رپورتاژ

با بهترین هتل‌های پوکت آشنا شوید.

پوکت بهشتی در کشور تایلند است که با جاذبه‌های بی‌حد و اندازه خود، دل هر عشق سفری را می‌برد. جزایر کوچک و بزرگ، سواحل دست نخورده، تفریحات آبی هیجان انگیز، موزه‌ها و مکان‌های باستانی، آب‌و‌هوای دلنشین، چشم‌انداز‌های خیره کننده، حیوانات نایاب، مراکز خرید متعدد و… تنها برخی از دلایل برای سفر به پوکت هستند.

حتما می‌دانید که اقامت در بهترین هتل‌های پوکت، لذت سفر را چندین برابر می‌کند. توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن بودجه و انتظارات خود، می‌توانید هتل پوکت مناسب خود را از فلای‌تودی رزرو کنید.

از آنجایی که در پوکت هتل‌های زیادی وجود دارد، انتخاب دقیق بهترین‌ها، کار نسبتا دشواریست؛ اما در ادامه به معرفی برخی از برترین هتل‌های پوکت از نگاه فلای‌تودی و نظرات کاربران می‌پردازیم.

۱. ریزورت ثاورن بیچ ویلیج کامالا Thavorn Beach Village Resort & Spa Phuket

اگر هتل لوکس ریزورت ثاورن بیچ ویلیج کامالا را به بهشت تشبیه کنیم، اغراق نکرده‌ایم؛ چرا که همه چیز در این هتل به رویایی‌ترین شکل ممکن است. هتل تنها چند دقیقه با ساحل پاتونگ و کامالا فاصله دارد و همین ویژگی سبب محبوبیت ویژه آن شده است. مهمانان می‌توانند از ساحل خصوصی هتل جهت شنا، پیاده‌روی و تفریحات دیگر استفاده کنند و بهترین اوقات را سپری نمایند.

رزرو هتل پوکت,هتل پوکت,رزرو هتل پوکت

شاید گمان کنید که ثاورن بیچ ریزورت تنها در نزدیکی دریاست اما باید بگوییم که اگر این تفکر را دارید، سخت در اشتباهید. دور تا دور این هتل باغ‌های سرسبز وجود دارد که قطعا وجود این محیط‌های سرسبز به مهمانان هتل روحیه شادابی و طراوت می‌بخشد.

تمامی اتاق‌ها دارای دکوراسیون مدرن هستند و از امکاناتی همچون حمام‌های لوکس، وای فای رایگان، تلویزیون، مبلمان راحت، وسایل بهداشتی و چشم‌انداز عالی برخوردار می‌باشند. مهمانان می‌توانند برای گذراندن تعطیلات خود از استخر بی‌نظیر هتل استفاده کنند و بعد از آن بر روی صندلی‌های کنار استخر آفتاب بگیرند. در هتل فضاهایی برای پیک نیک وجود دارد که بهترین مکان برای دورهمی با عزیزانتان است.

۲. ریزورت دوانگجیت پوکت پاتونگ Duangjitt Resort, Phuket

نام هتل ریزورت دوانگجیت پوکت پاتونگ را به سبب امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌توان در لیست بهترین‌های هتل‌های پوکت تایلند جای داد. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی نیز برخوردار است و به صورت کلی تنها کمتر از ۵ دقیقه پیاده از ساحل پاتونگ فاصله دارد.

کارکنان بخش روابط در هتل سعی دارند شما را با زبان‌های تایلندی، ژاپنی، انگلیسی و چینی (ماندارین) به بهترین نحو راهنمایی کنند. ۳ استخر روباز، سونا، اتاق بخار، استخر کودکان و اتاق بازی برای سرگرمی و تفریح مهمانان در نظر گرفته شده است.

رزرو هتل پوکت,هتل پوکت,رزرو هتل پوکت

جالب است بدانید با رزرو اتاق در هتل ریزورت دوانگجیت خدمات رایگانی همچون پارگینگ رایگان (بدون راننده)، وای‌فای رایگان، کلوپ کودکان و صبحانه رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات هتل مواردی مانند اتاق جلسات، اتاق کنفرانس، سالن برگزاری مهمانی، کتابخانه، صندوق امانات در پذیرش، ۲ رستوران، کباب‌پز/ باربیکیو و امکانات خشکشویی است.

۳. ریزورت آماری پاتونگ Amari Phuket

ریزورت آماری پاتونگ، از برترین هتل‌های ساحلی ۵ ستاره در پوکت می‌باشد. زمانی که پنجره‌های این هتل را باز می‌کنید، با چشم‌اندازی معرکه از دریا و ساحل روبه‌رو می‌شوید که قطعا این چشم‌انداز شما را به وجد می‌آورد. ۳ استخر بزرگ هتل، فضایی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح می‌باشد.

رزرو هتل پوکت,هتل پوکت,رزرو هتل پوکت

ریزورت آماری پاتونگ مانند بسیاری از بهترین‌ هتل‌های پوکت دارای امکانات و خدمات رفاهی همچون اینترنت رایگان، مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اتاق اسپا، اتاق جلسات، امکانات بدنسازی، ترانسفر رایگان محلی، پارکینگ رایگان (بدون راننده)، صبحانه رایگان، کلوپ کودکان (رایگان)، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات در پذیرش، پذیرش ۲۴ ساعته، باغچه و… است.

چنانچه برای نگهداری کودکان خود به دنبال پرستاران معتمد هستید، پرستاران کودک هتل با دریافت هزینه اضافه، از کودکان شما نگهداری خواهند کرد.

۴. ریزورت دایموند کلیف پاتونگ Diamond Cliff Resort and Spa

در هتل ریزورت دایموند کلیف پاتونگ با مسافران همانند ستاره‌های معروف رفتار می‌کنند و اولویت با رفاه آن‌هاست. از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این هتل، رستوران‌های معروف آن است. در سه رستوران این هتل، بهترین غذاهای تایلندی و بین‌المللی در منو قرار گرفتند و متناسب با هر ذائقه‌ای غذایی مناسب در منو وجود دارد.

از امکانات هتل دایموند کلیف، استخر، زمین‌های تنیس در فضای باز، امکانات بدنسازی، اسپا با خدمات کامل، فروشگاه، سالن برگزاری مهمانی، سالن رقص، حوله، ساحل، کتابخانه، صندوق امانات در پذیرش، ترانسفر رایگان محلی ،پارکینگ رایگان (بدون راننده) و پکیج‌های خواستگاری و عاشقانه می‌باشد.

رنگ‌های به کار برده شده در دکوراسیون اتاق‌ها به گونه‌ای است که سراسر انرژی مثبت و حس خوب را به میهمانان منتقل می‌کند. بیشتر اتاق‌ها چشم اندازی عالی از دریا دارند. تماشای این چشم انداز در هنگام طلوع خورشید بی‌نهایت زیباست و می‌تواند بهترین و فراموش نشدنی‌ترین خاطرات را برای شما رقم بزند.

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته است بنابراین نیازی نیست از بابت زمان ورودی و خروجی و تحویل اتاق‌ خود دل نگران باشید.

رزرو هتل پوکت از فلای‌تودی

تفریحات و جاذبه‌های پوکت آنقدر زیاد و بی‌پایان هستند که اگر بخواهید از تمامی آن‌ها دیدن کنید، قطعا نیاز به ماه‌ها زمان خواهید داشت. قطعا بعد از یک روز شلوغ و مفرح در پوکت نیاز به هتلی آرام و مناسب دارید تا انرژی از دست رفته خود را دوباره بدست بیاورید. با فلای‌تودی می‌توانید در بهترین هتل‌های پوکت تایلند اقامت کنید.

رزرو هتل پوکت,هتل پوکت,رزرو هتل پوکت

به یاد داشته باشید که این مجموعه همیشه بهترین‌ها را به شما معرفی خواهد کرد چرا که شما لایق بهترین‌ها هستید. از طرفی دیگر با رزرو هتل پوکت از فلای‌تودی دیگر دغدغه هزینه‌های گزاف را هم نخواهید داشت. این مجموعه علاوه بر رزرو هتل، خدمات ویژه‌ای از جمله ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، بهترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، اخذ انواع ویزا از کشورهای مختلف (گردشگری، تجاری و سفارت) و برگزاری انواع تورهای مسافرتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند علاوه بر وب‌سایت و اپلیکیشن، برای دسترسی به خدمات به صورت حضوری نیز به مجموعه مراجعه کنند. کارشناسان تیم پشتیبانی فلای‌تودی به صورت ۲۴ ساعته همراه شما هستند، تا در صورت وجود مشکل یا نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر به بهترین شکل، شما را راهنمایی کنند. در آخر به یاد داشته باشید که فلای‌تودی همراه شماست تا شما سفری هیجان انگیز و منحصر به فرد را تجربه کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا