رپورتاژ

بهترین فیلم های ترسناک امسال

در میان ژانر های مختلف فیلم های ترسناک و هیجانی همواره از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و مخاطبان ویژه ی خود را دارند. تماشای فیلم های ترسناک باعث افزایش شور و هیجان در مخاطبان شده و از این جهت خالی از لطف نیست. در بیشتر مواقع معیار بینندگان شدت ترسناک بودن فیلم است که هرچه بالاتر باشد بیشتر به مذاقشان خوش می آید.

امروزه با بوجود آمدن شبکه های اجتماعی و وبسایت های مختلف دانلود فیلم ترسناک برای علاقه مندان تسهیل شده است. بی شک در ایران نیز سایت های زیادی برای دانلود فیلم های ترسناک وجود دارد که یکی از این سایت های معتبر ناب مووی می‌باشد.

دانلود فیلم,دانلود فیلم ترسناک,دانلود فیلم

فیلم راهبه ۲

فیلم سینمایی راهبه ۲ با عنوان اصلی (The Nun II) یک فیلم به کارگردانی مایکل چاوز (Michael Chaves) است. این فیلم که در ژانر ترسناک، رازآلود و هیجان انگیز تولید شده، محصول سال ۲۰۲۳ کشورهای آمریکا و انگلستان است. این فیلم ترسناک از سوی سه کمپانی Atomic Monster و New Line Cinema و The Safran Company تولید و منتشر شده است.

از تهیه‌کنندگان فیلم نیز می‌توان به ریچارد برنر، مایکل کلیر، گری دابرمن، دیو نویستادتر، ویکتوریا پالمری، پیتر سفرن، جادسون اسکات و جیمز وان اشاره کرد که مشترکا تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده داشتند. تدوین و ویرایش فیلم راهبه ۲ اثری از گریگوری پلاتکین می‌باشد و همچنین فیلمبرداری آن را توسط تریستان نایبی انجام داده است.

نگارش فیلمنامه راهبه دو را نیز آکیلا کوپر، ایان گلدبرگ و ریچارد ناینگ بر عهده داشته اند. از بازیگران این فیلم میتوان به هنرمندانی همچون استورم رید، تایسا فارمیگا، آنا پاپپلول، کیتلین رز داونی، بونی آرونز، جوناس بلوکت و… اشاره کرد. راهبه ۲ در تاریخ ۸ سپتامبر سال ۲۰۲۳ برای نخستین بار بود که از جانب یک کمپانی به نام Warner Bros در سینماهای آمریکا و انگلستان اکران شد و پس از آن نیز در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و… از طریق اینترنت در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

برای دانلود و مشاهده این فیلم ترسناک جذاب میتوانید به سایت ناب مووی مراجعه کنید. البته در سایت ناب مووی علاوه بر این فیلم، فیلم های جذاب دیگری نیز در ژانر های مختلف برای دانلود قرار داده شده اند.

در واقع فیلم ترسناک راهبه ۲ ادامه‌ی فیلم The Nun 2018  است و نهمین قسمت در فرانچایز دنیای سینمایی احضار می‌باشد. در راهبه دو تایسا فارمیگا برای دومین بار نقش خواهر آیرین را بازی خواهد کرد و برای باری دیگر با بونی آرونز در نقش راهبه همبازی می‌شود.

در فیلم The Nun 2 2023  می‌بینیم که سال ۱۹۵۶ میلادی، چهار سال پس از وقایع کلیسای سنت کارتا در فرانسه، یک کشیش کشته می‌شود و به نظر می‌رسد روحی شیطانی در حال گسترش است. حال خواهر آیرین بار دیگر باز می‌گردد و با نیروی شیطانی والاک، راهبه، روبرو می‌شود و…

دانلود فیلم,دانلود فیلم ترسناک,دانلود فیلم

فیلم تولد/تولد دوباره

فیلم سینمایی ترسناک تولد/تولد دوباره با عنوان اصلی (Birth/Rebirth) یک فیلم به کارگردانی لورا ماس (Laura Moss) است که از سوی دو کمپانی Retrospecter Films و Shudder تولید و منتشر شده است. کار تهیه‌کنندگی تولد/تولد دوباره بر عهده جردن بارکر، مالی الفمن، مدی فال، برندن جی اوبراین و دیوید گروو چرچیل ویست بوده است.

این فیلم ترسناک، معمایی، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا می‌باشد. نوشتن فیلمنامه این فیلم را لورا ماس و برندن جی. اوبراین بر عهده داشته اند. گروه بازیگران این فیلم شامل هنرمندانی مانند مارین ایرلند، جودی ریس، بریدا وول، مونیک گابریلا، کورنن لاشانز، اریکا سوینی، راشل زیگر-هاگ، کاتلین مری کارتی، برایانت کارول، ریچارد گالاگر، ای.جی. لیستر، کیتی کوانگ، دیوید لاوین، گرانت هریسون، مری آن هی، شان مایکل هریسون، آشا اچیسون، ازرا بارنز، سارا دیسی-چارلز، رینا مجیا، اریک یانگ، لیندن مایلز لی، پاول شاتو، آنجلی لاکشمی سرینیواسان و… می‌باشند.

تدوین و ویرایش فیلم اثری از تیلور میسون می‌باشد و فیلمبرداری آن را چنانون چترنگوج انجام داده است. برای دانلود این فیلم میتوان ابتدا به سایت ناب مووی مراجعه کرده و پس از دانلود فیلم مورد نظر خود به تماشای آن بنشینید. برای بار نخست  در تاریخ ۲۰ ژانویه سال ۲۰۲۳ بود که فیلم تولد/تولد دوباره در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش گذاشته شد و سپس در تاریخ ۱۸ آگوست همان سال توسط کمپانی IFC Films در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Shudder در سینماهای کشور انگلستان انتشار یافت.

سرانجام این فیلم ترسناک از جانب کمپانی Amazon Prime Video در کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک و… از طریق اینترنت در دسترس مخاطبان خود قرار گرفت. فیلم تولد/تولد بعد از حاضر شدن در جشنواره‌های بین‌المللی Independent Film Festival of Boston و Sidewalk Film Festival توانست برنده ۲ جایزه شامل جایزه بهترین داستان شود.

داستان فیلم Birth Rebirth 2023  از این قرار است که رز (با نقش آفرینی مارین ایرلند) یک آسیب‌شناس است که آزمایش بر روی اجساد را به داشتن تعاملات اجتماعی ترجیح می‌دهد. او همچنین یک وسواس عجیب دارد، زنده کردن مردگان! از طرفی دیگر سلی (با نقش آفرینی جودی ریس) یک پرستار بخش زایمان است که زندگی خود را حول دختر شش ساله‌اش، لیلا ساخته است. اما هنگامی که در یک شب غم انگیز، لیلا ناگهان بیمار شده و جان خود را از دست می‌دهد، دنیای این دو زن با یکدیگر تلاقی پیدا می‌کند. حال آن‌ها در مسیری تاریک و بدون بازگشت قدم گذاشته و…

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا