رپورتاژ

10 تا از بهترین سایت های داروخانه های آنلاین تهران

به نقل از گروه معماران شهرارا داروخانه های آنلاین تهران مزایای زیادی برای بیماران و مشتریان به همراه دارند. این داروخانه‌ها می‌توانند شما را از سردرگمی، اتلاف وقت در فضای بیرون، ماندن در ترافیک و ازدحام و… نجات بدهند.

مزایای داروخانه های آنلاین چیست؟

صنعت تجارت الکترونیک از جمله پلتفرم خرید آنلاین با سرعت زیادی در حال رشد است. داروخانه آنلاین یک داروخانه مبتنی بر اینترنت است که داروها را به صورت آنلاین می‌فروشد. هر داروخانه‌ای که از طریق اینترنت برای ارسال سفارشات و نسخه‌های الکترونیکی اقدام کند، به‌عنوان داروخانه آنلاین شناخته می شود.

تبلیغات زیادی در مورد مزایای داروخانه های آنلاین تهران وجود دارد. مهم‌ترین امتیاز داروخانه آنلاین دریافت داروی مورد نظر با چند کلیک است.

در ادامه به یکسری از مزایای خرید دارو آنلاین اشاره می شود.

۱) ایجاد آسایش

یکی از مزایای داروخانه های آنلاین تهران راحتی در برخورداری از خدمات است. در حالت عادی، برای خرید دارو باید به دنبال داروخانه باشید و زمان زیادی را صرف این موضوع کنید. در دسترس بودن آنلاین داروخانه این مشکل را حل کرده. با استفاده از این سیستم فقط باید وارد فضای ارسال سفارشات داروخانه بشوید تا داروهای مورد نیاز خودتان را سفارش بدهید.

۲) امنیت بالا

بیشتر بیماران در مورد امنیت داروخانه های اینترنتی تهران نگران هستند. وقتی که داروها را به صورت آنلاین خریداری می‌کنید، لازم نیست نگران اطلاعات کارت اعتباری باشید. همه سازمان‌های معتبر برای اطمینان از پرداخت‌های ایمن و مطمئن از مقررات پیروی می‌کنند، بنابراین، هیچ شانسی برای از دست دادن اطلاعات در داروخانه های آنلاین معتبر وجود ندارد.

۳) حفاظت از حریم خصوصی

یکی از بهترین مزایای داروخانه های آنلاین حفظ حریم خصوصی است. خرید دارو از منابع آنلاین به این معنی است که می‌توانید حریم خصوصی اطلاعات شخصی خودتان را حفظ کنید.

۴) گزارش نسخه

اگر یک داروخانه آنلاین را برای پر کردن نسخه معمولی‌تان انتخاب کنید، کل گزارش نسخه شما به شکل خودکار داخل پایگاه داده نگهداری می شود.

۵) مراقبت از مشتری و پاسخ‌گویی به آن‌ها

یکی دیگه از ویژگی‌های داروخانه های آنلاین تهران، مراقبت از بیماران است. در این حالت، بیماران می‌توانند به مدت بیست و چهار ساعت از خدمات استفاده کنند. اگه سوالی داشته باشند، پشتیبانی داروخانه به بیماران پاسخ میدهد.

۶) انعطاف‌پذیری

سالمندان یا خانم‌ها بیشتر از دیگران برای رفتن به داروخانه محلی مشکل دارند. با این حال، داروخانه های آنلاین تهران این نوع مشکلات را حل کرده‌اند. برای برخورداری از خدمات آنلاین داروخانه‌ها، تنها نیازی که وجود دارد، دانش اولیه استفاده از رایانه یا تلفن هوشمند است. با این تکنولوژی، بیماران می‌توانند به‌راحتی از یک داروخانه آنلاین خرید کرده و در انرژی و وقت‌‌شون صرفه‌جویی کنند.

۷) راهنمایی متخصص

یکی از بهترین مزایای داروخانه های آنلاین، داشتن فرصتی برای صحبت با یک داروساز حرفه‌ای بدون خروج از خانه‌ست. تنوع دارو و کالاهای مختلف، انتخاب را برای بیماران سخت می‌کند. با این حال، صحبت با یک پزشک متخصص می‌تواند انتخاب دارو را ساده‌تر کند.

۸) سیستم تحویل سریع

داروخانه های آنلاین در تهران می‌توانند خدمات تحویل رایگان را به شما ارائه بدهند. این موضوع برای بیماران مسن و بیمارانی که استراحت مطلق هستند، مفید است. کارکنان تحویل آنلاین داروخانه خیلی تلاش می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن دارو را به مشتری تحویل بدهند.

۹) تخفیف‌ های ویژه

برای جذب خریداران، داروخانه های آنلاین تخفیف‌های ویژه‌ای برای دارو ارائه میدهند. برای خرید منظم داروها می‌توانید از کوپن‌های تخفیف‌دار استفاده کنید. علاوه بر این، وقتی مشتری دائمی داروخانه بشوید، می‌توانید در آینده داروها را با نرخ پایین خریداری کنید.

۱۰) تطبیق‌ پذیری

داروخانه های آنلاین امتیازات زیادی را در اختیار مشتری قرار میدهند. یکی از این امتیازات خرید مجموعه گسترده‌ای از محصولات در یک فروشگاه آنلاین است.

۱۱) دور ماندن از فضای پراسترس

محیط و فضاهایی مثل داروخانه، درمانگاه، بیمارستان و… همیشه با استرس و دلهره همراه هستند، به همین خاطر بیشتر بیمارانی که در فضای سرد و پر استرس داروخانه منتظر دریافت دارو هستند، احساس بدی دارند. داروخانه های آنلاین می‌توانند شما را از فضاهای پر استرس و پر ترافیک دور نگه دارند. البته شرکت‌های طراحی داروخانه خدمات مفیدی در زمینه طراحی تخصصی دکوراسیون داروخانه ارائه میدهند. این موضوع باعث شده دکوراسیون داروخانه به فضایی مناسب‌تر برای انتظار و دریافت دارو تبدیل شود. طوری که بیمار و همراه بیمار در این محیط احساس خوبی داشته باشند.

اسامی داروخانه های آنلاین تهران

در ادامه به ۱۰ تا از داروخانه های آنلاین شهر تهران اشاره شده است.

داروخانه آنلاین شبانه‌ روزی تهران,داروخانه اینترنتی,داروخانه های آنلاین

داروخانه آنلاین پزشک بوک

داروخانه آنلاین پزشک بوک جزو بزرگ‌ترین داروخانه های آنلاین تهران است. این داروخانه انواع سفارشات بیماران را زیر ۶۰ دقیقه ارسال می‌کند. شما می‌توانید داروهای خودتان را با نسخه، عکس نسخه، بدون نسخه و… دریافت کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت داروخانه پزشک بوک این است که امکان سفارش داروهای کمیاب را دارد، بنابراین متقاضی داروی کمیاب می‌تواند داروی مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرد. فعالیت این داروخانه فقط در زمینه ارسال دارو نیست، در این مجموعه انواع محصولات بهداشتی، سلامتی، آرایشی، مکمل و… عرضه میشوند. شعبه‌های دیگری از این داروخانه قرار است داخل شهرهایی مثل مشهد، شیراز و… افتتاح شود.

داروخانه فارماکالا

داروخانه فارماکالا جزو لیست داروخانه های آنلاین تهران است که خدمات خیلی خاصی را برای بیماران در نظر گرفته است. داروخانه اینترنتی فارماکالا متعلق به داروخانه دکتر عالی‌نژاد است. پشتیبانی ۲۴ ساعته، تحویل سریع سفارشات درب منزل، تضمین بازگشت کالا تا ۷ روز، تضمین اورجینال بودن کالا، ارسال رایگان کالا و سفارشات در صورت بالا بودن قیمت خرید، پرداخت هزینه سفارشات درب منزل از جمله خدمات داروخانه فارماکالاست. فارماکالا داروهای بدون نسخه، انواع محصولات سلامتی، آرایشی و بهداشتی را عرضه می‌کند.

داروخانه آنلاین شبانه‌ روزی تهران

داروخانه آنلاین شبانه‌روزی در تمام ۲۴ ساعت شبانه‌روز و روزهای هفته به بیماران خدمات میدهد.

داروخانه های آنلاین تهران,داروخانه آنلاین شبانه‌ روزی تهران,داروخانه اینترنتی

داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین یکی دیگر از داروخانه های اینترنتی باسابقه‌ست. این داروخانه وابسته به داروخانه شبانه‌روزی زهرا شهبازی فعالیت دارد و محصولات جنسی، بهداشتی، مکمل‌های دارویی، گیاهی، تجهیزات پزشکی، محصولات مادر و کودک و لوازم آرایشی را عرضه می‌کند. داروخانه آنلاین زهرا شهبازی مجوز رسمی ‌وزارت بهداشت را دارد و تمام محصولاتش دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو هستند. این داروخانه آنلاین، ارسال محصولات را به شکل رایگان انجام میدهد و مناسب‌ترین قیمت را برای بیماران در نظر می‌گیرد.

داروخانه آنلاین داروبیار

داروخانه داروبیار، داروخانه آنلاین شبانه‌روزی دکتر شکری‌ست. داروخانه دکتر رضا شکری از سال ۱۳۹۳ مجوز فعالیت گرفت اما فعالیت آنلاینش از سال ۱۳۹۵ شروع شد. این مرکز مجموعه داروهای کمیاب و تخصصی تایید شده وزارت بهداشت و درمان، انواع مکمل‌های گیاهی، دارویی، بدنسازی، محصولات آرایشی، بهداشتی، سلامتی، محصولات زناشویی، تجهیزات پزشکی و ارتوپدی را عرضه می‌کند. داروخانه آنلاین شبانه‌روزی داروبیار ادعا می‌کند که محصولاتش را با مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه میدهد. یکی دیگه از خدمات خاص این داروخانه مشاوره پوست و مو به شکل رایگان است، بنابراین بیمارانی که قصد خرید محصولات پوست و مو را دارند، می‌توانید ابتدا مشاوره بگیرید.

داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان تهران

بیشتر داروخانه های آنلاین سطح شهر تهران برای راحتی بیماران خدماتی مثل ارسال رایگان سفارشات را در نظر می‌گیرند.

داروخانه دارو دراگ

دارو دراگ یکی از داروخانه های اینترنتی شهر تهران است که از سال ۱۳۹۶ با مدیریت دکتر حامد مسعودی آغاز به فعالیت کرده است. این داروخانه در زمینه‌ی عرضه و فروش تجهیزات پزشکی، محصولات جنسی، مکمل‌ها، انواع دارو، محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از مو و پوست فعالیت می‌کند. دارو دراگ ارسال رایگان دارد و سفارش‌های بیماران را سریع تحویل میدهد. محصولات این داروخانه جزو بهترین برندهای دنیا، کاملاً اورجینال و معتبر هستند و با ضمانت فروخته میشوند.

داروخانه آنلاین دارو دراگ مثل هر داروخانه اینترنتی با یک لوگوی مشخص معرفی می شود. طراحی لوگو داروخانه برای داروخانه های آنلاین اهمیت زیادی دارد، چون این لوگوها به برندسازی، معرفی داروخانه، اعتماد بیماران و… کمک می‌کنند. این لوگو می‌تواند ترکیبی از اشکال مختلف گرافیکی، حروف، نماد و… باشد. به‌عنوان مثال لوگوی دارو دراگ شکل قلب را نشان میدهد که نماد سلامتی است. معمولاً برای داروخانه از نمادهایی مثل قلب، ضربان قلب، جعبه کمک اولیه و… استفاده می‌کنند.

داروخانه آنلاین شبانه‌ روزی تهران,داروخانه اینترنتی,داروخانه های آنلاین

داروخانه آنلاین مثبت سبز

داروخانه آنلاین مثبت سبز یکی دیگر از داروخانه های آنلاین شهر تهران است. این داروخانه فعالیتش را از دی ماه ۹۵ شروع کرده و در زمینه‌ی فروش داروی بدون نسخه، محصولات جنسی، مکمل‌های رژیمی ‌و غذایی، محصولات مراقبت از پوست و مو، محصولات بهداشتی و… فعالیت دارد. محصولاتی که در این داروخانه عرضه می شود، دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو هستند و فعالیت این مجموعه هم زیر نظر وزارت بهداشت است. نکته قابل توجه در مورد داروخانه آنلاین مثبت سبز این است که ارسال سفارش بیمار را رایگان انجام میدهد و به شما مشاوره قبل از خرید ارائه می‌کند. این داروخانه با توجه به فعالیت آنلاین، بیشترین ورودی را بین داروخانه های آنلاین شهر تهران دارد.

داروخانه هلپ

داروخانه اینترنتی هلپ انواع مکمل‌های مخصوص کودکان و بانوان، مکمل‌های بدنسازی، داروهای اورجینال، محصولات آرایشی و بهداشتی و… را ارائه میدهد. در این داروخانه امکان مشاوره با دکتر داروساز وجود دارد، بنابراین قبل از خرید دارو می‌توانید با داروساز مشورت کنید. هلپ تمام سفارشات شما را بدون هزینه ارسال می‌کند. جالبه بدونین که این داروخانه‌ به شکل دوره‌ای معمولاً فصلی تخفیفات دارویی را هم برای بیماران در نظر می‌گیرد. این تخفیفات اغلب به مکمل‌ها مربوط می شود.

داروخانه تهران

داروخانه تهران جزو باسابقه‌ترین و معتبرترین داروخانه های کشور است. این داروخانه به مدیریت دکتر بهرام دهخوارقانی‌ست و به‌تازگی در زمینه‌ی ارسال داروی آنلاین هم فعالیت می‌کند. این داروخانه مجوز فروش اینترنتی دارد و این مجوز در همان صفحه‌ی اول سایت قابل مشاهده‌ست. داروخانه تهران با کلیه بیمه‌ها قرارداد دارد و ارسال سفارشات را به شکل رایگان انجام میدهد.

داروهوم

داروهوم یکی از داروخانه های آنلاین تهران‌ است که ثبت و ارسال سفارشات بیماران را به شکل رایگان انجام میدهد. این داروخانه بهمن ۱۳۹۹ افتتاح شد و خدماتی مثل خرید غیر حضوری، تحویل کالا درب منزل و… را برای بیماران در نظر گرفته است. داروخانه دکتر بهزاد بهمنی انواع محصولات مثل مکمل‎ها، داروها، تجهیزات پزشکی، محصولات پوست و مو، زیبایی، بهداشتی، سلامتی و… ارائه می‌کند.

داروخانه آنلاین شبانه‌ روزی تهران,داروخانه اینترنتی,داروخانه های آنلاین

داروخانه داروکده

داروخانه داروکده وب سایت رسمی داروخانه مرکزی جمالزاده است و مهر ماه سال ۱۳۸۸ موفق شده مجوز رسمی ‌فعالیتش را از وزارت بهداشت دریافت کند. این داروخانه محصولات آرایشی-بهداشتی، مکمل ورزشی، مکمل غذایی، تجهیزات پزشکی، انواع دارو، محصولات مادر و کودک عرضه می‌کند.

داروخانه های آنلاین تهران مزایای زیادی به همراه دارند. بیماران می‌توانند داروی نسخه‌های الکترونیکی، خطی و کمیاب را از این داروخانه‌ها تهیه کنند. بیشتر داروخانه های اینترنتی ارسال رایگان دارند و مشاوره پیش از خرید هم به خریدار ارائه می‌کنند. به نظر شما بهترین سایت داروخانه های آنلاین تهران کدام است؟

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا