رپورتاژ

ویزا کارت از کجا بخریم؟

در دنیای امروز هر لحظه به تعداد افرادی که از قشرهای مختلف به خدمات پرداخت ارزی نیاز پیدا می‌کنند افزوده می‌شود؛ امروزه بسیاری از افراد از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها، تجار و فعالان اقتصادی، فریلنسرها و گیمرها و … برای بسیاری از امور نیاز به پرداخت ارزی دارند که تا همین چند سال پیش به دلیل تحریم‌های اقتصادی و بانکی علیه ایران امکان دسترسی به این خدمات را نداشتند. این قشر از اجتماع به کارت‌های اعتباری بین‌المللی احتیاج دارند تا به واسطه آن‌ها بتوانند از یک مسیر مطمئن، سریع و مقرون به صرفه نیازهای خود را برآورده نمایند. امروزه این افراد می‌توانند با خرید ویزا کارت از تهرانیکس به عنوان یکی از سه شرکت بزرگ پردازنده‌های اعتباری در جهان، به راحتی و در کمترین زمان ممکن از خدماتی مانند دریافت و واریز وجه، خرید آنلاین و خرید حضوری بهره‌مند شوند.

چرا باید ویزا کارت بخریم؟

اگر جزو اقشاری از جامعه هستید که به خدمات دریافت و پرداخت ارزی، خرید آنلاین از فروشگاه‌های خارجی، پرداخت هزینه‌های سفر خارجی و از این قبیل موارد نیاز دارید، باید از یک روش امن و کارآمد و در عین حال سریع و مقرون به صرفه استفاده کنید. خرید ویزا کارت فیزیکی بهترین و امن‌ترین روش برای بهره‌مندی از این خدمات به حساب می‌آید که امکان برداشت و واریز وجه ارزی به صورت آفلاین و آنلاین را برای افراد مختلف فراهم می‌کند. Visa Card یک کارت اعتباری بین‌المللی است که در سراسر کشورهای دنیا معتبر بوده و به واسطه آن می‌توان امور مالی خود را در سراسر دنیا به خوبی و به راحتی مدیریت کرد.

از چه روش‌های می‌توان خرید ویزا کارت انجام داد؟

خرید ویزا کارت برای انجام امور مربوط به برداشت و واریز وجه ارزی به دو صورت فیزیکی و مجازی از طریق سایت تهرانیکس امکان‌پذیر است. هر کدام از اشکال این کارت اعتباری، یک سری قابلیت‌ها و امکانات در اختیار دارندگان قرار می‌دهند که آشنایی با آن‌ها برای خرید کارت مناسب ضرورت دارد.

ویزا کارت مجازی

نوعی از Visa Card است که ماهیت فیزیکی ندارد اما همه ویژگی‌های یک کارت اعتباری فیزیکی را دارد. این کارت‌ها مانند کارت‌های بانکی دارای اطلاعاتی مانند شماره کارت، CVV2، تاریخ انقضاء و رمز هستند که پس از خرید از طریق ایمیل در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. مهم‌ترین ویژگی کارت‌های اعتباری مجازی این است که از آن می‌توان برای خرید و پرداخت آنلاین در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کرده و نمی‌توان اعتبار آن را نقد یا به حساب دیگری انتقال داد.

در هنگام خرید ویزا کارت مجازی به این نکته دقت کنید که برخی از این کارت‌ها ممکن است مانند گیفت کارت دارای یک اعتبار مشخص بوده و امکان شارژ مجدد نداشته باشند، در عین حال بعضی از این کارت‌ها با اینکه با یک اعتبار اولیه صادر می‌شوند اما امکان شارژ مجدد آن‌ها وجود دارد. این ویزا کارت‌ها با ارز رسمی یک کشور صادر شده و برای پرداخت آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید ویزا کارت فیزیکی 

اگر برای خرید ویزا کارت نوع فیزیکی آن را انتخاب کنید، در واقع یک کارت بانکی دارید که با قابلیت‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. کارت‌های فیزیکی به یک حساب بانکی بین‌المللی متصل می‌شوند و به همین دلیل می‌توانند امکان واریز و برداشت وجه، پرداخت و خرید آنلاین، تراکنش با دستگاه‌های ATM و خرید حضور با دستگاه POS را فراهم کنند.

برای استفاده از Visa Card فیزیکی نیاز به افتتاح حساب بانکی به نام متقاضی خرید در یکی از بانک‌های بین‌المللی است که خدمات آن توسط مجموعه تهرانیکس در یکی از کشورهای همسایه انجام می‌گیرد؛ به همین دلیل امکان استفاده از این کارت به صورت آنلاین و آفلاین در سراسر دنیا وجود دارد. کارت‌های فیزیکی برای دانشجویان، فریلنسرهای بین‌المللی، گیمرها، کاربران پلتفرم‌های بین‌المللی، مسافران به‌کشورهای خارجی و فعالان اقتصادی بهترین گزینه به منظور مدیریت پرداخت‌های ارزی به حساب می‌آید.

در زمان خرید ویزا کارت فیزیکی به این نکته توجه داشته باشید که این کارت‌ها مانند کارت‌های بانکی دارای تاریخ انقضاء هستند و همچنین می‌توان آن‌ها را پس از رسیدن تاریخ انقضاء مجدد تمدید کرد. این کارت‌ها مانند کارت‌های بانکی قابلیت شارژ مجدد به دفعات نامحدود را دارند و با ارز رسمی یک کشور یا منطقه صادر می‌شوند. به عنوان مثال با خرید ویزا کارت اتحادیه اروپا، کارت با ارز یورو شارژ می‌شود اما با توجه به اتصال به حساب بین‌المللی و تبدیل ارز به صورت خودکار، در هر کشوری قابل استفاده هستند.

انواع ویزا کارت فیزیکی

کارت‌های فیزیکی Visa در چهار نوع مختلف در دسترس بوده که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌ها و امکانات متنوعی را در اختیار قرار داده و از یک سری محدودیت‌های خاص برخوردار هستند. اگر قصد خرید ویزا کارت فیزیکی دارید، این کارت‌ها در ۴ نوع زیر از طریق سایت تهرانیکس به متقاضیان ارائه می‌شوند:

  • ویزا کارت کلاسیک: از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های کارت کلاسیک می‌توان به امکان واریز و برداشت وجه از دستگاه‌های ATM، خرید و پرداخت به صورت آنلاین در فروشگاه‌های اینترنتی و خرید حضوری با دستگاه پوز اشاره کرد.
  • ویزا کارت گلد: مهم‌ترین امکانات این کارت شامل همه قابلیت‌های کارت کلاسیک به علاوه امکان استفاده به صورت آفلاین است؛ یعنی با خرید ویزاکارت گلد حتی در مواقعی مانند حضور در هواپیما و عدم دسترسی دستگاه پوز به شبکه نیز می‌توان خرید انجام داد.
  • ویزا کارت پلاتینیوم: این کارت همه قابلیت‌های کارت‌های کلاسیک و گلد را شامل می‌شود و علاوه بر آن  امکان برداشت وجه به صورت نامحدود و بهره‌مندی از تخفیفات شبکه ویزا در صورت خرید از فروشگاه‌ها و لانژ‌های فرودگاهای را فراهم می‌کند.

ویزا کارت فیزیکی چه کاربردهایی دارد؟

با خرید ویزا کارت فیزیکی همه محدودیت‌های موجود پرداخت ارزی برای ایرانیان از بین می‌رود و همه افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند پرداخت‌های ارزی را به راحتی مدیریت کنند. یکی از مزایای این کارت از بین بردن نیاز به همراه داشتن پول نقد در سفرهای خارجی و خطرهای ناشی از آن است. از مهم‌ترین کاربردهای کارت‌های فیزیکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت هزینه ثبت نام و شرکت در آزمون‌های مختلف بین‌المللی زبان (آیلتس، ‌تافل و …)
  • پرداخت وجه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بین‌المللی
  • پرداخت هزینه ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دانشگاه‌ها
  • پرداخت هزینه خرید اشتراک سایت‌های مختلف مانند نتفلیکس، اسپاتیفای، پلی استور و غیره
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزا و سفارت
  • پرداخت هزینه خرید انواع نرم‌افزار و بازی اورجینال و لایسنس برنامه‌های مختلف
  • پرداخت هزینه خرید و رزرو بلیط هواپیما و کلیه هزینه‌های مربوط به سفر

از کجا می‌ توانیم ویزا کارت بخریم؟

پیشرفت و توسعه فناری شرایطی را به وجود آورده که امکان خرید ویزا کارت و بهره‌مندی از قابلیت‌های این کارت اعتباری بین‌المللی برای ایرانیان فراهم شود. امروزه ایرانیان امکان انجام برداشت و واریز وجه، پرداخت وجه و خرید به صورت آنلاین، خرید حضوری از فروشگاه‌ها با دستگاه POS و انجام تراکنش با دستگاه  ATM را با از طریق Visa Card دارند.

کاربران ایرانی می‌توانند با مراجعه به مجموعه تهرانیکس جهت خرید ویزا کارت فیزیکی مورد نیاز خود اقدام نمایند. فرایند خرید از تهرانیکس بسیار ساده بوده و کاربران پس از ثبت نام در سایت و استفاده از خدمات مشاوره کارشناسان این مجموعه برای انتخاب کارت مناسب، می‌توانند کارت مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایند. فرایند خرید از تهرانیکس به صورت آنلاین بوده و پرداخت به صورت ریالی انجام می‌شود و پس از ثبت سفارش کارت صادر و در مدت زمان ۷ الی ۱۰ روز تحویل خریدار می‌شود.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا