رپورتاژ

در کیش در کجا اقامت کنیم؟

سفر به کیش، یکی از پرطرفدارترین مقاصد تفریحی برای شیرازی‌ها محسوب می‌شود؛ نزدیکی این دو شهر به هم، کیش را به یک گزینه عالی برای سفر تبدیل کرده است. کیش به‌عنوان یک شهر لوکس، جایگزینی برای سفرهای خارجی خواهد بود که با ارائه امکانات رفاهی متعدد، سفری هیجان‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. در این شهر علاوه‌بر جاذبه‌های گردشگری و تفریحات متعدد، اقامتگاه‌ها و هتل‌های بسیاری نیز وجود دارند که سفر و اقامت در کیش را برای شما، لذت‌بخش می‌کنند. برای تجربه یک سفر متفاوت، بلیط شیراز کیش را رزرو و برای سفر آماده شوید.

رزرو هتل و اقامتگاه در کیش

سفر تنها رزرو بلیط و رسیدن به مقصد نیست؛ سفر با رسیدن به مقصد شروع می‌شود. شما برای اقامت و گذراندن اوقات فراغتتان، باید یک اقامت‌گاه را رزرو کنید تا زمان استراحتتان را در آن‌جا بگذرانید. کیش انواع مختلفی از هتل‌ها، ویلاها و سوئیت‌ها را در امکانات رفاهی متفاوت، به گردشگران ارائه می‌دهد تا بتوانند متناسب با شرایط مالی خود، انتخاب بهتری داشته باشند. برای آشنایی بیشتر، در ادامه شما را با انواع هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های کیش آشنا می‌کنیم.

هتل میراژ

اگر تجربه یک سفر لوکس را برای خود تدارک دیده‌اید؛ رزرو هتل تازه تاسیس و لوکس میراژ، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل ۵ ستاره با طراحی مدرن و خاص، دارای ۲ ساختمان ۸ طبقه است که ۱۸۷ واحد اقامتی را با امکانات رفاهی فوق‌العاده، در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. با اقامت در این هتل، چشم‌اندازی خیره‌کننده از ساحل و دریای خلیج فارس دارید؛ بازکردن پنجره‌ها و دیدن زیبایی‌های جزیره کیش، روزتان را می‌سازد. هتل میراژ با قرارگیری در موقعیت مکانی عالی، امکان دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی کیش را برای شما فراهم می‌کند؛ تنها چند دقیقه زمان نیاز دارید تا به مرکز تفریحات آبی کیش برسید. این هتل لوکس و بی‌نظیر امکانات بی‌نظیری مانند صندوق امانات، مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی)، خشک‌شویی، سالن بیلیارد، کرایه خودرو (بدون راننده)، فضای سبز اختصاصی و سالن کنفرانس را در خود جای داده است.

بلیط شیراز کیش,رزرو بلیط هواپیما,سفر به کیش

هتل پانوراما

هتل ۵ ستاره پانوراما یکی از بهترین هتل‌های کیش شناخته می‌شود که در زمانی کوتاه، توانسته است رضایت گردشگران خود را به‌دست آورد. این مجموعه ۱۵ طبقه با ۲۶۷ واحد اقامتی، امکانات رفاهی ویژه‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. موقعیت مکانی ویژه هتل پانوراما، امکان دسترسی سریع به مراکز خرید مهم سارینا ۲ و زیتون را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. در این هتل امکاناتی مانند کافی‌شاپ، رستوران، مجموعه آبی، آژانس مسافرتی و … را خواهید داشت که اقامتی به‌یادماندنی را برای شما رقم می‌زند.

هتل ترنج

اگر می‌خواهید اقامتی رویایی را روی آب‌های جزیره کیش تجربه کنید، بدون شک مجموعه اقامتی بی‌نظیر ترنج، بهترین انتخاب است. این هتل یکی از بهترین اقامت‌گاه‌ها در کشور و خاورمیانه محسوب می‌شود که با دو هتل روی دریا و ساحل، اثری فوق‌العاده را به تصویر می‌کشد. در ساختمان این هتل، چندین واحد اقامتی به‌شکل بته‌جقه، طراحی شده است؛ کف شیشه‌ای اتاق‌های ترنج، اقامتی متفاوت را برای شما رقم می‌زند. در هتل ترنج، در حال دیدن غروب آفتاب کیش، موج دریا را زیر پایتان حس می‌کنید؛ این احساس فوق‌العاده، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از اقامت را برای شما به نمایش می‌گذارد. در این مجموعه مصالح سازگار با محیط زیست به‌کار رفته است تا آسیب کمتری دریا و موجودات آبزی را تهدید کند. رستوران، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، مجموعه ورزشی، اتاق بازی، مجموعه آبی، سرویس رفت‌و‌برگشت به جاهای دیدنی کیش و … از امکانات موجود در این هتل، به‌شمار می‌روند.

هتل آرامیس

مجموعه ۴ طبقه و ۶۴ واحدی آرامیس را در محدوده میدان پردیس می‌توانید ببینید. این هتل ۴ ستاره، فاصله کوتاهی با ساحل دارد که با محیطی آرام، گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت خواهد بود. با اقامت در این هتل، می‌توانید پنجره اتاقتان را باز کرده و روز خود را با چشم‌اندازی از دریا شروع کنید. شما با اقامت در این هتل، نه‌تنها آرامش و لذتی وصف‌نشدنی از تماشا دریا را تجربه خواهید کرد؛ بلکه از امکانات متعددی مانند روم سرویس، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، رستوران، فضای سبز، ترانسفر رفت و خشک‌شویی، می‌توانید استفاده کنید.

بلیط شیراز کیش,رزرو بلیط هواپیما,سفر به کیش

هتل پارس‌نیک

هتل پارس‌نیک با سن ۳۰ سال، پس‌از بازسازی و به‌روزشدن امکانات رفاهی آن، خدمات متعدد خود را به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهد. این هتل ۲ طبقه و ۳۷ واحدی، تنها ۱۰ دقیقه با پاساژ زیتون، مروارید و ونوس فاصله دارد. شما با اقامت در این هتل، ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های سفرتان می‌توانید از امکاناتی نظیر بالکن، آباژور در اتاق، روم سرویس، صندوق امانات، فضا سبز، کتابخانه، خشک‌شویی، کرایه اتومبیل، رستوران و پارکینگ بهره‌مند می‌شوید.

اجاره سوئیت و ویلا

اگر تصمیم دارید سفر اقتصادی‌تری داشته باشید، می‌توانید از دیگر اقامت‌گاه‌های کیش استفاده کنید. در کیش علاوه‌بر هتل‌های متنوع، امکان اجاره ویلا و سوئیت نیز وجود دارد؛ با اجاره یک ویلا در کنار ساحل، سفری بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. انتخاب ویلا و سوئیت می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهند؛ امکانات موجود در این اقامت‌گاه‌ها، امکان پختن غذا و حذف هزینه رستوران را برای شما فراهم می‌سازد. این نوع اقامت‌گاه‌ها به دلیل فضاهای وسیع برای گروه‌های پرجمعیت و خانواده‌ها، گزینه مناسبی هستند. همچنین شما می‌توانید از حیاط آن‌ها برای پارک چندین ماشین استفاده کنید. تنوع بالا در ویلاها و سوئیت‌ها با امکانات رفاهی مختلف، تنوع در قیمت را برای مسافران با بودجه‌های متفاوت را فراهم می‌سازد. نزدیکی این اقامت‌گاه‌ها به دریا و سواحل، دسترسی به مراکز تفریحی و خرید، از دیگر مزایا آن‌ها خواهد بود.

رزرو آنلاین ویلا و سوئیت در کیش

شاید تصور کنید پیدا کردن ویلا و سوئیت، دشوار باشد و زمان بسیاری از سفرتان را به هدر می‌دهد؛ اما باید بدانید که امروز با وجود وب‌سایت‌های آنلاین، رزرو ویلا و سوئیت نیز فراهم شده است. شما می‌توانید پس‌از شروع سفرتان، هتل، سوئیت یا ویلا مورد نظرتان را رزرو کنید. در این وب‌سایت‌ها، شما می‌توانید انواع اقامت‌گاه‌ها با امکانات رفاهی مختلف و قیمت‌های متفاوت را در صفحه گوشیتان ببینید و با مقایسه گزینه‌های موجود، اقامت‌گاهی متناسب با سلیقه و بودجه سفرتان رزرو کنید.

بلیط شیراز کیش,رزرو بلیط هواپیما,سفر به کیش

با فلای تودی اقامتی رویایی در هتل های کیش تجربه کنید

سفر به کیش و اقامت در هتل‌های آن را می‌توانید مانند رزرو بلیط هواپیما شیراز کیش، به‌صورت آنلاین انجام دهید. اگر به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید، می‌توانید با خدمات و امکانات ویژه آن آشنا شوید. در این وب‌سایت آنلاین، می‌توانید با واردکردن اطلاعات سفرتان، گزینه‌ای مناسب برای سفر به کیش پیدا کنید. شما با کمک خدمات راهنما سفر، می‌توانید مراحل رزرو بلیطتان را انجام دهید و با استفاده از خدمات پیگیری، از وضعیت آن مطلع شوید. فلای تودی با پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز، شما را تا پایان سفر همراهی می‌کند و در صورت هرگونه مشکل یا دغدغه، اقدامات لازم را انجام می‌دهد. شما با رزرو بلیطتان از این وب‌سایت، سفری آسان، سریع و مقرون به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا