رپورتاژ

راهنمای انتخاب هتل برای اقامت در شیراز

شهر توریستی شیراز در فصول مختلف سال، میزبان گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است که به این شهر سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های تاریخی و باستانی آن دیدن کنند.

به همین دلیل، در این شهر هتل‌های فراوان و متنوعی ساخته شده است که مسافران بتوانند به راحتی با هر بودجه‌ای، هتل مورد نظرتان را رزرو کنند و در این شهر اقامت داشته باشند.

حال ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از این هتل‌ها، از پنج تا سه ستاره را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید آنها را بصورت آنلاین رزرو کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

هتل زندیه

یکی از اصیل‌ترین هتل‌های شهر شیراز به سبک معماری سنتی آن، برای مسافرانش بسیار چشم‌نواز است، هتل زندیه شیراز است. انی هتل پنج ستاره، در سال ۱۳۹۴ ساخته شده و جزو هتل‌های نوساز این شهر بحساب می‌آید.

هتل زندیه امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی دارد که از میان آنها می‌توان به استخر، سونا و سالن بدنسازی اشاره کرد. هر زمان قصد داشتید ناهار یا شام نیز میل کنید، می‌توانید به یکی از سه رستوران هتل مراجعه کنید و بهترین غذاها را امتحان کنید و دیگر برای صرف غذا، از هتل خارج نشوید. این هتل شش طبقه مجموعا ۷۲ واحد اقامتی برای مسافرانش دارد.

برای رزرو این هتل وارد سایت اسنپ تریپ شوید.

هتل پارسیان

هتل بعدی، هتل پارسیان شیراز است. این هتل ۴ ستاره که جزو هتل‌های خوب و باکیفیت این شهر است، در خیابان رودکی ساخته شده و قدمت آن به اوایل دهه هفتاد شمسی برمی‌گردد. هتل پارسیان با اینکه جزو هتل‌های خوب این شهر است، به لحاظ اقتصادی نیز، اقامت در آن به صرفه است.

این هتل ۶۲ واحد اقامتی برای مسافرانی که به شیراز سفر می‌کنند، دارد. اگر هم قصد داشتید بازدیدی از ارگ کریمخان داشته باشید، بدانید که این هتل به ارگ بسیار نزدیک است و می‌توانید خود را پیاده به آنجا برسانید.

هتل رودکی

آخرین هتلی که معرفی می‌کنیم، هتل رودکی شیراز است. این هتل، جزو هتل‌های ۳ ستاره این شهر است که در پنج طبقه و با ۳۳ واحد اقامتی، از مسافرانی شیراز میزبانی می‌کند.

هتل رودکی در اواخر دهه پنجاه شمسی ساخته شده و ۵ سال پیش مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند کیفیت بهتری از خدمات را به مسافران ارائه دهد. این هتل در بلوار کریمخان زند ساخته شده است.

رزرو آنلاین هتل در شیراز

هر زمان تمایل داشتید با رزرو هر یک از هتل‌های شیراز با قیمت مناسب به این شهر سفری کنید و چند روزی را در شیراز اقامت داشته باشید، به اسنپ تریپ مراجعه کنید.

شما می‌توانید به راحتی هتل‌های تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و کیش و هر شهر دیگری داخل ایران را از اسنپ تریپ رزرو کنید؛ کافیست برای اینکار، وارد بخش هتل داخلی سایت شده و شهر مورد نظر و مدت زمان اقامت را وارد نمایید.

سپس اسنپ تریپ لیستی از هتل‌ها را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید از میان آنها، هتل مورد نظرتان را آنلاین رزرو کنید و هزینه اقامت را بصورت اینترنتی پرداخت کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا