رپورتاژ

رپرها چه خودرویی سوار می شوند؟

رپ در ذات خود یک هنر موسیقی پر زرق و برق است. به همین دلیل است که بسیاری از رپرها طوری لباس می پوشند که توجه افراد را جلب می کند. آنها کارهای دیگری را برای جلب توجه همه انجام می دهند، مانند خرید ماشین های گران قیمت و سفارشی کردن آنها به روش های دیوانه کننده. در ادامه به برخی از این ماشین های فوق العاده اشاره می کنیم

خرید ماشین های گران قیمت,خرید ماشین های گران قیمت,خرید ماشین های گران قیمت

Post Malone – McLaren Senna XP

وقتی مشهور و ثروتمند هستید، به وسایل نقلیه ای دسترسی دارید که همه رویای ایستادن در کنار آن را دارند. با این حال، این واقعیت که پست مالون توانست مک لارن سنا  XPرا بخرد، که نمونه اولیه آن به نام افسانه فرمول یک بود، یک حرکت مجذوبانه است.

طبق گزارش‌ها، این نمونه اولیه حدود ۱.۷ میلیون دلار ارزش دارد که به طور کامل از بسیاری از سواری‌های فوق‌العاده در گاراژ Post Malone  که شامل چندین رولزرویس است، برتری دارد.

Drake – Mansory Bushukan Phantom

اگر در مورد رولزرویس اطلاع دارید، می‌دانید که می‌توان آن‌ها را با انواع ویژگی‌های سفارشی خرید و قیمت تمام شده به صورت تصاعدی بالا خواهد رفت. اما اگر یک سوپراستار رپ مانند دریک هستید، فقط یک رولز معمولی دریافت نمی کنید. این مرد در عوض یک فانتوم Mansory Bushukan با انواع جزئیات دیوانه کننده مانند زیور آلات OVO جغد با الماس را انتخاب کرد که نمادی از شرکت پخش موسیقی او است.

خرید ماشین های گران قیمت,خرید ماشین های گران قیمت,خرید ماشین های گران قیمت

ما فقط توانسته‌ایم نمای بیرونی این فانتوم را ببینیم، اما واضح است که اجزای سفارشی‌شده در همه جا وجود دارد. قیمت یک فانتوم Mansory Bushukan  پانصد هزار دلار است، اما با تمام موارد اضافی که به خودروی Drake اضافه شده است، تخمین زده می‌شود که برای او حدود ۷۰۰ هزار دلار هزینه داشته باشد.

Travis Scott – Maybach G650 Landaulet

وقتی صحبت از طرفداران ماشین های دیوانه در صحنه رپ می شود، نمی توانید از تراویس اسکات یاد نکنید. این مرد دارای یک گاراژ گسترده و ذائقه خاص است که در Maybach G650 Landaulet او به وضوح مشهود است. ارزش آن با قیمتی بالغ بر ۱ میلیون دلار بسیار بیشتر از سایر سواری‌های او است، حتی فراری‌ها و لامبورگینی‌های مختلفی که او دوست دارد.

خرید ماشین های گران قیمت,خرید ماشین های گران قیمت,خرید ماشین های گران قیمت

تنها ۹۹ دستگاه از این  SUVهای فوق لوکس ساخته شد. هر یک از آنها به عنوان یک مرسدس جی واگن شروع به کار کردند، که به اندازه کافی گران هستند که برای اکثر مردم دور از دسترس هستند. قسمت بدنه و پشت این خودرو تبدیل پذیر است و برای لحظاتی که می خواهید باد در موهایتان رها شود گزینه جذابی است.

Jay Z – Maybach Exelero

یکی از موفق ترین رپرهای تمام دوران، جی زی دارای سطحی از ثروت است که بسیاری آشکارا به آن حسادت می کنند. این مرد بسیاری از چیزهای ظریف زندگی را دوست دارد، از جمله اتومبیل. با این حال، یک Maybach Exelero در مجموعه گسترده او وجود دارد که برجسته است.

تنها ۱۲ مورد از این ماشین ساخته شده است. با افزایش وزن ۲.۶ تنی، این خودرو با یک موتور V12 با قدرت ۷۰۰ اسب بخار، فشار شدیدی را تحمل می کند. این وسیله همچنین می تواند بیش از ۲۰۰ مایل در ساعت حرکت کند.

Kanye West – Maybach 57

حتی در میان رپرها، کانیه وست به روش‌های غیرمنتظره‌ای کاملاً برتر است. این مرد از معاشرت با جی زی و غرق شدن در سبک زندگی هیپ هاپی تا تبدیل شدن به یک مسیحی مؤمن و برگزاری موعظه در فضای باز در نقاط مختلف کشور رفته است. با این حال، آن مرد مجموعه ماشین خود را نفروخته است و به جای آن تصمیم گرفته است که در یک کیا سوار شود.

خرید ماشین های گران قیمت,خرید ماشین های گران قیمت,خرید ماشین های گران قیمت

پرطرفدارترین وسیله نقلیه در گاراژ کانیه، مایباخ ۵۷ او است. اما چیزی که این یکی را بسیار جالب می کند این است که خواننده رپ به همراه جی زی آن را ساخته اند. در طول موزیک ویدیو Otis. آنها میباخ را بدون در ساختند و برخی از گلگیرهای رنگ نشده و همچنین برخی دیگر از درمان های بدنه را به وسیله نقلیه جوش دادند. برای انجام چنین کاری باید واقعاً وقف هنر خود باشید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا