مد و زیبایی

۱۰ سبک لباس پوشیدن مردان که برای زنان جذاب است

افزایش بازدید در گوگل

اصول لباس پوشیدن مردان که برای زنان جذاب تر است

همه ما می دانیم که لباس پوشیدن تنها بخشی از شخصیت ما را نشان می دهد و نمی توان بر اساس آن افراد را مورد قضاوت قرار داد، اما بدون شک سبک لباس پوشیدن شما اولین چیزی است که دیده می شود، بنابراین نمی توان از تاثیر آن غافل شد.

معمولا فاکتورهای ظاهری و پوشش آقایان در جلب نظر خانم ها اهمیت بالایی دارد و از این رو پیشنهاد می شود که همیشه حواس تان به لباس ها و اکسسوری های مورد استفاده تان باشد تا بتوانید هماهنگی مناسبی ایجاد کنید و طاهر فوق العاده ای داشته باشید.

برای داشتن یک استایل مناسب قطعا جزئیات مختلفی تاثیر خواهند داشت اما به طور کلی با دانستن چند نکته مهم، به خوبی قادر خواهید بود تا از پس این کار بر بیایید.

اگر شما هم کنجکاو شده اید تا اطلاعات بیشتری در مورد شیک پوشی کسب کنید، پس با ما همراه باشید تا شما را با ۱۰ اصل مهم در مورد سبک لباس پوشیدن مردان که زنان را شیفته خود می سازند، آشنا کنیم.

اصول لباس پوشیدن آقایان,اصول لباس پوشیدن مردان,شیک پوشیدن مردانه

۱۰. استفاده از عینک ها

عینک ها یکی از اکسسوری های خاص و پر استفاده ای هستند که در موارد مختلف می توانند به خوبی استایل تان را تکمیل کنند، از این رو شما می توانید از انواعی از آن ها و یا حتی عینک آفتابی نیز استفاده کنید تا جذاب تر باشید.

البته باید توجه کنید که بیشتر تاثیری که شما از طریق این اکسسوری خواهید داشت، به پیش زمینه زنان در این موضوع و طرز تفکرشان نسبت به مردانی که عینک می زنند بر می گردد.

به طور مثال اگر طرف مقابل شما مردان با عینک را جزو دسته آقایان باهوش و جذاب حساب کند، قطعا شما برایش خاص تر از سایرین خواهید بود؛ اما اگر تصورش از این مردان این باشد که شما از باهوش های خجالتی و تا حدی دست و پا چلفتی هستید، کاملا بر عکس عمل خواهد کرد.

بنابراین پیش از انتخاب استایل به خوبی مناسبت و یا موقعیت پیش روی تان را بررسی کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید.

۹. پوشیدن کت شلوارهای خاص و شیک

همانطور که همه ما می دانیم، کت شلوارها امروزه از دسته لباس هایی به شمار می روند که تنها در مناسبت های خاص و یا قرارهای رسمی و تجاری استفاده می شوند، از همین رو ممکن است فکر کنید که آن ها استفاده دیگری ندارند اما باید بگوییم که بهتر است از اهمیت و جذابیت آن ها اصلا غافل نشوید.

استفاده از کت شلواری که علاوه بر طرح و رنگ مناسب، به خوبی روی تن تان نشسته است باعث می شود تا در نظر خانم ها یکی از جذاب ترین مردان ممکن به نظر برسید.

معمولا وقتی آقایان از کت شلوارهای مناسب استفاده می کنند، بدن شان حالتی V شکل به خودش می گیرد که در عقیده روانشناسان این امر می تواند نشان دهنده سلامتی و بالا بودن سطح تستوسترون باشد.

در نتیجه شما با این کار بسیار مردانه تر به نظر می رسید و به راحتی می توانید دختر مورد علاقه تان را جذب کنید. فقط فراموش نکنید که سایز کت شلوار شما مناسب باشد و روی بدن تان به خوبی بنشیند.

لباس پوشیدن مردانه شیک,اصول لباس پوشیدن آقایان,اصول لباس پوشیدن مردان

۸. استفاده از پلیورها و لباس های پشمی

جنس لباس شما احتمالا از آخرین فاکتورهایی است که ممکن است به آن توجه کنید و در بیشتر موارد هم زیاد برای تان اهمیتی نخواهد داشت، اما باید به شما بگوییم که جنس لباسی که انتخاب می کنید هم تاثیر بسیار مهمی بر ظاهر شما خواهد داشت که ممکن است متوجهش نباشید.

در این زمینه پارچه های پشمی که کیفیت بالایی دارند، مانند پارچه های کشمیری، بسیار قیمت بالایی دارند و به همان مقدار هم مرغوب هستند و حتی لمس کردن شان هم حس خوبی به شما خواهد داد.

نکته جالب آن جاست که طی بررسی هایی نشان داده شده است که زنان در صورتی که محدودیت مالی نداشته باشند، ترجیح می دهند که لباس هایی با این جنس را انتخاب کنند، بنابراین شما می توانید با استفاده از آن ها به خوبی تحت تاثیرشان قرار دهید.

پوشیدن لباس ها و پلیورهایی با جنس پشمی باعث می شود تا زنان احساس راحتی و آرامش بیشتری در کنار شما داشته باشند.

۷. استایل هایی با تناژ رنگ صورتی

از زمان کودکی تا کنون پیش فرض بسیاری از ما این بوده است که صورتی رنگی دخترانه است و آبی پسرانه. بهتر است بدانید که در دنیای امروزی این کلیشه ها دیگر جایی ندارند و در بسیاری از موارد ثابت شده است که مردانی که از رنگ صورتی استفاده کرده اند، برای زنان بسیار قابل توجه تر ظاهر شده اند.

پوشیدن لباس هایی با این طیف رنگی باعث می شود که شما اعتماد به نفس تان را به خوبی نشان دهید و این امر که شما توجهی به کلیشه ها ندارید می تواند بسیار جذاب تر از چیزی باشد که فکرش را بکنید.

در ایتالیا، یعنی مهد فشن و مد، مردان معمولا پیرهن های صورتی را در استایل شان استفاده می کنند و از این رو یکی از ترندهای قابل توجه محسوب می شود که می توانید از آن ها ایده بگیرید.

البته نکته مهم آن جاست که سایه مناسبی از رنگ صورتی را انتخاب کنید. به طور کلی هر چه از صورتی کمرنگ تری استفاده کنید، استایل خاص تری خواهید داشت. علاوه بر آن اگر پیراهن می پوشید، تا زدن آستین های تان می تواند یکی از جذاب ترین استایل های ممکن باشد که مورد علاقه زنان خواهد بود.

اصول لباس پوشیدن آقایان,اصول لباس پوشیدن مردان,شیک پوشیدن مردانه

۶. استایل های کلاسیک با استفاده از کاپشن های چرمی

کاپشن های چرم از آن دسته لباس هایی به شمار می روند که برای ما یاد آور استایل های قدیمی و کلاسیک هستند اما بدون شک نمی توان از شیک بودن آن ها چشم پوشی کرد، به طوری که امروزه هم همچنان از ترند های محبوب هستند و طرفداران زیادی دارند.

استفاده از کاپشن و آیتم های چرمی در اصول لباس پوشیدن مردان باعث می شود که اعتماد به نفس و خاص بودن تان را به خوبی نشان دهید. علاوه بر آن اگر انتخاب های مناسبی داشته باشید، به خوبی می توانید در نظر دیگران از دسته “پسرهای بد” اما خوش برخورد و جذاب قرار بگیرید.

۵. ساعت ها و اکسسوری های شیک

قطعا با وجود گوشی های موبایل و تکنولوژی های جدید کمتر کسی را می توان پیدا کرد که هنوز هم ساعت های کلاسیک را ترجیح دهد اما بدون شک این ساعت ها از اصلی ترین و جذاب ترین فاکتورهای یک استایل شیک هستند که بهتر است هر روز از آن ها استفاده کنید.

شما می توانید کالکشن کوچکی از ساعت های خاص برای خودتان داشته باشید تا بتوانید با توجه به موقعیت های مختلف از آن ها استفاده کنید. بهتر است بدانید که زنان هم از این اکسسوری استقبال خواهند کرد و در صورت استفاده از آن ها در نظرشان کلاسیک تر و جنتلمن تر ظاهر خواهید شد.

در انتخاب ساعت مناسب توجه کنید که هر چه دنبال مدل های ساده و شیک تر باشید، استایل بهتری خواهید داشت زیرا زنان اکسسوری های ساده را برای مردان ترجیح می دهند، بنابراین تا حد امکان دنبال انواع پر زرق و برق و طلایی نباشید، مگر آن که علاقه شخصی تان باشد.

اصول لباس پوشیدن آقایان,اصول لباس پوشیدن مردان,شیک پوشیدن مردانه

۴. لباس ها و ست ها ورزشی جذاب

همه ما می دانیم که ست های ورزشی چه برای زنان و چه برای مردان جذابیت خاصی دارد و علاوه بر آن نشان دهنده این است که شما طرفدار ورزش و سبک زندگی سالم هستید. بنابراین می توانید به راحتی برای داشتن استایل خاص و راحت از آن ها استفاده کنید.

در این مورد بهتر است تا انواعی از لباس ها را انتخاب کنید که در عین راحتی شیک هم هستند. شما می توانید آیتم های متنوعی را استفاده کنید و یا آن ها را روی هم بپوشید فقط دقت داشته باشید که در روی هم پوشیدن زیاده روی نکنید و یا با زیادی عریان کردن بدن تان از آن ور بوم نیوفتید! در این مورد اعتدال همیشه جوابگو خواهد بود.

۳. شلوار جین های کلاسیک و محبوب

اگر چه که با وجود ترندهای فراوان و جدید، شلوارهای جین کمی کلاسیک و قدیمی به نظر می رسند اما شک نداشته باشید که هنوز هم از محبوب ترین استایل ها به شمار می روند که طرفداران زیادی دارند و خانم ها هم به آن ها علاقه زیادی دارند.

نکته ای که باید در اصول لباس پوشیدن آقایان به آن توجه کنید این است که از جین های مناسب استفاده کنید و فاکتورهای مختلفی مانند اندازه آن را به خوبی مد نظر قرار دهید. بدون شک شلوارهای جین بسیار تنگ یا خیلی گشاد جذابیت زیادی نخواهند داشت و انواع ساده آن بسیار شیک تر و قابل توجه تر به نظر می رسد.

بنابراین یک جین ساده با رنگ تیره می تواند بسیار برای تان انتخاب خوبی باشد و بسیار خاص تر از انواع آبی آن ظاهر شود.

اصول لباس پوشیدن آقایان,اصول لباس پوشیدن مردان,شیک پوشیدن مردانه

۲. پالتوهای مردانه و خاص

خوشبختانه امروزه می توانید انواع مختلفی از پالتوهای مردانه را پیدا کنید که با توجه به ترندهای روز طراحی شده اند و در عین کلاسیک بودن می توانند به خوبی هم با مد هماهنگ باشند و توجه خانم ها را جلب کنند.

شما می توانید از پالتو در طیف وسیعی از استایل ها استفاده کنید، زیرا از شلوارهای پارچه ای گرفته تا ست های ورزشی و حتی جین های مدرن هم به خوبی با آن هماهنگ می شوند و پتانسیل ساخت یک استایل یونیک را خواهد داشت.

در انتخاب پالتو رنگ های ساده و کمی گرم و روشن می توانند از بهترین انتخاب های ممکن باشند، علاوه بر آن مدل های ساده نیز جذابیت ویژه ای دارند که بهتر است ازشان غافل نشوید.

۱. انتخاب کفش های مناسب

بدون شک یکی از مهم ترین آیتم هایی که در اصول لباس پوشیدن آقایان نقش خواهد داشت، کفش ها هستند. بسیاری از افراد باور دارند که کفش ها می توانند انعکاسی از شخصیت افراد باشند بنابراین بهتر است تا نهایت دقت را در انتخاب آن ها داشته باشید.

اگر دقت کرده باشید احتمالا متوجه شده اید که امروزه کفش های ورزشی و بوت ها بیشترین استفاده را دارند و جزئی جدا نشدنی از استایل افراد به شمار می روند که بسیار راحت هم هستند.

اما باور کنید که کفش های کلاسیک و قدیمی جذابیتی انکار نشدنی دارد که نمی توان آن ها را  کنار گذاشت، بنابراین با انتخاب این کفش ها به راحتی می توانید دیگران را تحت تاثیر استایل تان قرار دهید.

علاوه بر آن شما باید توجه کنید که طرح و رنگ کفش هم شیک باشد و هماهنگی خوبی با سبک لباس پوشیدن تان داشته باشد. نکته دیگر آن است که تمیزی و براق بودن کفش های تان نیز بسیار مهم است، بدون شک کفش های کثیف و قدیمی جذابیت چندانی نخواهد داشت.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا