رپورتاژ

رشد سریع پیج اینستاگرام چگونه میسر می‌شود؟

رشد سریع پیج اینستاگرامی می‌تواند یک روش ایده‌آل برای افزایش درآمد شما در حوزه کسب و کار باشد.

امروزه کمتر کسی را می بینید که در اینستاگرام دارای اکانت فعال نباشد، بنابراین اینستاگرام یک بازار بالقوه برای رشد و توسعه کسب و کار است. در این مقاله به روش های مختلف رشد سریع پیج اینستاگرام می‌پردازیم.

رشد سریع با خرید پیج های اینستاگرامی

یکی از سریعترین راه ها برای داشتن یک پیج توسعه یافته و حرفه ای این است که یک پیج اینستاگرامی آماده را خریداری کنید، در سال‌ های گذشته این امر با توجه به کلاهبرداری‌ های رایج در این زمینه کمی سخت و رسیک پذیر بود، اما به لطف توسعه این بخش و حضور شرکت‌ های قابل اعتماد در این زمینه اکنون می توانید یک پیج اینستاگرامی رشد یافته را با قیمت مناسب خریداری کنید. این پیج‌ ها عموما دارای تعداد مشخصی فالوور هستند و قیمت آنها نیز با توجه به تعداد فالوورها مشخص خواهد شد.

خرید  فالوور واقعی لایک زن,دلتا فالوور,رشد سریع اینستاگرام

تاثیر تولید محتوا بر رشد پیج اینستا

یکی از مهمترین کارهایی که برای رشد سریع پیج اینستاگرام باید در نظر بگیرید، تولید محتوای مناسب و مطابق با سلیقه کاربر است، توجه داشته باشید که حتی اگر پیج آماده اینستاگرامی خریداری کنید در صورتی که مطالب و محتوای سرگرم کننده و  جذاب منتشر نکنید، خیلی زود آنفالو می‌ شوید.

رشد سریع پیج اینستاگرام با تبلیغات

اگر علاقه دارید که صفر تا صد کار را خودتان پیش ببرید می توانید یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کرده و شروع به تولید محتوا در زمینه مورد نظر کنید، تولید محتوای کاملا حرفه‌ ای می تواند باعث جذب مخاطب شود، اما بهتر است که به راه های سریعتر هم فکر کنید.

بهترین راه برای کسانی که قصد دارند خودشان پیج اینستاگرامی فعالی ایجاد کنند، تبادل و تبلیغات در این شبکه اجتماعی است، شما می توانید با پیج هایی که زمینه کاری مرتبط با شما دارند و یا مخاطبان هدف شما در این پیج ها حضور دارند همکاری تبلیغاتی یا تبادلی انجام دهید و به این ترتیب مخاطبان زیادی جذب کنید.

رشد سریع با خرید کامنت اینستاگرام

وقتی پیج اینستاگرامی شما کاربران فعالی داشته باشد و تولید محتوای حرفه ای داشته باشید، احتمال حضور شما در صفحه اکسپلور اینستا افزایش می یابد، بنابراین باید سعی کنید که یک پیج کاملا فعال و پویا از نظر فعالیت کاربران داشته باشید.

یک راه میانبر در این زمینه وجود دارد و آن خرید کامنت اینستاگرام و لایک است، در حاضر شرکت های زیادی هستند که این خدمات را با قیمت های مناسب با توجه به تعداد لایک و کامنت درخواستی در اختیار مشتری قرار می دهند.

فقط باید توجه داشته باشید که در زمینه خرید فالوور، لایک و کامنت حتما از اکانت‌ های واقعی استفاده شود. در غیر اینصورت نتیجه عکس خواهید گرفت.

خرید فالوور واقعی لایک زن

از جمله کارهایی که می توانید برای پیشرفت پیج اینستاگرامی خود انجام دهید افزایش فالوور است، این کار با روش های فراوانی قابل اجرا است، از جمله تبلیغات، تبادل و خرید فالوور واقعی لایک زن.

ساده ترین راه برای افزایش فالوورهای یک پیج اینستاگرامی خرید فالوور است، البته باید در نظر داشته باشید که حتما از منابع معتبر خرید کنید، ضمن این که در بسیاری مواقع فالوورهای فیک و  غیر واقعی باعث بلاک شدن پیج شما خواهند شد، پس در این زمینه حساسیت‌ های لازم را داشته باشید.

فالوور واقعی باید با پیج در تعامل باشد، به این معنا که از نظر لایک، کامنت و ویو فیلم‌ها و استوری‌ ها تعداد فالوورها با آماری که در این زمینه نمایش داده می شود در تناسب باشد.

معمولا آمار لایک، بازدید و کامنت‌ها در پیج‌ های اینستاگرامی با یک فرمولاسیون ساده قابل پیگیری است، به طور مثال آمار لایک هر پست تقریبا در حدود یک سوم فالوورهای پیج است، آمار بازدید استوری‌ها به حدود دو سوم می‌ رسد و در مورد کامنت ها نیز بسته به پست هایی که در پیج قرار داده می شود تا حدود یک سوم تعداد فالوورها قابل قبول است، بنابراین اگر قرار است که افزایش فالوور از طریق خرید فالوور اینستاگرام صورت گیرد باید از واقعی بودن فالوورها به این طریق مطمئن شوید.

تناسب فالوورها با کاربری پیج

همانطور که اشاره کردیم یکی از عوامل موفقیت پیج اینستاگرامی این است که فالوور واقعی داشته باشد، حال ممکن است که یک فروشنده فالوور به شما فالوور واقعی بفروشد اما اکثر اکانت های خریداری شده مربوط به فالوورهای خارجی باش.

در صورتی که پیج فروشگاهی دارید خرید فالوور باید با هدف افزایش فروش همراه باشد، پس سعی کنید که حتما فالوور فعال ایرانی خریداری کنید تا بتوانید در کنار افزایش فعالیت پیج و فالوور، به افزایش درآمد هم دست پیدا کنید.

بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام

از جمله روش های دیگری که می تواند باعث رشد سریع پیج اینستاگرامی شما شود انتخاب موضوع مناسب برای کاربری پیج است. شما باید محتوایی را تولید کنید که کاربر پسند باشد، به این ترتیب می‌توانید فالوورهای زیادی را از اقشار مختلف با شرایط سنی، تحصیلی، قومیتی، جنسیت‌های مختلف و … جذب کنید.

به طور مثال در حال حاضر پیج های آموزشی، انگیزشی یا پیج های فان از جمله پیج های بسیار مورد توجه هستند و فعالیت در این زمینه ها می تواند با رشد زیادی همراه باشد.

پس اگر قصد شما از ایجاد پیج فعالیت های تجاری نیست می توانید در این زمینه های پر بازخورد فعالیت داشته باشید. اما اگر نمیدانید بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام چیست، میتوانید به سایت دلتا فالوور مراجعه کنید.

جمع بندی نهایی

همانطور که در مقاله اشاره کردیم راه های توسعه و رشد پیج اینستاگرامی بسیار متنوع است، اما برای این که بتوانید از رشد دائمی برخوردار باشید علیرغم هزینه کردن برای تبلیغات، تعامل و … برای در اختیار  گرفتن فالوورهای جدید، باید به فکر نگهداشتن فالوورهای قدیمی نیز باشید، بنابراین در کنار فعالیت‌های برندینگ و تبلیغات سعی کنید که حتما محتوای با کیفیت بالا و ارزشمند برای مخاطبان تولید کنید.

تنوع محتوا را در نظر داشته باشید، سعی کنید از همه قابلیت‌های اینستاگرام مثل IGTV، استوری کردن، پست های ویدئویی، صوتی و … برای جذب مخاطبان بهره مند باشید، در نهایت انجام این کارها در کنار هم می‌تواند به رشد سریع پیج اینستاگرامی شما منجر شده و باعث موفقیت شما در این عرصه باشد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا