رپورتاژ

اقدامی نوین در دنیای آموزش آنلاین

آنچه در دنیای امروز تقریباً تمام روتین روزانه‌مان را در خود بلعیده، دنیای مجازی و اینترنت است. آموزش مجازی با پلتفرم‌ها نیز از این دنیا جدا نشده است. از میان پلتفرم‌‌ها و آموزشگاه آنلاین زبان مختلف که امکاناتی مشابه را ارائه می‌دهند، ارائه امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد در خدمات باعث برجسته شدن آن در میان تمام کسانی خواهد بود که علاقه به یادگیری و آموزش دارند.

این ویژگی‌ها می‌تواند از رابط کاربری آسان تا شرایط ویژه در پرداخت هزینه آموزش را شامل شود. در ادامه به این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

بستر مناسب جستجو و یافتن استاد زبان آنلاین

بستر مناسب جستجو و یافتن استاد یا LMS مناسب همان سایت و بستری مناسب با رابط کاربری ساده است. سایتی که شما می‌توانید در آن باتوجه‌به شرایط خود استاد دلخواه که شما در رسیدن به هدفتان از یادگیری زبان همراهی کند، بیابید. علاوه بر این شرایط، پشتیبانی مناسب برای پیگیری‌های لازم از جمله تشکیل شدن کلاس در زمان درست و کیفیت مناسب کلاس آنلاین و … . مجموع این امکانات و موارد دیگر LMS  مناسب برای تشکیل کلاس آنلاین را فراهم می‌کند.

تیکا، یکی از پلتفرم‌های آنلاین برگزاری کلاس زبان فعال در ۱۴ زبان زنده دنیاست. در این سامانه بیش از ۵۰۰ استاد از سراسر دنیا در تدریس زبان‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

این اساتید علاوه بر تدریس زبان، تجربیات خود از درگیری با زبان موردنظر و زندگی و سفر در کشورهایی که به این زبان‌ها صحبت می‌کنند را با زبان‌آموزان خود به اشتراک می‌گذارند.

علاوه بر این زبان‌ها، بیش از ۱۵۰ تخصص و مهارت مختلف در این زبان‌ها، از جمله آمادگی برای آزمون، یافتن پارتنر زبان مناسب، کلاس‌های مکالمه کاربردی روزانه و … از جمله ویژگی‌هایی است که تیکا را در میان آموزشگاه‌های مجازی زبان، برجسته و منحصربه‌فرد می‌سازد.

بستر برگزاری کلاس آنلاین

یکی از مشکلاتی که خیلی از پلتفرم‌های آنلاین دارند، نبود تنوع در تنوع بسترهای برگزاری کلاس آنلاین است.

وقتی تنها بستر انتخابی برای برگزاری کلاس آنلاین به‌عنوان‌مثال اسکایپ باشد و یک مدرس زبان آنلاین با این برگزاری کلاس آنلاین خود در این بستر به دلایل مختلفی مشکلی داشته باشد، هیچ گزینه دیگری وجود نخواهد داشت.

در این شرایط، سامانه آنلاین آموزش زبان تیکا، با قراردادن حق انتخاب برای مدرسان زبان و زبان‌آموزان، امکان آموزش و یادگیری در شرایط بهتر و آسان‌تری را برای مخاطبان فراهم آورده است.

در این پلتفرم شما می‌توانید در میان اسکایپ، بیپ بلو باتن، زوم، اسکای‌روم و … بستر مناسب خود را انتخاب کنید و کلاس خود را در آن بستر برگزار کنید.

پشتیبانی کامل

یکی از مهم‌ترین عواملی که در برگزاری یک کلاس آنلاین مناسب تأثیرگذار است پشتیبانی درست، به‌موقع و کامل آن کلاس است. اگر شرایط پشتیبانی کلاس درست و به‌موقع انجام نشود؛ حتی در صورت رزرو کلاس با یکی از بهترین اساتید زبان در دنیا نیز، کیفیت کلاس تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد.

هماهنگی‌ های لازم برای:

  • ساعت برگزاری کلاس
  • بستر انتخاب شده و مناسب کلاس
  • تست سالم بودن لینک ورود به کلاس آنلاین در بستر موردنظر
  • بررسی و هماهنگی از لحاظ تغییر ساعت برگزاری
  • مشکلات غیرقابل‌پیش‌بینی دیگری که در برگزاری کلاس اتفاق می‌افتد.

اگر هرکدام از این موارد به‌درستی بررسی و هماهنگ نشوند، کیفیت مورد انتظار از کلاس اتفاق نمی‌افتد. در این صورت حتی بهترین استاد زبان آنلاین نیز در چنین شرایطی قادر به ارائه تدریس قابل‌ قبول نیست.

یکی از ویژگی‌های تیکا، ارائه خدمات پشتیبانی کامل، به‌موقع و درست است. به این صورت که تنها دغدغه زبان‌آموز و استاد برگزاری کلاس با حداکثر کیفیت لازم برای آموزش و یادگیری است. سایر خدمات از جمله هماهنگی‌های پیش از برگزاری کلاس و برطرف‌کردن مشکلات احتمالی در برگزاری کلاس به طور کامل به عهده تیم پشتیبانی تیکا است.

کلاس های خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی

پیش‌آمده است که افراد تمایل به رزرو کلاس‌های خصوصی یا شرکت در کلاس به همراه دوستان خود دارند. به این منظور می‌توانید شرایط دلخواه خود را در تیکا برای آموزش زبان بسازید.

کلاس‌های خصوصی با حضور استاد زبان‌آموز تشکیل می‌شوند. شما می‌توانید به همراه همسر، خواهر و برادر یا دوستانتان نیز در کلاس‌های نیمه‌خصوصی یا گروهی شرکت کنید که از لحاظ اقتصادی نیز به‌صرفه‌تر و با هزینه کمتری رزرو می‌شوند.

آموزشگاه آنلاین زبان,استاد زبان آنلاین,آموزشگاه آنلاین زبان

تخفیف های ویژه برای رزرو های خاص

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که یک پلتفرم را برای انتخاب آموزش آنلاین زبان منحصربه‌فرد می‌کند، ارائه تخفیف‌های ویژه و مناسب برای افرادی است که آموزش زبان را هدفمند دنبال می‌کنند.

تیکا به‌عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های آموزش زبان آنلاین، برای رزروهای چند جلسه‌ای و ترمیک (۱۶ جلسه‌ای) تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است. این شرایطی است که برای هر فرد و زبان‌آموزی که با هدف رسیدن به نمره خاص در آزمون یا مهارت در مکالمه یک زبان به یادگیری ادامه می‌دهد؛ فوق‌العاده مناسب و ویژه است.

علاوه بر این، تخفیف‌های ویژه می‌تواند تشویق و انگیزه‌ای برای افراد باشد تا شرایط بهتری برای ادامه یادگیری را تجربه کنند.

پرداخت اعتباری

آنچه در یادگیری تأثیر بیشتری دارد، استمرار در یادگیری و عدم ایجاد وقفه در این مسیر است. برای بسیاری از ما، امکان پرداخت یکجا در دوره‌های بلندتر در ابتدای شروع دره وجود ندارد. تیکا در این مسیر همراهی خود در بهبود شرایط یادگیری برای همه دوباره اثبات کرده و شرایط پرداخت اعتباری را به وجود آورده است.

با پرداخت اعتباری هر فرد می‌تواند بدون هیچ دغدغه‌ای یادگیری خود را ادامه دهد و پرداخت هزینه را در زمان مناسب‌تری انجام دهد. مسئولیت اجتماعی این مجموعه آسان کردن شرایط یادگیری و دست‌یافتنی بودن آموزش برای همه است. این شعار با این امکان جدید بیش‌ازپیش محقق شده است.

آموزشگاه آنلاین زبان,استاد زبان آنلاین,آموزشگاه آنلاین زبان

آموزش آنلاین زبان با بهترین اساتید زبان در تیکا

برای ورود به دنیای زیبای آموزش آنلاین زبان در تیکا کافی است در سایت tikkaa.ir  ثبت‌نام کنید. سپس از لیست اساتید، با استفاده از فیلترهای سایت، زبان موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس با بررسی پروفایل اساتید، استاد موردنظر خود را بیابید. اگر برای هدف خاصی زبان می‌خوانید نیز می‌توانید با فیلترهای سایت تخصص و مهارت دلخواه خود را انتخاب کنید. به این ترتیب، اساتید متخصص‌تری در زمینه موردنظر خودتان را به شما معرفی کنیم.

علاوه بر این، اگر باتوجه‌ به لیست، ویدئو معرفی اساتید، نظرات زبان‌آموزان در پروفایل اساتید نیز به مشاوره داشتید، تیم پشتیبانی تیکا آماده مشاوره رایگان به شما در زمینه آموزش آنلاین زبان موردنظرتان هستند. کافی است با شماره ۹۱۰۱۶۶۲۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان شرایط ویژه شما برای یادگیری زبان را فراهم کنیم.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا