مد و زیبایی

10 ابزار مهم کوتاهی مو برای آرایشگرها

افزایش بازدید در گوگل

انواع ابزار کوتاهی مو که باید بشناسید

انواع ابزار کوتاهی مو شامل ماشین مو زنی، اتوی فرکننده همه ‌کاره، دو جفت قیچی که تمام تکنیک‌ های کوتاهی را پوشش می‌ دهد، سشوار قوی و در عین‌ حال سبک ‌وزن، برس پارویی برای شانه کردن موها، برس گرد یا برس گرد حرارتی و… می‌ شود.

یکی از استعدادهایی که امروزه در میان مردم رواج پیدا کرده آرایشگری است. این استعداد شامل زیباسازی چهره، استایل کردن موها و… می ‌شود. از نظر آرایشگران پیشنهاد می ‌شود که  هر چند وقت یک ‌بار موهای خود را کمی کوتاه کنید.

شما به‌ عنوان یک آرایشگر برای ‌اینکه در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شوید باید  از ابزارهایی با جنس درجه یک استفاده کنید.

ابزارهای آرایشگری بسیار متفاوت هستند که برای ‌اینکه نتیجه خوبی بگیرید توصیه می ‌شود از جنس‌ های درجه یک استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر شما در ادامه مطالب ۱۰ لوازم کوتاهی مو را برای شما بیان می کنیم.

انواع ابزار کوتاهی مو,انواع لوازم کوتاهی مو,انواع ابزار کوتاهی مو

۱۰. گیره‌ های تقسیم ‌بندی برای کوتاهی مو

گیره‌ های تقسیم ‌بندی هنگام حالت دادن به مو، رنگ زدن یا کوتاهی بسیار کاربردی هستند. این گیره‌ ها جنس‌ های مختلفی دارند که شما باید  گیره ای را انتخاب کنید تا توانایی این را داشته باشد موهای خیس یا خشک را به ‌خوبی جدا کند.

همان‌ طور که گفته شد گیره ها انواع مختلفی دارند که یکی از بهترین آن ‌ها گیره‌ های کوتاه و خشکی است که برای موهای مرطوب قابل استفاده می‌ باشد.

۹. قیچی ترکیب ‌کننده یا پیتاژ

یکی از ابزارهای لازم برای کوتاهی مو قیچی پیتاژ می ‌باشد که قیچی پیتاژ برای مدل موهای خاص استفاده می ‌شود. این قیچی برای افرادی که موهای حجیم و بلند دارند قابل‌ استفاده است، زیرا علاوه بر این‌ که حجم موها را تا مقداری کاهش می ‌دهد از موخوره زدن به مو جلوگیری می‌ کند.

قیچی پیتاژ در یک سمت خود تیغه ‌های صاف و یکنواخت دارند و در سمت دیگر دندانه هایی با فاصله‌ های یکنواخت دارد. برای این‌ که هنگام استفاده از این قیچی اذیت نشوید سازنده آن دسته ‌ای متقابل و تیغه های محدب را برای آن در نظر گرفته است.

انواع ابزار کوتاهی مو,انواع لوازم کوتاهی مو,انواع ابزار کوتاهی مو

۸. برس گرد

یکی از لوازم مورد نیاز کوتاهی مو برس گرد است که باید به اندازه و نوع آن توجه داشته باشید. برای موهای کوتاه می ‌توانید از برس های گردی که اندازه‌ کوچکی دارند استفاده کنید، همچنین برس‌ های گردی که از نظر اندازه متوسط هستند باعث می ‌شوند موهای شما پر پشت نشان داده شود و اگر می ‌خواهید در موها موج‌ های طولانی را ایجاد کنید بهتر است از برس گرد با اندازه بزرگ استفاده کنید.

شما با استفاده از برس گرد می ‌توانید موهای حجیم تری داشته باشید البته برس گرد حرارتی برای موهای نازک مناسب می‌ باشد. برای‌ اینکه هنگام استفاده از برس گرد بهترین عملکرد را داشته باشید و تا جایی‌ که امکان دارد موهای مشتری حجیم و درخشنده نشان داده شود بهتر است از یک برس گرد که با مواد درجه یک تولید می شود استفاده کنید.

۷. سشوار قوی و سبک‌ وزن

ارایشگری که در ابزارهای خود سشوار نداشته باشد مانند چاقوی کندی است که کاربردی ندارد، بنابراین یکی از ابزارهای مهم در کوتاهی مو سشوار است که مناسب‌ ترین آن از وزن سبکی برخوردار است تا در پایان روز احساس خستگی را برای شما به وجود نیاورد، همچنین باید دارای فناوری پیشرفته باشد تا موها را سریع تر خشک کند.

انواع ابزار کوتاهی مو,انواع لوازم کوتاهی مو,انواع ابزار کوتاهی مو

۶. اتو موی فر کننده

از میان انواع ابزار کوتاهی مو برای آرایشگرها  اتو مو فر کننده است. میله این اتو آن‌ قدر بزرگ است که می ‌تواند فرهای زیبایی را در موهای فرد ایجاد کند.

استفاده از این اتو به این صورت هست که باید مقداری از موهای مشتری را به‌ دور میله آن بپیچید تا در نتیجه با موج‌ های مناسب و طبیعی مواجه شوید.

۵. ماشین مو زنی

یکی از ابزارهای مهم در کوتاهی مو ماشین مو زنی است. این ماشین برای زمانی مناسب است که مشتری از شما می‌ خواهد موهای آن را به‌ صورت یکنواخت و صاف کوتاه کنید.

در مدل های مو کلاسیک با لبه صاف می‌ توانید از ماشین مو زنی استفاده کنید. هنگام خریداری این ابزار باید توجه داشته باشید که به‌ گونه‌ ای طراحی‌ شده باشد که تیغه ‌های آن را بتوانید عوض کنید و هنگام کارکردن با آن دست شما را اذیت نکند.

انواع ابزار کوتاهی مو,انواع لوازم کوتاهی مو,انواع ابزار کوتاهی مو

۴. مجموعه‌ ای از شانه ‌ها

شانه‌ ها به شما کمک می‌ کنند تا به عنوان یک آرایشگر عملکرد سریع و بهتر داشته باشید. کاربردهای شانه‌ها شامل کوتاه کردن، هنگام رنگ کردن مو، مدل قیچی روی شانه یا قیچی روی ماشین موزنی، صاف کردن، حالت دادن به مو و… می شوند.

انواع مختلف شانه‌ ها در آرایشگری عبارتند از شانه دم باریک، شانه برای کوتاهی موی کوتاه، شانه برای کوتاهی موی بلند و شانه برای کوتاهی پهن.

شما به ‌عنوان آرایشگر برای ‌اینکه بین موهای تیره و روشن مشتری تضاد ایجاد کنید به شانه هایی با رنگ مشکی و سفید نیاز دارید تا برای موهای تیره‌ رنگ از شانه سفید و برای موهای روشن از شانه مشکی استفاده کنید با این کار به‌ راحتی می‌ توانید خطوط مو را مشاهده کنید.

۳. برس پارویی برای شانه کردن موها

یکی از ابزارهای مهم از نظر آرایشگری برای کوتاهی مو برس پارویی است که به شما کمک می ‌کند قبل ‌از استفاده از سشوار گره موها را باز کنید. این شانه به‌ گونه ‌ای طراحی‌ شده که سطح پهن و مستطیل شکلی دارد و همین باعث می‌ شود زمانی‌ که با استفاده از سشوار موها را خشک می‌ کنید بین سطح بزرگ و باد سشوار یک جاذبه خاص ایجاد شود. اگر می ‌خواهید عملکرد بهتری داشته باشید و از آسیب رسیدن به مو جلوگیری کنید بهتر است از یک پایه نرم و تیغه های نایلونی استفاده کنید.

۲. بطری اسپری آب پاش

یکی از انواع لوازم کوتاهی مو از نظر آرایشگری بطری آب ‌پاش است که با استفاده از آن می ‌توانید قبل‌ از کوتاهی موهای مشتری را مرطوب کنید.

۱. قیچی همه کاره

از نظر آرایشگری قیچی هایی که بین ۵.۵ تا ۶.۵ اینچ هستند برای کوتاهی بسیار مناسب هستند، البته ناگفته نماند که قیچی ‌های بلند برای موهای پر پشت بسیار کاربردی می باشند.

اگر می ‌خواهید سرعت عمل خود را در مدل باب یا قیچی روی شانه افزایش دهید بهتر است از قیچی های بلند استفاده کنید.

قیچی حرفه‌ ای که ۶.۲۵ اینچ است به‌ عنوان یک قیچی همه کاره برای شما عمل می ‌کند. این قیچی از نظر اندازه بزرگ است، اما شما می‌ توانید هر مدل کوتاهی را که در نظر داشته باشید با این قیچی اجرا کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا