رپورتاژ

خرید ویلا در شمال برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در حوزه مسکن می‌ تواند اقدامی بسیار پر سود باشد مخصوصاً اگر سرمایه گذاری ویلا در شمال کشور باشد.

چرا که بارها در ایران دیده‌ایم که چیزی که گران شد ارزان نمی‌شود. کسانی که شم اقتصادی خوبی دارند هیچ‌گاه سرمایه خود را بلوکه نمی‌کنند و سعی می‌کنند تا آن را در بازارهای مختلف سرمایه گذاری کنند.

برای خرید ویلا ارزان در شمال کشور با هدف سرمایه گذاری مناسب و بلند مدت به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

پس می‌توان با داشتن فکر اقتصادی مناسب و بلند مدت در شمال کشور سرمایه گذاری کرد و در نهایت سود خوبی را به دست آورد. افراد با اهداف متفاوتی اقدام به خرید ویلا در شمال کشور می‌کنند.

بعضی افراد تنها به این علت ویلا می‌خرند تا زمانی که به شمال کشور مسافرت می‌کنند بتوانند در جایی لوکس و شخصی مدتی را سپری کنند. بعضی دیگر برای مقاصد کاری ویلا می‌خرند برای مثال می‌خرند و آن را تبدیل به تالار برای مراسم‌های مختلف می‌کنند.

گاهی هم افراد به خرید ویلا به چشم یک سرمایه گذاری نگاه می‌کنند و ترجیح می‌دهند که از سرمایه خود با خرید یک ملک در شمال مراقبت کنند.

هر چند که افراد از روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری استفاده می‌کنند اما معمولاً سرمایه گذاری و خرید و دیدن قیمت ویلا در شمال از جمله راه‌هایی است که به افراد صاحب سرمایه توصیه می‌شود. در سایت کیان شمال می‌توانید به طور دقیق تعداد زیادی ویلا را به دقت بررسی کنید.

تنها روش سرمایه گذاری در شمال کشور خرید ویلا نیست.

از راه‌های دیگر سرمایه گذاری می‌توان به خرید زمین اشاره کرد. هم زمین برای ساخت ویلا و فروش آن و هم  خرید زمین زراعی با هدف کشت محصول و در نهایت فروش آن.

که هر دو روش پر سود است و انتخاب بین این دو منوط به سلیقه شماست. باید بدانید که سرمایه گذاری در شمال کشور به دو صورت جز و کلان انجام می‌شود. شکل جزئی چیزی است که اکثریت مردم آن را انجام می‌دهند. اما سرمایه گذاری کلان شامل انجام پروژه‌های بزرگ و شهرک سازی می‌باشد.

همچنین شما می‌توانید با خرید یا اجاره زمین‌های زراعتی هم سرمایه گذاری کرده و سرمایه‌ی خود را چند برابر کنید و هم اشتغال زایی کنید و به چند نفر کمک کنید که بتوانند در کنار شما درآمدی کسب کنند.

در این مناطق به دلیل آب‌وهوای خوب و فراوانی باران، مناسب برای کشت برنج، انواع مرکبات و داروهای گیاهی می‌باشند. سرمایه گذاری در زمین‌های زراعی شمال نسبت به سایر نقاط کشور هزینه‌ی کمتری دارد و سود آور می­باشد.

مناسب‌ترین شهرها

مسلماً شهرهایی که تقاضای بالایی دارند، سرمایه گذاری به احتمال بیشتری با موفقیت روبه‌رو خواهد شد. از بین سه استان شمالی، مازندران محبوب‌ترین استان است و دلیل این موضوع نیز نزدیکی این استان به تهران می­باشد، و تهرانی‌ها معمولاً در این استان ویلا می‌خرند تا بتوانند خود را در اسرع وقت به ویلای خود برسانند. در کنار این موضوع مازندران نسبتاً مساحت کافی برای علاقه‌مندان به خود را دارد و از جاذبه‌های گردشگری جذابی برخوردار است.

مازندران از یک طرف به دریا و از طرفی به جنگل مشرف است و هم دشت دارد و هم کوهپایه، لذا می‌تواند خود را مطابق باسلیقه‌ی هر خریداری کند. تمام این موارد باعث محبوبیت روزافزون مازندران در بین خریداران شده است که این موضوع نشان‌دهنده‌ی رشد بهتر املاک این استان می‌باشد.

در بین تمام شهرهای استان مازندران، چند شهر بیشتر مورد توجه خریداران قرار دارد از جمله چمستان، محمودآباد، نور، نوشهر، آمل و سرخ‌رود. در واقع این شهرها شهرهایی هستند که ملاک‌های لازم برای یک سرمایه گذاری سود آور را دارند.

برای خرید ویلا در شمال و شهر سرخرود به لینک موجود در این سطر مراجعه فرمایید.

در حدفاصل نور، چمستان و آمل تعداد زیادی ویلا همراه با تنوع قیمت وجود دارد. اگر یک جست و جوی مختصری در سایت کیان شمال داشته باشید به راحتی متوجه این موضوع می‌شوید. چرا که این شهرها جزو شهرهای اشباع نشده هستند و برای سرمایه گذاری هوشمندانه مناسب‌ترند.

چمستان شهری کوچک است که مناظر بکر و زیبایی دارد و نقش بسیار مهمی در جاذبه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی استان مازندران دارد. از جاذبه‌های چمستان می‌توان به دریاچه الیمالات اشاره کرد که یکی از معروف‌ترین دریاچه‌های کشور است که توریست زیادی را جذب خود می‌کند.

سرخ‌رود جز توابع شهرستان محمودآباد می‌باشد که در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است. این منطقه از چند سال گذشته جواب اعتماد سرمایه گذاران خود را به خوبی داده است و همچنان آماده پذیرش سرمایه گذاران بیشتری نیز می‌باشد.

محمودآباد برخلاف چمستان کمتر کسی است که نام آن را نشنیده باشد. شهری زیبا و ساحلی همراه با آب‌وهوایی دلپذیر که باعث می‌شود اگر تنها یک بار اقامت در این شهر را تجربه کرده باشید انتخاب دیگری نداشته باشید.

به طور کلی اگر قصد خرید ویلایی لوکس در شمال را دارید نوشهر و سرخرود را به شما پیشنهاد می‌کنیم و اگر دنبال ویلایی ارزان قیمت هستید آمل، نور، چمستان و محمودآباد را پشنهاد می‌کنیم. چمستان برای ویلاهای جنگلی نیز مناسب‌تر هستند. و محمودآباد و سرخ‌رود برای ویلاهای ساحلی مناسب هستند.

املاک کیان شمال,سرمایه گذاری ویلا,املاک کیان شمال

نکات مهم برای سرمایه گذاری در شمال کشور

همان طور که گفته شد برای سرمایه گذاری ویلا در شمال، شهرستان‌هایی را انتخاب کنید که جای رشد دارند. از میان تمام این شهرستان‌ها، شهرهای استان مازندران که در بالا هم به آن‌ها اشاره شد مناسب می‌باشد. شهرستان‌هایی که تازه مسیر رشد و توسعه خود را آغاز کردند، و ویلاهایی با قیمت مناسب‌تر دارند.

بهترین زمان خرید ویلاها زمانی است که قیمت‌ها به دلیل نبود خریدار دچار رکود شده‌اند و قیمت ویلاها پایین آمده است.

هنگام انتخاب شهر حتماً آب ‌وهوای آن شهر، وسعت جنگل، ساحل و امکانات ساحلی آن شهر، میزان بارانی بودن و شرجی هوا را بررسی کنید.

از دیگر مواردی که باید آن را مورد توجه قرار دهید این است که ویلا را در شهری انتخاب کنید که بهترین و نزدیک‌ترین موقعیت را به محل سکونت دائمی شما داشته باشد.

به طور کلی هنگام خرید ویلا در شمال برای سرمایه گذاری نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • مناطقی را انتخاب کنید که جاذبه توریستی بیشتری دارد.
  • مکان‌هایی را انتخاب کنید که اکثر مردم، آن را ترجیح می‌دهند.
  • جایی را انتخاب کنید که دسترسی عالی دارد .
  • انتخاب مناطق شلوغ انتخاب عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد چراکه رشد خود را سپری کرده‌اند.
  • هنگام خرید ویلا به پروژه‌های عمرانی و ارزش ملک‌های مجاور را نیز بررسی کنید.
  • به این سؤال پاسخ دهید که آیا این منطقه محبوب است؟ و آیا خرید ویلا در این منطقه عاقلانه است؟چرا؟

یکی از نکاتی که معمولاً افراد به هنگام خرید ویلا از آن غافل می‌شوند بحث هزینه‌های نگهداری از ویلا می‌باشد.

به دلیل رطوبت هوا ویلا با سرعت بیشتری نسبت به سایر مناطق دچار فرسایش می‌شود و از طرفی گیاهانی که در ویلا وجود دارند و باعث زیبایی ویلا می‌شوند اگر از آن‌ها مراقبت نشود این گیاهان سبز از بین خواهند رفت.

وقتی شما در شمال کشور ویلا یا زمینی می‌خرید، به مرور زمان هم ارزش ملک یا زمین تان افزایش می‌یابد و هم می‌توانید از طریق اجاره یا رهن دادن آن بر سرمایه خود بیفزایید. بنابراین در زمان اندک می‌توانید به سود برسید.

« املاک کیان شمال » با نشانی اینترنتی https://kianshomal.com امیدوار است که نکات گفته شده برای شما مفید واقع شود و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا