رپورتاژ

افزایش فالوور واقعی و رایگان اینستاگرام

چکیده : امروزه اینستاگرام به پرطرفدارترین شبکه اجتماعی دربین افراد درسراسر جهان تبدیل شده‌است؛ به همین دلیل نیاز به جذب فالوور واقعی در این شبکه اجتماعی حس می‌شود. تکنیک‌های بسیار زیادی برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام وجود دارند اما نمی‌توان همه این تکنیک‌ها را مناسب دانست؛ زیرا برخی از این روش‌ها باعث ایجاد آسیب جدی به پیج می‌شوند. در این مطلب قصد داریم راجع‌به روش افزایش فالوور کاملاً تضمینی و بدون آسیب به پیج، صحبت کنیم.

امروزه اینستاگرام به پرطرفدارترین شبکه اجتماعی دربین افراد درسراسر جهان تبدیل شده‌است؛ به همین دلیل نیاز به جذب فالوور واقعی در این شبکه اجتماعی حس می‌شود. تکنیک‌های بسیار زیادی برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام وجود دارند اما نمی‌توان همه این تکنیک‌ها را مناسب دانست؛ زیرا برخی از این روش‌ها باعث ایجاد آسیب جدی به پیج می‌شوند. در این مطلب قصد داریم راجع‌به روش افزایش فالوور کاملاً تضمینی و بدون آسیب به پیج، صحبت کنیم.

استفاده از روش شرط فالو برای افزایش فالوور

یکی از جذاب‌‌ترین روش‌ها برای جذب فالور، استفاده از دایرکت هوشمند نوین هاب است. این قابلیت کمک می‌کند تا فالوورهای واقعی و هدفمند را به‌شکل رایگان جذب کنید. در این روش بازدیدکنندگان پیج شما، ابتدا باید پیج را فالو کنند تا بتوانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند؛ بدین‌ترتیب می‌توانید به هدف افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام دست پیدا کنید.

تصور کنید یک پست از پیج شما مورد استقبال قرار گرفته و وارد اکسپلور شده‌است. شما باید از بازدیدکنندگان بخواهید برای اطلاع از نحوه سفارش، کلمه خاصی را کامنت کنند. بعد از این کامنت، در دایرکت به‌شکل خودکار برایشان یک متنی ارسال میشود که ابتدا پیج را فالو داشته باشید تا پیام برای شما ارسال شود به محض فالو کردن و کلیک روی دکمه پیام را دریافت خواهند کرد؛ بدین‌ترتیب هم محتوا و محصول خود را معرفی کرده و هم فالوور هدفمند را جذب نموده‌اید.

چگونه می‌توان از شرط فالو استفاده کرد؟

برای استفاده از قابلیت دایرکت اتوماتیک اینستاگرام و شرط فالو جهت افزایش فالوور واقعی، شما می‌توانید از خدمات نوین هاب استفاده کنید؛ برای این منظور، وارد وب‌سایت نوین هاب به آدرس https://novinhub.com/ شوید. در گام بعدی وارد پنل کاربری خود شده و ابتدا ثبت‌نام انجام دهید. حالا با متصل کردن حساب اینستاگرام خود می‌توانید قابلیت دایرکت اتوماتیک را فعال کنید. لازم است بدانید برای اتصال حساب اینستاگرام خود به پلتفرم نوین هاب نیازی به وارد کردن رمز عبور اکانت اینستاگرام نخواهید داشت، بدین‌ترتیب اطلاعات حساب شما درمعرض خطر هک قرار نمی‌گیرد.

استفاده از قابلیت دایرکت اتوماتیک نوین هاب چه مزایایی دارد؟

تا اینجای مطلب راجع‌به قابلیت دایرکت اتوماتیک و تأثیر آن در افزایش فالوور صحبت کردیم اما لازم است به مزایای این قابلیت هم اشاره داشته باشیم.

افزایش فالوور,اینستاگرام,دایرکت هوشمند

افزایش فالوور واقعی به‌شکل رایگان

مهم‌‌ترین مزیت این قابلیت، افزایش فالوور واقعی است. بدون‌شک افزایش فالوور یک پیج بهترین راه ممکن برای افزایش فروش و معرفی محتوای آن پیج قلمداد می‌شود؛ اما لازم است تا فالوورها کاملا هدفمند جذب شوند، درغیراین‌صورت بعد از مدت کوتاهی تبدیل به فالوور روح می‌شوند. با استفاده از شرط فالو شما می‌توانید مخاطبان گلچین‌شده را به‌آسانی و بدون آسیب به پیج و هم‌چنین به‌شکل کاملاً رایگان، جذب کنید. برای جذب فالوور از این روش، کافی است به‌شکل مرتب محتواهایی مفید در پیج اینستاگرامتان قرار دهید.

افزایش تعامل و انگیجمنت

علاوه‌بر افزایش فالوور، با استفاده از قابلیت دایرکت هوشمند نوین هاب، میزان بازدید و تعامل در پیج شما تا حد زیادی بالا خواهد رفت؛ بدین‌ترتیب پیج شما به‌عنوان یک پیج فعال در اینستاگرام شناخته شده و محتوای شما برای مخاطبان بیشتری به‌نمایش گذاشته می‌شود؛ با این توصیف، هم افزایش فالوور واقعی را تجربه کرده‌اید و هم میزان تعامل را در پیج افزایش داده‌اید.

آسان و بی‌دردسر

مزیت مهم دیگر اتصال به دایرکت هوشمند این است که این روش بسیار امن و بدون نیاز به وارد کردن رمز اکانت اینستاگرام است. این قابلیت در وب‌سایت نوین هاب به‌گونه‌ای طراحی شده تا آسیبی به پیج وارد نشود.

بدون نیاز به ادمین

برای استفاده از این روش، نیاز به حضور ادمین در پیج نیست. در روش‌های سنتی، همیشه از ادمین برای افزایش تعامل و پاسخگویی به دایرکت‌ها استفاده می‌شد؛ اما دایرکت هوشمند نوین هاب این نیاز را رفع کرده‌است. با استفاده از این قابلیت شما بدون صرف هزینه برای استفاده از ادمین می‌توانید به تمامی فالوورهای خود خیلی سریع و بدون خطا پاسخ دهید.

پاسخ آنی به فالوورها

جدای از بحث افزایش فالوور واقعی، سرعت پاسخگویی به دایرکت‌ها هم جزو مزایای این روش محسوب می‌شود. تفاوتی ندارد تعداد دایرکت‌های شما چقدر است، در هر صورت سیستم دایرکت هوشمند نوین هاب می‌تواند به تمامی دایرکت‌ها در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن پاسخ دهد. با استفاده از این روش مخاطبان شما بدون هیچ‌گونه تعللی به محتوای مفید پیج شما دسترسی پیدا می‌کنند و میزان رضایتشان از نحوه پاسخگویی و تعامل سریع شما افزایش می‌یابد.

معرفی سریع و آسان محصولات

یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از دایرکت هوشمند نوین هاب، معرفی آسان محصولات است. فروشندگان می‌توانند محصولات مختلف را با قیمت و سایر ویژگی‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه کنند. بعد از بحث افزایش فالوور واقعی، بحث معرفی محصولات در این حیطه می‌تواند بسیار جذاب باشد. این لیست جذاب در دایرکت اینستاگرام به مشتریان نشان داده‌ خواهد شد. از این‌رو مشتریان همواره به این لیست دسترسی دارند. بعد از ارسال لیست محصولات، مشتریان می‌توانند محصول موردنظر را در وب‌سایت مشاهده و خریداری کنند. با این قابلیت، شما مشتری موردنظر را دقیقاً به محصولی که به‌دنبال آن می‌گردد، متصل می‌کنید و به این ترتیب، شانس خرید محصول موردنظر را بدون تبلیغ و هزینه افزایش می‌دهید.

آیا استفاده از دایرکت هوشمند اینستاگرام به پیج آسیب می‌زند؟

خیر، استفاده از این قابلیت نه‌تنها به پیج شما آسیبی نمی‌زند بلکه باعث رشد آن هم می‌شود. این روش تفاوت بسیار گسترده‌ای با روش‌های قدیمی برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام دارد. بسیاری گمان می‌کنند استفاده از دایرکت هوشمند خلاف قوانین اینستاگرام بوده و درصورت تشخیص اینستاگرام، پیج مسدود می‌شود! این درحالی است که نوین هاب از API موردتأیید اینستاگرام برای این منظور استفاده می‌کند؛ بنابراین جای نگرانی بابت این موضوع وجود نخواهد داشت.

افزایش فالوور,اینستاگرام,دایرکت هوشمند

کلام آخر

افزایش فالوور و تعامل، جزو مهم‌‌ترین اهداف برای هر پیجی در اینستاگرام محسوب می‌شوند. جذب فالوور باعث افزایش فروش محصولات و معرفی بیشتر پیج موردنظر به مخاطبان می‌شود؛ از این‌رو بسیاری از فعالان اینستاگرام به‌دنبال روشی آسان و بدون دردسر برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام هستند. در این مطلب راجع‌به قابلیت دایرکت هوشمند نوین هاب و مزایای آن صحبت کردیم، اگر به‌دنبال افزایش فالوور واقعی هستید، استفاده از این قابلیت می‌تواند بهترین پیشنهاد به شما باشد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا