رپورتاژ

چطور هتل استقلال تهران رو با بهترین قیمت رزرو کنیم

این روزها دغدغه اکثر ما این است که سفر خود را در اقتصادی‌ترین حالت ممکن برنامه‌ریزی کنیم و از طرفی تمایل هم داریم که اقتصادی کردن هزینه‌ها باعث کاهش شدید کیفیت خدمات نشود. مثلا دوست داریم هتل استقلال تهران را که جزو بهترین هتل‌ های پنج ستاره پایتخت به حساب می‌آید، با بهترین قیمت ممکن رزرو کنیم. برای پاسخ دادن به این نیاز وب سایت‌های زیادی تا به امروز شکل گرفتند اما یکی از بهترین‌های این حوزه سایت سفربازی است.

سفربازی به عنوان بهترین مرجع هتل و ویلا در سراسر ایران، با‌کیفیت‌ترین و خوش قیمت‌ترین اقامتگاه‌ها را در اختیار شما میگذارد. کار کردن با این وب سایت مثل آب خوردن است و پشتیبانی قوی و دائمی سفربازی خیال شما را از بابت هر گونه مشکل احتمالی جمع خواهد کرد.

در این محتوا قصد داریم درباره این صحبت کنیم که چطور می‌شود با کمک سفربازی هتل استقلال تهران را با یک قیمت استثنایی رزرو کرد. برای پی بردن به این موضوع با ما همراه باشید.

قبل از هر چیز هتل استقلال تهران را بیشتر بشناسیم

بهتر از قبل از ورود به بحث رزرو اتاق‌های این هتل به معرفی هتل استقلال تهران بپردازیم.

اگر قصد سفر به تهران را دارید و تمایل دارید که در هتلی با کیفیت اقامت داشته باشید هتل استقلال جزو بهترین گزینه هاست. این هتل زیبای پنج ستاره حدودا ۵۰ سال پیش ساخته شده و هنوز که هنوز است جزو لوکس‌ترین هتل‌های شهر تهران به حساب می‌آید.

نام هتل استقلال در قدیم هتل رویال هیلتون بوده است. این هتل در زمانی به عنوان بزرگ‌ترین هتل خاورمیانه مورد توجه ویژه گردشگران بوده است و با اینکه در حال حاضر بزرگ‌ترین هتل خاورمیانه نیست اما هنوز هم گردشگران بسیاری تمایل دارند در این هتل شیک و زیبا روز‌های اقامت خود در پایتخت را سپری کنند.

بهترین مرجع هتل و ویلا,جاهای دیدنی تهران,رزرو هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران در سال ۱۳۴۱ با اینکه هنوز عملیات ساخت‌ آن به اتمام نرسیده بود، توسط محمدرضا پهلوی افتتاح شد. این هتل به مرور زمان و تا سال ۱۳۵۱ مراحل ساخت خود را به اتمام رساند و با نهایت ظرفیت خود آماده پذیرایی از میهمانان خود شد.

هتل استقلال تهران دقیقا کجای پایتخت قرار گرفته است

اگر کنجکاو شده‌اید و میخواهید بدانید که این هتل زیبا دقیقا در کجای تهران واقع شده است باید بگویم که آدرس دقیق هتل استقلال تهران به این شرح است: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیاببان ولیعصر، هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران.

اگر کمی با شهر تهران آشنا باشید متوجه خواهید شد که این هتل پنج ستاره زیبا از موقعیت مکانی بسیار منحصر به فردی برخوردار است. از سمتی به خیابان ولیعصر و از سمتی دیگر به میدان تجریش دسترسی دارد که از اصلی‌ترین مزایای اقامت در این هتل به حساب می‌آید.

در ضمن باید به این نکته نیز اشاره کنم که در نزدیکی این هتل تمام امکانات حمل و نقل عمومی نیز موجود است که به وسیله آن می‌توانید به نقاط مختلف تهران سفر کنید.

بهترین مرجع هتل و ویلا,جاهای دیدنی تهران,رزرو هتل استقلال تهران

کمی درباره اتاق‌ها و امکانات هتل استقلال تهران بیشتر بدانید

احتمالا با وجود تعریف‌ها و تمجیدهای زیادی که درباره هتل استقلال وجود دارد شما هم کنجکاو شده باشید که بدانید این هتل دقیقا چه امکانات و سرویس‌هایی را به میهمانان خود ارائه میکند.

جواب این است که این هتل هر چیزی که شما فکرش را بکنید دارد! همین هم شده که جزو بهترین‌ هتل‌های پنج ستاره شهر تهران به حساب می‌آید.

اتاق‌های این هتل با داشتن تمام امکانات رفاهی، می‌تواند سفری دلپذیر و منحصر به فرد را برای شما در شهر تهران، برای به ارمغان ‌آورد.

در ضمن جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که در کنار امکانات اتاق‌ها می‌توانید به دیگر امکانات هتل استقلال نظیر استخر و سونا، ‌زمین تنیس، رستوران، کافی شاپ و کلوپ ورزشی نیز دسترسی داشته باشید.

جالب است که بدانید رستوران‌های این هتل نیز جزو رستوران‌های خوب شهر تهران به حساب می‌آید که از این بابت میتواند در وقت شما برای پیدا کردن رستوران‌های خوب صرفه جویی کند.

رستوران‌های هتل استقلال تهران شامل رستوران رز، رستوران فصلی سرسبز و کافی‌شاپ لابی می‌باشد.

نگاهی دقیق‌تر به اتاق‌های هتل استقلال

حال که به صورت کلی با هتل استقلال تهران آشنا شده‌اید شاید بد نباشد که نگاهی دقیق‌تر به اتاق‌های این هتل زیبا داشته باشیم. اتاق‌های هتل به دو بخش غربی و شرقی تقسیم می‌شود که تفاوت آن‌ها تنها در زمان ساخت آن‌ها می‌باشد و به صورت کلی تفاوت‌های خاصی با هم ندارند. .

همینطور که در ابتدای این مطالب ذکر کردیم، این هتل در دو بازه زمانی مختلف تکمیل شده. یعنی بخش غربی آن در سال ۱۳۴۱ به اتمام رسیده و بخش شرقی آن ده سال بعد یعنی در سال ۱۳۵۱ برای استفاده مسافران، به بخش غربی اضافه شده است.

حالا شما برای انتخاب اتاق دو راه دارید اگر به دنبال چشم اندازی زیبا از کوه‌های تهران هستید بهتر است که در سوئیت‌های برج شرقی اقامت داشته باشید و اگر به دنبال چشم اندازی از شهر تهران هستید سوئیت‌های برج غربی مناسب شماست.

لازم به ذکر است که این هتل در مجموع در بخش غربی ۲۶۱ عدد اتاق دارد که شامل اتاق‌های تک نفره، دو نفره، سوئیت کوچک و بزرگ می‌شود و در بخش شرقی نیز شامل ۲۹۱ عدد اتاق می‌شود که تنوع آن‌ها به مانند بخش غربی است.

بهترین مرجع هتل و ویلا,جاهای دیدنی تهران,رزرو هتل استقلال تهران

چگونه در این هتل زیبا با قیمتی مناسب اتاق رزرو کنیم؟

اما همانطور که در ابتدای نوشته قول داده بودیم قرار است به شما روشی را یاد بدهیم که با آن بتوانید اتاق‌های هتل استقلال تهران را در سایت سفربازی با قیمتی مناسب رزرو کنید.

برای رزرو اتاق تنها کافی است به سایت سفربازی مراجعه کنید و از آنجا نام اقامتگاه مورد نظر خود را وارد کنید. برای مثال برای رزرو هتل استقلال تهران میتوانید هتل استقلال تهران را جستجو کنید.

سپس در مرحله بعدی تاریخ ورود و خروج و همچنین تعداد نفرات را مشخص میکنید. در ادامه صفحه هتل برای شما باز می‌شود و شما می‌توانید با توجه به تخفیف‌های موجود بهترین اتاق را انتخاب کنید.

جا دارد که به این نکته نیز اشاره کنم که اگر برای بار اول قصد استفاده از سایت سفربازی را دارید می‌توانید از هدیه عضویت سفربازی استفاده کنید و با مبلغ کمتری اقامتگاه مد نظر خود را رزرو کنید.

اما شاید این سوال برای شما مطرح شود که با کمک سفربازی دیگر در چه شهرهایی میتوانم اقامتگاه رزرو کنم؟

در پاسخ با سوال شما باید بگوییم که سایت سفربازی در تمام شهرهای ایران دارای اقامتگاه می‌باشد که با یک سرچ ساده می‌توانید به لیست آن‌ها دسترسی داشته باشید.

برای مثال اگر میخواهید به تهران سفر کنید تنها کافی است نام تهران را در سایت سفربازی جستجو کنید تا لیستی از هتل‌ها، آپارتمان‌ها و دیگر اقامتگاه‌هایی که برای پذیرایی از شما موجود است برایتان نمایش داده شود.

در ضمن جا دارد به این نکته نیز اشاره کنم که به وسیله فیلترهای موجود در سایت می‌توانید لیست ایجاد شده را محدودتر کنید تا به گزینه‌هایی که هم از نظر قیمت و هم از نظر امکانات رفاهی باب میل شما هستند برسید.

سخن پایانی

امیدوارم که از مطالعه این محتوا لذت برده باشید و اطلاعات مناسبی را درباره هتل استقلال تهران و همینطور نحوه رزرو اتاق در آن دریافت کرده باشید. احتمالا در سفر به تهران دوست داشته باشید جاهای دیدنی تهران را ببینید و لذت ببرید. برای آشنا با این اماکن تفریحی پیشنهاد میکنیم حتما به مجله گردشگری سفربازی سر بزنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا