رپورتاژ

عینک آفتابی چه کاربرد هایی دارد؟

عینک آفتابی یکی از ابزار ها و محصولاتی است که به عنوان یک اکسسوری برای تکمیل استایل استفاده می شود. همه افراد می بایست عینک آفتابی مناسبی برای خود داشته باشند. این محصول در فروشگاه عینک هیراد دارای انواع مختلفی از نظر جنس و رنگ است که بر اساس سلیقه افراد و سبک استایل آن ها انتخاب می شود  در ساخت بهترین عینک آفتابی تمهیداتی در نظر گرفته شده و لایه محافظی بر روی شیشه ها قرار داده می شود. این لایه محافظ می تواند از ورود اشعه های مزاحم جلوگیری کنند. عینک های آفتابی در فضا های مختلف کاربرد های مختلفی دارند. برای مثال عینک هایی مخصوص استفاده برای اسکی روی برف هستند که معمولا رنگ های آبی یا نارنجی دارند. در ادامه به ویژگی های یک عینک آفتابی مناسب اشاره خواهیم نمود.

بهترین عینک آفتابی,خرید عینک آفتابی,عینک آفتابی

یک عینک آفتابی مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

عینک آفتابی خوب دارای ویژگی هایی است که در هنگام خرید می بایست به آن توجه کنید. بهتر از در انتخاب عینک آفتابی توجه کنید تا بهترین آن را تهیه نمایید. زیرا این محصول مستقیما با چشم ها در ارتباط است و بر روی چشم و پوست اطراف آن تاثیر خواهد گذاشت.

  • اندازه عینک:
    با توجه به این که فرم و اندازه هر عینکی متفاوت می باشد. هر فردی می بایست عینکی در اندازه مناسب فرم صورت خود انتخاب نماید. هر فرمی از صورت افراد مناسب عینک های بزرگ یا کوچکی است که باید مناسب ترین اندازه آن را انتخاب نمایید. به دسته های عینک نیز توجه کنید که کاملا اندازه صورت شما باشد. زیرا در صورت تنگ بودن آن صورت شما را تحت فشار اذیت می کند و در صورتی که بزرگ باشد به خوبی روی صورت شما نمی ایستد.
  • فرم مناسب:
    فرم های نگه دارنده شیشه های عینک مدل های بسیاری دارد. این فرم ها ممکن است از جنس آهنگی پلاستیکی و یا چوبی باشند. با امتحان نمودن هر یک از فرم ها بهترین آن را که بیشتر به صورت شما می آید را باید تهیه نمایید. لازم به ذکر است که فرم های آهنی مقاوم تر از فرو هایی با جنس پلاستیکی و چوبی هستند. پس اگر می خواهید عینکی که تهیه می کنید عمر طولانی تری داشته باشد از بین فرم های آهنی عینک مناسبی برای خود انتخاب کنید.
  • جنس شیشه ها:
    جنس شیشه های عینک یا از نوع شیشه ای و یا از نوع پلاستیکی شفاف است. هر کدام از این متریال ها دارای کیفیتی هستند و در هنگام خرید توجه نمایید که بالا ترین کیفیت آن ها را خریداری کنید. زیرا عدسی ها هر چه جنس بهتری داشته باشند شفاف تر هستند و وضوح بهتری را در استفاده از آن ها خواهید داشت.
  • ضد UV:
    خاصیت ضد UV باعث می شود تا اشعه فرابنفش که بسیار برای چشم و پوست مضر می باشد با ان ها برخورد نداشته باشد و تا جای ممکن جلوی ورود این اشعه را می گیرد. خاصیت پلاریزه نیز در کنار ضد UV بودن می تواند به طور موثر تری از چشم های شما محافظت نماید.

بهترین عینک آفتابی,خرید عینک آفتابی,عینک آفتابی

قیمت بهترین عینک آفتابی

موارد زیادی می تواند بر قیمت بهترین عینک آفتابی تاثیر گذار باشد. اما نکته مهمی که در این مطلب قصد داریم به آن اشاره کنیم این است که سعی کنید از عینک های آفتابی اصل استفاده کنید. عینک های غیر اصل می تواند باعث ایجاد آسیب بیش تر برای چشم ها نیز بشود. به طور طبیعی عینک های افتابی اصل قیمت بیش تری از مدل های غیر اصل دارند. البته لازم به ذکر است که گران قیمت بودن محصول نشانه اصل بودن آن نیست. روش های زیادی وجود دارد تا بتوانید از استاندارد بودن تمامی آیتم های عینک خود مطمئن شوید. در هنگام خرید عینک می توانید این نکات را در نظر بگیرید.

اگر از عینک طبی استفاده می کنید و چشم های شما ضعیف است می بایست عینک آفتابی خود را نیز متناسب با نمره چشم های خود سفارش دهید. هر عینک آفتابی با فرم مناسبی را که انتخاب می کنید می توانید با عدسی هایی که مناسب چشم های شما است سفارش داده و استفاده کنید. این موضوع می تواند در قیمت عینک آفتابی تاثیر گذار باشد؛ زیرا در بیش تر موارد عدسی های عینک باید عوض شود و عدسی با نمره مناسب چشم های شما روی آن گذاشته شود. با مراجعه به سایت عینک هیراد می توانید عینک های زیادی را در مدل های مختلف با قیمت های متفاوت ببینید.

نگه داری عینک آفتابی

هر وسیله ای دارای روش های مخصوصی برای نگه داری است که می بایست به آن توجه کنید. در نظر گرفتن این نکات باعث می شود تا عینک شما عمر طولانی تری داشته باشد و هزینه زیادی را برای خرید عینک های متعدد صرف نکنید. بهترین عینک آفتابی نیز روش هایی برای نگه داری دارد که می توان به مهم ترین موارد آن ها در ادامه اشاره نمود.

  • جعبه ای مناسب نگه داری عینک در ماشین، کیف و یا حتی جیب خود انتخاب کنید. این جعبه می بایست به گونه ای باشد که در اثر فشار آسیبی به عینک وارد نکند. همچنین این جعبه می بایست اندازه کوچکی داشته باشد و جا گیر نباشد تا به راحتی بتوان آن را حمل و با خود جا به جا نمود.
  • دستمال مناسبی برای پاک کردن شیشه های عینک تهیه کنید. عینک شما ممکن است به هر دلیلی کثیف شود و برای داشتن دید بهتر می بایست آن را تمیز کنید. تمیز نمودن شیشه های عینک باید با دستمال مخصوص انجام شود؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است باعث افتادن خش بر روی آن ها شده و یا از شفافیت شیشه ها بکاهد.
  • اسپری هایی حاوی مواد شوینده مناسب برای شستشو و تمیز نموده شیشه های عینک وجود دارد. در تمیز نمودن عینک به هیچ عنوان از مواد شوینده ای غیر از این اسپری ها و یا اب استفاده نکنید. زیرا این کار ممکن است باعث شود تا شیشه های عینک دیگر حالت قبل خود را نداشته باشند.

ابزار های مورد نیاز شما برای نگه داری از عینک آفتابی هیراد در این فروشگاه موجود است و می توانید آن ها را تهیه کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا