رپورتاژ

لوکس ترین هتل های جهان

با بررسی لوکس ترین هتل های جهان، چند مورد بسیار مجلل از استراحتگاه ساحلی تا ویلاهایی با استخرهای خاص را در این مطلب گردآوری کرده ‌ایم. این مکان ‌ها که بدون ترتیب خاصی فهرست شده اند، هرکدام جذابیت خاص خود را دارند و شاید یکی از گزینه‌ های انتخابی شما برای رزرو هتل نیز باشند.

چند مورد از هتل های لوکس و گران قیمت دنیا

تاکنون نام چند هتل لوکس دنیا را شنیده‌ اید؟ آیا با امکانات هتل های لاکچری جهان آشنا هستید. مکان های رویایی و البته گران قیمت که سفری بی‌ نظیر را برای هر فردی رقم می‌ زنند. بیایید چند مورد از این هتل های شیک و امکانات آن را بررسی کنیم.

هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا

کاخ هتل تایتانیک مردان پالاس، یکی از بهترین و زیباترین هتل های جهان واقع در آنتالیای ترکیه است. این ملک با هزینه ساخت ۱.۴ میلیارد دلار، به‌خاطر کف های مرمر ایتالیایی مجلل و مزین شده با ورق طلا شهرت دارد. ساحل خصوصی با ماسه سفید، ۳۰ رستوران، سالن استراحت و ۵۶۰ اتاق و سوئیت، فقط برخی از امکانات این اقامتگاه لاکچری هستند. گران ترین سوئیت این هتل سوئیت کینگ با قیمت شروع ۴۰۰۰ یورو برای یک شب اجاره داده می شود که دو اتاق خواب و حمام، سونا، اتاق سینما، آشپزخانه و دفتر دارد. این سوئیت همچنین دارای استخر و تراس خصوصی است.

رزرو هتل,رزرو هتل های لوکس جهان با فلای تودی,لوکس ترین هتل های جهان

هتل اوبروی مراکش

هتل اوبروی مراکش (Oberoi Marrakech) را نیز می توان در زمره مجلل ترین هتل های جهان قرار داد. این مکان زیبا با اتاق های خیره کننده و ویلاهای خصوصی در میان مردم جهان شهرت دارد. یکی از امکانات برجسته آن استخر سرپوشیده و محیطی آرام به دور از شلوغی شهر است.

وقتی صحبت از غذا باشد، رستوران و غذاخوری های هتل اوبروی مراکش نیز حرفی برای گفتن دارند. با رزرو اتاق و سوئیت در این مکان، می توانید همزمان از غذاهای اصیل مراکشی و غذاهای بین المللی با کیفیت و دقت زیاد در طبخ، لذت ببرید. درکل این هتل، تجربه اقامت در مکانی لوکس و دلپذیر را برای مهمانان فراهم می کند.

هتل چهار فصل لاس وگاس، ایالات متحده آمریکا

یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در آمریکا، هتل لاس وگاس است. به طور کلی لاس وگاس مرکز برندها، املاک و هتل های مجلل از قبیل، بلاژیو، پالاتزو، Nobu Hotel، Caesars Palace، و The Venetian است که چهار فصل هم یکی از بهترین ها محسوب می شود.

هتل چهار فصل در موقعیت بسیار خوبی از لاس وگاس قرار گرفته است و اکثر ثروتمندان دنیا، برای برگزاری مراسم عروسی خود این مکان را انتخاب می کنند. یک اسپای آرامش بخش به همراه چندین رستوران مدرن، دوران خاطره انگیزی را در این هتل برایتان رقم خواهند زد.

هتل فور سیزن ریزورت بلی جیمباران، اندونزی

برای کسانی که به دنبال سپری کردن اوقاتی آرامش بخش در سفر هستند، هتل فور سیزن ریزورت بالی جیمباران در اندونزی میزبان بسیار خوبی است. بالی، ملقب به جزیره خدایان، یکی از مقاصد جذاب برای سفر است که با اقامت در هتل سنتی، رمانتیک و مملو از آرامش فور سیزن ریزورت، جذاب تر خواهد شد. این مکان یک استراحتگاه چهارفصل در میان کوه ‌های سرسبز و آب ‌های نیلگون خلیج جیمباران است و بهترین فرهنگ بالی را با امکانات مدرن ترکیب می‌کند. هرکدام از ویلاهای این ریزورت به سبک سنتی بالیایی، با سقف های کاهگلی و اثاثیه چوبی مزین شده ‌اند.

از دیگر امکانات هتل Four Seasons Resort Bali در خلیج جیمبارا،  می ‌توان به آبگرم وسیع که خاصیت درمانی دارد و طیف وسیعی از فعالیت ها از کلاس های آشپزی گرفته تا پیاده روی در تراس های برنج اطراف، اشاره کرد.

رزرو هتل,رزرو هتل های لوکس جهان با فلای تودی,لوکس ترین هتل های جهان

هتل چدی اندرمات سوئیس

شاید یک هتل ۵ ستاره لوکس در یک دهکده اسکی برایتان عجیب باشد؛ اما چدی اندرمات (Chedi Andermatt) هتلی در سوئیس است که می توان آن را به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های جهان معرفی کرد. این مکان از یک آبگرم با مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و استخرهای سرپوشیده و روباز برخوردار است.

گزینه های غذاخوری در چدی اندرمات متنوع هستند. یکی از آن ها رستوران ژاپنی یک ستاره میشلن است که غذاهای خوشمزه و با کیفیتی را به مهمانان ارائه می دهد. این هتل ۱۲۳ اتاق و سوئیت دارد که تمامی آن ها به شومینه اختصاصی، مجهز شده اند. بزرگترین سوئیت این مکان، گوتارد نام دارد که دارای ۵ اتاق خواب و حمام است. منظره وسیعی که از تراس ۳۳ متری این سوئیت دیده می شود، یکی از امکانات برجسته آن به شمار می رود.

هتل راج پالاس هند

یک هتل لوکس و قدیمی با قدمتی نزدیک به ۳ قرن، می تواند نظر هر مسافری را به خود جلب کند. هتل راج پالاس هند مکانی است که در ۱۷۲۷ توسط نوادگان تاکور موهان سینک، حاکم چومو ساخته شده و در ۱۹۹۷ مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است. این قصر ۵۰ اتاق دارد که هیچکدام شبیه به هم نیستند. اتاق ها و سوئیت هایی مشرف به باغ، سرویس دهی ۲۴ ساعته، چشم انداز پانارومایی در پشت بام و فضای غذاخوری مجزا برخی از امکانات برجسته آن محسوب می شوند.

کاخ امارت ابوظبی

کاخ امارات ابوظبی مانند یک قلعه تفریحی کوچک در منطقه مارینا و یکی از هتل های مجلل جهان محسوب می شود که با هزینه ۳ میلیارد دلاری ساخته شده است. این هتل دارای ۳۹۴ اتاق و سوئیت، ۴۰ اتاق جلسه و کنفرانس و یک ساحل شن سفید است. یک آبگرم باشکوه و تعداد زیادی استخر و فواره از امکانات قابل توجه آن به شمار می روند. نمای داخلی و خارجی این مکان با سنگ مرمر وارداتی از ۱۳ کشور مختلف و بیش از ۱۰۰۰ لوستر کریستالی تزئین شده است.

کاخ امارات ابوظبی که به عربی قصرالامارات گفته می شود، یکی از گزینه های انتخابی خانواده های سلطنتی و سرمایه داران برجسته جهان برای اقامت در امارات است.

رزرو هتل,رزرو هتل های لوکس جهان با فلای تودی,لوکس ترین هتل های جهان

رزرو هتل های لوکس جهان با فلای تودی

در این مطلب، چند مورد از لوکس ترین هتل های جهان از جمله هتل تایتانیک مردان پالاس آمریکا، اوبروی مراکش، چهار فصل لاس وگاس، فورسیزن ریزورت بالی جیمباران، چدی اندرمات، راج پالاس هند و کاخ امارات ابوظبی را معرفی کردیم. مسلما گزینه های رزرو هتل لوکس در مناطق مختلف جهان فراوان است. می توانید از طریق سایت فلای تودی علاوه بر آشنایی با این مکان ها، گزینه موردنظر خود را به آسانی و تنها با چند کلیک رزرو کنید. فلای تودی بزرگترین و معتبرترین مرجع رزرواسیون آنلاین رزرو و اجاره هتل در ایران است.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا