رپورتاژ

یونی بوک همراه شما در خرید و فروش کتاب

با یونی بوک شما می توانید هر کتابی که مدنظرتان است را بخرید یا بفروشید!

امروزه به علت فراگیری اینترنت در تمام جهان، کسب و کارها به سمت آنلاین شدن رفته اند، درست است که کتابخانه های اینترنتی حس و حال کتابخانه های قدیمی را ندارند اما با توجه به اینترنتی شدن تمام کسب و کارها، خرید و فروش اینترنتی کتاب را نمیتوان موضوعی جدا به حساب آورد.

در اینجا با برند یونی بوک و خدمات آن آشنا می شوید، هدف یونی بوک از ارائه خدمات رسیدن شما به کتابی که مد نظر دارید با بهترین و مناسب ترین قیمت ممکن است.

در کتابخانه ی اینترنتی یونی بوک شما میتوانید علاوه بر خرید اینترنتی، کتاب هایی که دیگر نیازی به آنها ندارید یا ممکن است تمایلی به نگهداری از آنها نداشته باشید را برای فروش قرار دهید.

تاریخچه یونی بوک

تاریخچه برند یونی بوک به سال ۱۳۹۹ برمیگردد که به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، مخاطبان اصلی فروشگاه اینترنتی یونی بوک دانشجویان و کسانی هستند که به دنیای کتاب ها و کتاب خوانی علاقه منداند.

برند یونی بوک دارای ۲۷ شعبه در سراسر کشور است، هدف یونی بوک از تاسیس شعبه ها، هزینه ی به صرفه تر در کنار دسترسی آسان تر برای خرید کتاب است؛ با مراجعه به این شعبات می توانید کتاب هایی که سفارش دادید را به صورت حضوری و با ۹۰% کمتر از هزینه ارسال تحویل بگیرید.

یونی بوک زیر مجموعه شرکت آدرینا جویان دانش می باشد که با هدف خدمات رسانی و حمایت از دانشجویان قدم در این مسیر گذاشته است.

هر نوع کتابی را در یونی بوک می توانید خریداری نمایید یا بفروشید

با توجه به آمار سرانه مطالعه در کشورمان که روند کاهشی دارد، یونی بوک تلاش خود را کرده است تا با ایجاد شرایطی آسان تر علاوه بر صرفه جویی در هزینه و تنوع در خرید و فروش کتاب ها، بتواند مردم جامعه را به خصوص دانشجویان که قشر مهمی برای کشورمان هستند به کتاب خوانی ترغیب کند.

پایین بودن سرانه مطالعه کشور و به دنبال آن نخواندن کتاب میتواند مشکلات گوناگونی را در زندگی حال و آینده مان به وجود آورد؛ در طول این سال ها افراد مختلفی از معضلات کتاب خوانی صحبت کرده اند اما کسی که برای حل این معضل راهکاری ارائه دهد مشاهده نشده است.

یونی بوک مکانی است که تمامی افراد با هر سطح دانش و هر سطح درآمدی میتوانند از آن بهره مند شوند.

فروشگاه اینترنتی یونی بوک تنها به خرید و فروش کتاب های دانشگاهی محدود نشده است و امکان تهیه هر نوع کتاب دیگری ماننده کتاب های کنکوری، درسی و رمان های پرطرفدار نیز در اینجا وجود دارد؛ در ادامه خواهید دید که میتوانید در کوتاه ترین زمانی که ممکن است اقدام به خرید و فروش هر نوع کتاب که مدنظرتان است بکنید.

خرید کتاب­ دست دوم دانشگاهی,خرید کتاب­ دست دوم دانشگاهی,خرید کتاب­ دست دوم دانشگاهی

خرید و فروش هر نوع کتاب دانشگاهی، درسی، عمومی، رمان و ….

شما با کوتاه ترین جستجو در فروشگاه اینترنتی یونی بوک می توانید به هر کتابی که مد نظرتان است دسترسی پیدا کنید، می توانید هر نوع کتابی را که مورد نیازتان است و مدنظر دارید در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش دهید و در هرکجای کشور که هستید با بسته بندی زیبا و مرتب تحویل بگیرید.

ممکن است در زمان دانشجویی به جزوه های درسی خودتان بسنده نکنید و به دنبال جزوه ای کامل و جامع تر بگردید، یونی بوک برای حل این مسئله با ایجاد امکان خرید جزوات دانشگاهی در رشته های تحصیلی متفاوت و مقاطع مختلف تا حد بسیار زیادی نگرانی ها و دلهره ها را از بین برده است.

مهم ترین دغدغه ی یونی بوک پیشرفت دانشجویان عزیزمان است.

دسته بندی کتاب ها در یونی بوک:

کتاب­های دانشگاهی:

  • علوم انسانی
  • فنی مهندسی
  • علم پایه
  • دروس عمومی
  • علوم پزشکی
  • پیراپزشکی
  • هنر

ما تلاش کرده ایم با پوشش دادن تمام رشته های دانشگاهی امکان خرید بهترین کتاب ها از هر رشته را در اختیار شما قرار دهیم. اگر حوزه درسی برایتان مهم است و علاقه مندید بهترین کتاب ها را در حوزه ی فعالیتتان مطالعه کنید تا به پیشرفت خوبی دست پیدا کنید، روی قفسه ی کتاب های دانشگاهی فروشگاه اینترنتی ما حساب کنید.

و اما کتاب­های عمومی:

  • رمان
  • داستان
  • آموزش زبان
  • طراحی لباس
  • شعر

اگر تا به حال در میان کتاب های عمومی چرخیده باشید قطعا تفاوت قیمت کتاب ها نسبت به کتابفروشی های دیگر توجهتان را جلب خواهد کرد؛ همانطور که گفتیم تلاش ما ارائه بهترین کتاب ها با کمترین قیمت ها به شما عزیزان است.

کتاب دست دوم

علاوه بر کتاب­ های نو، امکان تهیه کتاب­ های دست دوم نیز در یونی بوک وجود دارد. می­توانید در میان دسته­ بندی­ هایی که در بالا بیان کردیم، کتاب مورد نظرتان را به صورت دست دوم تهیه کنید. معمولاً دانشجویان بیش­تر علاقه ­مند به خرید کتاب­ دست دوم دانشگاهی هستند و اگر خودتان در این مسیر بوده باشید، می­دانید که تهیه برخی کتاب­ ها علاوه بر هزینه ­ی بالای آن، بسیار سخت است. اما در این فروشگاه می­توانید بدون دغدغه نسبت به تهیه کتاب های مورد نیاز خود اقدام کنید.

ممکن است دوره ای در زندگیتان را با پول کمی گذرانده باشید یا هزینه ی تهیه ی کتاب برایتان سنگین بوده باشد، یونی بوک برای حل این مشکل نیز کتاب دست دوم را ارائه کرده است.

در میان دسته بندی هایی که در بالا بیان کردیم کتاب مد نظرتان را می توانید به صورت دست دوم تهیه کنید. فراموش نکنید که وضعیت مالی شما هرگز نباید مانع کتاب خواندنتان بشود.

برخی از کتاب های دانشگاهی کمیاب هستند و علاوه بر هزینه ی بالایی دارند دسترسی به آنها بسیار سخت است ماننده کتاب روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی علی دلاور، به همین علت دانشجویان بیش تر به تهیه ی کتاب های دست دوم دانشگاهی علاقه منداند؛ در فروشگاه اینترنتی کتاب یونی بوک بدون هیچ دردسر و دغدغه ای می توانید نسبت به تهیه ی کتاب های موردنیازتان اقدام کنید.

ویژگی مثبت دیگر یونی بوک امکان فروشنده شدنی است که به شما می دهد، در این فروشگاه شما می توانید برای فروش کتاب هایتان اقدام کنید و تبدیل به فروشنده ی کتاب های خود شوید، دیگر نیازی نیست برای فروش کتاب هایی که نیازشان ندارید یا تمایلی به نگهداری از آنها ندارید تا بازار بروید یا با قیمت بسیار ناچیزی کتاب هایتان را برای خمیر شدن بدهید.

ممکن است برایتان سوالی پیش آید که چگونه می توانم در یونی بوک فروشنده ی کتاب های خودم باشم؟ در ادامه به نحوه ثبت نام و فروش کتاب هایتان در این کتابخانه ی اینترنتی پرداخته ایم.

خرید کتاب­ دست دوم دانشگاهی,خرید کتاب­ دست دوم دانشگاهی,خرید کتاب­ دست دوم دانشگاهی

نحوه فروش کتاب های دست دوم دانشگاهی و عمومی در یونی بوک

با توجه به آمار، اگر روند قطع درختان برای تولید کاغذ به همین منوال پیش برود تا ۲۰۰ سال آینده تمام درختان روی کره زمین قطع خواهند شد، شما با خرید و فروش کتاب دست دوم به محیط زیست یاری میرسانید، علاوه بر آن ممکن است کتاب هایی که دیگر به دردتان نمیخورند، در بازار موجود نباشند، دیگر چاپ نشوند و جزو کتاب های کمیاب قرار گیرند، کسانی نیز به این دسته از کتاب ها نیاز داشته باشند و شما با فروش این کتاب ها به این افراد کمک بزرگی می کنید، ماننده کتاب های دانشگاهی چاپ تمام و رمان های پرطرفدار بین جوانان.

ممکن است برخی افراد به علت افزایش قیمت کتاب توانایی و بضاعت مالی خرید کتاب دانشگاهی یا عمومی مورد نیازشان را نداشته باشند با فروش کتاب های دست دوم خود می توانید تا حدود زیادی این مشکل را برطرف کنید.

خرید کتاب­ دست دوم دانشگاهی,خرید کتاب­ دست دوم دانشگاهی,خرید کتاب­ دست دوم دانشگاهی

نحوه ثبت نام در سایت یونی بوک

برای آن که بتوانید در این فروشگاه یک فروشنده باشید و هر زمان که می­خواهید کتاب­های مورد نظرتان را به فروش بگذارید، لازم است در ابتدا یک پنل کاربری مخصوص داشته باشید. کافی است در پنل فروشندگان سایت ثبت نام کنید. مراحل ثبت نام زمان زیادی از شما نخواهد گرفت، اما شما را برای همیشه به یک عضو دائمی در یونی بوک تبدیل می­کند.

مراحل ثبت نام در سایت:

  • مرحله اول: وارد سایت https://unibook.shop/ شوید.
  • مرحله دوم: در نوار بالای صفحه بر روی گزینه پنل فروشندگان کلیک کنید.
  • مرحله سوم: اگر پیش از این حساب کاربری در یونی بوک داشته باشید، تنها لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در غیر این صورت می­توانید آدرس ایمیل و گذر واژه مورد نظرتان را وارد نمایید. دقت داشته باشید که گذر واژه نسبتاً سختی را انتخاب کنید.
  • مرحله چهارم: در ادامه گزینه فروشنده شوید را انتخاب کنید.
  • مرحله پنجم: در این مرحله نیاز است نام و نام خانوادگی و همچنین نام فروشگاه انتخابی خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که منظور از نام فروشگاه، در واقع نام فروشگاه مجازی شماست و حتماً باید با حروف لاتین شروع شود. اکنون نیز شماره همراه خود را وارد کرده و در نهایت گزینه عضویت را انتخاب کنید.
  • مرحله ششم: اکنون موفق شده­اید وارد فروشگاه شوید. بر روی گزینه بزن بریم کلیک کنید تا راه اندازی فروشگاه نشان داده شود.
  • مرحله هفتم: آدرس خیابان یا منزل و فروشگاه خود را وارد کنید. دقت کنید که آدرس به صورت کامل و درست وارد شود. گزینه ادامه را انتخاب کنید.
  • مرحله هشتم: در نهایت وارد تنظیمات پرداخت می­شوید. در این مرحله نیز لازم است اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید. این اطلاعات به منظور تسویه حساب پس از خرید کالای شما توسط مشتری مورد نیاز است.

چرا یونی بوک؟

برای خرید و فروش کتاب هایتان تفاوتی ندارد ساکن کدام شهر هستید، در هر جای کشور که باشید بدون توجه به شرایط و موقعیتی که در آن قرار دارید در هر ساعت از شبانه روز، برای خرید و فروش کتاب هایتان اقدام کنید.

در فروشگاه اینترنتی یونی بوک هیچ محدودیتی برای خرید و فروش کتاب وجود ندارد و شما می توانید انواع کتاب دست دوم دانشگاهی، کتاب دست دوم کنکوری، کتاب دست دوم عمومی، کتاب دست دوم کمک درسی و… را که دیگر نیازی ندارید برای فروش قرار دهید و هر نوع کتاب که مدنظر دارید به صورت دست دوم با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

کلام آخر

اگر کتاب خوان هستید یا دغدغه ی کتاب خوانی در کشور را دارید، همراه شدن با یونی بوک را به شما پیشنهاد میکنیم، با یونی بوک دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن کتاب مد نظرتان زمان زیادی را صرف کنید و علاوه بر هزینه رفت و آمد به کتابفروشی های سطح شهر یا حتی کشور به جستجوی کتاب بپردازید.

در فروشگاه اینترنتی یونی بوک به راحتی می توانید کتاب های مدنظرتان را به صورت نو یا دست دوم با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه کنید و اگر خودتان کتاب­ هایی که دیگران به دنبالشان هستند و دیگر نیازی به آن­ها ندارید را به فروش بگذارید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا