر دریا کنارها را به نمایش می گذارد.

اگر قصد سفر به دور دنیا را دارید، حتما دیدار از این سواحل رویایی را در لیست تفریحات خود بگنجانید. پدیده های نادری که در هر جایی نمی توان یافت. حال با ما همراه شوید تا ۱۰ ساحل صورتی جهان را به حضورتان معرفی نماییم.

ساحل با شن های صورتی,ساحل صورتی اندونزی,ساحل صورتی رنگ

۱۰. ساحل کومودو، یا اژدهای صورتی ، اندونزی | Komodo Beach

اندونزی یکی از کشورهای پرطرفدار برای توریست ها می باشد، که با ساحل زیبای اژدهای صورتی در جهان از محبوبیت بی نظیری برخوردار است.

این ساحل صورتی اندونزی با شن های صورتی رنگ و صخره های عظیم الجثه در کنار تپه هایی با قدمت بیش از ۵ میلیون سال همواره مکانی جذاب و دلنشین به شمار می رود.

ساحل صورتی یونان,ساحل با شن های صورتی,ساحل صورتی اندونزی

۹. ساحل هورسشوبی، برمودا | Horseshoe Beach

در جهان کمتر کسی است که نام برمودا را نشنیده باشد، این منطقه محل قرار گرفتن یکی دیگر از سواحل صورتی دنیا است.

دریایی آرام با ساحلی به نام هورسشوبی، که آبی شفاف در آن جریان دارد، تابلویی منحصر به فرد را به نمایش می گذارد. شنا در این دریا که زلالی آبش موجب می گردد، تا ته دریا را به وضوح ببینید، جاذبه ای تکرار نشدنی را ایجاد می نماید.

ساحل با شن های صورتی,ساحل صورتی اندونزی,ساحل صورتی رنگ

۸. ساحل بالوس بی، یونان | Balos Bay Beach

اگر به یونان باستانی سفر نمودید، هنگام ورود به منطقه ساحلی اولین کاری که می کنید، این است که دوربین های خود را آماده کرده تا زیباترین صحنه های طبیعت را به ثبت برسانید.

ساحل بالوس بی در شهر کرت یونان، در کنار تمام جذابیت های توریستی، رستوران های منحصر به فرد، حمام آفتاب و تفریحات آبی محبوبیت فراوانی برای گردشگران سراسر جهان در این ساحل صورتی یونان کسب نموده.

ساحل با شن های صورتی,ساحل صورتی اندونزی,ساحل صورتی رنگ

۷. ساحل باربودا، دریای کارائیب | Barbuda Beach

یکی دیگر از ۱۰ ساحل صورتی دنیا به طور قطع ساحل باربودا در دریای کارائیب خواهد بود.

زمانی که با کشتی به نزدیک ساحل باربودا می رسید، نما خارق العاده  دشت های پوشیده از رزهای وحشی، تابلویی بی نظیر از بهشتی برجای مانده از بهشت را به نمایش می گذارد. این ساحل پارک حیات وحش نیز بوده که اقامت مسافران را پرهیجان تر می کند.

ساحل با شن های صورتی,ساحل صورتی اندونزی,ساحل صورتی رنگ

۶. ساحل اسپیاگیا روسا، ایتالیا | Pink Beach Budelli Island

ساحل اسپیاگیا روسا که با نام ردای صورتی نیز شهرت دارد، در کشور ایتالیا نمایی متفاوت تر از سایر سواحل را به خود اختصاص داده است.

محبوب ترین جاذبه طبیعی ایتالیا علاوه بر شن های صورتی صخره های سرخ و ارغوانی خارق العاده ای نیز دارا می باشد.

ساحل با شن های صورتی,ساحل صورتی اندونزی,ساحل صورتی رنگ

۵. ساحل پالایا د سس ایلتس، اسپانیا | Palaya Beach de Ces Ielts

ساحلی برای کناره گرفتن قایق های اسپانیایی، به نام پالایا د سس ایلتس، از مناطق بسیار خوش آب و هوای دنیا برای داشتن مسافرتی دلنشین و فراموش نشدنی محسوب می گردد.

ساحلی خلوت و بسیار شیک که برای افراد صاحب ثروت و اشراف زادگان طراحی شده و امروزه برای گردشگران از بهترین فضاهای تفریحی به شمار می رود. این ساحل صورتی در مجموعه جزایر حومه فورمنتریا، با شن های درخشانش تابلویی خیره کننده از طبیعت را به تصویر می کشد.

ساحل با شن های صورتی,ساحل صورتی اندونزی,ساحل صورتی رنگ

۴. ساحل الا فونیسی، یونان | Elafonissi Beach

در امتداد سفر به سواحل صورتی جهان بار دیگر به یونان کهن می رسیم؛ که با ساحل الافونیسی، در شهر کرت، جاذبه ای دیدنی را در خود جای داده است. این ساحل قدمتی بسیار زیاد داشته و طبق برخی روایات آن را به دوران ایلیاد و ادیسه مرتبط می دانند.

امکانات تفریحی و گردشگری ساحل الافونیسی، محبوبیتش را چندین برابر کرده و وجود صخره های چند رنگش، زیبایی و هنر خلقت را به رخ جهانیان می کشد.

ساحل با شن های صورتی,ساحل صورتی اندونزی,ساحل صورتی رنگ

۳. ساحل جزیره هاربور، باهاما | Harbour Island

جزیره هاربور در باهاما که به نام جزیره مینیاتوری نیز شهرت دارد، علاوه بر شن های صورتی و خوش رنگش از فضایی معطر نیز برخوردار می باشد.

عطری که در این ساحل صورتی رنگ پراکنده است، حاصل مرجان های موجود بر صخره ها بوده که شمیمی منحصر به فرد از طبیعت را ایجاد می نماید. رنگی که از مرجان ها در آب منتشر می گردد؛ حتی صدف ها و خرچنگ های ساحل را نیز به رنگ صورتی در آورده.

ساحل با شن های صورتی,ساحل صورتی اندونزی,ساحل صورتی رنگ

۲. ساحل پفیفر، کالیفرنیا | Pfeiffer Beach Big Sur

ساحل صورتی بعدی در منطقه بیگ شور، آمریکای جنوبی قرار گرفته، که همواره شن هایش خیس می باشند.

این ساحل صورتی رنگ مکانی ایده آل برای ماساژ درمانی، قدم زدن و حمام آفتاب به شمار می رود. منطقه ای بکر و بی نظیر که در میان سایر جاذبه های طبیعی جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

ساحل با شن های صورتی,ساحل صورتی اندونزی,ساحل صورتی رنگ

۱. ساحل شنی قرمز، مائویی | Red Sand Beach Maui

ساحل شنی قرمز در مائویی، و جزایر هاوایی قرار گرفته که رنگش کمی به سرخ نیز متمایل می باشد.

این رنگ از مواد مذابی است که فرسایش صخره ها در مجاورت با گدازه های آتش فشانی ایجاد نموده و مدام با رانش زمین مواجه می گردد. اگر به این ساحل جذاب سفر کردید، حتما مراقب زیرپاهای تان باشید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا