رپورتاژ

اقساطی صاحب خودرو شوید: تحویل آنی + سند به نام خریدار

اگر فرصتی ویژه و منحصر به فرد به شما ارائه شود تا بتوانید خودروی دلخواه خود را به صورت اقساطی تهیه کنید، واکنش شما چه خواهد بود؟! این فرصت به شما امکان می‌دهد که به راحتی به خودروی مورد علاقه‌تان دست یابید، بدون اینکه نیازی به پرداخت یکجا وجه کل خودرو داشته باشید. ضمنا ماشین به صورت فوری و آنی به شما تحویل داده می‌شود و سند نیز به نامتان ثبت خواهد شد. چنین فرصتی برای خرید اقساطی خودرو را نباید از دست داد!

فرصتی ویژه برای خرید خودروی دلخواه به صورت اقساطی

در این فرصت ویژه برای خرید اقساطی خودرو، شرایط پرداخت نیز باید بسیار منعطف در نظر گرفته شود تا با توجه به شرایط مالی خریدار، برنامه‌ای هماهنگ با درآمد و هزینه‌های ماهانه‌ او مدون شود. این روش پرداخت که هم اکنون در برخی از مراکز فروش قسطی خودرو مانند آرشا خودرو در دستور کار قرار دارد، می‌تواند به شما کمک کند تا بدون نگرانی و فشار مالی خودروی مورد نظر را تهیه کنید. از دیگر مزایای این فرصت می‌توان به این اشاره کرد که شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن از خودروی خود استفاده کنید. علاوه بر این موارد برخی از این طرح‌های فروش قسطی همراه با بیمه و خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند تا از نگرانی‌های مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو جلوگیری کنید. بنابراین اگر به دنبال تهیه خودروی دلخواهتان هستید و نمی‌خواهید به خاطر عدم سرمایه کافی جهت خرید یکجا ناامید شوید، فرصت خرید اقساطی خودرو را از دست ندهید.

راهنمایی برای انتخاب خودرو مناسب جهت خرید اقساطی

خرید خودرو یک تصمیم مهم و پر هزینه است و اگر انتخاب شما خرید اقساطی خودرو باشد، یعنی تا پایان مدت زمان بازپرداخت اقساط امکان فروش ماشین خود را نخواهید داشت. بنابراین مهم است که انتخابی درست داشته باشید تا بتوانید هم از خرید قسطی لذت ببرید و هم از مزایای ماشین جدید بهره‌مند شوید. برای انتخاب خودرو مناسب ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنید، از جمله تعداد سرنشینان، مسافتی که می‌خواهید هر روزه یا هر هفته با خودرو طی کنید، نوع کاربری و بودجه مالی خود. سپس باید بازار خودرو را مطالعه کنید و انواع خودروها و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید. همچنین ممکن است بخواهید نقدها و تجربیات افرادی که پیشتر اقدام به خرید و استفاده از خودروی انتخابی شما کرده‌اند را نیز بشنوید. شیوه خرید نیز مهم است. آیا قصد دارید همه مبلغ تمام شده خودرو را یکجا بپردازید، یا انتخاب شما خرید اقساطی خودرو است. در نهایت باید توجه داشته باشید که انتخاب خودرو مناسب نباید تنها بر اساس امکانات فنی آن انجام شود، بلکه هزینه نگهداری، دسترسی به قطعات و لوازم یدکی و خدمات پس از فروش کمپانی نیز بر تصمیم خریدار تاثیر می‌گذارد.

آرشا خودرو,خرید اقساطی خودرو,آرشا خودرو

فواید و معایب خرید خودرو با اقساط

خرید خودرو با اقساط مزایای زیادی دارد؛ برخی از این مزایا عبارتند از:

  • دسترسی به خودرویی که قیمت آن به صورت کامل پرداخت نمی‌شود، اما امکان سواری گرفتن از آن وجود دارد
  • امکان انتخاب گسترده طیف وسیعی از خودروهایی که در بازار عرضه شده‌اند
  • حفظ موجودی حساب خریدار
  • رسیدن به انضباط مالی برای خریدار

با این وجود خرید اقساطی خودرو معایبی نیز به همراه دارد؛ برخی از این معایب عبارتند از:

  • پرداخت مبلغ تمام شده بیشتر
  • پرداخت سود در قراردادهای اقساطی
  • مشخص نبودن زمان تحویل
  • عدم دریافت سند خودرو

البته خرید خودرو اقساطی از مراکز معتبر و شناخته شده تمامی این معایب را مرتفع می‌کند. به عنوان مثال برخی از مجموعه‌های فروش قسطی خودرو مانند آرشا خودرو نه تنها مبلغ خودرو را واقعی در نظر می‌گیرند و نرخ سود را متعارف بازار لحاظ می‌کنند، بلکه اقدام به تحویل فوری ماشین‌ها به مشتریان می‌کنند و به اندازه مبلغ پیش پرداخت توسط خریدار، سند خودرو را به نام مشتری به ثبت می‌رسانند.

طرح خرید اقساطی خودرو مناسب برای شما کدام است

طرح خرید اقساطی خودرو به طور کلی یک گزینه عالی برای کسانی است که مایل به خرید ماشین هستند، اما نمی‌توانند مبلغ کل را به صورت نقدی و یکباره پرداخت کنند. این طرح به افراد این امکان را می‌دهد که تصمیمات مالی بزرگ خود را محقق کنند، در حالی که پرداخت آن‌ها را به صورت اقساط منظم انجام دهند. اما طرح خرید اقساطی خودرو مناسب برای شما کدام است؟ بهتر است در درجه اول بودجه خود را در نظر بگیرید و شرایط مالی‌تان را بسنجید. طرح مناسب، طرحی منعطف است که به شما امکان می‌دهد تا بر اساس وضعیت مالی خود، گزینه‌ای را انتخاب کنید که کمترین فشار مالی را به شما و خانواده‌تان وارد کند. در مرحله بعدی باید به دنبال تضمین و رسید معتبر از فروشنده باشید. یک قرارداد شفاف و قانونی لازمه خرید اقساطی خودرو است و فروشنده باید طبق این قرارداد به تعهدات خود عمل کند.

در مرحله بعدی باید زمان تحویل خودرو را نیز بررسی کنید. بهترین طرح قطعا طرحی است که ماشین را به صورت فوری و آنی در اختیار خریدار بگذارد.

آرشا خودرو,خرید اقساطی خودرو,آرشا خودرو

خرید خودرو از آرشا خودرو با تحویل آنی: به سرعت به خواسته‌هایتان برسید

خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو با تحویل آنی یک فرصت مغتنم برای مشتریانی است که قصد دارند به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خواسته‌های خود برسند و خودرو مورد علاقه‌شان را به خانه ببرند. تحویل آنی خودروها به خریداران این امکان را می‌دهد تا بلافاصله پس از تصمیم‌گیری برای خرید، خودرو را دریافت کنند و از امکانات آن استفاده نمایند. یکی از مزایای این نوع خرید، عدم تاخیر در دریافت خودرو است. این روش خرید برای افرادی که نیاز فوری به خودرو دارند بسیار مناسب است. همچنین با توجه به سرعت تحویل، این روش می‌تواند در مواقع اضطراری کمکی بزرگ باشد. دسترسی آسان به خودرو با تحویل آنی، به مشتریان امکان می‌دهد تا بدون هیچ محدودیتی با انتخاب خودروی مد نظر، همان روز آن را تحویل بگیرند. با این روش، صرفه‌جویی در زمان و اعتماد بیشتر مشتری به فروشنده به وجود می‌آید. اما لازم به ذکر است که در انتخاب مرکز فروش قسطی خودرو، مشتریان باید دقت لازم را داشته باشند و مرکزی را انتخاب کنند که با سابقه و معتبر باشد. برای اطلاع از جزییات خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو اینجا کلیک کنید.

ادرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای آیت الله کاشانی – بوستان یکم – پلاک ۶ – آرشا خودرو

تلفن :۰۲۱۴۸۰۰۰۹۹۸

منبع: آرشاخودرو – arshakhodro.com

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا