رپورتاژ

چگونه فروش خود را در اینستاگرام بالا ببریم؟

اینستاگرام بدون شک یکی از پرطرفدارترین رسانه‌ های اجتماعی جهان و ایران است. این رسانه فضای خوبی برای کسب درآمد ایجاد کرده و کسانی که بتوانند در این رسانه فعالیت خوبی داشته باشند و محتوای خوبی تولید کنند، خیلی راحت می‌توانند به درآمد برسند و فروش خوبی داشته باشند.

یکی از سوالاتی که در این بین به وجود آمده این است که چگونه می‌توانیم درآمد خود را از طریق اینستاگرام افزایش دهیم؟ چه ابزارها و روش‌هایی برای رسیدن به این هدف مهم وجود دارد؟

در ادامه این مقاله تصمیم داریم یک سری از بهترین ابزارها برای افزایش فروش در اینستاگرام را با هم مرور و بررسی کنیم. در صورتی که شما هم می‌خواهید یک کسب و کار پرفروش و پرطرفدار در اینستاگرام راه اندازی کنید تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

راهکارهای عالی برای افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام,افزایش فروش در اینستاگرام,ایده فروش در اینستاگرام,

یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی که کسب و کار خود را  در اینستاگرام راه اندازی می‌کنند این است که چگونه می‌توانند فروش خود را در این پلتفرم افزایش دهند. راهکارهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فروشی عالی داشته باشید. در ادامه به چند مورد از این راهکارها اشاره شده است:

1. انتشار محتوای درجه یک را در اولویت قرار دهید

اولین کاری که برای راه اندازی یک کسب و کار پرطرفدار و پردرآمد در اینستاگرام باید انجام دهید، ساختن یک پیج کسب و کار در این رسانه اجتماعی است.

بعد از اینکه پیج خود را در این رسانه ایجاد کردید، باید تمرکز خود را به صورت کامل روی تولید محتوای ناب و درجه یک بگذارید. سعی کنید روی محتواهای خودتان وسواس و حساسیت بالایی داشته باشید.

هر چه حساسیت شما بیشتر باشد و برای تولید محتوا بیشتر زمان بگذارید، خلاقیت شما هم بیشتر می‌شود. اگر می‌خواهید طرفداران، مخاطبان و مشتریان شما بیشتر شود باید محتوای ناب، منحصر به فرد و درجه تولید کنید.

توجه داشته باشید که تولید محتوای عالی ارتباط مستقیمی با افزایش درآمد و فالوور در اینستاگرام دارد.

در واقع هر چه محتوای بهتر و ناب‌تری تولید کنید و این محتوا با محتوای سایر پیج‌ها متمایز و متفاوت باشد، قطعاً علاقمندان به پیج و محتوای شما هم بیشتر می‌شود؛ چون می‌فهمند که محتوای شما با محتوای سایر پیج‌ها متمایز است و شما حرفی متمایز برای گفتن دارید.

2. از سایر پیج ها و کسب و کارهای اینستاگرامی کمک بگیرید

اینستاگرام یکی از بهترین بسترها برای راه اندازی کسب و کارها است؛ زیرا امکان همکاری بین پیج‌ها در آن وجود دارد.

اگر می‌خواهید میزان مشتریان و مخاطبان خود را بیشتر کنید، حتماً با سایر پیج‌های فعال در صنعت خودتان ارتباط داشته باشید.

ارتباط با سایر پیج‌ها باعث می‌شود که مخاطبان شما به سمت پیج همکار و مخاطبان پیج همکار به سمت پیج شما بیایند و هر دو طرف از این همکاری سود ببرند.

3. از اینفلوئنسر مارکتینگ کمک بگیرید

یکی دیگر از کارهای بسیار خوب و مفیدی که می‌توانید برای افزایش درآمد و فالوورهای خود در اینستاگرام انجام دهید، کمک گرفتن از اینفلوئنسرها است.

هر چه بیشتر از قدرت اینفلوئنسرها استفاده کنید، مطمئن باشید که مخاطبان بیشتری هم به سمت شما می‌آیند و در نتیجه درآمدتان بیشتر می‌شود.

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از بهترین روش‌ها برای فعالیت در اینستاگرام است و طرفداران زیادی هم دارد.

در این روش شما مبلغی به یک شخصیت تأثیرگذار و معروف در اینستاگرام می‌دهید و از او می‌خواهید که پیج شما را تبلیغ کند. او از قدرت، نفوذ و تأثیری که در بین مخاطبان خودش دارد کمک می‌گیرد و آن‌ها را به فالوو کردن یا خرید کردن از شما سوق می‌دهد.

4. تبلیغات در اینستاگرام واقعاً جواب می‌دهد

یکی از کارهایی که میزان درآمد، فروش و فالوورهای شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد، تبلیغ در اینستاگرام است. در هنگام تبلیغات در اینستاگرام سه اصل را مد نظر قرار دهید و با همین سه اصل اعتماد مشتریان را جلب کنید:

  • تبلیغات خود را با صداقت کامل انجام دهید؛ زیرا در تمامی کسب و کارها صداقت داشتن با مشتری یک اصل اساسی است و اگر آن را جدی نگیرید، ممکن است آسیب ببینید؛ زیرا اعتماد مشتریان از شما سلب خواهد شد.
  • دومین اصلی که باید در نظر داشته باشید این است که گرایش‌ها و تغییرات بازار را خیلی خوب بشناسید. سلیقه بازار اهمیت زیادی دارد و مدام در حال تغییر است. بنابراین اگر شما هم می‌خواهید که کسب و کاری پردرآمد و پویا داشته باشید حتماً تبلیغات و فعالیت خود را متناسب با بازار تغییر دهید.
  • سومین کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات خود را در مورد استراتژی‌های تبلیغاتی به روز نگه دارید. هر چه اطلاعات شما به روز باشد، بهتر و راحت‌تر می‌توانید نظر و توجه مخاطب را جلب کنید. فرض کنید روش تبلیغ کردن در اینستاگرام تغییر کرده ولی شما هنوز با روش‌های یک سال قبل تبلیغ می‌کنید. در این مواقع دیگر نباید انتظار داشته باشید که مخاطبان با شور و شوق به سمت شما بیایند.
این مطلب را از دست ندهید
گوشی سامسونگ برندی مشهور و جهانی

5. فالورهای خود را تا حد امکان افزایش دهید

یکی دیگر از نکاتی که باعث افزایش درآمد و فروش شما از طریق اینستاگرام می‌شود افزایش فالوورها در این رسانه اجتماعی است.

یک قانون مهم و اساسی برای کسب و کار در اینستاگرام وجود دارد: هر چه مخاطبان و فالوورهای شما بیشتر باشد، احتمال رسیدن به درآمد هم برای شما بیشتر است و به همین خاطر باید برای افزایش فالوورهای خود در اینستاگرام تلاش و کوشش کنید.

روش‌ها و راه‌های مختلفی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد. قرار نیست که از تمام روش‌ها برای افزایش فالوور استفاده کنید. سعی کنید چند مورد از بهترین روش‌ها را انتخاب کنید و تمرکز خود را روی آن‌ها بگذارید. در ادامه به چند مورد از این روش‌ها اشاره شده است:

  • از هشتگ‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
  • بازار هدف خودتان را مشخص کنید و با تمرکز بر بازار هدف در اینستاگرام فعالیت کنید؛ زیرا هر چه تمرکز روی بازار هدف بیشتر باشد، محتوا هم هدفمندتر می‌شود و در نهایت مخاطبان بیشتری هم جذب می‌شوند.
  • بیوی اینستاگرام خود را به صورت کاملاً حرفه‌ای بنویسید؛ زیرا هر چه بیو حرفه‌ای‌تر باشد، مخاطب راحت‌تر به شما اعتماد می‌کند.
  • روی زمان انتشار محتوای خودتان دقت داشته باشید؛ زیرا اگر محتوا در زمان مناسب منتشر نشود، قطعاً بازدید کافی نخواهد داشت و آن تأثیری که باید و شاید را نمی‌گذارد.

6. فالوورهای رقبای خود را دنبال کنید

یکی دیگر از روش‌های مهمی که مخاطبان بیشتری را به سمت شما سرازیر می‌کند و باعث می‌‌شود احتمال فروش شما بیشتر شود، فالوو کردن مخاطبان پیج‌های قیب است.

این دسته از مخاطبان کسانی هستند که احتمالاً به محصول یا خدمات شما علاقه دارند و اگر آن‌ها را دنبال کنید، احتمال در پاسخ شما را دنبال خواهند کرد. البته باید محتوای شما به گونه‌ای باشد که وقتی وارد پیج شما می‌شوند و محتوای شما را می‌بینند تمایل داشته باشند که شما را دنبال کنند.

7. محتوا را در زمان مناسب منتشر کنید

اگر می‌خواهید مخاطبان خود را در اینستاگرام بیشتر کنید و درآمد خوبی از طریق این رسانه داشته باشید، روی زمان انتشار محتوای خود حساس باشید.

اگر می‌خواهید محتوای شما بازدهی داشته باشد، باید بازدید آن را تا حد امکان بالا ببرید. اگر می‌خواهید بازدید بالایی داشته باشد، باید آن را زمانی منتشر کنید که مخاطبان بیشتری آنلاین هستند.

در نتیجه باید ابتدا تلاش کنید که زمان مناسب برای انتشار محتوا را پیدا کنید، ابزارهای مختلفی برای آنالیز اینستاگرام وجود دارد که به شما می‌گوید اکثر مخاطبان در چه مواقعی آنلاین هستند.

در صورتی که محتوایی طراحی کردید و در زمان طراحی، گوشی همراه در دسترستان نبود که بتوانید محتوا را منتشر کنید، می‌توانید با استفاده از کامپیوتر محتوای خود را در اینستاگرام منتشر کنید. برای این کار کافی است پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر را یاد بگیرید که بسیار هم ساده است.

این مطلب را از دست ندهید
خرید نهال گردو بدون مراجعه حضوری چگونه انجام می‌ گیرد ؟

دوره کسب درآمد از اینستاگرام همیار آکادمی را از دست ندهید

فروش در اینستاگرام,افزایش فالوور در اینستاگرام,افزایش فروش در اینستاگرام,

در سال‌های اخر شاهد رشد و رونق بی‌نظیر کسب و کارهای اینترنتی بوده‌ایم و اینستاگرام هم نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا کرده است.

کسب و کارهای زیادی هستند که هنوز هیچ وب‌سایتی ندارند ولی از طریق اینستاگرام کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اند و مشغول کسب درآمد هستند. در این بخش از مقاله می‌خواهیم یک نکته مهم و یک پیشنهاد شگفت انگیز را با شما در میان بگذاریم.

در صورتی که کسب و کار اینترنتی‌تان برایتان اهمیت دارد و روی آن حساسیت بالایی دارید این نکته مهم و پیشنهاد را مد نظر قرار دهید.

یک نکته مهم

اگر کسب و کار اینترنتی شما تنها بر پلتفرم اینستاگرام استوار است، باید حتماً یک وب سایت هم راه اندازی کنید؛ زیرا کسب و کار اینستاگرامی شما متعلق به اینستاگرام است و اگر روزی اتفاقی برای اینستاگرام در ایران افتاد،حتماً به مشکل خواهید خورد و کسب و کار اینترنتی شما به کلی نابود می‌شود و دوباره کلی زمان می‌برد تا بتوانید در یک بستر دیگر کسب و کاری با آن ابعاد راه اندازی کنید.

اگر واقعاً به کسب و کار خود علاقه دارید، حتماً یک وب سایت برای آن راه اندازی کنید؛ چون برای وب‌سایت شما هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و این کسب و کار متعلق به خودتان خواهد بود و خبری از فیلترینگ یا مسدودسازی نخواهد بود.

در این بحبوحه و همهمه فیلترینگ، وب‌سایت خیلی راحت شما را از بحران خارج می‌شود. پس از راه اندازی وب سایت به مخاطبان اینستاگرامی خود اعلام کنید که یک وب سایت راه اندازی کرده‌اید و مخاطبان را به استفاده از آن سایت تشویق کنید. به عنوان مثال می‌توانید برای آن‌ها یک کد تخفیف در نظر بگیرید.

یک پیشنهاد عالی

در این مقاله سعی کردیم چند راه عالی برای افزایش درآمد از طریق اینستاگرام را بیان کنیم. در صورتی که می‌خواهید در کنار راه اندازی وب سایت برای کسب و کار اینترنتی خود، فعالیت در اینستاگرام را توسعه و گسترش دهید، پیشنهاد می‌کنیم که در دوره کسب درآمد از اینستاگرام همیار آکادمی شرکت کنید.

در این دوره 0 تا 100 فعالیت در اینستاگرام به شما آموزش داده می‌شود و خیلی راحت با استفاده از توصیه‌ها و ایده‌هایی که در این دوره مطرح می‌شود، می‌توانید کسب و کار اینستاگرامی خود را رشد و توسعه دهید و به یک کسب و کار شکوفا و بی‌نظیر تبدیل کنید.

مدرس این دوره علی حاجی محمدی، مدیر عامل و موسس همیار آکادمی و همیار وردپرس است. او در دوره کسب  درآمد از اینستاگرام تمام تجربیات و دانش خود برای موفقیت در اینستاگرام را با شما به اشتراک می‌گذارد.

در صورتی که تمایل دارید در این دوره ارزشمند و بی‌نظیر شرکت کنید، کافی است به سایت همیار آکادمی مراجعه کنید، سپس از بخش بالایی سایت، دوره‌های آموزشی را انتخاب کنید و در نهایت روی آموزش اینستاگرام کلیک کنید.

البته همیار آکادمی یک دوره آموزشی رایگان هم برای آموزش اینستاگرام دارد که برای شرکت در آن کافی است از بخش بالایی سایت همیار آکادمی، آموزش رایگان را انتخاب و در نهایت روی آموزش رایگان اینستاگرام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا